2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / пропоция

пропоция

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге көмек
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

1. Өрнектің мәнін табыңдар/ Найдите значение выражения

I II


2. ах2 + с = 0 түріндегі толымсыз квадрат теңдеуді шешіңдер:

Решите неполное квадратичное уравнение вида ах2 + с = 0.

I II

х2 + 100 = 0

2 – 49 = 0;

2 + 81 = 0

2 – 25 = 0;


3. Өрнекті ықшамдаңдар / Упростите выражение.

I II

а)

b)


4. Квадрат теңдеуді шешіңдер: / Решите квадратичное уравнение.

I II

а) 10х2 + 11х + 1= 0;

b) – 9 х2 – 7х + 2 = 0;

а) 18х2 – 11х +1 = 0;

b) 2 – 7х – 3 = 0;


5. Шешімін табыңдар/ Найти решение

I II

Параллелограмның екі қабырғасының қатынасы 3:5 қатынасындай, периметрі 48 см. Пераллелограмның қабырғаларын табыңдар

Периметрі 44 см-ге тең болатын параллелограмм диоганімен әрқайсысының периметрі 30 см болатын екі үшбұрышқа бөлінген. Диагональдің ұзындығын табыңыз.

Соотношение между двумя сторонами параллелограмма составляет 3: 5, периметр 48 см. Найдите стороны паралеллограмма

Периметр разделен на два треугольника с диагональю параллелограмма 44 см, каждый с периметром 30 см. Найти длину диагонали.

1. Өрнектің мәнін табыңдар/ Найдите значение выражения

I II


2. ах2 + с = 0 түріндегі толымсыз квадрат теңдеуді шешіңдер:

Решите неполное квадратичное уравнение вида ах2 + с = 0.

I II

х2 + 100 = 0

2 – 49 = 0;

2 + 81 = 0

2 – 25 = 0;


3. Өрнекті ықшамдаңдар / Упростите выражение.

I II

а)

b)


4. Квадрат теңдеуді шешіңдер: / Решите квадратичное уравнение.

I II

а) 10х2 + 11х + 1= 0;

b) – 9 х2 – 7х + 2 = 0;

а) 18х2 – 11х +1 = 0;

b) 2 – 7х – 3 = 0;


5. Шешімін табыңдар/ Найти решение

I II

Параллелограмның екі қабырғасының қатынасы 3:5 қатынасындай, периметрі 48 см. Пераллелограмның қабырғаларын табыңдар

Периметрі 44 см-ге тең болатын параллелограмм диоганімен әрқайсысының периметрі 30 см болатын екі үшбұрышқа бөлінген. Диагональдің ұзындығын табыңыз.

Соотношение между двумя сторонами параллелограмма составляет 3: 5, периметр 48 см. Найдите стороны паралеллограмма

Периметр разделен на два треугольника с диагональю параллелограмма 44 см, каждый с периметром 30 см. Найти длину диагонали.

1. Өрнектің мәнін табыңдар/ Найдите значение выражения

I II


2. ах2 + с = 0 түріндегі толымсыз квадрат теңдеуді шешіңдер:

Решите неполное квадратичное уравнение вида ах2 + с = 0.

I II

х2 + 100 = 0

2 – 49 = 0;

2 + 81 = 0

2 – 25 = 0;


3. Өрнекті ықшамдаңдар / Упростите выражение.

I II

а)

b)


4. Квадрат теңдеуді шешіңдер: / Решите квадратичное уравнение.

I II

а) 10х2 + 11х + 1= 0;

b) – 9 х2 – 7х + 2 = 0;

а) 18х2 – 11х +1 = 0;

b) 2 – 7х – 3 = 0;


5. Шешімін табыңдар/ Найти решение

I II

Параллелограмның екі қабырғасының қатынасы 3:5 қатынасындай, периметрі 48 см. Пераллелограмның қабырғаларын табыңдар

Периметрі 44 см-ге тең болатын параллелограмм диоганімен әрқайсысының периметрі 30 см болатын екі үшбұрышқа бөлінген. Диагональдің ұзындығын табыңыз.

Соотношение между двумя сторонами параллелограмма составляет 3: 5, периметр 48 см. Найдите стороны паралеллограмма

Периметр разделен на два треугольника с диагональю параллелограмма 44 см, каждый с периметром 30 см. Найти длину диагонали.

1. Өрнектің мәнін табыңдар/ Найдите значение выражения

I II


2. ах2 + с = 0 түріндегі толымсыз квадрат теңдеуді шешіңдер:

Решите неполное квадратичное уравнение вида ах2 + с = 0.

I II

х2 + 100 = 0

2 – 49 = 0;

2 + 81 = 0

2 – 25 = 0;


3. Өрнекті ықшамдаңдар / Упростите выражение.

I II

а)

b)


4. Квадрат теңдеуді шешіңдер: / Решите квадратичное уравнение.

I II

а) 10х2 + 11х + 1= 0;

b) – 9 х2 – 7х + 2 = 0;

а) 18х2 – 11х +1 = 0;

b) 2 – 7х – 3 = 0;


5. Шешімін табыңдар/ Найти решение

I II

Параллелограмның екі қабырғасының қатынасы 3:5 қатынасындай, периметрі 48 см. Пераллелограмның қабырғаларын табыңдар

Периметрі 44 см-ге тең болатын параллелограмм диоганімен әрқайсысының периметрі 30 см болатын екі үшбұрышқа бөлінген. Диагональдің ұзындығын табыңыз.

Соотношение между двумя сторонами параллелограмма составляет 3: 5, периметр 48 см. Найдите стороны паралеллограмма

Периметр разделен на два треугольника с диагональю параллелограмма 44 см, каждый с периметром 30 см. Найти длину диагонали.

27 Желтоқсан 2017
525
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі