Материалдар / Қалам салғыш жасау.

Қалам салғыш жасау.

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаға білім мазмұнымен танысады. Оқулықта берілген тапсырманы орындай алады.Қызығушылықты ояту. Сөзжұмбақ Сергіту сәті. Қара жорға биі.Жаңа сабақ.Ой қозғау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Маусым 2018
1066
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақтың тақырыбы:Қалам салғыш жасауМектеп:
Күні:Мұғалім:
Сынып:Қатысқан:Қатыпағандар:
Сабақта меңгерілетіндағдылық мақсаттарЖаңа білім мазмұнымен танысады. Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды.


Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар білуге тиісті:Өз бетімен бұйымдарды жасай алады.


Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:Тақырып мазмұнын түсінуі тиіс


Кейбір оқушылар білуге тиіс:Оқулықтағы тапсырмаларды өз бетінше орындауды
Бұрыннан бар білімдеріӨткен сабаққа байланысты сұрақтарға жауап береді.
Жоспар
ЖоспарланғануақыттарЖоспарланған уақыт (жаттығулар)Ресурстар
БасталуыҰйымдастыру кезеңі«Менің көңіл-күйім» жаттығуыМақсаты: оқушылардың көңіл-күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу Алдарыңдағы бланкіге өз көңіл-күйлеріңді суреттеп салыңдар .Қызығушылықты оятуТаныстырылым

Таныстырылым, суреттер.
Ортасы

Жаңа сабақОқулықта берілген тапсырмаларды орындау.Түсіндіру.Топтық, жеке жұмыс жүргізу.Дәптермен жұмыс.Сарамандық жұмысҚалам салғыш жасауОқулық, дәптер, үлестірмелі парақшалар, флипчарт.
Сергіту сәтіТереңдет ойыңды,Тiк ұста бойыңды.Құстарға ұсайық,Қалықтап ұшайық.Шық алға оң қанат,Шық алға сол қанат,Шаршаған кездердеҚонайық жорғалап.Сергіту жаттығуы жазылған парақша
Аяқталуы «Автор орындығы»Орындықта отырған оқушы, достарының сұрақтарына жауап береді.Орындыққа отырып сұрақтарға жауап береді.
Үйге тапсырма: Қалам салғыш жасау
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдаукөрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманықалайша түрлендіресіз?Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалайшажоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс –Денсаулық пен қауіпсіздіктітексеру, АКТ
РефлексияСабақтың мақсатымен оқу міндеттеріанық па?Бүгін оқушылар неүйренді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейдеөтті?



Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?





Дифференциялаужоспарым жүзегеасты ма?Тапсырмаларысәйкес болды ма?Уақыт дәлдігі қалайболды? Жоспарымақандай өзгерістеренгіздім?
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.2: Рефлексия.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ