Қайырымды Ораз 8Ә сынып қазақ тілі мен әдебиеті

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қайырымды Ораз 8Ә сынып қазақ тілі мен әдебиеті

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабағымда жаңа әдіс тәсілдер қолданылған.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пән: Қазақ тілі Т2

Күні: 05.12.2022ж

Сынып: 8Ә

Бөлім: V. Кәсіп –бақыттың шырағы,Еңбек – ырыстың бұлағы

Педагогтің аты-жөні: Халилова Раийсам Адылжановна

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Қайырымды Ораз

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

8.1.4.1. орта көлемді прозалық,драммалық және поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдау,тақырыбы мен идеясын талдау

8.5.1.3. етістіктің бұйрық рай қызметін білу,ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану;

Сабақ мақсаттары

орта көлемді прозалық,драммалық және поэзиялық шығармалардан үзінді тыңдап,тақырыбы мен идеясын талдайды

етістіктің бұйрық рай қызметін біледі,ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолданады;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

7 минут


Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу.Көтерiңкi көңiл-күй oрнaту үшiн

«Мен ғажаппын» әдісін қолдану арқылы сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл-күй қалыптастыру.

Әр адам өзіне қаншалықты баға берсе, соған соншалықты лайықты болады.Тұлға ретінде қалыптасуың үшін өзіңді,өмірлік іс - әрекетіңді лайықты бағалай білуің керек.Өзіңе арнап неғұрлым жақсы,жағымды,жылы сөздерді көбірек айту керек.Өзіңді-өзің дұрыс бағалағаның жөн.Әр адамның өзіне арнаған жақсы,жағымды қолдау,мадақтау,мақтау сөздері болуы тиіс.

Мысалы: -Мен тамаша жанмын. Мен сабырлымын,салмақтымын.

«Шеңбер» әдісі арқылы екі топқа бөлу.

І топ Бүркіт Бүркіттей боп өмірде көкке самғаймыз.

ІІ топ Қаршыға Қаршығадай тұйғын,қарақты болайық

Үй тапсырмасын сұрау.

7-тапсырма. Сөздерді сәйкестендер. Осы тіркестерді пайдаланып,сөйлем құрау.


слайд

Суреттер





https://wheelofnames.com/ru/9p3-vb4




Сабақтың ортасы

30 минут


Жаңа сабақ

«Қайырымды Ораз»

Сөздікпен жұмыс

Жаңа сөздер:

ителгі –ірі жыртқыш құс

төсек тарту- ауыр науқасқа ұшырау

жәрдемдесу – көмектесу

Жаңа сөздердің мағыналарын түсіндіру. 2. Дұрыс айтуға дағдыландыру: мұғалім сөздерді мәнерлеп оқиды;




Жаңа сөздерді тыңдайды, оқиды, мұғалім соңынан қайталайды.

Оқушылар жаңа сөздермен сөз орамдарын, қарапайым сөйлем құрастырады.

Жаңа сөздерді сөздік дәптерге жазады.

Ауызша кері байланыс беру. Жақсы! Тамаша!

Дескриптор:

- жаңа сөздерді үйренеді;

- суретті сипаттай алады;

- сұрақтарға жауап береді;

- бұйрық райды ажырата алады.

Оқулық

111 бет


сөздік

слайд













1-тапсырма.

Суреттегі аңшы құстар туралы айт.

Айтылым.

Ителгі,Қаршыға,Бүркіт

Оқушыларға дайын материалдар беріледі.

Оқушылар айтылым тапсырмасын орындайды.

Оқушылар топпен мәтін бойынша жұмыс жасайды.


Оқулық

111 бет






2-тапсырма. Жазылым.

мәтіндегі етістіктерді бұйрық рай тұлғасында жазу.

Ұстап,жатқызған,бөлген,күзетеді,атайды,ұшады,мақтап,теңеген,қалыптасқан



Оқушылар мәтіндегі етістіктерді бұйрық рай тұлғасында жазады.

Ұстайын,жатқызайын,

бөлейін,күзетейін,атайын,

ұшайын,мақтайын,теңейін,қалыптасайын.

Дескриптор:

- жаңа сөздерді үйренеді;

- суретті сипаттай алады;

- сұрақтарға жауап береді;

- бұйрық райды ажырата алады.


3-тапсырма. Оқылым. Айтылым. Тыңдалым.

«Сұраққа жетіп ал» әдісі

Мәтінмен жұмыс. Оқу мақсаттарына сай мәтінді оқиды, бастапқы бөлігін тыңдау арқылы тақырыпты, көтерілетін мәселені болжайды, идеясын анықтайды, түсінгенін айтады, мәтіндегі қою қаріппен жазылған сөздердің мағынасын түсіндіреді, мағыналық бөлікке бөледі, әр бөлігіне ат қояды, екі сұрақтан дайындайды.

«Саятшы Ораз» мәтіні

Стрелка вправо с вырезом 61 Стрелка вправо с вырезом 192



Стрелка вправо с вырезом 196




Оқушыларға «Саятшы Ораз» әңгімесі туралы видеоролик көрсетіледі.

Оқушылар оқылым, айтылым тапсырмасын орындайды.

Кіріспе

Аңшылық кәсібі- ғажап ертегі.

Негізгі бөлім

Ораздың аңшылық қонақжайлылығы

Қорытынды бөлім

Екі үйге ортақ олжа

Идеясы:Аңшы Ораздың Мұқан үйіне көмек көрсетуі








Дескриптор:

  • негізгі ойды анықтайды;

  • сұрақ қоя біледі және сұраққа жауап береді;

  • сөздердің мағынасын түсіндіреді;

-үш бөлімге ат қояды

-топ атауларының мағынасын ашады.




Оқулық

111-112 бет






Сергіту сәті.


4-тапсырма. Жазылым.

Мәтіндегі қою қаріппен жазылған сөздердің мағынасын түсіндір.

Жылы шыраймен

Төсек тартып

Күн көру

Көрші қондың

кеңестен

Сергіту сәтін орындайды

«Бағдаршам» жаттығуы


Мәтіндегі қою қаріппен жазылған сөздердің мағынасын түсіндіреді.




Дескриптор:

  • негізгі ойды анықтайды;

  • сұрақ қоя біледі;

  • сөздердің мағынасын түсіндіреді;

  • ақпараттың дұрыстығын тексереді;

  • шынайы дәйектемелер келтіреді.


Бағалау формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды.



Оқулық


111-112 бет



Сабақтың соңы

3 минут

Кері байланыс «Tik tok» әдісі

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін жазып шығады

Маған сабақ ұнады.

Сабақата ұнаған әдіс тәсілдер.

Кіммен бөлісе аламын?


Үй тапсырмасы: 7 тапсырма 113 бет

Бағалау.Мұғалім формативті бағалауы бойынша қорытынды балын қояды.






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
05.01.2023
1161
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі