Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары
|
Бөлім: |
«Мен балаң жарық күнде сәуле қуған» |
|
Сынып: |
6 |
|
Сабақтың тақырыбы |
Қалқаман Әбдіқадіров "Қажымұқан" повесі.(хикаят) "Қар күреген бала"бөлімі |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау. 6.1.2.1.әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру. |
|
Сабақтың мақсаты |
Қалқаман Әбдіқадіров "Қажымұқан" повесінің жанрын, сюжеттік дамуын анықтайды; әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсінеді. |
|
Бағалау критерийі |
|
|
Ойлау деңгейлері |
Білу, түсіну, жауап беру |
|
Оқу сауаттылығының дағдысы |
Мәтіннен ақпаратты табу, игеру, интерпретация , бағалау |
Сабақтың барысы
|
Ұйымдастыру: 1. Ұйымдастыру кезеңі. Кезекшіні тыңдау.Түгендеу. 2. Психологиялық ахуал. «Мен кіммін?» әдісі. 3.Үй жұмысы: Тортаймен сұхбат құру диалогы 4.Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады. Оқушыларды топтастыру «Мозайка» әдісімен Жаңа сабақ – Тапсырмалар: (Мәтіналды тапсырма) Ой шақыру. «Тұлғаны таны» әдісі.
Суреттегі тұлғалар туралы қандай ақпарат білесіңдер, білетін ақпараттарыңды және қосымша оқулық пен ғаламтор ақпараттарынан ізден, топ болып, тұлғаны таныстырыңдар. Дескриптор:
2-тапсырма Миға шабуыл Оқушыларға сұрақ қою: 1. Хикаят қандай жанр үлгісі? 2.Қалай ойлайсыңдар? Хикаяттың әңгімеден қандай ерекшелігі бар?
Оқулықтың
148-бетіне оқушылардың назарын
аударту Тапсырма: Хикаят пен әңгіменің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын ВЕНН арқылы анықта
Мәтінмен жұмыс кезеңінде Тапсырма «оқулықпен жұмыс және сөздікпен жұмыс» әдісі арқылы жүзеге асырылады.
3-тапсырма Қалмақан Әбдіқадіровтың "Қажымұқан" хикаят үзіндінің мұзмұнын, әдеби шығарманың жанрын, фабуласын анықта
Ой қозғау: Фабула деген не?
«Қажымұқан» және «Қар күреген бала» бөліміндегі оқиғаның фабуласын анықта:
1 «Қажымұқан» бөліміндегі оқиғаны рет-ретімен анықтап жаз: 1. 2. 3. 4.
4.
2 «Қар күреген бала» бөліміндегі оқиғаны ретімен жаз: 1.
2.
3.
4. 5.
Сюжет (оқиға) –өзара жалғасқан оқиғалардың тізбегі немесе оқиғалар желісі 4-тапсырма: Топтастыру стратегиясы арқылы хикаяттағы сюжетті интерпретацияла:
Қажымұқан Қар күреген бала
Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселенің идеясында тұтас емес мәтінмен жұмыс жүргізу. «Елдің даңқын ел шығарар» , «Қажымұқан-қазақтың мақтанышы» тақырыптарына эссе жаз.(100-110сөз саны)
Дескриптор:
Мәтіннен кейінгі кезеңдегі жұмыс: Білу, түсіну сұрақтарымен сабақты бекітемін:
Үй тапсырмасын беру Оқушыларды дескриптор бойынша бағалау
Кері байланыс.
«КЕМЕ желкені»
Егер тапсырманы толық түсінсеңіз, желкенді жасыл түспен бояңыз.Егер сұрағыңыз болса, сары түспен бояңыз.Егер мүлдем түсінбесеңіз, қызыл түспен бояңыз.
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қалқаман Әбдіқадіров "Қажымұқан" повесі.(хикаят) "Қар күреген бала"бөлімі
Қалқаман Әбдіқадіров "Қажымұқан" повесі.(хикаят) "Қар күреген бала"бөлімі
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары
|
Бөлім: |
«Мен балаң жарық күнде сәуле қуған» |
|
Сынып: |
6 |
|
Сабақтың тақырыбы |
Қалқаман Әбдіқадіров "Қажымұқан" повесі.(хикаят) "Қар күреген бала"бөлімі |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау. 6.1.2.1.әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру. |
|
Сабақтың мақсаты |
Қалқаман Әбдіқадіров "Қажымұқан" повесінің жанрын, сюжеттік дамуын анықтайды; әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсінеді. |
|
Бағалау критерийі |
|
|
Ойлау деңгейлері |
Білу, түсіну, жауап беру |
|
Оқу сауаттылығының дағдысы |
Мәтіннен ақпаратты табу, игеру, интерпретация , бағалау |
Сабақтың барысы
|
Ұйымдастыру: 1. Ұйымдастыру кезеңі. Кезекшіні тыңдау.Түгендеу. 2. Психологиялық ахуал. «Мен кіммін?» әдісі. 3.Үй жұмысы: Тортаймен сұхбат құру диалогы 4.Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады. Оқушыларды топтастыру «Мозайка» әдісімен Жаңа сабақ – Тапсырмалар: (Мәтіналды тапсырма) Ой шақыру. «Тұлғаны таны» әдісі.
Суреттегі тұлғалар туралы қандай ақпарат білесіңдер, білетін ақпараттарыңды және қосымша оқулық пен ғаламтор ақпараттарынан ізден, топ болып, тұлғаны таныстырыңдар. Дескриптор:
2-тапсырма Миға шабуыл Оқушыларға сұрақ қою: 1. Хикаят қандай жанр үлгісі? 2.Қалай ойлайсыңдар? Хикаяттың әңгімеден қандай ерекшелігі бар?
Оқулықтың
148-бетіне оқушылардың назарын
аударту Тапсырма: Хикаят пен әңгіменің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын ВЕНН арқылы анықта
Мәтінмен жұмыс кезеңінде Тапсырма «оқулықпен жұмыс және сөздікпен жұмыс» әдісі арқылы жүзеге асырылады.
3-тапсырма Қалмақан Әбдіқадіровтың "Қажымұқан" хикаят үзіндінің мұзмұнын, әдеби шығарманың жанрын, фабуласын анықта
Ой қозғау: Фабула деген не?
«Қажымұқан» және «Қар күреген бала» бөліміндегі оқиғаның фабуласын анықта:
1 «Қажымұқан» бөліміндегі оқиғаны рет-ретімен анықтап жаз: 1. 2. 3. 4.
4.
2 «Қар күреген бала» бөліміндегі оқиғаны ретімен жаз: 1.
2.
3.
4. 5.
Сюжет (оқиға) –өзара жалғасқан оқиғалардың тізбегі немесе оқиғалар желісі 4-тапсырма: Топтастыру стратегиясы арқылы хикаяттағы сюжетті интерпретацияла:
Қажымұқан Қар күреген бала
Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселенің идеясында тұтас емес мәтінмен жұмыс жүргізу. «Елдің даңқын ел шығарар» , «Қажымұқан-қазақтың мақтанышы» тақырыптарына эссе жаз.(100-110сөз саны)
Дескриптор:
Мәтіннен кейінгі кезеңдегі жұмыс: Білу, түсіну сұрақтарымен сабақты бекітемін:
Үй тапсырмасын беру Оқушыларды дескриптор бойынша бағалау
Кері байланыс.
«КЕМЕ желкені»
Егер тапсырманы толық түсінсеңіз, желкенді жасыл түспен бояңыз.Егер сұрағыңыз болса, сары түспен бояңыз.Егер мүлдем түсінбесеңіз, қызыл түспен бояңыз.
|
шағым қалдыра аласыз






















