Ұйымдастыру:
1.
Ұйымдастыру
кезеңі. Кезекшіні
тыңдау.Түгендеу.
2. Психологиялық
ахуал. «Мен кіммін?» әдісі. 3.Үй
жұмысы: Тортаймен сұхбат құру
диалогы
4.Сабақтың
тақырыбы мен мақсаты анықталады. Оқушыларды топтастыру «Мозайка»
әдісімен
Жаңа
сабақ –
Тапсырмалар:
(Мәтіналды
тапсырма)
Ой
шақыру. «Тұлғаны
таны» әдісі.

Суреттегі тұлғалар
туралы қандай ақпарат білесіңдер, білетін ақпараттарыңды және
қосымша оқулық пен ғаламтор ақпараттарынан ізден, топ болып,
тұлғаны таныстырыңдар.
Дескриптор:
2-тапсырма Миға
шабуыл
Оқушыларға сұрақ
қою:
1. Хикаят қандай
жанр үлгісі?
2.Қалай
ойлайсыңдар?
Хикаяттың
әңгімеден қандай ерекшелігі
бар?
Оқулықтың
148-бетіне оқушылардың назарын
аударту
Тапсырма:
Хикаят пен
әңгіменің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын ВЕНН арқылы
анықта
Әңгімемен
ұқсастығы
|
Ортақ
қасиеттері
|
Хикаяттан
айырмашылығы
|
1.шағын көлемдегі
жанр
|
1.Эпикалық жанр
түрі
|
1.орта көлемдегі
жанр
|
2. бір
оқиға
|
2.
|
2.бірнеше оқиға, адам
өмірінің алуан түрлі кезеңдері
суреттеледі.
|
3. Көлемі шағын, сюжеті аз,
кейіпкерлері
1-2-еу
|
3
|
3. көлемі үлкен, сюжеті
күрделі, қаһармандары
бірнешеу
|
Мәтінмен жұмыс
кезеңінде Тапсырма
«оқулықпен жұмыс және
сөздікпен жұмыс» әдісі арқылы жүзеге
асырылады.


3-тапсырма
Қалмақан Әбдіқадіровтың
"Қажымұқан" хикаят үзіндінің мұзмұнын, әдеби шығарманың
жанрын, фабуласын анықта
Ой
қозғау: Фабула деген
не?

«Қажымұқан» және «Қар
күреген бала» бөліміндегі оқиғаның фабуласын
анықта:
1
«Қажымұқан» бөліміндегі
оқиғаны
рет-ретімен
анықтап
жаз:
1.
2.
3.
4.
4.
-топ:
2
«Қар күреген бала»
бөліміндегі оқиғаны ретімен
жаз:
1.
2.
3.
4.
5.
-топ:
Сюжет (оқиға) –өзара
жалғасқан оқиғалардың тізбегі немесе оқиғалар
желісі 4-тапсырма:
Топтастыру стратегиясы
арқылы хикаяттағы сюжетті
интерпретацияла:

Қажымұқан
Қар күреген
бала


Әдеби шығармада көтерілген
әлеуметтік-қоғамдық мәселенің идеясында тұтас емес мәтінмен жұмыс
жүргізу. «Елдің даңқын ел шығарар» , «Қажымұқан-қазақтың мақтанышы»
тақырыптарына эссе жаз.(100-110сөз
саны)

Дескриптор:
-
Әңгіменің мазмұнымен
танысып, повесінің
мазмұнын, әдеби шығарманың жанрын,
фабуласын, сюжетін анықтайды;
-
Хикаятта көтерілген әлеуметтік
- қоғамдық мәселенің идеясын
түсіндіреді.
Мәтіннен кейінгі кезеңдегі
жұмыс:
Білу, түсіну сұрақтарымен
сабақты бекітемін:


Үй тапсырмасын
беру
Оқушыларды дескриптор
бойынша бағалау
Кері байланыс.
«КЕМЕ желкені» 
Егер тапсырманы
толық түсінсеңіз, желкенді жасыл түспен бояңыз.Егер
сұрағыңыз болса, сары түспен бояңыз.Егер мүлдем
түсінбесеңіз, қызыл түспен
бояңыз.
|