Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Психология тест жинағы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Психология тест жинағы
-
Біз бұрын қабылдаған заттар, құбылыстар, бейнелердің қазір ойша жаңғыртылуы
-
еске түсіру
-
қабылдау
-
ойлау
-
ес
-
Біз бұрын - сонды қабылдамаған заттар және құбылыстардың бейнелерінен тұратын психикалық процесс
-
қиял
-
түйсік
-
ойлау
-
сөйлеу
-
ес
-
Адамның тілегін білдіретін, болашағына бағытталған өздігінше жаңа бейнелер құруы
-
арман
-
ойлау
-
агглютинация
-
асфиксия
-
қиял
-
Адам мінездемесін топ мүшелерінің өзара бағалауы арқылы алу әдісі
-
тұлғаны топпен бағалау әдісі
-
тест әдісі
-
интервью әдісі
-
лангитютті әдіс
-
ақылыу әдісі
-
Вербалды емес қарым-қатынастың құралы
-
бет қимылы
-
диалог
-
монолог
-
әңгіме
-
сұрақ-жауап
-
Қабылдаудьң өткен тәжірибеге тәуелдігі
-
апперцепция
-
еске түсіру
-
іріктеу
-
екі жақты бейнелеу
-
танушылық
-
Адам сөйлеуінің психологиялық ерекшеліктерін зерттейтін ғылым:
-
психолингвистика
-
психогенетика
-
психодиагностика
-
психоанализ
-
психотехника
-
Өзекті қажеттілікті қанағаттандыратын іс-әрекетпен байланысты нәтиже, ол:
-
мақсат
-
түрткі
-
мағына
-
мән
-
зат
-
Адамның басқа адамдармен эмоциялық оң қатынастарды орнатуға, сақтауға, нығайтуға, қажеттілігі:
-
аффилиация
-
топтық психотерапия
-
ассоциация
-
қарым-қатынас
-
аутотренинг
-
Психологияда тіл арқылы ақпарат алмасу процесі:
-
қарым-қатынас
-
ойлау
-
ес
-
түсіну
-
қабылдау
-
Қатынастардың құрылуы, тану, рефлексия – ол функциялар:
-
қарым-қатынас
-
ерік
-
ойлау
-
іс-әрекет
-
сана
-
Бірлескен іс-әрекетті қажетсінетін адамдар арасындағы байланыс дамуының көп жоспарлық процесі:
-
қарым-қатынас
-
социум
-
қарым-қатынас
-
ерік
-
сезім
-
Вербалды коммуникация – бұл процестің іске асуы немен байланысты:
-
тіл
-
мимика
-
ым-ишара
-
жест
-
дене қимылымен
14.Басқа адамның қайғысымен бөлісу, эмоциналды күйін түсіну-бұл:
-
эмпатия
-
рефлексия
-
идентификация
-
перцепция
-
қабылдау
15.Ғылыми психологияда жаңа білімдер алудың негізгі жолдары:
-
эксперименттік тәжірибе
-
далалық эксперимент
-
ойлау процесі
-
интуиция
-
бақылау
16.Гиппократ бойынша сангвиниктің ағзасында қай сұйықтық басым:
-
сары өт
-
қан
-
шырыш
-
қара шырыш
-
су
17.Басқа адамның қайғысымен бөлісу, эмоциналды күйін түсіну-бұл:
-
эмпатия
-
рефлексия
-
идентификация
-
перцепция
-
қабылдау
18.Жеке адамның арнайы іс-әрекетіндегі қабілеттіліктің жоғарғы деңгейі:
-
талант
-
данышпан
-
мотив
-
әдет
-
мінез
19.Өмір сүру барысында пайда болатын рефлекс түрі:
-
шартты рефлекс
-
рефлекс
-
рефлекторлы доға
-
рефлексия
-
шартсыз рефлекс
20.Кереңдер мен нашар еститін балалардың психологиясын қарастыратын арнайы психология тармағы
-
сурдопсихология
-
тифлопсихология
-
олигофренопсихология
-
сауда психологиясы
-
авиациялық психология
21.Соқырлар мен нашар көретін балалардың психологиясын қарастыратын арнайы психология тармағы
-
тифлопсихология
-
ауда психологиясы
-
лигофренопсихология
-
сурдопсихология
-
авиациялық психология
22.Белгілі мақсат қойып, объектіні күнделікті әдейі қабылдау әдісі
-
бақылау
-
эксперимент
-
әңгімелесу
-
тест
-
анкета
23.Мақсат, еріктік күш - зейіннің қандай түріне тән?
-
ырықты
-
ырықсыз
-
үйреншікті
-
шартты рефлекторлық
-
шартсыз рефлекторлық
24.Нысаналы турде сан рет қайталап орындалатын әрекет
-
жаттығу
-
қозу
-
қимыл-қозғалыс
-
ойлау әрекеті
-
тежелу
25.Белгілі бір қоғамның мүшесі, белгілі іс-әрекеттен айналысатын, тәжірибесі, білімі бар, өзіне тән өзгешелектерге ие» -
-
жеке адам
-
адам
-
индивид
-
индивидуальность
-
биологиялық индивид
26.«Адамға туа берілетін табиғи аналитикалық және физиологиялық қасиеттер»
-
биологиялық
-
әлеуметтік
-
тәлім-тәрбие әсері
-
белсенділік
-
психикалық қалып
27.«Адамның дамып жетілуіне қоршаған ортаның, қоғамның, тәлім-тәрбие істерінің әсері» - қай факторға жатады
-
әлеуметтік
-
биологиялық
-
тәрбие
-
оқыту
-
белсенділік
28.Әрбір адамның ерекше қастерлеп, оның тіршілігіне әркез бағыт бағдар сілтеп отыратын топ
-
ұжым
-
көктақтылы
-
шартты
-
ресми
-
ұйымдаспаған
29.Реалды, контактылы топтың жоғарғы дәрежеде ұйымдасқан түрі
-
ұжым
-
ассоциация
-
корпорация
-
шағын топ
-
ресми топ
30.Жеке адамның өмір бағытын көрсететін компоненттер -
-
мотив, қажет, қызығу, дүниетаным
-
психикалық процестер
-
психикалық күйлер
-
топ, ұжым
-
рефлекторлық қызмет
31.Адамның мінез-құлық әрекеті деген не?
-
Адамның жеке басына тән өзіндік психологиялық қасиеттер мен ерекшеліктер
-
Нерв жүйесінің тума биологиялық ерекшеліктері және түйсіктері
-
Тұрақты өзгермейтін психикалық қасиеттер
-
өз бойын билей алуы
-
Мидағы жеке бейнелердің тұтастай қабылдануы
32.Инстинкт деген
-
туа пайда болған шартсыз рефлекстер тізбегі
-
мінез-құлық
-
темперамент
-
Қабілет
-
нақтылау
33.Экстерорецептивті түйсікке жататындар түрлері
-
көру,есту,иіс сезу
-
температуралық
-
органикалық
-
статикалық
-
вибрациялық
34.Заттар мен құбылыстардың қасиеттері мен бөліктерінің тұтастай бейнесі
-
қабылдау
-
қиял
-
ес
-
Түйсік
-
ойлау
35.Тұқым қуалау арқылы берілетін ес
-
генетикалық
-
ұзақ уақытты
-
рациональды
-
қысқа мерзімді
-
жедел
36.Төмендегілердің қайсысы ойлау түріне жатпайды
-
ұзақ мерзімді
-
сөздік-логикалық
-
көрнекі-әрекеттік
-
көрнекі-бейнелі
-
шығармашылық
37.Бұрын қабылданғандары өзгеріп бейнелеу
-
ес
-
ойлау
-
қабылдау
-
түйсік
-
қиял
38.Адамның іс-әрекетін сипаттайтын және қылықтардан көрініс табатын тұрақты эмоциональды қалып
-
көңіл-күй
-
ұят
-
қуаныш
-
ұялшақтық
-
сезімталдық
39.Ым-ишара,мимика,пантомимика арқылы қарым-қатынас жасау
-
вербальды емес қарым- қатынас
-
Қоғамдық пікір
-
қарым-қатынас барьері
-
госпитализм
-
вербальды қарым-қатынас
40.Екі немесе одан көп адамдардың сөйлесуі
-
диалог
-
монолог
-
қарым-қатынас
-
коммуникативті
-
ақпарат алмасу
41.Ассоциация түсінігін ең алғаш енгізген
-
Аристотель
-
Гиппократ
-
Декарт
-
Демокрит
-
Платон
42.Қабылдаудың түріне жатпайтыны
-
сөздік-логикалық
-
көру
-
сипап-сезу
-
есту
-
иіс сезу
43.Жануарларға тән емес естің түрі
-
логикалық
-
тұқым қуалау
-
механикалық
-
моторлық
-
еріксіз
44.Уақытқа байланысты ажыратылатын ес түрі
-
қысқы мерзімді
-
ерікті
-
эмоциялық
-
Қозғалысты
-
иконикалық
45.Аса күшті эмоциялар негізінде жасалатын әрекеттер
-
импульсті
-
еріксіз
-
қарқынды
-
Мақсатты
-
еркті
46.Сезім түрі,кейіп мәні-
-
жалпы күй
-
күмәнді күй
-
уақытша құбылыс
-
жағымды күй
-
дүлей күй
47.Адамның танымдық белсенділігін арнайы, мақсат-бағдарлар ұйымдастырушы әрекет түрі
-
еңбек
-
қарым-қатынас
-
мінез-құлық
-
ойын
48.Ерік күшінің қатысуынсыз зейіннің обьектіге аударылуы
-
ырықсыз
-
көру
-
ырықты
-
үйренішікті
-
аудиалды
49.Адамның жануарлардан артықшылығын көрсететін ерекшелік
-
саналылық
-
дағдылардың жиынтығы
-
инстинкттік әрекет
-
ецепторларың жоғары деңгейде дамуы
-
рефлекс
50.Кешігіп еске түсіру процесі
-
реминисценция
-
иллюзия
-
абстракция
-
иррадиация
-
апперцепция
51.Өте күшті эмоциялық әрекет көрінісі
-
аффект
-
эффект
-
стресс
-
эмпатия
-
фрустрация
52.Ұжымды басқару мен өндірістік басқаруды қамтамасыз ететін қабілеттін түрлері
-
ұйымдастырушылық
-
арнаулы
-
шығармашылық
-
жалпы
-
коммуникативті
53.Адам қалайтын нәтиженің бейнесі
-
қажеттлік
-
операция
-
әрекет
-
мотив
-
мақсат
54.Зейіннің тұрақтылығы
-
зейіннің ұзақ уақытқа сақталуы
-
зейіннің бір обьектден екінші обьектіге ауысуы
-
сананың обьектіге шоғырлану деңгейі
-
бірнеше әрекеттердің бір уақытта орындалуы
-
бір уақытта қабылданатын обьектілер саны
55.Ұзақ уақыт бойы қандай да бір обьектіде зейіннің сақталуы
-
тұрақтылығы
-
Көлемі
-
Таңдамалығы
-
Бөлінуі
-
ауысуы
56.Зейіннің бөленуі
-
бірнеше әрекеттердің бір уақытта орындалуы.
-
зейіннің бір обьектден екінші обьектіге ауысуы
-
бір уақытта қабылданатын обьектілер саны
-
зейіннің ұзақ уақытқа сақталуы
-
сананың обьектіге шоғырлану деңгейі
57.Психологиядағы «САНА»ұғымының анықталуы
-
психикалық бейнелеудің жоғарғы деңгейі
-
ерекше органикалық құрылым
-
туа берілген мінез-құлық түрі
-
жүре қалыптасқан ағза реакциясы
-
эмоция формалары
58.эксперименттік психологияның лаборатория әлемін алғаш рет Лейпциг қаласында В.Вунд қай жылы ашты
-
1879
-
1869
-
1828
-
1889
-
1857
59.Таным процестері психологиядағы қай ағыммның негізгі зерттеу нысаны
-
когнитивті психологияның
-
салыстырмалы психологияның
-
педагогикалық психологияның
-
ассоциативті психологияның
-
баллар психологиясының
60.Қабылдаудың түрлері қандай
-
көру,есту,кеңстікті,уақытты
-
арнаулы,арнаусыз
-
арнайы,үйреншікті
-
ықтиярлы,ықтиярсыз
-
ырықты ,ырықсыз,үреншікті
61.Күрделі обьектіні оның бөліктеріне бөлу
-
салыстыру
-
жинақтау
-
біріктіру
-
талдау
-
абстракция
62.Қиялдың ойлаудан ерекшелігі
-
жаңаны бейнеленуі
-
логикалылығы
-
жанамалылығы
-
дерексіздігі
-
жалпылығы
63.Жаңа ғасырда XVII ғасыр психология нені зерттейді
-
сананы
-
жанды
-
мінез-құлықты
-
іс-әрекетті
-
санадан тысты
64.Қай процестер психикалық процестерге жатпайды?
-
Мінез
-
түйсіну
-
ес
-
зейін
-
ойлау
65.Сезім мүшелерінің сезгіштігі әсер ететін тітіркендіргіштерге біртіндеп бейімделу-түйсіну процесінің қай заңдылығы сипаттайды?
-
адаптация
-
сенсибилизация
-
мнемоника
-
синестезия
-
ассоциация
66..Қабылдау процесінде нақта обьектіні басқаларынан ажырату негізі-
-
сапасы
-
материалы
-
саны
-
формасы
-
тұрмыстық қажеттігі
67.Ойлау процесінің басты міндеті
-
сананы бағыттау
-
заңдылықтарды ашу
-
сезу
-
импульстерді қабылдау
-
ақпараттарды сақтау
68.Қиялға тән емес ерекшелік
-
заттық бейне
-
нақтылық
-
дәлдік
-
жалпылық
-
ұғымдық мазмұн
69.Адамның үрей сезімін жеңе алуы
-
батырлық
-
эгоизм
-
қорқақтық
-
фрустрация
-
эмоциялық
70.Ым-ишара, мимика, пантомимика арқылы қарым-қатынас жасау
-
вербальды емес қарым-қатынас
-
қарым-қатынас барьері
-
вербальды қарым-қатынас
-
қоғамдық пікір
-
госпитализм
71.Сөйлеудің түрлері
-
Сырттай, іштей
-
Анализ, салыстыру, синтез, жалпылау, абстракциялау
-
Индукция, синтез, ұғым, жалпылау
-
Анализ, дедукция, синтез, абстракция, пікір
-
Салыстыру, жалпылау, ангализ, ой қорытындысы
72.Бихевиоризм зерттейді
-
мінез-құлықты, жүріс-тұрысты
-
сананы
-
жанды
-
түпсананы
-
бейсананы
73.Психоанализ нені зерттейді?
-
бейсананы
-
сананы
-
іс-әрекетті
-
жанды
-
мінез-құлықты
74.Әсер ететін заттар мен құбылыстардың тұтас бейнесін организмдердің бойында қалыптастыру
-
сана
-
инсайт
-
интеллектуалды мінез-құлық
-
перцепция
-
сенсорлы психика
75.Ұжымда немесе топта өзара қарым-қатынасты зерттеуге мүмкіндік беретін психологияның әдісі
-
социометрия
-
интервью
-
тест
-
әңгімелесу
-
анкета
76.Темперамент бұл
-
жеке тұлға іс-әрекеті мен мінез-құлығын,эмоциясын сипаттайтын жеке даралық ерекшелік
-
психикалық өмірдің жүру барысындағы арақатынасы
-
психикалық іс-әрекеті мен мінез-құлығының өту динамикасын анықтайтын адамның жеке даралық ерекшеліктері
-
мінез-құлық
-
жүйке-жүйесінің типі
77.Іс-әрекет дегеніміз
-
сана арқылы басқарылатын белсенділік
-
жоғары деңгейдегі психикалық бейнелеу
-
туа берілген мінез-құлық түрі
-
ақыл-ой қабілеттерінің жиынтығы
-
жүре пайла болған ағза реакциясы
78.Зейіннің көлемі бұл...
-
бір уақытта қабылданатын объектілер саны
-
зейіннің бір объектіден екіншіге ауысуы
-
ананың объектіге шоғырлану деңгейі
-
зейіннің ұзақ уақытқа сақталуы
-
бірнеше әрекеттердің бір уақытта орындалуы
79. Алдын-ала қойылатын мақсатта көрінетін зейін
-
ырықты
-
сыртқы
-
ырықсыз
-
ішкі
-
үйреншікті
80.Жер бетінде адамзаттың эволюциялық және тарихи дамуын сипаттайтын процесс
-
онтогенез
-
қартаю
-
филогенез
-
өсу
-
есею
81.Төмендегі психикалық күйлердің қайсысы ең тұрақты болып табылады
-
аффект
-
сезімдер
-
эмоциялар
-
стресс
-
көңіл-күй
82.Психопатияға бейімділіктен көрінетін мінез бітістерінің ерекше күшеюін қалай атайды
-
акцентуация
-
невроздар
-
регидтілік
-
күші
-
фрустрация
83.Психотехника темен айналысады
-
психикалық және физикалық құбылыстардың өзара байланысын зерттейді
-
еңбек іс-әрекетінің практикалық мәселелерін шешумен
-
психиканың табиғатпен қарым-қатынасын
-
психикалық құбылыстардың уақыттық сипаттамаларын өлшеу
-
тұлғааралық қарым-қатынасы
84.Қандай да бір затқа,құбылысқа сананың аударылуы
-
зейін
-
қабылдау
-
түйсік
-
ес
-
ойлау
85.Бір мезгілде бірнеше әректті орындауға қабілеттіктің негізі
-
зейіннің бөлінгіштігі
-
ойдың ептілігі
-
біріктіру
-
зейіннің шашыраңқылығы
-
талдау
86.Психологиядағы «сана» ұғымының анықталынуы
-
туа берілген мінез-құлық түрі
-
эмоция формалары
-
ерекше оргагикалық құрылым
-
жүре қалыптасқан ағза реакциясы
87.Қоршаған орта туралы информацияны ерікті және еріксіз түрде жаңғырту дегеніміз
-
ес
-
қиял
-
эмоция
-
зейін
-
түйсік
88.Вербалды қарым-қатынас ненің көмегімен жүзеге асады
-
тіл және сөйлеу
-
көзқарас және мимика
-
ым мен ишара және көзқарас
-
мимика және пантомимика
-
мимика және ым мен ишара
89.Психологиялық қасиеттерді жоғарғы мәдени және төменгі табиғи деп ұсынған ғалым
-
Л.С.Выготский
-
А.Н.Леонтьев
-
.Н.Рубинштейн
-
В.В.Давыдов
-
Л.И.Божович
90.Психиканың физиологиялық негізі
-
жүйке жүйесі
-
тірек-қимыл апараты
-
қан айналым жүйесі
-
лимфа жүйесі
-
эндокриндік жүйе
91.Түрлі себептерге байланысты шындықтағы объектілерді қате қабылдау
-
иллюзия
-
апперцепция
-
агллюцинация
-
синестезия
-
сенсибилизация
92.Ес – бұл...
-
мнемикалық әрекет
-
интеллектуалды әрекет
-
инстинктивті әрекет
-
рефлекторлық әрекет
-
перцептивті әрекет
93.Төмендегі көрсетілгендердің қайсысы,естің түріне жатпайды
-
интуитивті
-
бейнелі ес
-
эмоционалды ес
-
қозғалыс есі
-
сөздік-логикалық ес
94.Алға қойылған мақсатқа жетудегі қиындықтарды жеңуде көрінетін психикалық ерекшеліктер
-
ерік
-
қорқу
-
шешімділік
-
дербестілік
-
өзін-өзі тәрбиелеу
95.Қажеттіліктен туындайтын адамның саналы белсенділігі
-
іс-әрекет
-
қиял
-
ес
-
ойлау
-
оқу
96.Психологиядағы «сана» түсінігі
-
психикалық бейнелеудің жоғарғы деңгейі
-
арнаулы органикалық құрылым
-
жүре қалыптасқан ағза реакциясы
-
ақыл-ой қабілеттерінің бірлестігі
-
туа берілген мінез-құлық түрі
97.Естің ерікті,еріксіз болып бөлінуіне негіз болатын
-
субъектінің белсенділігі
-
жетекші талдағыш
-
бейнелеу заңы
-
ерік
-
әрекеттік қорыту деңгейі
98.Жоғары эмоционалдылығы және аса қозғыштылығымен ерекшеленетін темперамент типі
-
холерик
-
мелонхолик
-
сангвиник
-
флегматик
-
шизофреник
99.Инстинкт деген не
-
туа пайда болған шартсыз рефлектер тізбегі
-
мінез – құлық
-
қабілет
-
темперамент
-
нақтылау
100.Ес процестеріне жататындар
-
есте сақтау,ұмыту,қайта жаңғырту
-
ырықты,ырықсыз
-
мақсатты,мақсатсыз
-
афазия
-
амнезия,агнозия
101.Адамдар арасындағы іс-әрекет қажеттігінен туындаған тіл байланысының бастау көзі
-
сөйлеу
-
дыбыс
-
қиял
-
сөз
-
ым-ишара
102.Бихевиоризм зерттейді
-
мінез-құлықты
-
сананы
-
жанды
-
санадан тысты
-
іс-әрекетті
103.Қабылдаудың өткен тәжірибеге тәуелділігі
-
апперцепция
-
перцепция
-
антиципация
-
тұрақтылығы
-
заттылығы
104.Көрсетілген ес түрлерінің қайсысын уақыт бойынша топтастыруға жатқызамыз
-
қысқа мерзімді
-
эмоционалды
-
қозғалысты
-
ерікті
-
иконикалық
105.Өткен оқиғалар не арқылы адам психикасында қалдырылады
-
ес
-
ойлау
-
идеал
-
түйсік
-
қиял
106.Қажеттілікті қанағаттандыру үшін шындықты өзгертуге және қайта құруға бағытталған іс-әрекет түрі
-
еңбек
-
қарым-қатынас
-
оқу
-
ойын
-
мінез-құлық
107.Адамның мәдени тарихи дамуын сипаттау үшін «интериоризация» ұғымын пайдаланған
-
Л.С.Выготск
-
И.П.Павлов
-
З.Фрейд
-
Ж.Пиаже
-
В.Вундт
708.Адам санасының жануар психикасынан басты айырмашылығы
-
ішкі субъективті бейнелеуден
-
сезімнен
-
қабылдау
-
рефлекс жауап беруден
-
тітіркенуден
PAGE \* MERGEFORMAT 16