«БЕКІТІЛДІ»
Колледж директоры:
_____________ К.Төлеутайұлы
«___»__________2016 жыл
«Болашақ» медицина колледжіндегі
психологиялық қызмет орталығының 2016-2017 оқу жылына арналған жұмысының
ЖЫЛДЫҚ ЖОСПАРЫ
Қызылорда 2016жыл
МАЗМҰНЫ
|
І Бөлім |
2016-2017 оқу жылының психологиялық қызмет орталығы жұмысының нәтижесіне талдау |
|
ІІ Бөлім |
Жаңа 2016-2017 оқу жылындағы психологиялық қызмет орталығының мақсаттары мен міндеттері |
|
ІІІ Бөлім |
Психологиялық қызмет орталығының жылдық жұмыс жоспары |
|
ІV Бөлім |
Суицидальды мінез-құлықтың алдын-алуға бағытталған іс-шара жоспары |
|
V Бөлім |
Емтиханға дайындық кезінде оқушыларға психологиялық сүйемелдеу жұмыс жоспары |
|
VІ Бөлім |
Тәрбиеге қиындық келтіретін оқушыларды психологиялық сүйемелдеу жұмыстарының жоспары |
|
VІІ Бөлім |
Дарынды оқушыларды психологиялық сүйемелдеу жұмыстарының жоспары |
Психологиялық қызмет орталығының
мақсаттары мен міндеттері
Психологиялық қызметтiң мақсаты
Орта бiлiм беру ұйымдарында бiлiм алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтiк-психологиялық жағдай жасау және бiлiм беру үдерiсiне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Психологиялық қызметтiң мiндеттерi:
- бiлiм алушылардың тұлғалық және зияткерлiк дамуына ықпал ету, өзiн-өзi тәрбиелеу және өзiн-өзi дамыту қабiлетiн қалыптастыру;
- бiлiм алушыларға ақпараттық қоғамның жылдам дамуында олардың табысты әлеуметтенуiне психологиялық жәрдем көрсету;
- тұлғасын психологиялық-педагогикалық зерделеу негiзiнде әрбiр бiлiм алушыға жеке тұрғыдан ықпал ету;
- психологиялық диагностиканы жүргiзу және бiлiм алушылардың шығармашылық әлеуетiн дамыту;
- психологиялық қиыншылықтар мен бiлiм алушылардың проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
- психологиялық проблемаларды шешуде және оқу-тәрбие жұмыстарының қолайлы әдiстерiн таңдауда ата-аналар мен педагогтарға консультациялық көмек көрсету;
- бiлiм беру үдерiсi субъектiлерiнiң психологиялық-педагогикалық құзыреттiлiгiн көтеру.
|
Бағыты |
Тамыз |
Қыркүйек |
Қазан |
Қараша |
|
Диагностика |
3. Әкімшілікпен жоспарлауды келісуі 4. Топ жетекшілерге түсіндірме жұмыстарын жүргізу 5. Педагогикалық кеңесте консилиум құрамын бекіту |
|
1. Жеке тұлғаның ерекшеліктері және психологиялық қалыптасу диагностикасы. 1-курс студенттерінің темпераментін анықтау 2. Бағдарламаға қатысатын студенттерден сауалнама алу 3. «Тәуекел топты» анықтау |
|
|
Профилактика |
|
|
1. Колледжге арналған жасөспірімдік суицидтердің профилактикалық бағдарламасы . Оқытушыларды оқыту 2. Сұхбат жүргізу 3. Ата-анасын хабардар ету 4. Арнайы маманға жолдау |
1.Бағдарламаға қатысқан оқушылармен дәрістер өткізу 2. Жас мамандармен ағартушылық жұмыс |
|
Кеңес беру |
«Жеке тұлғаның әлеуметтік-психологиялық бейімделу жолдары»-топ жетекшілермен жұмыс
|
|||
|
Түзету-дамыту |
|
|||
|
Бағыты |
Желтоқсан |
Қаңтар |
Ақпан |
|
Диагностика |
Оқушылардың мотивациясын анықтауға арналған сауалнама, сауалнама толтырту, анықтама жасау 3 курс |
1.Колледж басшыларын педагогикалық-психологиялық тұрғыда диагностикалау |
1.Проективті әдістер (1-курс) 2. Ассоциативті карталармен жұмыс 3. Педұжымды диагностикалау |
|
Профилактика |
1. «Психология апталығы» науқаны 2. Сұраныс бойынша консилиум өткізу |
1. Діни экстремизмнің алдын алу бағытындағы сауалнама, ағарту жұмыстары 2.Педагогикалық ұжымның қарым-қатынас деңгейін зерттеу |
1. Бала құқығына байланысты колледж инспекторы, колледж аяжаны, клиника психологымен кездесу |
|
Кеңес беру |
|
||
|
Түзету-дамыту |
|
||
|
Бағыты |
Наурыз |
Сәуір |
Мамыр |
|
Диагностика |
1.Студенттердің оқуға қызығушылығын, мотивациясын анықтау- сауалнама 2 курс 2. Қарым қатынасты нығайтатын «Әдемі күл, сыпайы жүр, сұлу ойла» тренинг – 1 курс |
3-4 курс студенттерінен «Тәуекел топты» анықтау: кешенді тестілеуді өткізу: Филипс, Айзенк психикалық күйді анықтау, , Голланд, Бек шкаласы, НСВ -10, Зунг депрессия шкаласы, Буддаси өзін-өзі бағалау әдістемесі |
1. Проективті әдістер 2. Ассоциативті карталармен жұмыс 3. Педұжымды диагностикалау |
|
Профилактика |
Топ жетекшілермен жұмыс «Оқушылық кезеңнің психологиялық ерекшеліктері» тренинг |
|
1.Емтихан кезіндегі келеңсіздіктердің алдын алуға байланысты лекция өткізу 2. Ата-ана мен ұжым арасындағы жағымсыз көзқарастың алдын алуға байланысты ағартушылық жұмыс |
|
Кеңес беру |
|
||
|
Түзету-дамыту |
|
||
Колледж педагог-психологы: Т.Қаршығаев
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Психологиялық қызмет орталығының жылдық жоспары
Психологиялық қызмет орталығының жылдық жоспары
«БЕКІТІЛДІ»
Колледж директоры:
_____________ К.Төлеутайұлы
«___»__________2016 жыл
«Болашақ» медицина колледжіндегі
психологиялық қызмет орталығының 2016-2017 оқу жылына арналған жұмысының
ЖЫЛДЫҚ ЖОСПАРЫ
Қызылорда 2016жыл
МАЗМҰНЫ
|
І Бөлім |
2016-2017 оқу жылының психологиялық қызмет орталығы жұмысының нәтижесіне талдау |
|
ІІ Бөлім |
Жаңа 2016-2017 оқу жылындағы психологиялық қызмет орталығының мақсаттары мен міндеттері |
|
ІІІ Бөлім |
Психологиялық қызмет орталығының жылдық жұмыс жоспары |
|
ІV Бөлім |
Суицидальды мінез-құлықтың алдын-алуға бағытталған іс-шара жоспары |
|
V Бөлім |
Емтиханға дайындық кезінде оқушыларға психологиялық сүйемелдеу жұмыс жоспары |
|
VІ Бөлім |
Тәрбиеге қиындық келтіретін оқушыларды психологиялық сүйемелдеу жұмыстарының жоспары |
|
VІІ Бөлім |
Дарынды оқушыларды психологиялық сүйемелдеу жұмыстарының жоспары |
Психологиялық қызмет орталығының
мақсаттары мен міндеттері
Психологиялық қызметтiң мақсаты
Орта бiлiм беру ұйымдарында бiлiм алушылардың психологиялық денсаулығын сақтау, қолайлы әлеуметтiк-психологиялық жағдай жасау және бiлiм беру үдерiсiне қатысушыларға психологиялық қолдау көрсету.
Психологиялық қызметтiң мiндеттерi:
- бiлiм алушылардың тұлғалық және зияткерлiк дамуына ықпал ету, өзiн-өзi тәрбиелеу және өзiн-өзi дамыту қабiлетiн қалыптастыру;
- бiлiм алушыларға ақпараттық қоғамның жылдам дамуында олардың табысты әлеуметтенуiне психологиялық жәрдем көрсету;
- тұлғасын психологиялық-педагогикалық зерделеу негiзiнде әрбiр бiлiм алушыға жеке тұрғыдан ықпал ету;
- психологиялық диагностиканы жүргiзу және бiлiм алушылардың шығармашылық әлеуетiн дамыту;
- психологиялық қиыншылықтар мен бiлiм алушылардың проблемаларын шешу бойынша психологиялық түзету жұмыстарын жүзеге асыру;
- психологиялық проблемаларды шешуде және оқу-тәрбие жұмыстарының қолайлы әдiстерiн таңдауда ата-аналар мен педагогтарға консультациялық көмек көрсету;
- бiлiм беру үдерiсi субъектiлерiнiң психологиялық-педагогикалық құзыреттiлiгiн көтеру.
|
Бағыты |
Тамыз |
Қыркүйек |
Қазан |
Қараша |
|
Диагностика |
3. Әкімшілікпен жоспарлауды келісуі 4. Топ жетекшілерге түсіндірме жұмыстарын жүргізу 5. Педагогикалық кеңесте консилиум құрамын бекіту |
|
1. Жеке тұлғаның ерекшеліктері және психологиялық қалыптасу диагностикасы. 1-курс студенттерінің темпераментін анықтау 2. Бағдарламаға қатысатын студенттерден сауалнама алу 3. «Тәуекел топты» анықтау |
|
|
Профилактика |
|
|
1. Колледжге арналған жасөспірімдік суицидтердің профилактикалық бағдарламасы . Оқытушыларды оқыту 2. Сұхбат жүргізу 3. Ата-анасын хабардар ету 4. Арнайы маманға жолдау |
1.Бағдарламаға қатысқан оқушылармен дәрістер өткізу 2. Жас мамандармен ағартушылық жұмыс |
|
Кеңес беру |
«Жеке тұлғаның әлеуметтік-психологиялық бейімделу жолдары»-топ жетекшілермен жұмыс
|
|||
|
Түзету-дамыту |
|
|||
|
Бағыты |
Желтоқсан |
Қаңтар |
Ақпан |
|
Диагностика |
Оқушылардың мотивациясын анықтауға арналған сауалнама, сауалнама толтырту, анықтама жасау 3 курс |
1.Колледж басшыларын педагогикалық-психологиялық тұрғыда диагностикалау |
1.Проективті әдістер (1-курс) 2. Ассоциативті карталармен жұмыс 3. Педұжымды диагностикалау |
|
Профилактика |
1. «Психология апталығы» науқаны 2. Сұраныс бойынша консилиум өткізу |
1. Діни экстремизмнің алдын алу бағытындағы сауалнама, ағарту жұмыстары 2.Педагогикалық ұжымның қарым-қатынас деңгейін зерттеу |
1. Бала құқығына байланысты колледж инспекторы, колледж аяжаны, клиника психологымен кездесу |
|
Кеңес беру |
|
||
|
Түзету-дамыту |
|
||
|
Бағыты |
Наурыз |
Сәуір |
Мамыр |
|
Диагностика |
1.Студенттердің оқуға қызығушылығын, мотивациясын анықтау- сауалнама 2 курс 2. Қарым қатынасты нығайтатын «Әдемі күл, сыпайы жүр, сұлу ойла» тренинг – 1 курс |
3-4 курс студенттерінен «Тәуекел топты» анықтау: кешенді тестілеуді өткізу: Филипс, Айзенк психикалық күйді анықтау, , Голланд, Бек шкаласы, НСВ -10, Зунг депрессия шкаласы, Буддаси өзін-өзі бағалау әдістемесі |
1. Проективті әдістер 2. Ассоциативті карталармен жұмыс 3. Педұжымды диагностикалау |
|
Профилактика |
Топ жетекшілермен жұмыс «Оқушылық кезеңнің психологиялық ерекшеліктері» тренинг |
|
1.Емтихан кезіндегі келеңсіздіктердің алдын алуға байланысты лекция өткізу 2. Ата-ана мен ұжым арасындағы жағымсыз көзқарастың алдын алуға байланысты ағартушылық жұмыс |
|
Кеңес беру |
|
||
|
Түзету-дамыту |
|
||
Колледж педагог-психологы: Т.Қаршығаев
шағым қалдыра аласыз













