Пәні: Дүниетану | Мектеп:
|
Ұзақ мерзімді жоспар 2 бөлім (Оқу бағдарламасы -бет )
| Мұғалімнің есімі:
|
КүніСынып: | Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы | Отбасындағы мерекелер. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.1.6.1. Отбасылық мерекелердің бірін сипаттау.
|
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар:Отбасылық мерекелерді атап айта алады.Көптеген оқушылар:Отбасылық мерекелерді өткізу рәсімін әңгімелеп береді. Отбасындағы дәстүрдің бірін есінде сақтайды.Кейбір оқушылар: • Отбасылық мерекеден естеліктер айта алады. |
Бағалау критерийі
| Білім алушы Отбасылық мерекелерді атайды. Отбасындағы мерекелерді өткізу рәсімінәңгімелейді. |
Тілдік мақсаттар:
| Пәнге қатысты лексика мен терминалогияТуған күн,фото суреттер,мереке күндері,естеліктерДиалог жазылымға қажетті тіркестер:-Отбасында қандай мерекелер атап өтіледі?-Отбасындағы қай мереке қатты әсер қалдырды,сипатта- Отбасыңыздағы мереке қалай тойланады? Отбасындағы меркекелерді жазады. |
Құндылықтарды дарыту | Отбасылық қарым-қатынасты сақтау, отбасы мүшелерін сыйлау.
|
Пәнаралық байланыстар | Көркем еңбек, математика. |
Бастапқы білім
| Менің отбасым. |
Сабақ барысы:
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
|
Сабақтың басы
5 минут
5мин | Психологиялық ахуалАтамнан басталар Отбасым мыналар Ең жақын адамдар Әжем мен анам бар Бір туған ағам бар Бір туған апам бар Барін жақсы көремінЕркелеймін еремін.
(Ұ) Портреттер галереясына қысқашашолу. Мұғалім сыныпқа олардыңбүгін туған күн мерекесінжоспарлайтындарын хабарлайды.Туған күндерді атап өтуді жоспарлауүшін, оқушылар мыналарға назараударуы қажет: (Ж) Ынтымақтастық атмосферасын орнату мақсатында топқа бөлу.топ. топ. топ. (Т) 1 Сыни тұрғыдан ойлауға жетелейтін сөздік Отбасының және өзіңнің суретіңді желімде «Отбасы ағашы» ойыны. |
Отбасы Мүшелерініңсуреттері.
әке,ана,бала суреті.
«Отбасы ағашы суреті»
|
Дүниетану оқулық 1-сынып32-бет
Дүниетану Жұмыс дәптері20-бет |
Сабақтыңортасы
5мин
1мин
5мин
Бағалау критерийі: Отбасылық мерекелерді атайды. Отбасындағы мерекелерді өткізу рәсімінәңгімелейді10мин
| Топтық жұмыс бір – бірімен қарым – қатынас жасап, дилог құруға ынталандыру, ойлау қабілеті дамиды, сөздік қоры молаяды жазылым дағдысын қалыптасады. «Бекроним» әдісі ұйымдастыру Дескриптор: -Сурет бойынша әңгімелейді. - Сұрақтарға жауап береді Сергіту сәті: Мынау – менің отбасым Танысыңдар достарым Мынау – әкем бұл шешем Менің халім тамаша Сіздікі де тамаша Сенің халің жақсыма Барлығыда тамаша Жұптық жұмыс: Бір-біріне деген бауырмалдығы оянады, қоғамдаса білу мақсатында «Төрттік» әдіс (әке, ана, бала, дос) сызбамен жұмыс жүргізу. Дескриптор:Сызбамен отбасы мүшелерін дұрыс отырғызады. Сызба арқылы дұрыс орналасуын біледі.
1-тапсырмаСуретте қандай мереке бейнеленген? Отбасыңызда бұл мереке қалай тойланады?Топта әңгімелеңіз.Дескриптор: Білім алушы - суретте бейнеленген мереке түрін анықтайды; - отбасында туған күн мерекесін өткізу рәсімін айтады.
|
Отбасы суреті
Сызбалар
тапсырмалар парағы |
Дүниетану оқулық 1-сынып
ҚБ арналған тапсырмалар Жинағы36-бет |
Сабақтың соңы:5 минут | Рефлекция :Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. |
|
|
Қосымша ақпарат |
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдану көрсетуді жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау - Оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы. |
А,В;С деңгейіндегі балалармен жұмыс ұйымдастыру . «Отбасы ағашы» | Смайлик | Электр желілерінің қауіпсіздік ережесін сақтау |
Сабақ бойынша РефлексияСабақ /оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
| Бұл бөлімде сабақ туралы өз пікірімізді білдіру үшін пайдаланыңыз.Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады?(оқыту туралы да,оқу туралы да ойланыңыз)?1: 2: Сабақ барысында сынып тур алы немесе жекелеген оқушылардың жетістік қиындықтары туралы нені білдім,келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?.
|