Пас беру және допты қабылдап, ойыншыдан кету

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Пас беру және допты қабылдап, ойыншыдан кету

Материал туралы қысқаша түсінік
Жоспар құруға
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тексерілді:


Тақырыбы: ПАС БЕРУ ЖӘНЕ ДОПТЫ ҚАБЫЛДАП, ОЙЫНШЫДАН КЕТУ

Оқытушы: Темірбеков Е

Сынып: 6

Сабақтың жабдықтары: ●Тасымалданатын қақпалар

●№3 және №4 доптар

Конустар

Бағандар

Фишкалар

Манишкалар

Міндеттері: ● Қимыл-қозғалыс қабілеттерін дамыту

Қозғалыс кезінде допты қабылдау тәсілін үйрету.

Сабақтың ұзақтығы: 40 минут


Сабақтың мазмұны

Мөлшерлеу

Ұйымдастырушы-әдістемелік нұсқаулар

Дайындық бөлімі 6 минут

1.

Сапқа тұрғызу. Сабақ міндеттерін нақтылау.

2.


6 мин.


Негізгі бөлім 32 минут

3.

ТЕХНИКАЛЫҚ КЕШЕН


БОС АУМАҚТЫ ҚОЗҒАЛЫС КЕЗІНДЕ ДОПТЫ ҚАБЫЛДАУ

8

мин.

Міндеті: допты қозғалыс кезінде қабылдауды (қабылдау-ойыншыдан кету) үйрету.

Мазмұны: тікбұрыштың ішіне конустар аумағы 5 м құрайтын шаршы түрінде орнатылады. Үш ойыншы кезектесе отырып шаршының ішіне кіріп, допты алу үшін бос аумаққа ашылып доп қабылдайды.

Тапсырманы орындауға қойылатын талаптар: допты алыстағы аяғымен қабылдау. Допты қозғалыс кезінде қабылдау. Допты қабылдаған соң бапкер көрсеткен тәсіл бойынша бұрылып, доппен кету.

4.


ШАРШЫДА 4×1


10 мин.

Міндеті: допты қозғалыс кезінде қабылдауды және бағытты өзгерте қозғалуды шыңдау.

Мазмұны: тікбұрыш ішінде төрт ойыншы, аяқтарының ішкі жағымен пас беріп ойнайды. Қорғаушы 50 секундтың ішінде оны тартып алуға тырысады.

Тапсырманы орындауға қойылатын талаптар: допты алыстағы аяқпен қабылдау. Допты қозғалыс кезінде қабылдау. Қорғаушы пас беретін жолды жапқан жағдайда, доппен бұрылып, қозғалу бағытын өзгерту. Доппен әрекет етуде шектеу жоқ. Допты оң және сол аяқпен қабылдау және пас беру.

5.

4×4 + қақпашылар

ФУТБОЛ ОЙЫНЫ


14 мин.

Міндеті: допты қадағалау дағдысын шыңдау. Футболшылардың ойын кезінде жан-жақтарын (кеңістікті) бағдарлай білу біліктіліктерімен таныстыру.

Мазмұны: көлемі 20×20 м болатын алаңда (20×40 м алаңының жартысы) аз құраммен ойнау.

Қақпаның көлемі 1×1,5 м.

Тапсырмаға қойылатын талаптар: допты қабылдаған соң, оны бірден теппей, техникалық тәсіл жасау керек: доппен «адымдап» қозғалу, доппен бұрылып, ойыншы жоқ аумаққа ауысу, жақсы көңіл-күйді сақтай білу, ойыннан ләззат алу.

Қорытынды бөлім 2 минут

6.

Жеңіл жүгіріс, жүру. Иілгіштікті дамыту.

2

мин.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.02.2019
3724
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі