Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар
|
Тәрбие сағаты |
Отбасындағы сыйластық . «МЕКТЕПТЕГІ ҚАУІПСІЗДІК МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ ЕРЕЖЕЛЕРІ» |
|
|
Күні |
|
|
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Сынып : 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: Эпиграфтар (тақырып мазмұнын ашатын) |
Отбасындағы сыйластық «МЕКТЕПТЕГІ ҚАУІПСІЗДІК МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ ЕРЕЖЕЛЕРІ» |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларға отбасындағы жарастық туралы түсінік бере отырып, сүйіспеншілік құнды сезім екенінің мәнін ұғындыру. |
|
|
Құндылықтарды дарыту Дәйек сөз |
Жанұям –қорғаным, ата-анам тірегім |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары |
|
Ұйымдастыру кезеңі (7 мин) |
Амандасу. Түгендеу. Ойланайық пікірлесейік: Отбасы жарастығы дегеніміз не? Бақытты отбасы қандай болады? Тату отбасында қандай қасиеттер болады? |
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді, мектеп партасындағы қатарлары бойынша орындарына отырады. |
Компьютер |
|
Сабақ басы (13 мин) |
Адамға өмірде ең қымбаты - отбасы. Отбасында сүйіспеншілік, сыйластық, татулық, бауырмалдық болғанда бірлік болады. Бір - бірін аялап, кешіре, түсіне білгенде отбасы берік болады. Отбасында бір - бірімізді жақсы көрсек, бір - бірімізден ешнәрсе жасырмасақ ең бақытты, ен тату отбасы боламыз. Отбасы татулығы Баяғыда бір үлкен отбасы өмір сүріпті. Отбасындағы адамдар саны өте көп екен, бір қауым ел болып, бірге тұрыпты. Ол отбасы ерекше екен, отбасының өзара келісімде, татулықта өмір сүруі елді таңғалдырады. Оларда ұрыс - керіс, дау - жанжал деген атымен болмайды екен. Бұл отбасы жайлы патшаның құлағына да жетеді. Патша естігенінің ақ - қарасын білгісі келіп, ауылға келеді. Ауыл тап - таза, барлығы да жеткілікті, тыныштықпен пен береке қонған. Патшаның көңілі толып, ерекше бір шаттыққа бөленеді. Сыйластығы жарасқан бақытты отбасында қариялардың орны төрде, уайым - қайғысыз, балалары бақытты, мәз - мейрам екен. Бұған патша таң - тамаша болады. Отбасының қалайша бақытты, тату - тәтті өмір сүруінің мәнісін білгісі келеді. Ауыл ақсақалына келіп, отбасындағы татулық пен бірлікке қалай жеткендерін айтуын өтінді. Қарт үнсіз ғана жүз рет «сүйіспеншілік», жүз рет «кешірім», жүз рет «бірлік» деп қағазға мұқият жазып шығады. Үш сөзді оқыған патша таңғалып: - Осы - ақ па? - Иә,- деді ақсақал. – Барлық жақсы отбастары тек осы қасиеттерден құралады,- деді де, сәл ойланып, «және шыдамдылық» деген сөзді қосып қойды. • Өсиет әңгіменің мәні неде? • Неліктен патшаны ұйымшыл отбасы қызықтырады? • Отбасының сыйластығына қалай қол жеткізуге болады? • Отбасының татулығы қандай табыстарға жеткізеді? • Отбасының татулығы, бірлігі кімге, неге байланысты. • Әрбір оған жауапты ма? Неліктен? • Сендердің отбасыларының татулығы мен бақыты қандай құндылықтар мен қасиеттерден құралған? |
Ата-аналарға қағидалар айтылады «Отбасы татулығы деген» аңызға сый сыйлайды. Отбасындағы жарасым негізі: « сүйіспеншілік», «кешірім», « бірлік», « шыдамдылық» екенін оқушылардың өздері пайымдауына бағыт береді. |
слайд
|
|
Ортасы (15мин) |
Плакатпен жұмыс: Оқушыларға отбасындағы әр отбасы мүшелеріне А3 форматқа сипаттама жазу тапсырмасы беріледі, әр топ өзінің плакатын қорғайды. Мен үшін ананың қымбат.............. алақаны, жылы сөздері, жүрегі Мен үшін әке.................... асқар тау, отбасының тірегі, қамқоршы Бала...................... ұрпақ жалғастырушы, асыраушысы, үмітімін Мен үшін ата - әже.............................. еркелетеді, ардақты кісілер Шығармашылық жұмыс. Топтық жұмыс Енді балалар бүгінгі тақырыбымыздан өзімізге қандай ой түйдік, отбасы құндылығы туралы не білдік айдарымен топтық жұмыс орындаймыз. 1 топ: Отбасы коллажы Берілген суреттер арқылы отбасына байланысты мақал - мәтел құрастырып отбасы коллажын құрап шығару. 2 топ: Жағдаяттарды талдау. 1) Саят өз ата – анасын басқа балалардың ата - аналарымен көп салыстырады. Кейде Саятқа өз ата - анасы басқалардікіндей емес сияқты болып, оларға ренішпен қарайтын болды. Саяттың іс - әрекеті дұрыс па? Саятқа қандай ақыл - кеңес берер едіңдер? |
1 топ: Отбасы коллажы Берілген суреттер арқылы отбасына байланысты мақал - мәтел құрастырып отбасы коллажын құрап шығару. 2 топ: Жағдаяттарды талдау |
слайд |
|
Соңы 10минут |
«ЖЕКЕ ҚАУІПСІЗДІК» ТАҚЫРЫБЫНДАҒЫ САБАҒЫ. «МЕКТЕПТЕГІ ҚАУІПСІЗДІК МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ ЕРЕЖЕЛЕРІ» Сабақ уақытындағы және мектептегі қауіпсіздік ережесі мен тәртібі
Осы Ереженің мақсаты: Қазақстан Республикасы жас азаматының жоғары адамгершілік қасиеттерін тәрбиелеу және дамыту, оқушыларға мектепте білім алуға қолайлы жағдай туғызу және мектеп маңайында оқушылардың жүріп тұруына қауіпсіздік жасау. ОҚУШЫЛАР: мектеп Жарғысын орындауға, мектептің, өзінің және басқаның мүлкін , мектеп ауласындағы тазалық пен тәртіпті сақтауға және ұстаздар мен басқа жұмыскерлердің еңбегіне құрметпен қарап мектепішілік Ережені сақтауға міндетті. 1. Оқушылардың сыртқы келбеті. • Бекітілген үлгідегі мектеп формасын киюге: 5-8 сыныптар: форма фартук (шалбар), көк түсті пиджак, ақ түсті блузка. • Косметиканы қатты жағып және сәндік бұйымдарын шамадан тыс тақпауға ұсыныс жасалады. • Мектепте, тазалықты сақтау мақсатында барлық оқушылар, екінші жеңіл аяқ киім киіп жүруі керек. • Спорттық киімді дене шынықтыру сабағында ғана кию керек, басқа сабақта кию орынсыз. • Мектепте себепсіз сыртқы киіммен жүруге болмайды. • Салтанатты жиналыстарға және жалпымектептік шараларға оқушылар мерекелік киім киіп келуге тиіс. • Мерекелік кештерге, концерт және дискотекаларға оқушылар қалаған киімдерін киіп келеді. • Оқушыларға: сабақ кезінде мұғалімнің немесе оқу меңгерушісінің рұқсатынсыз мектептен және оның маңайынан, өз бетінше спорттық, мәдени және сыныптан тыс шаралардан кетуге болмайды; мектепте және оның маңайына жарылғыш, жанғыш, сұйық заттарды, пиротехникалық бұйымдарды, газ баллондарын, шылым мен спирттік ішімдіктерді, есеңгірететін және уландыратын заттарды әкеліп пайдалануға қатаң тыйым салынады. • Мектепте: оқушылардың өміріне және денсаулығына қауіпті болғандықтан, терезенің алдына мінуге, шкафтардың үстіне шығуға, баспалдақтың таянышымен сырғанақ тебуге, басқа оқушыларды итеруге; мектептегі шаруашылық бөлмелерінің есігін ашып-кіруге; электрлік шкафтарды ашуға ҚАТАҢ ТЫЙЫМ САЛЫНАДЫ;
-
Біз бүгін өзімізге ең жақын, ең қымбат анамыз, қамқор әкеміз,
қайырымды ата - әжеміз, аға - әпкеміз, іні - қарындасымыз туралы
айттық. Отбасы – ол ең жақын адамдардың ошағы. Әрқашан отбасы
мүшелерін сыйлап, құрметтеу керек. |
https://drive.google.com/drive/folders/1i5ehiRqo_OTDxnMB2_YjzAUwS7gBhBo Білуі керек: Отбасы мүшелерін құрметтеп, сыйлай
білуі керек. |
слайд |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Отбасындағы сыйластық . «МЕКТЕПТЕГІ ҚАУІПСІЗДІК МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ ЕРЕЖЕЛЕРІ» ҚМЖ
Отбасындағы сыйластық . «МЕКТЕПТЕГІ ҚАУІПСІЗДІК МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ ЕРЕЖЕЛЕРІ» ҚМЖ
Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар
|
Тәрбие сағаты |
Отбасындағы сыйластық . «МЕКТЕПТЕГІ ҚАУІПСІЗДІК МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ ЕРЕЖЕЛЕРІ» |
|
|
Күні |
|
|
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Сынып : 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: Эпиграфтар (тақырып мазмұнын ашатын) |
Отбасындағы сыйластық «МЕКТЕПТЕГІ ҚАУІПСІЗДІК МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ ЕРЕЖЕЛЕРІ» |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларға отбасындағы жарастық туралы түсінік бере отырып, сүйіспеншілік құнды сезім екенінің мәнін ұғындыру. |
|
|
Құндылықтарды дарыту Дәйек сөз |
Жанұям –қорғаным, ата-анам тірегім |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары |
|
Ұйымдастыру кезеңі (7 мин) |
Амандасу. Түгендеу. Ойланайық пікірлесейік: Отбасы жарастығы дегеніміз не? Бақытты отбасы қандай болады? Тату отбасында қандай қасиеттер болады? |
Оқушылар мұғаліммен амандасады,түгенделеді, мектеп партасындағы қатарлары бойынша орындарына отырады. |
Компьютер |
|
Сабақ басы (13 мин) |
Адамға өмірде ең қымбаты - отбасы. Отбасында сүйіспеншілік, сыйластық, татулық, бауырмалдық болғанда бірлік болады. Бір - бірін аялап, кешіре, түсіне білгенде отбасы берік болады. Отбасында бір - бірімізді жақсы көрсек, бір - бірімізден ешнәрсе жасырмасақ ең бақытты, ен тату отбасы боламыз. Отбасы татулығы Баяғыда бір үлкен отбасы өмір сүріпті. Отбасындағы адамдар саны өте көп екен, бір қауым ел болып, бірге тұрыпты. Ол отбасы ерекше екен, отбасының өзара келісімде, татулықта өмір сүруі елді таңғалдырады. Оларда ұрыс - керіс, дау - жанжал деген атымен болмайды екен. Бұл отбасы жайлы патшаның құлағына да жетеді. Патша естігенінің ақ - қарасын білгісі келіп, ауылға келеді. Ауыл тап - таза, барлығы да жеткілікті, тыныштықпен пен береке қонған. Патшаның көңілі толып, ерекше бір шаттыққа бөленеді. Сыйластығы жарасқан бақытты отбасында қариялардың орны төрде, уайым - қайғысыз, балалары бақытты, мәз - мейрам екен. Бұған патша таң - тамаша болады. Отбасының қалайша бақытты, тату - тәтті өмір сүруінің мәнісін білгісі келеді. Ауыл ақсақалына келіп, отбасындағы татулық пен бірлікке қалай жеткендерін айтуын өтінді. Қарт үнсіз ғана жүз рет «сүйіспеншілік», жүз рет «кешірім», жүз рет «бірлік» деп қағазға мұқият жазып шығады. Үш сөзді оқыған патша таңғалып: - Осы - ақ па? - Иә,- деді ақсақал. – Барлық жақсы отбастары тек осы қасиеттерден құралады,- деді де, сәл ойланып, «және шыдамдылық» деген сөзді қосып қойды. • Өсиет әңгіменің мәні неде? • Неліктен патшаны ұйымшыл отбасы қызықтырады? • Отбасының сыйластығына қалай қол жеткізуге болады? • Отбасының татулығы қандай табыстарға жеткізеді? • Отбасының татулығы, бірлігі кімге, неге байланысты. • Әрбір оған жауапты ма? Неліктен? • Сендердің отбасыларының татулығы мен бақыты қандай құндылықтар мен қасиеттерден құралған? |
Ата-аналарға қағидалар айтылады «Отбасы татулығы деген» аңызға сый сыйлайды. Отбасындағы жарасым негізі: « сүйіспеншілік», «кешірім», « бірлік», « шыдамдылық» екенін оқушылардың өздері пайымдауына бағыт береді. |
слайд
|
|
Ортасы (15мин) |
Плакатпен жұмыс: Оқушыларға отбасындағы әр отбасы мүшелеріне А3 форматқа сипаттама жазу тапсырмасы беріледі, әр топ өзінің плакатын қорғайды. Мен үшін ананың қымбат.............. алақаны, жылы сөздері, жүрегі Мен үшін әке.................... асқар тау, отбасының тірегі, қамқоршы Бала...................... ұрпақ жалғастырушы, асыраушысы, үмітімін Мен үшін ата - әже.............................. еркелетеді, ардақты кісілер Шығармашылық жұмыс. Топтық жұмыс Енді балалар бүгінгі тақырыбымыздан өзімізге қандай ой түйдік, отбасы құндылығы туралы не білдік айдарымен топтық жұмыс орындаймыз. 1 топ: Отбасы коллажы Берілген суреттер арқылы отбасына байланысты мақал - мәтел құрастырып отбасы коллажын құрап шығару. 2 топ: Жағдаяттарды талдау. 1) Саят өз ата – анасын басқа балалардың ата - аналарымен көп салыстырады. Кейде Саятқа өз ата - анасы басқалардікіндей емес сияқты болып, оларға ренішпен қарайтын болды. Саяттың іс - әрекеті дұрыс па? Саятқа қандай ақыл - кеңес берер едіңдер? |
1 топ: Отбасы коллажы Берілген суреттер арқылы отбасына байланысты мақал - мәтел құрастырып отбасы коллажын құрап шығару. 2 топ: Жағдаяттарды талдау |
слайд |
|
Соңы 10минут |
«ЖЕКЕ ҚАУІПСІЗДІК» ТАҚЫРЫБЫНДАҒЫ САБАҒЫ. «МЕКТЕПТЕГІ ҚАУІПСІЗДІК МІНЕЗ-ҚҰЛЫҚ ЕРЕЖЕЛЕРІ» Сабақ уақытындағы және мектептегі қауіпсіздік ережесі мен тәртібі
Осы Ереженің мақсаты: Қазақстан Республикасы жас азаматының жоғары адамгершілік қасиеттерін тәрбиелеу және дамыту, оқушыларға мектепте білім алуға қолайлы жағдай туғызу және мектеп маңайында оқушылардың жүріп тұруына қауіпсіздік жасау. ОҚУШЫЛАР: мектеп Жарғысын орындауға, мектептің, өзінің және басқаның мүлкін , мектеп ауласындағы тазалық пен тәртіпті сақтауға және ұстаздар мен басқа жұмыскерлердің еңбегіне құрметпен қарап мектепішілік Ережені сақтауға міндетті. 1. Оқушылардың сыртқы келбеті. • Бекітілген үлгідегі мектеп формасын киюге: 5-8 сыныптар: форма фартук (шалбар), көк түсті пиджак, ақ түсті блузка. • Косметиканы қатты жағып және сәндік бұйымдарын шамадан тыс тақпауға ұсыныс жасалады. • Мектепте, тазалықты сақтау мақсатында барлық оқушылар, екінші жеңіл аяқ киім киіп жүруі керек. • Спорттық киімді дене шынықтыру сабағында ғана кию керек, басқа сабақта кию орынсыз. • Мектепте себепсіз сыртқы киіммен жүруге болмайды. • Салтанатты жиналыстарға және жалпымектептік шараларға оқушылар мерекелік киім киіп келуге тиіс. • Мерекелік кештерге, концерт және дискотекаларға оқушылар қалаған киімдерін киіп келеді. • Оқушыларға: сабақ кезінде мұғалімнің немесе оқу меңгерушісінің рұқсатынсыз мектептен және оның маңайынан, өз бетінше спорттық, мәдени және сыныптан тыс шаралардан кетуге болмайды; мектепте және оның маңайына жарылғыш, жанғыш, сұйық заттарды, пиротехникалық бұйымдарды, газ баллондарын, шылым мен спирттік ішімдіктерді, есеңгірететін және уландыратын заттарды әкеліп пайдалануға қатаң тыйым салынады. • Мектепте: оқушылардың өміріне және денсаулығына қауіпті болғандықтан, терезенің алдына мінуге, шкафтардың үстіне шығуға, баспалдақтың таянышымен сырғанақ тебуге, басқа оқушыларды итеруге; мектептегі шаруашылық бөлмелерінің есігін ашып-кіруге; электрлік шкафтарды ашуға ҚАТАҢ ТЫЙЫМ САЛЫНАДЫ;
-
Біз бүгін өзімізге ең жақын, ең қымбат анамыз, қамқор әкеміз,
қайырымды ата - әжеміз, аға - әпкеміз, іні - қарындасымыз туралы
айттық. Отбасы – ол ең жақын адамдардың ошағы. Әрқашан отбасы
мүшелерін сыйлап, құрметтеу керек. |
https://drive.google.com/drive/folders/1i5ehiRqo_OTDxnMB2_YjzAUwS7gBhBo Білуі керек: Отбасы мүшелерін құрметтеп, сыйлай
білуі керек. |
слайд |
шағым қалдыра аласыз













