|
Сабақ № 34 Сабақтың тақырыбы: Протерозой заманында Жерде тіршіліктің алғашқы іздері. Қазіргі барлық омыртқасыздар типтерінің шығуы. Алғашқы желілілер. Су өсімдіктерінің дамуы. |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: 11.01 |
||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 11 Биология |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
Оқушыларға жердегі тіршіліктің алғашқы іздері. Қазіргі барлық омыртқасыздар типтерінің шығуы. Алғашқы желілілер Жердегі тіршіліктің алғашқы іздері. Қазіргі барлық омыртқасыздар типтерінің шығуы. Алғашқы желілілер. Су өсімдіктерінің дамуы туралы білім беру. |
||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Тақырыптың маңызын түсіндіреді. Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Палеопротерозой. Мезопротерозой. Неопротерозой. Палеонтология. Геохронология. Строматолиттер. Ароморфоз. |
||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||||||||
|
Сілтеме |
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 11-сыныпқа арналған биология оқулығы; YouTube бейнежазба |
||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||||||||
|
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық дайындық. «Миға шабуыл» әдісі Үй тапсырмасына байланысты сұрақтар қоямын.
|
Сұрақтарға жауап бере отырып, өткен тақырыпты естеріне алады және диалогтық қарым-қатынасқа түседі. |
|||||||||||||||||||||||
|
Дискуссиялық өрнек.
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы
|
Білу және түсіну Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. Протерозойды 3 геологиялық заман құрайды (ертелеуінен жаңалауына атап өткенде): ароморофоздық құбылыс, өйткені ароморфоздың ерекшеліктері:
|
Оқулық. мәтіндер.
|
|||||||||||||||||||||||
|
Қолдану Венн диаграммасы:
Талдау Фила кестесі.
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту
|
Синтез Топтық тапсырма Синквейн әдісі (5 жолды өлең) 1.Протерозой 2.ұзақ, өте көп таралған 3.балдырлардың еркін жүзген жене су түбіне бекінген түрлері
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
Бағалау
Кері байланыс
|
Рефлексия
«Бір ауыз сөз» Оқушылар стикерге сабақ туралы бір ауыз сөз жазып, оны тақтаға жапсырады.Өз ойларын түсіндіріп береді. Стикерлерге сабақты бағалайтын келесі сөздерді жазуға болады. (Ұнады,қажет,пайдалы, білдім, үйрендім,қызықты, ұмтылдым,есте сақтадым) |
Бағалау парақшасы
Түрлі –түсті стикерлер |
|||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма: &31-33; 7-сызбанұсқа. «Иммунитет» туралы мәлімет тауып, оқып келу, реферат жазу. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды Жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||||||||||
Дискуссиялық өрнек.
|
Мазмұны. |
иа |
жоқ |
|
Архей алғашқы тіршілік заманы |
|
|
|
Архей заманында ауада оттек болмаған, көмірқышқыл газы көп болды. |
|
|
|
Алғаш пайда болған организмдер- автотрофтылар |
|
|
|
Көк жасыл балдырлар мен бактериялар архейде тіршілік етті. |
|
|
|
Архей заманы Протерозой заманына ұласты. |
|
|
Дискуссиялық өрнек.
|
Мазмұны. |
иа |
жоқ |
|
Архей алғашқы тіршілік заманы |
|
|
|
Архей заманында ауада оттек болмаған, көмірқышқыл газы көп болды. |
|
|
|
Алғаш пайда болған организмдер- автотрофтылар |
|
|
|
Көк жасыл балдырлар мен бактериялар архейде тіршілік етті. |
|
|
|
Архей заманы Протерозой заманына ұласты. |
|
|
Дискуссиялық өрнек.
|
Мазмұны. |
иа |
жоқ |
|
Архей алғашқы тіршілік заманы |
|
|
|
Архей заманында ауада оттек болмаған, көмірқышқыл газы көп болды. |
|
|
|
Алғаш пайда болған организмдер- автотрофтылар |
|
|
|
Көк жасыл балдырлар мен бактериялар архейде тіршілік етті. |
|
|
|
Архей заманы Протерозой заманына ұласты. |
|
|
Фила кестесі.
|
Фактлер |
Идеялар |
Сұрақтар |
Іс-әрекет жоспары |
|
|
|
|
|
Фила кестесі.
|
Фактлер |
Идеялар |
Сұрақтар |
Іс-әрекет жоспары |
|
|
|
|
|
Фила кестесі.
|
Фактлер |
Идеялар |
Сұрақтар |
Іс-әрекет жоспары |
|
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Протерозой заманында Жерде тіршіліктің алғашқы іздері.
Протерозой заманында Жерде тіршіліктің алғашқы іздері.
|
Сабақ № 34 Сабақтың тақырыбы: Протерозой заманында Жерде тіршіліктің алғашқы іздері. Қазіргі барлық омыртқасыздар типтерінің шығуы. Алғашқы желілілер. Су өсімдіктерінің дамуы. |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: 11.01 |
||||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 11 Биология |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
Оқушыларға жердегі тіршіліктің алғашқы іздері. Қазіргі барлық омыртқасыздар типтерінің шығуы. Алғашқы желілілер Жердегі тіршіліктің алғашқы іздері. Қазіргі барлық омыртқасыздар типтерінің шығуы. Алғашқы желілілер. Су өсімдіктерінің дамуы туралы білім беру. |
||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Тақырыптың маңызын түсіндіреді. Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Палеопротерозой. Мезопротерозой. Неопротерозой. Палеонтология. Геохронология. Строматолиттер. Ароморфоз. |
||||||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||||||||
|
Сілтеме |
Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 11-сыныпқа арналған биология оқулығы; YouTube бейнежазба |
||||||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||||||||
|
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық дайындық. «Миға шабуыл» әдісі Үй тапсырмасына байланысты сұрақтар қоямын.
|
Сұрақтарға жауап бере отырып, өткен тақырыпты естеріне алады және диалогтық қарым-қатынасқа түседі. |
|||||||||||||||||||||||
|
Дискуссиялық өрнек.
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы
|
Білу және түсіну Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. Протерозойды 3 геологиялық заман құрайды (ертелеуінен жаңалауына атап өткенде): ароморофоздық құбылыс, өйткені ароморфоздың ерекшеліктері:
|
Оқулық. мәтіндер.
|
|||||||||||||||||||||||
|
Қолдану Венн диаграммасы:
Талдау Фила кестесі.
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту
|
Синтез Топтық тапсырма Синквейн әдісі (5 жолды өлең) 1.Протерозой 2.ұзақ, өте көп таралған 3.балдырлардың еркін жүзген жене су түбіне бекінген түрлері
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
Бағалау
Кері байланыс
|
Рефлексия
«Бір ауыз сөз» Оқушылар стикерге сабақ туралы бір ауыз сөз жазып, оны тақтаға жапсырады.Өз ойларын түсіндіріп береді. Стикерлерге сабақты бағалайтын келесі сөздерді жазуға болады. (Ұнады,қажет,пайдалы, білдім, үйрендім,қызықты, ұмтылдым,есте сақтадым) |
Бағалау парақшасы
Түрлі –түсті стикерлер |
|||||||||||||||||||||||
|
Қосымша ақпарат
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма: &31-33; 7-сызбанұсқа. «Иммунитет» туралы мәлімет тауып, оқып келу, реферат жазу. |
|||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды Жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||||||||||
Дискуссиялық өрнек.
|
Мазмұны. |
иа |
жоқ |
|
Архей алғашқы тіршілік заманы |
|
|
|
Архей заманында ауада оттек болмаған, көмірқышқыл газы көп болды. |
|
|
|
Алғаш пайда болған организмдер- автотрофтылар |
|
|
|
Көк жасыл балдырлар мен бактериялар архейде тіршілік етті. |
|
|
|
Архей заманы Протерозой заманына ұласты. |
|
|
Дискуссиялық өрнек.
|
Мазмұны. |
иа |
жоқ |
|
Архей алғашқы тіршілік заманы |
|
|
|
Архей заманында ауада оттек болмаған, көмірқышқыл газы көп болды. |
|
|
|
Алғаш пайда болған организмдер- автотрофтылар |
|
|
|
Көк жасыл балдырлар мен бактериялар архейде тіршілік етті. |
|
|
|
Архей заманы Протерозой заманына ұласты. |
|
|
Дискуссиялық өрнек.
|
Мазмұны. |
иа |
жоқ |
|
Архей алғашқы тіршілік заманы |
|
|
|
Архей заманында ауада оттек болмаған, көмірқышқыл газы көп болды. |
|
|
|
Алғаш пайда болған организмдер- автотрофтылар |
|
|
|
Көк жасыл балдырлар мен бактериялар архейде тіршілік етті. |
|
|
|
Архей заманы Протерозой заманына ұласты. |
|
|
Фила кестесі.
|
Фактлер |
Идеялар |
Сұрақтар |
Іс-әрекет жоспары |
|
|
|
|
|
Фила кестесі.
|
Фактлер |
Идеялар |
Сұрақтар |
Іс-әрекет жоспары |
|
|
|
|
|
Фила кестесі.
|
Фактлер |
Идеялар |
Сұрақтар |
Іс-әрекет жоспары |
|
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













