1-тапсырма.
«Түсінік корзинасы"
әдісі.
Оқушыларға қала мен ауыл
фотосуреттері араластырып, таратамын. Әр суретте не бейнеленгенін
анықтауы тиіс. Әр жұп фотосуреттерді ауыл және қала деп екі топқа
бөледі.


Қала
Ауыл

Дескриптор.
1. Қала мен ауыл тіршілігінің
ұқсастығын айтады.
2. Қала мен ауылдың
айырмашылығын анықтайды.
«Басбармақ » әдісі арқылы
ынталандырамын.
2-тапсырма
«Ыстық орындық»
әдісі. Екі топтан бір оқушыдан
шығады.Тапсырма бойынша сұрақтар
қояды.
Қала мен ауылдың қандай
айырмашылығы бар?
Қала мен ауылдың қандай
ұқсастығы бар?
Қала туралы не
білесің?
Ауыл тұрғындары немен
айналысады?
Сен қайда тұрғың келеді?
Неліктен?
Оқушылардың жауаптарын қала
және ауыл туралы ақпаратпен толықтыр . Олар күнделікті өмірден
мысалдар келтіреді. Оқушылар қаланың ауылдан айырмашылығын,қалада
ірі алпауыт зауыттар мен мәдениет орындарына қарай
ажыратады



Дескриптор
1.Оқушылар қала мен ауылдың айырмашылығын біледі. 2. Қала мен
ауылдың айырмашылығын анықтайды. 3. Қала туралы мәлімттер
айтады.
« Бағдаршам » әдісі арқылы
ынталандырамын.
3-тапсырма
Дәптермен жұмыс. Жеке
жұмыс

Оқушылар қала мен
ауылдың суретін салу.
Бұл суреттен қалада
кездеспейтін заттарды анықтау. Оларды қызыл қарындашпен
қоршау.
Дескриптор.
Қала мен ауыл
суреттерін анықтайды.
Өзі тұратын жерлерін
бейнелейді.
Бағалау. Жұлдызшалар арқылы
бағалаймын.
|