Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Портфолио Калиева Гулим Жүсіпханқызының
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ғ.Қайырбеков атындағы орта мектебі
Иесі: Қалиева Гулим Жусупхановна
Мақсатсыз адам-қанатсыз құспен тең
ПОРТФОЛИО ҚҰРЫЛЫМЫ
І бөлім. Мұғалімнің кәсіби – ақпараттық картасы
ІІ бөлім. Мұғалімнің шығармашылық даму картасы
ІІІ бөлім. Ғылыми-әдістемелік қызмет
ІV бөлім. Мұғалімнің іс – әрекет мониторингісі
Мұғалімнің кәсіби – ақпараттық картасы
Тегі, аты, әкесінің аты Қалиева Гулим Жусупхановна
Қызметі қазақ тілі және әдебиеті пәні мұғалімі
Білімі: Жоғары
/қандай оқу орнын, қай жылы бітірді, диплом бойынша мамандығы/
______Қостанай педагогикалық коледжі
«Бастауыш сыныптағы қазақ тілі әдебиеті пәні мұғалімі мамандығы_ 2003ж
қосымша білімі «Қазақ тілі және әдебиеті пәні мұғалімі»_
2006 жылы А.Байтұрсынов атындағы Қостанай Мемлекеттік Педагогикалық институты
/қандай оқу орнын, қай жылы бітірді, диплом бойынша мамандығы/
Құрмет грамоталары: Мектеп директорынан ,Аудандық білім бөлімінен
Санаты ______________________________________
Педагогикалық өтілі /жалпы/_____11 жыл __________________
Осы мектептегі өтілі _______11 жыл _____________________
Осы мектепте нешінші жылдан бастап жұмыс істейді ___2006ж___
Қосымша
ақпарат: Қоғамдық жұмыстарға белсене ат
салысамын, Газет –журналдарға мақала жазуды ұнатамын.
Мекен жайы ____Қалам-Қарасу
ауылы_______________________
Байланыс телефоны: үйінің _____26-2-54_________ұялы телефон_87755250385
Электрондық пошта:
Мұғалімнің біліктілігін көтеру
туралы жалпы мәліметтер
Жылы |
Курстар, семинар тақырыбы |
||
Аудандық |
Облыстық |
Республикалық |
|
2001 |
|
«Хатшы референт» курсы Қостанай қаласы |
|
2002 |
|
«Оператор ЭВМ» курсы Қостанай қаласы |
|
2003 |
|
«Шағын кешенді мектеп мұғалімі» курсы Қостанай қаласы |
|
2013 |
«Үздік БӨМ (бақылау – өлшеу материалдары» |
|
|
2007 |
|
«Компьютерлік сауаттылық» курсы Затабол кенті |
|
2010 |
«Шағын жинақталған бастауыш сынып сабақ кестесін құру»семинар |
|
|
2013 |
|
|
«оқыту үрдісіндегі заманауи технологиялардың маңызы» біліктілік арттыру курсы Алматы қаласы |
2013 |
|
«бастауыш сынып оқушысын құзыреттілікке оқыту технологиясы ретінде 21 ғасырдың инновациялық сабағы» курсы |
|
2013 |
|
|
«Заманауи технологиялармен жұмыс жасау үлгілерімен қолдану әдістері» Республикалық семинар Алматы қаласы |
2015 |
«Жаңа технологияларды қолдану- заман талабы» аудандық семинар –практикум |
|
|
2016 |
«Іс-әрекетті зерттеудегі озық тәжірибесі»аудандық коучтар байқауы |
|
|
2016 |
«Үздік бастауыш сынып »байқауы |
|
|
І бөлім. Мұғалімнің шығармашылық даму картасы
Оқу жүктемесі
Оқу жылы |
Пән |
Сынып |
Сағат саны |
2014-2015 |
Бастауыш сынып |
1 |
18 сағ |
2015-2016 |
Бастауыш сынып |
2 |
20 |
2016-2017 |
Бастауыш сынып |
3 |
18 |
Факультатив және жеке тұлғамен жұмыс істеу, үйірмелердің жұмыс жоспары
Оқу жылы |
Факультатив, қолданбалы, таңдамалы курс, жеке тұлғамен жұмыс |
Сынып |
2015 жылдан бастап |
«Сөз зергері » ана тілі пәнінің үйірмесі |
1-4 |
2015 ж |
«Фонетика жыр жолдарында » авторлық таңдау сабағы |
2-4 |
|
|
|
|
|
|
Пән бойынша оқу үрдісін ғылыми – әдістемелік жағынан қамтамасыз ету
-
Оқулықтар
-
Әдістемелік және анықтамалық әдебиеттер
№ |
Оқулық |
Авторы |
Баспа |
Баспадан шыққан жылы |
1 2 3 4 5 |
Қазақ тілі Ана тілі Математика Дүниетану Еңбекке баулу |
Г.И Уайсова,Ә.Е.Жұмабаева Т.М.Әбдікәрім, С.Р Рахметова ,Б.Т Қабатай Т.Қ Оспанова, Ш.Х Құранғалиева,Ж.Т Қайыңбаев, Б.М. Қосанов, К.Ә.Ерешева, М.В. Маркина К. Жүнісқызы,Ә.Бірмағамбетов, Н.Жапанбаева |
Атамұра Атамұра Атамұра Атамұра Атамұра |
2014 2014 2014 2014 2014 |
№ |
Атауы |
Авторы |
Баспа |
Баспадан шыққан жылы |
Данасы |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
-
Әдістемелік құралдар
№ |
Атауы |
Авторы |
Баспа |
Баспадан шыққан жылы |
Данасы |
1 |
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
-
Дидактикалық материалдар
№ |
Атауы |
Баспа |
Баспадан шыққан жылы |
Данасы |
1 |
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
Авторлық әдістемелік материалдар
№ |
Атауы |
Пайдалану сферасы |
1. |
«Фонетика жыр жолдарыда » кешенді таңдаулы курс жұмысы (сабақ жоспары, жұмыс дәптері, әдістемелігі) |
Жангелдин ауданы |
2. |
«Ана тілі пәнінен әдістемелік құрал» |
|
3. |
|
|
4. |
|
|
-
Білім деңгейінің өлшемдері
ТЕСТ материалдары
Сынып |
Пән |
Тақырыбы |
Деңгейі |
Саны |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
Бақылау жұмыстары
Сынып |
Тақырыбы |
Деңгейі |
Саны |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ бөлім. Ғылыми-әдістемелік қызмет
Мұғалімнің әдістемелік тақырыбы:
Сатылай кешенді талдау.Деңгейлеп саралап оқытуды пайдалану
Мақсаты:
Сабақ барысында АКТ-ны пайдалана отырып , оқу мен оқытудағы жаңа әдіс тәсілдерді қолдану арқылы сыни ойлай білетін жеке тұлға қалыптастыру
Міндеті:
-
Сабақ міндеттерін және айырмашылығын нақты анықтау.
-
Білім мазмұнын меңгерудегі сабақтастығын қамтамасыз ету.
-
Балаларды оқыту және оқу материалының ерекшелігіне байланысты оқыту әдістерінің шығармашылдық түрі.
-
Оқудағы қиындықтарды жеңуде балаларға көмек беру.
-
Оқушылардың сабақта жұмыс қабілетін арттыруда дидактикалық білімді, оқыту әдістерін ж. т. б. қолдану.
-
Ғылым жетістіктері негізінде оқу процесін үнемі байыту және психологиялық өз білімін көтеру біліктілігін дамыту.
Мұғалімнің мектеп шеңберіндегі кәсіби белсенділік картасы.
Жылы |
Әдістемелік бірлестік |
Педагогикалық кеңес |
Әдістемелік кеңес |
|
|
(қатынасу түрі) |
|||
2015-2016 оқу жылы |
«Интерактивті тақтамен жұмыс жүргізудің тиімділігі» баяндама |
«Құқық бұзушылықтың алдын алу» |
|
|
2016-2017 |
«Жаңаша оқыту- жетістік көзі» баяндама |
|
Деңгейлеп – саралап оқыту технологиясы .баяндама |
|
Мұғалімнің мектеп тыс шеңберіндегі кәсіби белсенділік картасы.
Жылы |
Ғылыми – теориялық конференциялар, семинарлар т.б. |
Олимпиадалар, байқаулар, жарыстар |
Ғылыми зерттеу жұмыстарының нәтижесі |
||
аудандық |
республика лық |
Облыс тық |
республикалық |
||
2012ж |
«Жаңа буынның дидактикалық материалдарының аудандық көрме- жәрменкесінде ІІІ орын |
|
|
|
|
|
«Аудандық «Идея бар» байқауында ІІІ орын » |
|
|
|
|
2013ж |
«Үздік БӨМ (бақылау – өлшеу материалдары» «Шебер үйлестіруші» номинациясы |
|
|
|
|
2013 |
|
|
«Заманауи технологиялармен жұмыс жасау үлгілерімен қолдану әдістері» Республикалық семинарында көрсеткен біліктілік үшін марапаттау |
|
|
2016ж 21 сәуір |
«Іс-әрекетті зерттеудегі озық тәжірибесі»аудандық коучтар байқауы |
|
|
|
|
2016-2017 оқу жылы |
|
Уахит Мерей 3-сынып оқушысы Республикалық шығармашылық Байқауының ІІІ орын иегері. «Көктудың желбірегені...» республикалық шығармашылық байқауға шәкірттерін қатыстырып, белсенділік танытқаны үшін диплом |
Жұмабек Нүргүл. Аудандық ғылыми жобалар- байқауының І орын иегері |
|
Педагогикалық инновациялық іс – тәжірибе.
Құрастырған әдістемелік нұсқаулықтар : 3- сыныпқа арналған «Ана тілінен әдістемелік жұмыс»
Авторлық бағдарламалар : «Фонетика жыр жолдарында » таңдау сабағы кешенді жұмыс топтамасы.
Таңдаулы курстар: «Фонетика жыр жолдарында »
Үйірме : «Сөз зергері» ана тілі пәнінің үйірмесі
Жылы |
Тақырыбы |
Баспасөз аты |
Авторы |
2013 |
«Басты мақсат білімді ұрпақ тәрбиелеу » |
Біздің Торғай |
Қалиева Г.Ж |
2016 27 мамыр №20 |
«Шабыт шыңы- шеберлік» |
Учительская плюс |
Қалиева Г.Ж |
2016 2 қыркүйек №33-34 |
«Жаһанға жолдама, сәттілік қағидасы» |
Учительская плюс |
Қалиева Г.Ж |
2016 9 қыркүйек №35 |
«Сәбилерге туған ел шуағы» |
Учительская плюс |
Қалиева Г.Ж |
2017 13 қаңтар №1 |
«Сатылай кешенді талдау технологиясы» |
Учительская плюс |
Қалиева Г.Ж |
Мұғалімнің сабақта қолданатын педагогикалық технологиясы.
Педагогикалық технология |
Қолдану деңгейі |
|
Оқу жылының басынан бастап әр сыныпта қолданылып келеді |
ІV бөлім. Мұғалімнің іс – әрекет мониторингісі.
2016-2017 оқу жылы |
Оқушы саны |
бағасы |
Тоқсандық сапа |
Мектепішілік бақылау сапасы |
динамика |
|||
5 |
4 |
3 |
2 |
|||||
3 сынып І тоқсан |
8 |
3 |
2 |
3 |
|
62,5 |
62,5 |
0 |
3 сынып ІІ тоқсан |
8 |
4 |
1 |
3 |
|
62,5 |
62,5 |
0 |
3-сынып ІІІ тоқсан |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
“ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЕСЕБI”
Пәні |
Ашық сабақтары |
уақыты |
|
|
|
|
|
|
|
|
|