Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.1А Қатынастар және пропорция

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 6

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.1.2.3 Пропорция анықтамасын білу

    6.1.2.4 Пропорцияларды ажырату және құрастыру

    6.1.2.5 Пропорцияның негізгі қасиетін білу және қолдану

    Сабақ мақсаттары

    1. Пропорцияның анықтамасын және негізгі қасиетін білу.

    2. Пропорцияның негізгі қасиетін қолдану, жаңа пропорция құрастыру.

    3. Математикалық тілде тұжырымдап пропорция қасиетінің ережесін қорыту.

    Бағалау критерийлері

    • пропорция анықтамасын және негізгі қасиетін біледі;

    • пропорцияларды ажыратады және құрастырады;

    • пропорцияның негізгі қасиетін есеп шығаруда қолданады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқытудың тілдік мақсаты: пропорция және оның қасиетін ауызша және жазбаша анықтайды.

    Пәндік лексика және терминдер: а–ның в-ға бөліндісі с-ның d-ға бөліндісіне тең; а–ның в-ға қатынасы с-ның d-ға қатынасына тең деп тұжырымдайды; пропорция, ортаңғы және шеткі мүшелер.

    Диалогқа/жазылымға қажетті сөз тіркестер:«Екі немесе бірнеше қатынастың тура теңдігі ….», «Пропорцияның шеткі мүшелерінің көбейтіндісінің мәні ...».

    Құндылықтарға баулу

    - құрмет: оқушы мен оқушы, оқушы мен мұғалім арасындағы қарым-қатынастың қатар-құрбыға деген сыйластық пен үлкенге деген ізеттіліктің негізі екендігін ұғыну;

    - ынтымақтастық: топтық жұмыста өзара ынтымақтастықта жұмыс жасау;

    - ашықтық: топпен жұмыста өз пікірін ашық айту және топ мүшелерінің пікірін тыңдай білу;

    - еңбек және шығармашылық: берілген тапсырмаларды орындауда еңбек етудің маңыздылығын ұғынып, шығармашылық қабілетін шыңдай білу;

    Пәнаралық байланыстар

    жаратылыстану (халықаралық бірліктер жүйесінің өлшем бірліктерін анықтауда пропорция тақырыбында алған білімдерін қолданады).

    Алдыңғы білім

    6.1.2.1 сандардың қатынасы ұғымын меңгеру;

    6.1.2.2 берілген қатынасқа кері қатынас табу.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы




















    Амандасу, оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру;

    Оқушыларды «Санамақ» арқылы төрт топқа бөлу.













    Слайд1 ("Сөзді тап" кестесі
























    Ширату жаттығулары.

    «Сөзді тап» әдісі - сабақ тақырыбына байланысты оқушылардың қызығушылығын туғызу.

    Сандардың қатынастарын табыңдар және сөзді анықтаңдар

    1; 2

    3; 4

    ;


    ; 1

    1;

    3;2

    р

    о

    я

    п

    и

    ц




    4

    сөз

    п

    р

    о

    п

    о

    р

    ц

    и

    я

    Осыдан бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не деп ойлайсыңдар? Өмірдегі көптеген мәселелер пропорция көмегімен шешіледі. Сабағымыздың соңында балалар біз «Пропорцияны өмірде қайда қолдануға болады?» деген сұраққа жауап беруіміз керек.Балалар бүгінгі сабағымыздын тақырыбы «Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті» деп аталады. Сабақ барысында пропорция тақырыбы бойынша білімдеріңді қорытындылап және есеп шығарып көрсетулерің қажет.

    Оқушылармен бірігіп сабақ мақсатын анықтау.

    Сабақтың ортасы

















    Жаңа тақырыпты ашу:

    "Дейін-кейін" әдісі алдыңғы білімдеріне сүйеніп «Дейін», жаңа тақырыпты игергеннен соң «Кейін» бағанасы толтырылыады, топта талдай отырып, талқы жүргізуге мүмкіндік береді.

    Қалыптастырылатын дағдылар:

     бірлескен жұмыс;

     ойлау, шешім қабылдау.





    "Дейін"

    "Кейін"

    Қорытынды

    Менің ойымша...



    Кез келген қатынастың теңдігі пропорция болады ма?




    Пропорцияның жазылу және оқылуы қалай болады?




    Пропорцияның шеткі мүшелерінің мәні ортаңғы мүшелерінің мәніне тең болады ма?




    Пропорцияның негізгі қасиетін пайдаланып, пропорциядан жаңа пропорция құрауға болады ма?




    Айналмалы бекет әдісі жаңа білімді меңгеру барысында мәселені толығымен қамтуды көздейді, сондай-ақ олардың белсенді болып, жылдам қозғалуын талап етеді.

    Қалыптастырылатын дағдылар:

     жағдайларды немесе фактілерді бағалау;

     ақпаратты талдау;

     өз ойларын жеткізе білу.

    1 тапсырма

    бөлшегін бөлімі 20 болатын бөлшекке келтіріңдер.



    = тура болу үшін * орнына қандай сан қою керек?



    2 тапсырма

    бөлшегін бөлімі 35 болатын бөлшекке келтіріңдер.



    = тура болу үшін * орнына қандай сан қою керек?



    3 тапсырма

    бөлшегін бөлімі 20 болатын бөлшек түрінде жазуға болады ма?



    = тура болатынын түсіндіріңдер.



    4 тапсырма

    бөлшегін бөлімі 24 болатын бөлшек түрінде жазуға болады ма?

    = тура болатынын түсіндіріңдер.



    http://www.okulyk-edu.kz/show/list/ocenka-book/208





























    Слайд2("Дейін-кейін" кестесі)























































    Карточкалар (Әр бекет тегі тапсыр

    малар)







































































    (Ө)1-тапсырма

    «Кестені толтыру» әдісі - әрбір оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып тақырыптың түсіну деңгейін арттырады.

    Қалыптастырылатын дағдылар:

     ақпаратты салыстыру;

     өз ойларын жинақтау және жазу.

    Төмендегі сөйлеммен берілген екі қатынастың теңдігін екі тәсілмен жазып кестені толтырыңдар.

    1. 5-тің 10-ға қатынасы 3-тің 6-ға қатынасындай;

    2. 7-нің 2-ге қатынасы 28-дің 8-ге қатынасына тең;

    3. 9 саны 4-тен қанша есе артық болса, 45 саны 20-дан сонша есе артық.;

    4. 14 саны 22-нің қанша бөлігін құраса, 7 саны да 11дің сонша бөлігін құрайды.


    a

    b

    c

    d

    a:b = c:d

    1







    2







    3







    4







    Шыққан теңдіктердің пропорция болатынын тексеріңдер.

    Дескриптор:

    • қатынас құрайды;

    • пропорция құрайды;

    • теңдіктерге пропорцияның қасиетін қолданады.

    ҚБ: "Бағдаршам" әдісі арқылы.

    (Т) 2-тапсырма

    «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі - берілген тапсырма бойынша оқушылар топта жұмыс жасау арқылы пропорцияның негізгі қасиетін пайдалана отырып барлық жағдайларды қарастырады.

    Қалыптастырылатын дағдылар:

     ақпаратты cаралау;

     бірлескен жұмыс;

     ойлау, шешім қабылдау.

    Тура теңдігінен пропорция құрыңдар және шыққан пропорция мүшелерінің орнын ауыстырудың барлық мүмкін жағдайларын қарастырыңдар.

    1. 13*20=26*10 2) 52*6=39*8 3) 3,8*8=1,9*16

    Дескриптор:

    • пропорцияның қасиеті бойынша мүшелерді ажырата алады;

    • ортаңғы мүшелерінің орындарын ауыстырады;

    • шеткі мүшелерініің орындарын ауыстырады; пропорцияның шеткі мүшелерінің де, ортаңғы мүшелерінің де орындарын ауыстырады.

    Қ Б: "Кедергіге қарсы басқару" графикалық органайзерді пайдаланып, оқушылардың қажеттіліктерін анықтау.

    (Т)3-тапсырма

    Венн диаграммасы бойынша оқушылар топта жұмыс жасау арқылы пропорцияның негізгі қасиетін есеп шығаруда қолданады.

    Қалыптастырылатын дағдылар:

     ақпаратты зерттеу;

     бірлескен жұмыс;

     ойлау, шешім қабылдау.

    Shape1

    Shape2

    Теледидар

    20%







    Shape3

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Қайратова Мөлдір Қайратқызы
    16 Мамыр 2022
    216
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Пропорцияның негізгі қасиеті

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Пропорцияның негізгі қасиеті

    Материал туралы қысқаша түсінік
    1. Пропорцияның анықтамасын және негізгі қасиетін білу. 2. Пропорцияның негізгі қасиетін қолдану, жаңа пропорция құрастыру. 3. Математикалық тілде тұжырымдап пропорция қасиетінің ережесін қорыту.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.1А Қатынастар және пропорция

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 6

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.1.2.3 Пропорция анықтамасын білу

    6.1.2.4 Пропорцияларды ажырату және құрастыру

    6.1.2.5 Пропорцияның негізгі қасиетін білу және қолдану

    Сабақ мақсаттары

    1. Пропорцияның анықтамасын және негізгі қасиетін білу.

    2. Пропорцияның негізгі қасиетін қолдану, жаңа пропорция құрастыру.

    3. Математикалық тілде тұжырымдап пропорция қасиетінің ережесін қорыту.

    Бағалау критерийлері

    • пропорция анықтамасын және негізгі қасиетін біледі;

    • пропорцияларды ажыратады және құрастырады;

    • пропорцияның негізгі қасиетін есеп шығаруда қолданады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқытудың тілдік мақсаты: пропорция және оның қасиетін ауызша және жазбаша анықтайды.

    Пәндік лексика және терминдер: а–ның в-ға бөліндісі с-ның d-ға бөліндісіне тең; а–ның в-ға қатынасы с-ның d-ға қатынасына тең деп тұжырымдайды; пропорция, ортаңғы және шеткі мүшелер.

    Диалогқа/жазылымға қажетті сөз тіркестер:«Екі немесе бірнеше қатынастың тура теңдігі ….», «Пропорцияның шеткі мүшелерінің көбейтіндісінің мәні ...».

    Құндылықтарға баулу

    - құрмет: оқушы мен оқушы, оқушы мен мұғалім арасындағы қарым-қатынастың қатар-құрбыға деген сыйластық пен үлкенге деген ізеттіліктің негізі екендігін ұғыну;

    - ынтымақтастық: топтық жұмыста өзара ынтымақтастықта жұмыс жасау;

    - ашықтық: топпен жұмыста өз пікірін ашық айту және топ мүшелерінің пікірін тыңдай білу;

    - еңбек және шығармашылық: берілген тапсырмаларды орындауда еңбек етудің маңыздылығын ұғынып, шығармашылық қабілетін шыңдай білу;

    Пәнаралық байланыстар

    жаратылыстану (халықаралық бірліктер жүйесінің өлшем бірліктерін анықтауда пропорция тақырыбында алған білімдерін қолданады).

    Алдыңғы білім

    6.1.2.1 сандардың қатынасы ұғымын меңгеру;

    6.1.2.2 берілген қатынасқа кері қатынас табу.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы




















    Амандасу, оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру;

    Оқушыларды «Санамақ» арқылы төрт топқа бөлу.













    Слайд1 ("Сөзді тап" кестесі
























    Ширату жаттығулары.

    «Сөзді тап» әдісі - сабақ тақырыбына байланысты оқушылардың қызығушылығын туғызу.

    Сандардың қатынастарын табыңдар және сөзді анықтаңдар

    1; 2

    3; 4

    ;


    ; 1

    1;

    3;2

    р

    о

    я

    п

    и

    ц




    4

    сөз

    п

    р

    о

    п

    о

    р

    ц

    и

    я

    Осыдан бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не деп ойлайсыңдар? Өмірдегі көптеген мәселелер пропорция көмегімен шешіледі. Сабағымыздың соңында балалар біз «Пропорцияны өмірде қайда қолдануға болады?» деген сұраққа жауап беруіміз керек.Балалар бүгінгі сабағымыздын тақырыбы «Пропорция. Пропорцияның негізгі қасиеті» деп аталады. Сабақ барысында пропорция тақырыбы бойынша білімдеріңді қорытындылап және есеп шығарып көрсетулерің қажет.

    Оқушылармен бірігіп сабақ мақсатын анықтау.

    Сабақтың ортасы

















    Жаңа тақырыпты ашу:

    "Дейін-кейін" әдісі алдыңғы білімдеріне сүйеніп «Дейін», жаңа тақырыпты игергеннен соң «Кейін» бағанасы толтырылыады, топта талдай отырып, талқы жүргізуге мүмкіндік береді.

    Қалыптастырылатын дағдылар:

     бірлескен жұмыс;

     ойлау, шешім қабылдау.





    "Дейін"

    "Кейін"

    Қорытынды

    Менің ойымша...



    Кез келген қатынастың теңдігі пропорция болады ма?




    Пропорцияның жазылу және оқылуы қалай болады?




    Пропорцияның шеткі мүшелерінің мәні ортаңғы мүшелерінің мәніне тең болады ма?




    Пропорцияның негізгі қасиетін пайдаланып, пропорциядан жаңа пропорция құрауға болады ма?




    Айналмалы бекет әдісі жаңа білімді меңгеру барысында мәселені толығымен қамтуды көздейді, сондай-ақ олардың белсенді болып, жылдам қозғалуын талап етеді.

    Қалыптастырылатын дағдылар:

     жағдайларды немесе фактілерді бағалау;

     ақпаратты талдау;

     өз ойларын жеткізе білу.

    1 тапсырма

    бөлшегін бөлімі 20 болатын бөлшекке келтіріңдер.



    = тура болу үшін * орнына қандай сан қою керек?



    2 тапсырма

    бөлшегін бөлімі 35 болатын бөлшекке келтіріңдер.



    = тура болу үшін * орнына қандай сан қою керек?



    3 тапсырма

    бөлшегін бөлімі 20 болатын бөлшек түрінде жазуға болады ма?



    = тура болатынын түсіндіріңдер.



    4 тапсырма

    бөлшегін бөлімі 24 болатын бөлшек түрінде жазуға болады ма?

    = тура болатынын түсіндіріңдер.



    http://www.okulyk-edu.kz/show/list/ocenka-book/208





























    Слайд2("Дейін-кейін" кестесі)























































    Карточкалар (Әр бекет тегі тапсыр

    малар)







































































    (Ө)1-тапсырма

    «Кестені толтыру» әдісі - әрбір оқушы жеке жұмыс жасау арқылы өз ойын қорытып тақырыптың түсіну деңгейін арттырады.

    Қалыптастырылатын дағдылар:

     ақпаратты салыстыру;

     өз ойларын жинақтау және жазу.

    Төмендегі сөйлеммен берілген екі қатынастың теңдігін екі тәсілмен жазып кестені толтырыңдар.

    1. 5-тің 10-ға қатынасы 3-тің 6-ға қатынасындай;

    2. 7-нің 2-ге қатынасы 28-дің 8-ге қатынасына тең;

    3. 9 саны 4-тен қанша есе артық болса, 45 саны 20-дан сонша есе артық.;

    4. 14 саны 22-нің қанша бөлігін құраса, 7 саны да 11дің сонша бөлігін құрайды.


    a

    b

    c

    d

    a:b = c:d

    1







    2







    3







    4







    Шыққан теңдіктердің пропорция болатынын тексеріңдер.

    Дескриптор:

    • қатынас құрайды;

    • пропорция құрайды;

    • теңдіктерге пропорцияның қасиетін қолданады.

    ҚБ: "Бағдаршам" әдісі арқылы.

    (Т) 2-тапсырма

    «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі - берілген тапсырма бойынша оқушылар топта жұмыс жасау арқылы пропорцияның негізгі қасиетін пайдалана отырып барлық жағдайларды қарастырады.

    Қалыптастырылатын дағдылар:

     ақпаратты cаралау;

     бірлескен жұмыс;

     ойлау, шешім қабылдау.

    Тура теңдігінен пропорция құрыңдар және шыққан пропорция мүшелерінің орнын ауыстырудың барлық мүмкін жағдайларын қарастырыңдар.

    1. 13*20=26*10 2) 52*6=39*8 3) 3,8*8=1,9*16

    Дескриптор:

    • пропорцияның қасиеті бойынша мүшелерді ажырата алады;

    • ортаңғы мүшелерінің орындарын ауыстырады;

    • шеткі мүшелерініің орындарын ауыстырады; пропорцияның шеткі мүшелерінің де, ортаңғы мүшелерінің де орындарын ауыстырады.

    Қ Б: "Кедергіге қарсы басқару" графикалық органайзерді пайдаланып, оқушылардың қажеттіліктерін анықтау.

    (Т)3-тапсырма

    Венн диаграммасы бойынша оқушылар топта жұмыс жасау арқылы пропорцияның негізгі қасиетін есеп шығаруда қолданады.

    Қалыптастырылатын дағдылар:

     ақпаратты зерттеу;

     бірлескен жұмыс;

     ойлау, шешім қабылдау.

    Shape1

    Shape2

    Теледидар

    20%







    Shape3

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Ашық сабақ 6 сынып
    16.05.2022
    216
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Қайратова Мөлдір Қайратқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации