2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Өз мектебімде өзгерістердің тиімділігін бағалауға арналған жеке мониторинг жоспары

Өз мектебімде өзгерістердің тиімділігін бағалауға арналған жеке мониторинг жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Өз мектебімде өзгерістердің тиімділігін бағалауға арналған жеке мониторинг жоспары
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Өз мектебімде өзгерістердің тиімділігін бағалауға арналған жеке мониторинг жоспары


Мақсаты:

Өз мектебінде жүзеге асырылған өзгерістердің тиімділігін бағалау, олардың оқу үдерісіне, оқушылардың үлгеріміне, мұғалімдердің кәсіби дамуына және мектептің жалпы басқаруына қалай әсер еткенін анықтау. Бұл мониторинг жоспары мектептегі өзгерістердің тиімділігін жүйелі түрде бақылап, қажет болған жағдайда түзетулер енгізу үшін қажет.


1. Мониторинг жүргізудің мақсаты


Мониторингтің негізгі мақсаты – мектепте жүргізілген өзгерістердің оқу нәтижелеріне, мұғалімдердің жұмыс сапасына, оқушылардың тәртібіне және мектептің даму стратегиясына әсерін жүйелі түрде бақылау. Негізгі міндеттер:

- Өзгерістердің оқушылардың үлгерімі мен тәртібіне ықпалын анықтау.

- Мұғалімдердің кәсіби дамуының нәтижелілігін бағалау.

- Ата-аналармен байланыс және мектептің ішкі басқару жүйесіндегі өзгерістердің нәтижелерін зерттеу.

- Өзгерістердің жүзеге асуына кедергі келтіретін факторларды анықтау.

2. Мониторинг жүргізу үшін қолданылатын көрсеткіштер

Академиялық көрсеткіштер:

- Оқушылардың үлгерімі: Оқушылардың пәндер бойынша орташа баллы, емтихан нәтижелері, бақылау жұмыстарынан алынған ұпайлар.

- Оқушылардың сабаққа қатысуы: Сабақтарға қатысу деңгейі, сабақтан қалу көрсеткіші.

- Жобалар мен шығармашылық жұмыстар: Оқушылардың шығармашылық жобалар мен ғылыми жұмыстарға қатысуы, олардың нәтижелері.

Сапалық көрсеткіштер:

-Тәртіп: Оқушылардың тәртібі, тәртіп бұзушылықтар саны.

- Мұғалімдердің кәсіби даму деңгейі: Мұғалімдер қатысатын семинарлар, тренингтер және олардың кәсіби өсуі.

-Оқушылармен жұмыс: Мұғалімдердің оқушылармен жеке жұмысы, сыныптағы оқушылардың қатысуы мен белсенділігі.

Қатысу көрсеткіштері:

- Ата-аналар қатысуы: Ата-аналар жиналыстарына қатысуы, ата-аналар мен мұғалімдер арасындағы кері байланыс деңгейі.

-Мектептің ішкі іс-шараларына қатысу: Оқушылардың мектептің мәдени және спорттық іс-шараларына қатысу деңгейі.

3. Қандай деректерді жинауды және оларды қандай әдістермен жинауды жоспарлайсыз?


Деректерді жинау түрлері:

-Сауалнамалар мен анкета: Оқушылардан, мұғалімдерден және ата-аналардан сауалнама арқылы пікірлер мен ұсыныстар жинау.

-Әңгімелесу: Мұғалімдермен, оқушылармен және ата-аналармен жеке сұхбаттар, фокус-топтық талқылаулар жүргізу.

- Құжаттар: Оқу үлгерімі мен тәртібі туралы мәліметтер, оқушылардың сабаққа қатысу статистикасы, мұғалімдердің кәсіби даму туралы құжаттары.

- Бақылау: Сабақтар мен мектептің іс-шараларын бақылау.

Әдістер:

- Онлайн сауалнамалар: Google Forms немесе басқа сауалнама құралдары арқылы деректер жинау.

- Жеке сұхбаттар: Мұғалімдер мен оқушылармен жеке әңгімелер өткізу.

- Деректерді статистикалық талдау: Оқушылардың үлгерімі мен тәртібіне қатысты деректерді сандық түрде талдау.

-Ашық пікірталастар: Мұғалімдер мен оқушылармен талқылаулар ұйымдастыру, өзгерістер туралы пікірлерін жинау.

4.Мониторингті қаншалықты жиі жүргізу қажет

Мониторингтің жиілігі өзгерістердің мақсаттарына және мектептің қажеттілігіне байланысты анықталады:

- Ай сайын: Өзгерістердің алғашқы әсері мен оқушылардың үлгерімін бақылау.

-Тоқсан сайын: Өзгерістердің әсері мен оқу нәтижелерінің көрсеткіштерін салыстыру.

-Жыл соңында: Өткен оқу жылындағы өзгерістердің қорытынды нәтижелерін талдау.

Мониторингтің жиі жүргізілуі мектептегі өзгерістердің тиімділігін уақытында бағалауға мүмкіндік береді және қажет болған жағдайда тез арада түзетулер енгізуге ықпал етеді.

5. Мониторинг нәтижелерін қалай талдауды жоспарлайсыз?

Мониторинг нәтижелерін талдау үшін келесі әдістерді қолдану жоспарланады:

-Сандық деректерді талдау: Оқушылардың үлгерімі мен қатысуын салыстыру, тәртіп бұзушылықтардың санын анықтау.

- Сапалық деректерді талдау: Оқушылар мен мұғалімдерден алынған пікірлерді, ұсыныстарды және мәселелерді талдау.

- Өзгерістердің уақыт бойынша талдауы: Өзгерістердің алғашқы және соңғы нәтижелерін салыстырып, уақыт аралығында қандай өзгерістер болғанын анықтау.

- Қорытынды есеп: Мониторинг нәтижелері бойынша қорытынды есеп дайындап, мектеп басшылығына ұсыну.

6. Мониторинг жүргізу барысында кездесетін қандай кедергілер болуы мүмкін?

- Уақыт тапшылығы: Мұғалімдер мен оқушылардың күнделікті жұмыс кестесінің тығыздығы мониторинг жүргізуге қиындық туғызуы мүмкін.

- Қызығушылықтың жоқтығы: Оқушылар мен ата-аналардың мониторингке қатысуға деген қызығушылығының болмауы, нәтижесінде кері байланыс аз болуы мүмкін.

- Қаржылық немесе техникалық қиындықтар: Сауалнамалар немесе басқа мониторинг әдістерін жүргізу үшін қажетті ресурстардың болмауы.

- Қарсы шығу: Өзгерістерге қарсы шығушылар болуы мүмкін, бұл мониторинг процесінің нәтижелілігіне әсер етуі мүмкін.

7. Мониторинг нәтижелерін кіммен бөлісуді және оларды қалай қолдануды жоспарлайсыз?

Мониторинг нәтижелері төмендегілермен бөлісілетін болады:

- Мектеп әкімшілігі: Қорытынды есептер мен ұсыныстар мектеп басшылығына беріліп, олардың негізінде стратегиялық шешімдер қабылданады.

-Мұғалімдер: Мұғалімдерге арналған арнайы кездесулер мен талқылаулар өткізіліп, өзгерістер мен олардың нәтижелері туралы ақпарат беріледі.

- Ата-аналар: Ата-аналар жиналыстарында мектептегі өзгерістер мен олардың әсерлері туралы ақпарат беріледі.

- Оқушылар: Оқушылармен жиналыстар мен сынып сағаттары өткізіліп, олардың өзгерістер туралы пікірлері мен ұсыныстары тыңдалады.

8. Мониторинг нәтижелеріне сүйене отырып, болашақ қадамдарды қалай жоспарлайсыз?

Мониторинг нәтижелерін талдай отырып, келесі болашақ қадамдар жоспарланады:

- Нәтижелерді бағалау: Өзгерістердің тиімділігін талдау арқылы қандай жетістіктер мен қиындықтар бар екенін анықтау.

- Қосымша шаралар: Өзгерістердің әсері жеткіліксіз болған жағдайда қосымша шаралар қабылдау, мұғалімдердің кәсіби даму деңгейін арттыру, жаңа оқыту әдістемелерін енгізу.

-Жоспарларды жаңарту: Қажет болған жағдайда мектептің даму стратегиясын қайта қарап, өзгерістер мен түзетулер енгізу.

9. Мониторинг нәтижелері бойынша өзгерістер енгізу қажет болса, оларды қалай жүзеге асыруды жоспарлайсыз?

Өзгерістер енгізу үшін келесі әрекеттер жүзеге асырылады:

- Қабылданған шешімдер: Мектеп басшылығы нақты өзгерістерді енгізу үшін қажетті іс-шаралар мен жоспарларды бекітеді.

- Жаңа жоспарлар мен стратегиялар: Өзгерістердің нәтижелерін негізге ала отырып, жаңа мақсаттар мен міндеттер белгіленеді.

-Құжаттама мен іс-шаралар: Өзгерістердің жүзеге асырылуын бақылап, қажетті түзетулер енгізу үшін қосымша іс-шаралар жоспары жасалады.

10. Мониторингтің нәтижелері мектептің жалпы даму стратегиясына қалай әсер етуі мүмкін?

Мониторинг нәтижелері мектептің жалпы даму стратегиясын нақтылауға және жетілдіруге ықпал етеді:

-Стратегиялық бағыттарды қайта қарау: Өзгерістердің әсерін ескере отырып, мектептің білім беру үдерісін жақсартуға бағытталған жаңа мақсаттар мен стратегиялық бағыттар белгіленеді.

- Жақсарту шаралары: Мониторинг нәтижелері мектептің әлсіз тұстарын анықтап, оларды жақсарту үшін нақты шараларды

26 Ақпан 2025
65
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі