Оқулықпен
жұмыс «Кім
жылдам?»
5- тапсырма. №603,
№605
5-тапсырма
1-топ 2- топ 3-топ
4-топ
;
3, 5, 7, 12, 1, 17, 10,
100,
Дескриптор:
Берілген сандарға кері
сандарды жазады.
№604
Тұжырымдаманың қайсысы
тура:
-
1 саны өзі-өзіне кері
сан;
-
өзара кері екі санның
көбейтіндісі 1- ден кіші болуы
мүмкін;
-
нөлге бөлуге болмайтындықтан,
0 санына кері сан жоқ;
-
кез келген санға кері сан
бар;
-
нөлден басқа кез келген санға
кері сан бар;
-
өзара кері сандардың
көбейтіндісі 1-ге тең:
Дескриптор:
Дұрыс тұжырымға қол
шапалақтайды.
№605
x – тің
қандай мәнінде теңдік тура болады:
1) 5) 5x = 1;
2) 6) ;
3) ; 7) ;
4) ; 8) ;
Дескриптор:
Өзара кері сандардың
көбейтіндісі бірге тең екенін ескере отырып теңдеуді
шешеді.
Әр топ екі
теңдеуден тақтаға орындайды.
Есте сақтау
жаттығуы
Белгілі уақытта әр топ мүшесі
берілген суреттерді мұқият қарап, рет бойынша көрген суреттерді
жазады. Әр топ қанша суретті өз ретімен дұрыс тапқанын айтуы
керек.
Тест
Қалыптастырушы
бағалау.
(Тест тапсырмалары арқылы
бағаланады). Жұмыс нәтижелерін оқушылар
тексеріледі.
Тест.
№1. 1 санына кері
сан?
А. бірден үлкен сан; В. кез
келген сан; С. өзі (С)
№2.
- аралас санына кері
сан
А. ;
В. ;
С. .
(В)
№3.
мәніне кері
сан?
А.
;
В. ; С. кез келген сан.
(А)
№4.
мәніне кері
сан?
А.
; В. 2; С. 3.
(В)
№5. 7 санына кері
сан?
А.
;
В. ; С. 7
(А)
Оқушыларды
марапаттау:
Ең
жылдам,
Ең
тапқыр
Үйге тапсырма №6 тапсырма және
30 мысал жазу
Рефлексия. Оқушылар келесі
сөйлемдерді толықтырады:
• Мен білдім
…
• Қызықты
болды…
• Қиындық
тудырды…
• Мен тапсырманы
орындадым…
•
Мен
енді…
• Сабақтан мен не
алдым…
Оқушыларға стикерлер
таратылады. Қолдарына таратылған
смайликтер мен стикерлерді рефлексия тақтасына
жабыстырады.
Түсіндім
|
Сұрағым
бар
|
Түсінбедім
|
|
|
|
|
|
|
|