Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    10 сынып қазақ тілі

    Тақырыбы1

    Тіл – рухани қазына

    Мақсаты

    Тіл туралы бұрынғы білетіндерін еске түсіре отырып, оқушылардың ой - өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамытады, Қазақ тілінің қоғамдағы атқаратын қызметі туралы түсінік алады.

    Жалпы мақсат

    Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру

    Күтілетін нәтиже

    Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды.

    7 модульдің қолданылуы

    АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.


    Қолданылатын әдіс-тәсілдер

    Композициялық талдау, Сәйкестендірі, Кемпірқосақ, Ыстық орындық

    Қолданылатын ресурстар

    Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук

    Ұйымдастыру кезеңі











    Тренинг

    Сәлемдесу

    Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу

    Түгелдеу

    «До-ми-соль»-ка мозайка әдісімен топтастыру

    Әр топ өзорнына отырып сабаққа дайындалады

    Сабақ кезеңдері

    Тапсырма

    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушылардың іс-әрекеті

    Білім


    Қызығушылық

    тарын ояту

    Композициялық талдау жасау арқылы сұрақ жауап өткізу

    Үй тапсырмасын кайталау

    Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы оқушылар өзі бір- біріне қоя отырып өткен сабақ туралы не білгендерін ортаға салады

    Бір- біріне жақсы сөздер айта отырып сұрақ джауап арқылы бір- біріне жақсылықпен сәттіліктілейді

    Түсіну

    Жаңа сабақты түсінуде «Кемпірқосақ» әдісін пайдалану

    Бұл әдісті пайдалану кезінде сыни ойлатуға жол бере отырып, бірнеше сұрақтар қойған кезде үнсіз отыратын оқушылардың өздері сабақта диалогтық қарым-қатынасқа түседі.

    топта өздеріне берілген тақырыпты меңгеру керек үйренгендерін бір-біріне үйретеді, келесі топта әр оқушы өз тобында талқылағандарын ортаға салды. Бұл әдіс жаңа сабақты түсіну үшін өте тиімді әдіс.

    Қолдану

    Сәйкестендіру тақырыпқа қатысты жауаптарын сәйкестендіру

    арқылы сабақты қолдану


    Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында сәйкестендіру әдісін пайдалану арқылы тапсырмалар беріледі.Ол әдіс арқылы оқушы жаңа тапсырманы түсінеді,ойланады тапсырмаға байланысты тапсырмаларды сәйкестендіреді

    Берілген жаңа тақырыпты топтан талқылайды, өз ойларын ортаға салады, тексереді, нәтижесін қазаға жазылған тапсырмаға қатысты сйкестендіріп жауабын көрсетеді.

    Берілген сұрақтар арқылы топтар бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогке түседі.


    Сергіту сәті

    «Қара жорға биі» атты жаттығу жасау

    Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау

    Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.

    Талдау

    Топпен жұмыс

    Ыстық орындың әдісі арқылы тапсырма беру

    Топтарға жаңа тақырып бойынша тапсырмалар тартып, түсіктерін ортаға әр топтан шығартып айтқызу

    Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру

    Жинақтау

    Жеке жұмыс жұмыстары

    Топ бойынша тапсырмалар орындау

    Топ бойынша тақырыпты жинақтау үшін тақырыпқа қатысты кітаптан жаттығу жқұмыстарын орындайды

    Тақырыпты меңгере отырып жаттығу жұмыстарын орындау арқылы сабақты жинақтайды

    Бағалау

    Өзін-өзі бағалау (2 мин)

    Бағдарша, бағалау парақшалары

    Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату

    Өзін өзі топпн бағалайды

    Рефлексия

    Стикерлерді толтыру

    Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну

    Ұсынылған стикерді толтыру















    04.09.2018ж Қазақ тілі Сыныбы:10

    Тақырыбы

    Сөз мәдениеті ұғымына түсінік.


    Мақсаты

    Тақырыпты түсініп оқып ,сөз мәдинетін ұға білуге  мүмкіндік жасайды,тақырыпты өмірмен, байланыстыра отырып шығармашылық жасауға дағдыланады

    Жалпы мақсат

    Тақырыпты түсінін оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру

    Күтілетін нәтиже

    Тақырыпты түсініп оқып, талдай білуге жағдай жасайды, бір-біріне ортақ шешім қабылдауға үйренеді

    7 модульдің қолданылуы

    АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.


    Қолданылатын әдіс-тәсілдер

    Миға шабуыл,Жигсо, «АВС» әдісін, Ойлан бірік. Бөліс,Эссе

    Қолданылатын ресурстар

    Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук

    Ұйымдастыру кезеңі










    Тренинг

    «Мозайкаі әдісі бойынша, сурет арқылы сыныпты топқа бөлу

    Оқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу

    Сабақ кезеңдері

    Тапсырма

    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушылардың іс-әрекеті

    Білім


    Қызығушылық

    тарын ояту

    Миға шабуыл әдісін пайдалану арқылы үй тапсырмасына қатысты сұрақтар


    Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру

    Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау

    Оқушы берген тапсырманы орындау

    Түсіну

    Жигсо әдіс бойынша тақырыптарды қайталау


    Өткен тақырыпты толық мңгеріп жаңа тақырыпқа қадам

    Жигсо әдісі пайдалану

    Ол үшін әр топқа арнайы тапсырмалар беріп, сол тапсырмалар төңірегінде оқушылар талдайды, пікір-аласау арқылы тапсырманы орындап түсінгендерін бір-біріне жеткізеді

    Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды дұрыс түсіне отырып мағанасын ашу, түсіні білу

    Топпен жұмыс жасау

    Қолдану

    Қолдану сатысында «АВС» әдісін қолданду

    Интербелсенді тақтаға «А» жеңіл деңгейлі 3 есеп, «В» орташа дейгейлі 2 есеп, «С» күрделі деңгейлі 1 есеп беру Оқушылар топта өзара есептерді талдап, зерттеп, ортақ келісімге келген жауаптарын жазды


    Әр топқа есептер мен тапсырмалар беру , топ тапсырманы орындап жауап келісіп шығарады

    Сергіту сәті

    «Балапандар биі» атты жаттығу жасау

    Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау

    Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.

    Талдау

    Әр топқа деңгейлік тапсырмаларды тест түрінде беріледі.


    Топ жетекшілеріне топ мүшелерін бағалау үшін критерийлер беріледі.

    Оқушылар тест шешіп, критерий арқылы топ жетекшісі топ мүшелерін бағалайды, топ жетекшісін топ мүшелерінің бірі бағалайды.


    Жинақтау

    Эссе жазу арқылы сабақты жинақтайды

    Не ұққандарын

    Топ бойынша тақырыпты жинақтау үшін тақырыпқа қатысты әңгіме құрастыру арқылы тақырыпты жинақтайды

    Әр топ өзара тақырыпқа қатысты қысқаша шағын әнгіме құрастырады ортаға шығып оқиды

    Бағалау

    Өзін-өзі бағалау (2 мин)

    Бағдарша, бағалау парақшалары

    Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату

    Өзін өзі топпн бағалайды

    Рефлексия

    Стикерлерді толтыру

    Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну







    Ұсынылған стикерді толтыру
















    28.01.2019ж Қазақ тілі Сыныбы:11

    Тақырыбы

    Тіл сақтаушылық. Тіл көрнектілігі

    Мақсаты

    Тақырыпты түсінеді,сөз мәдениетін зерттеу жасай отырып топпен тапсырмаларды орындауға пайдаланады

    Жалпы мақсат

    Тақырыпты түсінін оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру

    Күтілетін нәтиже

    Оқушылар тақырып ұғымын біледі, түсінеді және тапсырмалармен жұмыс жасауда пайдаланады.

    7 модульдің қолданылуы

    АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,


    Қолданылатын әдіс-тәсілдер

    Суреттер сөйлейді, Семантикалық карта, Кім біледі?, Ойлан, бірік, бөліс

    Қолданылатын ресурстар

    маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук

    Ұйымдастыру кезеңі

    2 минут




    Тренинг

    5 минут

    Жаңа тақырыпқа байланысты сыныпты сурет арқылы 3 топқа біріктіру

    Оқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, топ болып құралу

    Сабақ кезеңдері

    Тапсырма

    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушылардың іс-әрекеті

    Білім


    Сабақтың ортасы

    20минут

    Суреттер сөйлейді

    Суреттер арқылы өткен тақырыптар бойынша сұрақ- жауап


    «Ойлан бірік. бөліс

    » арқылы тақырыпты талдау

    Постер

    Өткен тақырыптарға арналған тапсырмалар төңірегінде

    Тақтаға ілінген суреттер бойынша әр топқа тапсырма беріледі, олар сурет арқылы не білетіндерін не үйренгендерін ортаға салып бөліседі




    Тақырыптың мағынасы мен идеясын талдау үшін әр топқа тапсырма беріледі, әр топ өз тапсырмасын орындаған соң екінші топқа ұсынады

    Әр топқа тапсырма тарату арқылы тараудан не біліп, не үйренгендерін қағаз бетіне түсіреді, постер арқылы қорғайды

    Оқушы берген тапсырманы орындау

    Әр топ суреттермен жұмыс істейді, өткен тақырыптан не білгендерін айтады

    Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру керек.

    Тапсырмаларын бір –біріне көрсету арқылы ой бөліседі, тақырыптың мағынасын аша отырып өзара топпен т

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Нүске Аңсар Жамбылбекұлы
    30 Қазан 2021
    2016
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қалың елім, қазағым, қайран жұртым

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қалың елім, қазағым, қайран жұртым

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сабақ жоспары. Қалың елім, қазағым, қайран жұртым. 1 тоқсан , ҚМЖ. Абай шығармашылығы, идеясы. 10 сынып.
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    10 сынып қазақ тілі

    Тақырыбы1

    Тіл – рухани қазына

    Мақсаты

    Тіл туралы бұрынғы білетіндерін еске түсіре отырып, оқушылардың ой - өрісін, ойлау белсенділігін, сөйлеу шеберлігін, тіл мәдениетін дамытады, Қазақ тілінің қоғамдағы атқаратын қызметі туралы түсінік алады.

    Жалпы мақсат

    Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру

    Күтілетін нәтиже

    Тақырыптың мазмұнын талдайды,пікірлерін дәлелдейді, тапсырмаларды орындайды.

    7 модульдің қолданылуы

    АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.


    Қолданылатын әдіс-тәсілдер

    Композициялық талдау, Сәйкестендірі, Кемпірқосақ, Ыстық орындық

    Қолданылатын ресурстар

    Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук

    Ұйымдастыру кезеңі











    Тренинг

    Сәлемдесу

    Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу

    Түгелдеу

    «До-ми-соль»-ка мозайка әдісімен топтастыру

    Әр топ өзорнына отырып сабаққа дайындалады

    Сабақ кезеңдері

    Тапсырма

    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушылардың іс-әрекеті

    Білім


    Қызығушылық

    тарын ояту

    Композициялық талдау жасау арқылы сұрақ жауап өткізу

    Үй тапсырмасын кайталау

    Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы оқушылар өзі бір- біріне қоя отырып өткен сабақ туралы не білгендерін ортаға салады

    Бір- біріне жақсы сөздер айта отырып сұрақ джауап арқылы бір- біріне жақсылықпен сәттіліктілейді

    Түсіну

    Жаңа сабақты түсінуде «Кемпірқосақ» әдісін пайдалану

    Бұл әдісті пайдалану кезінде сыни ойлатуға жол бере отырып, бірнеше сұрақтар қойған кезде үнсіз отыратын оқушылардың өздері сабақта диалогтық қарым-қатынасқа түседі.

    топта өздеріне берілген тақырыпты меңгеру керек үйренгендерін бір-біріне үйретеді, келесі топта әр оқушы өз тобында талқылағандарын ортаға салды. Бұл әдіс жаңа сабақты түсіну үшін өте тиімді әдіс.

    Қолдану

    Сәйкестендіру тақырыпқа қатысты жауаптарын сәйкестендіру

    арқылы сабақты қолдану


    Топтарға жаңа тақырып бойынша және өткен сабақты толық меңгерту мақсатында сәйкестендіру әдісін пайдалану арқылы тапсырмалар беріледі.Ол әдіс арқылы оқушы жаңа тапсырманы түсінеді,ойланады тапсырмаға байланысты тапсырмаларды сәйкестендіреді

    Берілген жаңа тақырыпты топтан талқылайды, өз ойларын ортаға салады, тексереді, нәтижесін қазаға жазылған тапсырмаға қатысты сйкестендіріп жауабын көрсетеді.

    Берілген сұрақтар арқылы топтар бір-біріне сұрақ қою арқылы диалогке түседі.


    Сергіту сәті

    «Қара жорға биі» атты жаттығу жасау

    Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау

    Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.

    Талдау

    Топпен жұмыс

    Ыстық орындың әдісі арқылы тапсырма беру

    Топтарға жаңа тақырып бойынша тапсырмалар тартып, түсіктерін ортаға әр топтан шығартып айтқызу

    Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру

    Жинақтау

    Жеке жұмыс жұмыстары

    Топ бойынша тапсырмалар орындау

    Топ бойынша тақырыпты жинақтау үшін тақырыпқа қатысты кітаптан жаттығу жқұмыстарын орындайды

    Тақырыпты меңгере отырып жаттығу жұмыстарын орындау арқылы сабақты жинақтайды

    Бағалау

    Өзін-өзі бағалау (2 мин)

    Бағдарша, бағалау парақшалары

    Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату

    Өзін өзі топпн бағалайды

    Рефлексия

    Стикерлерді толтыру

    Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну

    Ұсынылған стикерді толтыру















    04.09.2018ж Қазақ тілі Сыныбы:10

    Тақырыбы

    Сөз мәдениеті ұғымына түсінік.


    Мақсаты

    Тақырыпты түсініп оқып ,сөз мәдинетін ұға білуге  мүмкіндік жасайды,тақырыпты өмірмен, байланыстыра отырып шығармашылық жасауға дағдыланады

    Жалпы мақсат

    Тақырыпты түсінін оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру

    Күтілетін нәтиже

    Тақырыпты түсініп оқып, талдай білуге жағдай жасайды, бір-біріне ортақ шешім қабылдауға үйренеді

    7 модульдің қолданылуы

    АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.


    Қолданылатын әдіс-тәсілдер

    Миға шабуыл,Жигсо, «АВС» әдісін, Ойлан бірік. Бөліс,Эссе

    Қолданылатын ресурстар

    Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук

    Ұйымдастыру кезеңі










    Тренинг

    «Мозайкаі әдісі бойынша, сурет арқылы сыныпты топқа бөлу

    Оқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу

    Сабақ кезеңдері

    Тапсырма

    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушылардың іс-әрекеті

    Білім


    Қызығушылық

    тарын ояту

    Миға шабуыл әдісін пайдалану арқылы үй тапсырмасына қатысты сұрақтар


    Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру

    Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау

    Оқушы берген тапсырманы орындау

    Түсіну

    Жигсо әдіс бойынша тақырыптарды қайталау


    Өткен тақырыпты толық мңгеріп жаңа тақырыпқа қадам

    Жигсо әдісі пайдалану

    Ол үшін әр топқа арнайы тапсырмалар беріп, сол тапсырмалар төңірегінде оқушылар талдайды, пікір-аласау арқылы тапсырманы орындап түсінгендерін бір-біріне жеткізеді

    Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды дұрыс түсіне отырып мағанасын ашу, түсіні білу

    Топпен жұмыс жасау

    Қолдану

    Қолдану сатысында «АВС» әдісін қолданду

    Интербелсенді тақтаға «А» жеңіл деңгейлі 3 есеп, «В» орташа дейгейлі 2 есеп, «С» күрделі деңгейлі 1 есеп беру Оқушылар топта өзара есептерді талдап, зерттеп, ортақ келісімге келген жауаптарын жазды


    Әр топқа есептер мен тапсырмалар беру , топ тапсырманы орындап жауап келісіп шығарады

    Сергіту сәті

    «Балапандар биі» атты жаттығу жасау

    Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау

    Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.

    Талдау

    Әр топқа деңгейлік тапсырмаларды тест түрінде беріледі.


    Топ жетекшілеріне топ мүшелерін бағалау үшін критерийлер беріледі.

    Оқушылар тест шешіп, критерий арқылы топ жетекшісі топ мүшелерін бағалайды, топ жетекшісін топ мүшелерінің бірі бағалайды.


    Жинақтау

    Эссе жазу арқылы сабақты жинақтайды

    Не ұққандарын

    Топ бойынша тақырыпты жинақтау үшін тақырыпқа қатысты әңгіме құрастыру арқылы тақырыпты жинақтайды

    Әр топ өзара тақырыпқа қатысты қысқаша шағын әнгіме құрастырады ортаға шығып оқиды

    Бағалау

    Өзін-өзі бағалау (2 мин)

    Бағдарша, бағалау парақшалары

    Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату

    Өзін өзі топпн бағалайды

    Рефлексия

    Стикерлерді толтыру

    Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну







    Ұсынылған стикерді толтыру
















    28.01.2019ж Қазақ тілі Сыныбы:11

    Тақырыбы

    Тіл сақтаушылық. Тіл көрнектілігі

    Мақсаты

    Тақырыпты түсінеді,сөз мәдениетін зерттеу жасай отырып топпен тапсырмаларды орындауға пайдаланады

    Жалпы мақсат

    Тақырыпты түсінін оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру

    Күтілетін нәтиже

    Оқушылар тақырып ұғымын біледі, түсінеді және тапсырмалармен жұмыс жасауда пайдаланады.

    7 модульдің қолданылуы

    АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”,


    Қолданылатын әдіс-тәсілдер

    Суреттер сөйлейді, Семантикалық карта, Кім біледі?, Ойлан, бірік, бөліс

    Қолданылатын ресурстар

    маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук

    Ұйымдастыру кезеңі

    2 минут




    Тренинг

    5 минут

    Жаңа тақырыпқа байланысты сыныпты сурет арқылы 3 топқа біріктіру

    Оқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, топ болып құралу

    Сабақ кезеңдері

    Тапсырма

    Мұғалімнің іс-әрекеті

    Оқушылардың іс-әрекеті

    Білім


    Сабақтың ортасы

    20минут

    Суреттер сөйлейді

    Суреттер арқылы өткен тақырыптар бойынша сұрақ- жауап


    «Ойлан бірік. бөліс

    » арқылы тақырыпты талдау

    Постер

    Өткен тақырыптарға арналған тапсырмалар төңірегінде

    Тақтаға ілінген суреттер бойынша әр топқа тапсырма беріледі, олар сурет арқылы не білетіндерін не үйренгендерін ортаға салып бөліседі




    Тақырыптың мағынасы мен идеясын талдау үшін әр топқа тапсырма беріледі, әр топ өз тапсырмасын орындаған соң екінші топқа ұсынады

    Әр топқа тапсырма тарату арқылы тараудан не біліп, не үйренгендерін қағаз бетіне түсіреді, постер арқылы қорғайды

    Оқушы берген тапсырманы орындау

    Әр топ суреттермен жұмыс істейді, өткен тақырыптан не білгендерін айтады

    Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру керек.

    Тапсырмаларын бір –біріне көрсету арқылы ой бөліседі, тақырыптың мағынасын аша отырып өзара топпен т

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 10 сынып
    30.10.2021
    2016
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Нүске Аңсар Жамбылбекұлы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации