Бөлім
|
Заттардың
тасымалдануы
|
Педагогтың
аты-жөні
|
Сугурбаева Айжан
Аргынбаевна
|
Күні
|
01-03.12.2020ж
|
Сынып: 8 «В,
Г»
|
Қатысушылардың
саны:
|
Қатыспағандардың
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Қан топтары. Қан
құю. Резус – фактор. Агглютинация. Резус –
конфликт.
|
Осы сабақтың көмегімен қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
|
8.1.3.7
агглютинация және резус-конфликт механизмдерін түсіндіру
|
Сабақ
мақсаты
|
-
Қанның агглютинациясын
сипаттайды;
-
Резус-конфликт механизмін түсіндіреді
-
қанды дұрыс құймаудың зардаптарын, ана мен бала үшін
резус-конфликттің қауіп-қатерін түсіндіреді
|
Сабақтың
барысы
Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру,
оқушылардың сабаққа дайындығына назар аудару.
|
Сабақтың
барысы
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Басы
|
Ұйымдастыру: Ертеде
адамдар қанның тіршілік үшін маңызды екенін білді, сондықтан оны
«емдік сусын» деп атады. Ауру адамдарға жануарлардың немесе
адамдардың қанын ішуге берді. Қалай ойлайсыздар неліктен қан құю
бір жағдайда көмектесті, енді бірде өлімге әкелді?
|
Оқушылардың қан топтары жайлы жауап береді, өз ойларымен
бөлісе отырып, тақырыпты ашады
|
Мұғалімнің кері байланыс орнатуы
|
Презентация
|
|
Оқушыларға қан топтарының
сәйкестігін анықтау тәжірибесін жасау тапсырмасы
ұсынылады.
|
Зертханалық жұмысты орындайды.
Кестедегі нәтижеге қарап қан
құю сызбасын сызып, қорытынды жасайды.
|
Мұғалім оқушылардың
жұмыстарына кері байланыс ұсынады
|
2
- қосымша
16 сынауық, су -200мл, қызыл,
көк ас бояулары -1 дана, шыныға жазатын маркер
|
Ортасы
|
Мұғалім қан топтары ылғи да
бір-біріне сай келе бермейді екен, оның себебі неде екенін анықтап
көрейік деп оқушыларға келесі тапсырманы ұсынады.
|
Оқушылар ақпараттық парақша, сызба, «Резус-фактор»
видеоматериалын пайдалана отырып, 4 түрлі қан тобын (эритроциттері
мен плазмасындағы нәруыздарды) үлгілейді.
Критерий:
|
Өзара бағалау. Мұғалімнің
бағалауы
|
6-11 слайд
Ермексаз, түрлі-түсті қағаз, қайшы, лего бөлшектері т.б
қолжетімді материалдар
1- қосымша
|
Соңы
|
Оқушыларға бекіту
тапсырмаларын орындау ұсынылады
|
оқушыларға 11-12 слайдтарды пайдалана отырып, әмбебап донор
мен әмбебап реципиентті анықтау тапсырмасын ұсынуға
болады.
Критерий:
|
Мұғалімнің
бағалауы
|
Анаграмма
|
Кері байланыс
Үй
тапсырмасы
|
Сабаққа пікір жазып
қалдырады және өз пікірін
түсіндіреді
§ 19
-20
|
|