Қалқаман Әбдіқадіров "Қажымұқан" повесі.(хикаят) "Қар күреген бала"бөлімі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қалқаман Әбдіқадіров "Қажымұқан" повесі.(хикаят) "Қар күреген бала"бөлімі

Материал туралы қысқаша түсінік
Қалқаман Әбдіқадіров "Қажымұқан" повесінің жанрын, сюжеттік дамуын анықтайды; әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсінеді.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары

Бөлім:

«Мен балаң жарық күнде сәуле қуған»

Сынып:

6

Сабақтың тақырыбы

Қалқаман Әбдіқадіров "Қажымұқан" повесі.(хикаят) "Қар күреген бала"бөлімі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

6.1.1.1. әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтау.

6.1.2.1.әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіру.

Сабақтың мақсаты

Қалқаман Әбдіқадіров "Қажымұқан" повесінің жанрын, сюжеттік дамуын анықтайды;

әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсінеді.

Бағалау критерийі

  • Тұлғалар туралы ақпарат жинақтайды;

  • Тұлғаны таныстырады.

  • әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтайды.

  • әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселені идеясы арқылы түсіндіреді.


Ойлау деңгейлері

Білу, түсіну, жауап беру

Оқу сауаттылығының дағдысы

Мәтіннен ақпаратты табу, игеру, интерпретация , бағалау

Сабақтың барысы

Ұйымдастыру:

1. Ұйымдастыру кезеңі. Кезекшіні тыңдау.Түгендеу.

2. Психологиялық ахуал. «Мен кіммін?» әдісі. 3.Үй жұмысы: Тортаймен сұхбат құру диалогы

4.Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады. Оқушыларды топтастыру «Мозайка» әдісімен

Жаңа сабақ Тапсырмалар: (Мәтіналды тапсырма)

Ой шақыру. «Тұлғаны таны» әдісі.

Суреттегі тұлғалар туралы қандай ақпарат білесіңдер, білетін ақпараттарыңды және қосымша оқулық пен ғаламтор ақпараттарынан ізден, топ болып, тұлғаны таныстырыңдар.

Дескриптор:

  • Тұлғалар туралы ақпарат жинақта;

  • Білетін ақпараттарын қосымша оқулық пен ғаламтор ақпараттарынан ізде;

  • Тұлғаны таныстыр



2-тапсырма Миға шабуыл

Оқушыларға сұрақ қою:

1. Хикаят қандай жанр үлгісі?

2.Қалай ойлайсыңдар?

Хикаяттың әңгімеден қандай ерекшелігі бар?

Оқулықтың 148-бетіне оқушылардың назарын аудартуPicture 2

Тапсырма:

Хикаят пен әңгіменің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын ВЕНН арқылы анықта

Әңгімемен

ұқсастығы

Ортақ қасиеттері

Хикаяттан

айырмашылығы

1.шағын көлемдегі жанр

1.Эпикалық жанр түрі

1.орта көлемдегі жанр

2. бір оқиға

2.

2.бірнеше оқиға, адам өмірінің алуан түрлі кезеңдері суреттеледі.

3. Көлемі шағын, сюжеті аз, кейіпкерлері 1-2-еу

3

3. көлемі үлкен, сюжеті күрделі, қаһармандары бірнешеу








Мәтінмен жұмыс кезеңінде Тапсырма «оқулықпен жұмыс және сөздікпен жұмыс» әдісі арқылы жүзеге асырылады.













3-тапсырма Қалмақан Әбдіқадіровтың "Қажымұқан" хикаят үзіндінің мұзмұнын, әдеби шығарманың жанрын, фабуласын анықта


Ой қозғау: Фабула деген не?


«Қажымұқан» және «Қар күреген бала» бөліміндегі оқиғаның фабуласын анықта:

1Shape1

«Қажымұқан» бөліміндегі оқиғаны рет-ретімен

анықтап жаз:

1.

2.

3.

4.



4.



-топ:













2Shape2

«Қар күреген бала» бөліміндегі оқиғаны ретімен жаз:

1.



2.



3.



4.

5.



-топ:












Сюжет (оқиға) –өзара жалғасқан оқиғалардың тізбегі немесе оқиғалар желісі 4-тапсырма:

Топтастыру стратегиясы арқылы хикаяттағы сюжетті интерпретацияла:

Shape6 Shape5 Shape4 Shape3

Shape7 Shape8

Қажымұқан

Қар күреген бала



Shape11 Shape10 Shape9


Shape15 Shape14 Shape13 Shape12


Әдеби шығармада көтерілген әлеуметтік-қоғамдық мәселенің идеясында тұтас емес мәтінмен жұмыс жүргізу. «Елдің даңқын ел шығарар» , «Қажымұқан-қазақтың мақтанышы» тақырыптарына эссе жаз.(100-110сөз саны)

Picture 4

Дескриптор:

  • Әңгіменің мазмұнымен танысып, повесінің мазмұнын, әдеби шығарманың жанрын, фабуласын, сюжетін анықтайды;

  • Хикаятта көтерілген әлеуметтік - қоғамдық мәселенің идеясын түсіндіреді.

Мәтіннен кейінгі кезеңдегі жұмыс:

Білу, түсіну сұрақтарымен сабақты бекітемін:




Үй тапсырмасын беру

Оқушыларды дескриптор бойынша бағалау


Кері байланыс. «КЕМЕ желкені»


Егер тапсырманы толық түсінсеңіз, желкенді жасыл түспен бояңыз.Егер сұрағыңыз болса, сары түспен бояңыз.Егер мүлдем түсінбесеңіз, қызыл түспен бояңыз.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.03.2025
273
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі