Тыңдалымалды
тапсырма.
Ж
Бүгін біз
Қазақстанның қай ірі су қоймасы туралы айтатын
боламыз?
Өздік
жұмыс: Оқушыларға екінші жұмыс
парағын беріп, өз бетінше мәтіннен тірек сөздердің «Сөздік кестесі»
арқылы мағынасын ашады. Сосын оқушы жұмыс парағын серігімен
алмасады да, ол тізімдегі сөздердің анықтамасын сөздік арқылы
ашады. (Тексеру)
«Қарлы
кесек» әдісін қолдану арқылы есте
сақтау жаттығуы өткізіледі.
«Галерея»
әдісі. Оқушылар өздері мағынасын
ашқан тірек сөздердің кестесін қабырғаға іліп қояды. Оқушылар
галереяны аралай отырып, тірек сөздермен
танысады.
Дескриптор.
Өзін-өзі
бағалау.
Жағдаяттық
мәлімдеме – Маған осылай жұмычс жасаған ұнады ......,
себебі ..... Енді/келесі жолы
...
ТЖ
Тыңдалым
кезіндегі тапсырма.
Мәтінмен
жұмыс.
«Стоп
кадр» әдісі арқылы кино үзіндісі
көрсетіледі. Бейне тоқтаған сайын, оқушылар сюжетін болжайды.
Оқушылардың көзқарасын білу мақсатында сұрақтар қойылады.
Сұрақтарды топта талқылай отырып, жауап
береді.
Сұрақтар:
Кино көру
барысында маған әсер еткені ...,
себебі
Менің ойымша,
...
Біз ақылдаса келе
..., себебі
Біздің ойымызша,
кейіпкердің бұл іс-әрекетіне
итермелегені...
Дескриптор.
-
Мәтіндегі детальді ақпаратты
анықтайды
-
Стоп-кадрдағы сюжетті суреттер
арқылы көтерілген мәселені болжай
алады.
-
Сұрақтарға толық жауап
береді.
Бағалау.
Бірін-бірі
бағалау . «Идея туралы пікір»
әдісі.
Саған топтық жұмыс барысында кімнің идеясы
ұнады?
Сергіту
сәті. «Балықшылар» ойыны ойнатылады.
Бір топ оқушылары кемедегі (газет бетінде) балықшылар болады.
Екінші топ - балық.Кезекпен топ рөлдерін
ауыстырады.
Тыңдалымнан
кейінгі тапсырма.
Ж., ЖЖ.,
ТЖ
Тапсырма«Ойлан Жұптас
Бөліс» тәсілі арқылы орындалады.
Мәтіндегі сөйлемдерді қолдана отырып, бір абзацтан тұратын мәтін
құрастыру.
Тақырыптық сөйлем
(Тақырыптың идеясын ашатын сөйлем):
1.
Идеяны негіздейтін
қолдаушы сөйлем:
2.
Идеяны, фактіні
дәлелдейтін сөйлем:
3.
Қорытынды
сөйлем:
4.
Дескриптор:
Бағалау.
«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі
арқылы оқушылар бірін-бірі бағалайды.
бағалау.
Сыныптастарын бағалау кезінде оқушылар екі
жағымды нәрсе және бір жақсартуға болатын нәрсені
айтады.
Екі жағымды = жұмыс істеген кезде оларға
ерекше ұнаған 2 нәрсе
Бір ұсыныс= жұмыстың жақсартуға болатын
жақтары.
ҚБ ұсынылған
үлгілері:
Жауаптарыңыз
жақсы,
Кино баяндауда
көбірек көркемдегіш детальдеріне көңіл
аударыңыз...
Тақырыптық сөйлемдерін
бейнефильмді дыбыстауға қолдаңып
көріңіз...
|