Материалдар / Өзара кері сандар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Өзара кері сандар

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Желтоқсан 2018
1062
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

26 ЖББМ директорының ОІЖ орынбасары:

Сабақтың тақырыбы: Өзара кері сандар

Пәні: математика

Күні: 11. 12. 2018ж.

Мұғалімнің аты-жөні: Дуйсенбиева Гульнара Тилеужановна

Сынып: 5 «Е»

Қатысқан оқушы саны:

Қатыспаған оқушы саны:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

5.1.1.12 өзара кері сандар анықтамасын білу;

5.1.2.22 берілген санға кері санды табу;

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: Өзара кері сандар анықтамасын біледі;

Басым бөлігі: Берілген бөлшекке кері бөлшекті таба алады;

Кейбір оқушылар : Аралас санға кері санды таба алады;

Жетістік критерийлері

Барлық оқушылар: Өзара кері сандар анықтамасын біледі;

Басым бөлігі: Берілген бөлшекке кері бөлшекті таба алады;

Кейбір оқушылар : Аралас санға кері санды таба алады;

Бағалау критерийлері

Дағдылар

Бағалау критерийлері

Білу және түсіну

.... көбейтіндісі 1-ге тең болатын екі санды табу керек.

Білімін қолдану


Жай бөлшекке кері санды табу үшін оның алымы мен бөлімінің орындарын ауыстыру керек.


Тілдік мақсат

Оқушылар: Өзара кері сан ұғымын біледі;

Пәндік лексика және терминология:

берілген санға кері сан, өзара кері сан.

Диалогқа қажетті сөз тіркесі:

- Көбейтіндісі бірге тең болатын екі санды.........;

- жай бөлшекке кері санды табу үшін .......;

- аралас санға кері санды табу үшін........;

- натурал санға кері санды табу үшін........;


Құндылықтарды дамыту

Оқушыларды ұжымшылдыққа, дәлдікке тәрбиелеу. Шығармашылықпен жұмыс жасауға баулу. Өзін –өзі бағалауға, жауапты болуға үйрету, патриоттық сезім қалыптастыру.

Пәнаралық байланыс

Геометрия, тұрмыста қолдана алу.

АКТ қолдану дағдылары

Интерактивті тақта, интернет ресурстары (сайттар, есептер),

таратпа материалдар, көрнекі-демонстрациялық құралдар, фигуралар.

Бастапқы білім

Цифр, сан, жұп сан, тақ сан ұғымдарын біледі.Натурал сандармен арифметикалық амалдар орындай алады. Сандарға қолданылатын амалдардың қасиетін біледі.

Жай бөлшектерді және аралас сандарды қоса алады. Жай бөлшектерді және аралас сандарды көбейте алады.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңдері

Сабақта орындалатын іс-әрекеттер

Оқыту ресурстары

Сабақтың басы


Ұйымдастыру сәті

Оқушылармен амандасу, түгендеу.

Оқушыларға үлестірме қағазын таратып топқа бөлу. Үшбұрыш, дөңгелек, шаршы, тіктөртбұрыш топтары.

Ынтымақтастық орта қалыптастыру, назарларын сабаққа аудару.

(Оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді.)


Үй жұмысын тексеру.

Дұрас орындалған үй тапсырмасы интербелсенді тақтада көрсетіледі.

2-тапсырма

Мына бөлшектерге кері бөлшектерді жазыңдар.

қушалар көршілерімен дәптер алмасып үй тапсыпмасын жасыл қаламмен тексереді. Үй тапсырмасының орындалуына байланысты бағдаршам әдісімен бағалайды.

Үй тапсырмасы бойынша түсінбеген есептерін тақтада шығарып талқылаймыз.



АКТ











Сабақтың ортасы

«Қайталау – оқу айнасы». «Математикалық домино» әдісі арқылы өткен тақырып бойынша алған білімдерін еске түсіріп, оқушылар сұрақ пен жауапты сәйкестендіреді.

«Математикалық домино»

Shape3 Shape1 Shape2

Shape9 Shape5 Shape6 Shape4 Shape8 Shape7

Shape11 Shape10

Shape13 Shape12



  1. Өзра кері сан деп


Көбейтіндісі 1-ге тең болатын екі сан

  1. Натурал сан деп


Күнделікті өмірде санауда қолданатын сан

  1. Натурал санға кері сан

алымы 1-ге тең, бөлімі сол натурал санға тең бөлшек

  1. Жай бөлшекке кері сан табу үшін

бөлшектің алымы мен бөлімінің орындарын ауыстыру керек

  1. Аралас сан деп

бүтін бөліктен және бөлшек бөліктен тұратын сан аралас сан деп аталады

  1. Аралас санға кері сантабу үшін

бөлшекті бұрыс бөлшекке айналдырып, сол бұрыс бөлшекке кері санды табу керек

  1. Дұрыс бөлшек деп

алымы бөлімінен кіші бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады.

  1. Бұрыс бөлшек деп

алымы бөлімінен үлкен немесе тең бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады



Дескриптор:

- «Жай бөлшектер» бөліміне байланысты сұрақтарға жауап береді.



АКТ


Топпен жұмыс

(оқулықпен жұмыс)















































Сергіту сәті

















Жеке жұмыс





















Сабақты қорытынды-

лау



Оқулықпен жұмыс «Кім жылдам?»

5- тапсырма. №603, №605

5-тапсырма

Shape14

  • Берілген сандарға кері сандар жазыңдар

1-топ 2- топ 3-топ 4-топ

;

3, 5, 7, 12, 1, 17, 10, 100,












Дескриптор:

Берілген сандарға кері сандарды жазады.


604

Тұжырымдаманың қайсысы тура:

  1. 1 саны өзі-өзіне кері сан;

  2. өзара кері екі санның көбейтіндісі 1- ден кіші болуы мүмкін;

  3. нөлге бөлуге болмайтындықтан, 0 санына кері сан жоқ;

  4. кез келген санға кері сан бар;

  5. нөлден басқа кез келген санға кері сан бар;

  6. өзара кері сандардың көбейтіндісі 1-ге тең:

Дескриптор:

Дұрыс тұжырымға қол шапалақтайды.


605

x – тің қандай мәнінде теңдік тура болады:

1) 5) 5x = 1;

2) 6) ;

3) ; 7) ;

4) ; 8) ;

Дескриптор:

Өзара кері сандардың көбейтіндісі бірге тең екенін ескере отырып теңдеуді шешеді.

Әр топ екі теңдеуден тақтаға орындайды.


Есте сақтау жаттығуы

Белгілі уақытта әр топ мүшесі берілген суреттерді мұқият қарап, рет бойынша көрген суреттерді жазады. Әр топ қанша суретті өз ретімен дұрыс тапқанын айтуы керек.


Тест

Қалыптастырушы бағалау.

(Тест тапсырмалары арқылы бағаланады). Жұмыс нәтижелерін оқушылар тексеріледі.

Тест.

1. 1 санына кері сан?

А. бірден үлкен сан; В. кез келген сан; С. өзі (С)

2. - аралас санына кері сан

А. ; В. ; С. . (В)

3. мәніне кері сан?

А. ; В. ; С. кез келген сан. (А)

4. мәніне кері сан?

А. ; В. 2; С. 3. (В)

5. 7 санына кері сан?

А. ; В. ; С. 7 (А)


Оқушыларды марапаттау:

Ең жылдам,

Ең тапқыр

Үйге тапсырма №6 тапсырма және 30 мысал жазу

Рефлексия. Оқушылар келесі сөйлемдерді толықтырады:

Мен білдім …

Қызықты болды…

Қиындық тудырды…

Мен тапсырманы орындадым…

Мен енді…

Сабақтан мен не алдым…


Оқушыларға стикерлер таратылады. Қолдарына таратылған смайликтер мен стикерлерді рефлексия тақтасына жабыстырады.

Түсіндім

Сұрағым бар

Түсінбедім








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!