Материалдар / Паули принципі.Гунд ережесі.Клечковский принципі.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Паули принципі.Гунд ережесі.Клечковский принципі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Серпілген сауалдар» әдісі бойынша .Шарты:Екі оқушы бір-біріне доп лақтырып, сұрақ қояды және жауап береді.Топ нөмірі неге тең? Период саны неге тең болады?Атом -молекулалық ілімді ашқан ғалым?Валенттік электрондар дегенді қалай түсінесіңдер? Бүгінгі сабағымыз « Квант сандары.Паули принципі.Гунд №10Адам ағзасында ,жер қыртысында кездесетін химиялық элементтерді массалық үлестері бойынша орналастыр.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Желтоқсан 2018
2806
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Квант сандары.Паули принципі.Гунд ережесі.Клечковский принципі.

Күні:

Мұғалімнің есімі

Сынып: 10

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабаққа негізделген оқу мақсаты

Квант сандарын білу;


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Атом құрлысын біледі. .

Оқушылардың басым бөлігі: Атом молекулалық ілімді түсінеді.


Кейбір оқушылар: Есептер жинағынан жаттығулар орындайды.

Тілдік мақсат

Оқушылар: Берілген тақырып бойынша жеке көзқарастарын басқалардың көзқарастарымен салыстыра алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер: атом,молекула, протон,нейтрон

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: атом-атом-atom , құрылыс-структура- structure,

Талқылауға арналған тармақтар:Химиялық элемент және атом ұғымдары арасындағы өзара байланысты қалай түсінесіңдер?

Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба? Периодтық жүйе арқылы көз жеткізу.

Жазылым бойынша ұсыныстар:Химиядан өзіндік жұмыс дәптерімен,сөздік дәптермен жұмыс жүргізу.


Алдыңғы оқу

Атом туралы алған білімдерін тиянақтайды. Оларды өмірмен байланыстыратын болады.

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар


Басталуы (Кіріспе)


(4 мин)

1Ұйымдастыру кезеңі

а)Сәлемдесу;

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Атом,молекула, протон, нейтрон 4 топқа бөлінеді.


Атом,молекула, протон,нейтрон

Үй тапсыр масы (4 мин)

Серпілген сауалдар» әдісі бойынша .Шарты:Екі оқушы бір-біріне доп лақтырып, сұрақ қояды және жауап береді.Топ нөмірі неге тең? Период саны неге тең болады?Атом -молекулалық ілімді ашқан ғалым?Валенттік электрондар дегенді қалай түсінесіңдер?

Бүгінгі сабағымыз « Квант сандары.Паули принципі.Гунд №10Адам ағзасында ,жер қыртысында кездесетін химиялық элементтерді массалық үлестері бойынша орналастыр.

Хим элем

Жер қыртысында

Адам ағзасында

Са



Fe



Mg




ережесі.Клечковский принципі » деп аталады.


Негізгі бөлім (25 мин)

















«Кім жылдам?» әдісі. Әр топ бір-біріне сұрақтар береді.1 тапсырма:Химия есептер жинағымен жұмыс.№7жаттығу

72гр суды айырғанда шығатын сутек пен оттектің массасын табындар

Химиялық формулаларды пайдаланып есептер шығару.

Мақсат. Оқушыны өз бетімен ізденуге үйрету,олардың шығармашылық бейімділіктері мен икемділіктерін дамыту.

3тапсырма: S Cr Zn Ag элементтерін энергетикалық деңгейлер бойынша орналастырыңдар.


Мақсат. Оқушыларды жылдамдыққа,өз ойына тез қорытынды жасай алуға үйренеді.

Венн диаграмасы


Галий мен алюминий


Германий мен кремний


Флипчарт, түрлі – түсті қаламдар,



Химия есептер жинағы





Интербелсенді тақта, кесте


Қорытынды (3мин)

Тақырып соңындағы сұрақтарға жауап беру. 1-5 жаттығулар /ауызша/ Оқушылар білімін БББ кестесі арқылы қорытынды жасалады.

Шарты:Сабақтың тақырыбымен танысу барысында V-«білемін»,-«мен үшін түсініксіз»,+- «мен үшін жаңа ақпарат»?-«мені таңқалдырды» белгілерін қойып отырып оқу тапсырады.

Оқушылар білімін кері байланыс арқылы қорытынды жасалды.

1.Сіз бүгін нені білдіңіз?

2.Сіз үшін не тиімді болды?

3. Қандай тапсырманы орындау қиынға соқты?

Оқушылар өз пікірлерін айтып,сабақ қорытындыланды.

Өз ойларын білім ағашына стикер арқылы білдіру.

Үйге тапсырма: Атом құрлысының заманауи теориясын білу;



Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?


Бағалау. Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және қорғау ережелері

АКТ мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс












Рефлексия (4мин)

Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?









Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз?











Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.


2.



Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.


2.



Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!