Сабақтың мақсаты
|
-Әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін
анықтайды
-Көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы
табиғат көрінісін,оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап
жазады
ЕБҚ
оқушылар: шығарманың жанрын, фабуласын,
сюжетін анықтап, сәйкестендіреді
-көркемдегіш құрал ретінде
берілген тірек сөздерді, үзінділерді пайдаланып, шығармадағы
табиғат көрінісін,оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап
жазады
|
Сабақтың ортасы
12
мин
7
мин.
13
мин
4 мин.
|
Мағынаны тану.
(Интерактивті тақта арқылы
әдебиет теориясы туралы өткен білімді еске
түсіреді)
Жанр-
Сюжет-
Фабула-
1-тапсырма.
«Ойлан, жұптас,
бөліс»
1-қадам. Бөлім мазмұнын топпен
әңгімелеңдер.(ТЖ)
2-қадам. Әңгіменің фабуласын жүйелеп
жазыңдар (ЖЖ)
Бөлім мазмұны бойынша кестені
толтырыңдар.
Бөлім
|
Жанр
|
Фабула
|
«Жаяу сүйреген
шана»
|
|
1.
2.
3.
4.
|
ЕБҚ: Жұбының көмегімен
фабула бөліктерін сәйкестендіреді
Жеке
жұмыс.Әңгіменің сюжетін
анықтаңдар
Басталуы
|
|
Байланысы
|
|
Дамуы
|
|
Шиеленісуі
|
|
Шарықтау шегі
|
|
Шешімі
|
|
ЕБҚ оқушылар дайын сюжетті
сәйкестендіреді (3-қосымша)
2-тапсырма. «РРР» әдісі.
(танысу, тәжірибе,қолдану)
1-қадам. Әдебиетте табиғат көрінісін, кейіпкер
бейнесін сипаттауды қалай атайды?
2-қадам. Шығармадан дәлел
келтіріңдер.
3-қадам. Көркемдегіш
құралдарды қосып (теңеу, эпитет) табиғат көрінісін, оқиға орнын ,
кейіпкер бейнесін сипаттап жазыңдар.
«Автор
орындығы» әдісі бойынша оқушылар өз
жұмыстарын оқиды.
ЕБҚ оқушыларға тірек сөздер
беріледі, кейіпкер бейнесін сипаттап
жазады
Сабақты бекіту. «Сезімдер
себеті»
(Функционалдық сауаттылығын
артыру)
-Қажымұқанды қай қырынан
таныдың?(елестету)
-Қажымұқанның қай әрекеті сені қуантты?
(қуану)
- Қай кейіпкердің әрекеті ұнамады?
(ұнатпау)
-Шығарманың қай тұсы өкінішті
болды?(өкіну)
-Қай оқиға сенің бойыңда аяушылық сезімін оятты?
(аяушылық)
-Сені таңқалдырған оқиға болды ма?
(таңдану)
-
|
Жанр, сюжет, фабула туралы білімдерін еске
түсіреді.
Оқушылар алдымен бөлім
мазмұнын топта талқылайды, жұппен фабуласын
жүйелейді,соңында
бір оқушы орындаған жұмысын
оқиды.
Кестені толтырады.
Дескриптор бойынша өз өзін
бағалайды.
Оқушылар өз жұмыстарын оқиды.
ҚБ. «Екі жұлдыз, бір ұсыныс
»
Оқушылар қобдишадан смайликтер
бойынша сұрақтарға жауап береді,өз көзқарастарын
білдіреді.
|
Дескриптор:
-Шығарманың жанрын
табады
-Фабуласын
анықтайды
Дескриптор:
-Сюжетін анықтайды (басталуы,
байлаанысы, дамуы, шиеленісуі, шарықтау шегі,
шешімі)
Дескриптор:
-Көркемдегіш құралдарды
пайдаланады-
-Табиғат көрінісін, оқиға
орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазады
Мұғалім тарапынан қолдау сөздер:
«Жарайсыңдар!»
«Өте жақсы!»
|
2-қосымша
6-сынып. Қазақ әдебиеті.
Б.Керімбекова,Ж.Мұқанова.
Алматы «Мектеп»,2018.
(Барлық оқушылар үшін)
-
1
|
Мұқан шөпті таудай ғып тиеп, аттардың қасына
апарып қойды
|
2
|
Өзі
жүкті сүйрей берді
|
3
|
Мұқан шананы сүйретіп, полицмейсетрдщің қорасына
кіріп кетті.
|
4
|
Жігіттер төбе болып,қар басқан шөпті көріп
үрейлері ұшты.
|
3-қосымша.(ЕБҚ оқушы үшін)
Басталуы
|
Масликовтың Мұқанды шөпке
жұмсауы
|
Байланысы
|
Мұқанның Масликовтың үй ішіне
ұнауы
|
Дамуы
|
Шөпшілерді шаршатқан ауыр
жол
|
Шиеленісуі
|
Шөп тиеудің машақаты
|
Шарықтау шегі
|
Масликовтың Мұқанды
айыптауы
|
Шешімі
|
Қарлы желге шыдамаған аттардың болдыруы,Мұқанның
әрекеті
|
4-қосымша. Тірек сөздер жазылған қима
қағаздар.
Әр түрлі көңіл-күйді білдіретін смайликтер
салынған қобдиша.
(елестету, қуану, өкіну,
ұнатпау,аяу,таңдану)
|