Жаңа тақырыпты
ашу:
"Дейін-кейін" әдісі алдыңғы білімдеріне сүйеніп «Дейін», жаңа тақырыпты
игергеннен соң «Кейін» бағанасы толтырылыады, топта талдай отырып,
талқы жүргізуге мүмкіндік береді.
Қалыптастырылатын дағдылар:
бірлескен жұмыс;
ойлау, шешім қабылдау.

|
"Дейін"
|
"Кейін"
|
Қорытынды
|
|
Менің ойымша...
|
|
|
Кез келген қатынастың теңдігі пропорция болады
ма?
|
|
|
|
Пропорцияның жазылу және оқылуы қалай
болады?
|
|
|
|
Пропорцияның шеткі мүшелерінің мәні ортаңғы
мүшелерінің мәніне тең болады ма?
|
|
|
|
Пропорцияның негізгі қасиетін пайдаланып,
пропорциядан жаңа пропорция құрауға болады ма?
|
|
|
|
Айналмалы бекет әдісі жаңа
білімді меңгеру барысында мәселені толығымен қамтуды көздейді, сондай-ақ олардың белсенді болып,
жылдам қозғалуын талап етеді.
Қалыптастырылатын дағдылар:
жағдайларды немесе фактілерді бағалау;
ақпаратты талдау;
өз ойларын жеткізе білу.
1 тапсырма
бөлшегін бөлімі 20 болатын бөлшекке
келтіріңдер.
= тура болу үшін * орнына қандай сан
қою керек?
2 тапсырма
бөлшегін бөлімі 35 болатын бөлшекке
келтіріңдер.
= тура болу үшін * орнына қандай сан
қою керек?
3 тапсырма
бөлшегін бөлімі 20 болатын бөлшек
түрінде жазуға болады ма?
= тура болатынын
түсіндіріңдер.
4 тапсырма
бөлшегін бөлімі 24 болатын бөлшек
түрінде жазуға болады ма?
= тура болатынын
түсіндіріңдер.
|
http://www.okulyk-edu.kz/show/list/ocenka-book/208
Слайд2("Дейін-кейін" кестесі)
Карточкалар (Әр бекет тегі тапсыр
малар)
|