Дүниетану Тексерілді:
|
САБАҚ: Қандай көлік түрлері бар? |
Мектеп: 62 гимназия Күні:14.12.18ж. |
|||
|
Сыныбы: 2 «В» |
Мұғалімнің есімі: Карбозова М.М. |
|||
|
|
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: |
||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
2.1.4.3 көлік түрлерін, олардың қажеттілігін ажырату 2.1.4.4 қоғамдық көліктегі өзін-өзі ұстау ережелерін түсіндіру |
|||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||
|
Көлік түрлерінің қажеттілігін түсінеді |
||||
|
Оқушылардың басымбөлігі: |
||||
|
Қоғамдық көлікте өзін-өзі ұстау ережелерін біледі |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
Көлік түрлерін олардың қажеттілігінеқарай ажыратады |
||||
|
Бағалау критерийі |
Көлік түрлерін анықтайды және қажеттілігін талқылайды Қоғамдық көліктегі өзін-өзі ұстау ережелерін түсіндіреді |
|||
|
Тілдік мақсат |
Көлік түрлерінажырата алады және аттарын дұрыс атайды. Пәнге тән лексика мен терминология: Әуе көлігі, жерасты көлігі, жерүсті көлігі, суасты көлігі, су көлігі Диалогпен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер -көлік деген не ? -көліктің қандай түрлері бар? -көліктердің айырмашылығы не? |
|||
|
Құндылықты дарыту |
Мәңгілік ел: Біз - үлкен ел,үлкен отбасымыз. |
|||
|
Пәнаралық байланыс |
Математика 2.5.2.2 ( геометриялық фигуралар жиыны) |
|||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта,бағдаршам,түрлі-түсті суреттер |
|||
|
Бастапқы білім |
Өз қаласын, ауылының көрікті жерлерін сипаттай алады |
|||
|
|
|
Ресурстар |
||
|
|
|
|
||
|
2 минут 2 минут 1 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру: Әрбір адам: Туысым, досым, жұртым. Әрбір сабақ: Үйрену, ұғу, ұлағат. Әрбір ісің: Тірлік, тірек, адамдық. Әрбір сөзің: Шындық, бірлік,адалдық. Жұмбақ Кеудесінде жаны жоқ Тамырында қаны жоқ Май жейді, Су ішеді. Ол не? (көлік) -Балалар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болуы мүмкін? -Дұрыс айтасыңдар. Көлікке байланысты. -Қандай көлік түрлері бар? Топқа бөлу
Топқа бөліну сәті Көлік түрлерінің суреттері бойынша бөлу 1 – топ «әуе көліктері» 2 – топ «су көліктері» 3 – топ «жерүсті көліктері» 4 - топ «жерасты көліктері»
|
Хормен айтады суреттер |
||
|
10 минут 10 минут 3 минут 2 минут Сергіту сәті 2 минут |
1-тапсырма «Кім жылдам?» ойыны Топтық жұмыс:Көлік түрлерін атайды. 1-топ : Жерде жүретін көлік түрлерін ата. Жерде жүретін көліктерге не жатады? Жеңіл көлік,велосипед, пойыз, автобус,троллейбус, жүк көлігі.
2 – топ: Әуеде ұшатын көлік түрлерін ата. Әуеде ұшатын көлік түрлеріне не жатады? Ұшақ,тік ұшақ,зымыран. 3-топ: Суда жүзетін көлік түрлерін ата Суда жүзетін көлік түрлеріне не жатады? Кеме, қайық жатады. 4- топ: Жерасты көлігін ата Метро Жылдам жүреді,өте ыңғайлы ,кептелісте тұрмайды,поездға ұқсайды,әдемі .
Топтық жұмыс Дескриптор: - Жеңіл көлік туралы жазады -Әуеде ұшатын көлік туралы жазады -Суда жүзетін көлік туралы жазады -Жерарасты көлігін айтады Қ.б: топтарға смайликтер таратылады. М.К Білу және түсіну 10 минут Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Ертеде адамдар бар ауыр жүкті өздері арқаларына салып баратын жерлеріне жаяу барған. Содан адамдар көлік ретінде ең алғаш үй жануарларын пайдаланған. Қазақ халқы ат,түйені көлік қылып мінсе,үндістер пілді,ал кейбір шығыс халқы есек,бұқаларды көлік қылған екен. Содан кейін адамдар ең алғаш көлікті ойлап тапқан оған күйме-онымен адамдар баратын жерлеріне барған,ат арба онымен адамдар шөп,ауыр жүк тасыған. Қазіргі таңда бұл көліктердің маңызы төмендеді. Қазір көліктердің түрлері өте көп оларды бірнеше топқа бөлуге болады мысалы:суда жүзетін,жерде жүретін,әуеде ұшатын және жер асты көліктері. Жер асты көлігі метро Көлік адамдар мен жүкті бір жерден екінші жерге тасымалдайды Метро туралы видео 2-тапсырма Жұптык жұмыс. Суретте бейнеленген ертедегі және бүгінгі күннің көлік түрлерін сәйкестендіру.
Дескриптор: - ертедегі және бүгінгі көлікті салыстырады -көліктердің қолдануына мысал келтіреді Қ.б: жұптарды смайликтар арқылы бағалау АВС деңгейіндегі оқушыларға тапсырма беру А деңгейі В деңгейі
С деңгейі
Жол ережесі туралы айту Жол белгілері – көлік қозғалысын реттеу мақсатында көше мен жол бойына қойылатын арнайы белгілер. Сергіту сәті
Сергіту сәті Оқушылар Бағдаршам өлеңіне билейді 4-тапсырма Топтық жұмыс. Төрт топқа алдарына суреттер беріледі,сол суретке қарап жасайды. 1-топ Түрлі түсті қағаздан көлік түрін құрастыру.
2-топ Түрлі түсті қағаздан тікұшақ жасайды
3-топ Түрлі түсті қағаздан кеме жасайды
4-топ Түрлі түсті қағаздан автобус жасайды
-түсті қағаздан көлік түрлерін құрастырады -тәртіп ережелерін әңгімелейді Топтық жұмысты «Басбармак» әдісі арқылы бағалау |
Таймер Слайд
Оқулық 41-бет 3 слайд 4 слайд көлік түрлері кітап (кесте) видео Сәйкестендіру Қима қағаздар Видео бағдаршам Түрлі түсті қағаз |
||
|
3 минут |
Интервью әдісі Оқушылардан: - Адамдар көлік түрлерін қандай мақсатта қолданады? -Әуе көлігі не үшін қажет? -Су көлігі не үшін қажет? -Метро біздің қалада бар ма? Кері байланыс
БББ кестесі Оқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерге жазу арқылы жабыстыру. Жасыл түс Білдім Сары түс Білгім келеді Қызыл түс Білмедім
|
|
||
|
Бағалау |
Жинаған смайлдарды жинау арқылы оқушыларды бағалау |
|
||
|
Үйге тапсырма |
Мәтінді оқу |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қандай көлік түрлері бар? Ашық сабақ 2 сынып
Қандай көлік түрлері бар? Ашық сабақ 2 сынып
Дүниетану Тексерілді:
|
САБАҚ: Қандай көлік түрлері бар? |
Мектеп: 62 гимназия Күні:14.12.18ж. |
|||
|
Сыныбы: 2 «В» |
Мұғалімнің есімі: Карбозова М.М. |
|||
|
|
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: |
||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
2.1.4.3 көлік түрлерін, олардың қажеттілігін ажырату 2.1.4.4 қоғамдық көліктегі өзін-өзі ұстау ережелерін түсіндіру |
|||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||
|
Көлік түрлерінің қажеттілігін түсінеді |
||||
|
Оқушылардың басымбөлігі: |
||||
|
Қоғамдық көлікте өзін-өзі ұстау ережелерін біледі |
||||
|
Кейбір оқушылар: |
||||
|
Көлік түрлерін олардың қажеттілігінеқарай ажыратады |
||||
|
Бағалау критерийі |
Көлік түрлерін анықтайды және қажеттілігін талқылайды Қоғамдық көліктегі өзін-өзі ұстау ережелерін түсіндіреді |
|||
|
Тілдік мақсат |
Көлік түрлерінажырата алады және аттарын дұрыс атайды. Пәнге тән лексика мен терминология: Әуе көлігі, жерасты көлігі, жерүсті көлігі, суасты көлігі, су көлігі Диалогпен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер -көлік деген не ? -көліктің қандай түрлері бар? -көліктердің айырмашылығы не? |
|||
|
Құндылықты дарыту |
Мәңгілік ел: Біз - үлкен ел,үлкен отбасымыз. |
|||
|
Пәнаралық байланыс |
Математика 2.5.2.2 ( геометриялық фигуралар жиыны) |
|||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта,бағдаршам,түрлі-түсті суреттер |
|||
|
Бастапқы білім |
Өз қаласын, ауылының көрікті жерлерін сипаттай алады |
|||
|
|
|
Ресурстар |
||
|
|
|
|
||
|
2 минут 2 минут 1 минут |
Психологиялық ахуал қалыптастыру: Әрбір адам: Туысым, досым, жұртым. Әрбір сабақ: Үйрену, ұғу, ұлағат. Әрбір ісің: Тірлік, тірек, адамдық. Әрбір сөзің: Шындық, бірлік,адалдық. Жұмбақ Кеудесінде жаны жоқ Тамырында қаны жоқ Май жейді, Су ішеді. Ол не? (көлік) -Балалар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болуы мүмкін? -Дұрыс айтасыңдар. Көлікке байланысты. -Қандай көлік түрлері бар? Топқа бөлу
Топқа бөліну сәті Көлік түрлерінің суреттері бойынша бөлу 1 – топ «әуе көліктері» 2 – топ «су көліктері» 3 – топ «жерүсті көліктері» 4 - топ «жерасты көліктері»
|
Хормен айтады суреттер |
||
|
10 минут 10 минут 3 минут 2 минут Сергіту сәті 2 минут |
1-тапсырма «Кім жылдам?» ойыны Топтық жұмыс:Көлік түрлерін атайды. 1-топ : Жерде жүретін көлік түрлерін ата. Жерде жүретін көліктерге не жатады? Жеңіл көлік,велосипед, пойыз, автобус,троллейбус, жүк көлігі.
2 – топ: Әуеде ұшатын көлік түрлерін ата. Әуеде ұшатын көлік түрлеріне не жатады? Ұшақ,тік ұшақ,зымыран. 3-топ: Суда жүзетін көлік түрлерін ата Суда жүзетін көлік түрлеріне не жатады? Кеме, қайық жатады. 4- топ: Жерасты көлігін ата Метро Жылдам жүреді,өте ыңғайлы ,кептелісте тұрмайды,поездға ұқсайды,әдемі .
Топтық жұмыс Дескриптор: - Жеңіл көлік туралы жазады -Әуеде ұшатын көлік туралы жазады -Суда жүзетін көлік туралы жазады -Жерарасты көлігін айтады Қ.б: топтарға смайликтер таратылады. М.К Білу және түсіну 10 минут Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Ертеде адамдар бар ауыр жүкті өздері арқаларына салып баратын жерлеріне жаяу барған. Содан адамдар көлік ретінде ең алғаш үй жануарларын пайдаланған. Қазақ халқы ат,түйені көлік қылып мінсе,үндістер пілді,ал кейбір шығыс халқы есек,бұқаларды көлік қылған екен. Содан кейін адамдар ең алғаш көлікті ойлап тапқан оған күйме-онымен адамдар баратын жерлеріне барған,ат арба онымен адамдар шөп,ауыр жүк тасыған. Қазіргі таңда бұл көліктердің маңызы төмендеді. Қазір көліктердің түрлері өте көп оларды бірнеше топқа бөлуге болады мысалы:суда жүзетін,жерде жүретін,әуеде ұшатын және жер асты көліктері. Жер асты көлігі метро Көлік адамдар мен жүкті бір жерден екінші жерге тасымалдайды Метро туралы видео 2-тапсырма Жұптык жұмыс. Суретте бейнеленген ертедегі және бүгінгі күннің көлік түрлерін сәйкестендіру.
Дескриптор: - ертедегі және бүгінгі көлікті салыстырады -көліктердің қолдануына мысал келтіреді Қ.б: жұптарды смайликтар арқылы бағалау АВС деңгейіндегі оқушыларға тапсырма беру А деңгейі В деңгейі
С деңгейі
Жол ережесі туралы айту Жол белгілері – көлік қозғалысын реттеу мақсатында көше мен жол бойына қойылатын арнайы белгілер. Сергіту сәті
Сергіту сәті Оқушылар Бағдаршам өлеңіне билейді 4-тапсырма Топтық жұмыс. Төрт топқа алдарына суреттер беріледі,сол суретке қарап жасайды. 1-топ Түрлі түсті қағаздан көлік түрін құрастыру.
2-топ Түрлі түсті қағаздан тікұшақ жасайды
3-топ Түрлі түсті қағаздан кеме жасайды
4-топ Түрлі түсті қағаздан автобус жасайды
-түсті қағаздан көлік түрлерін құрастырады -тәртіп ережелерін әңгімелейді Топтық жұмысты «Басбармак» әдісі арқылы бағалау |
Таймер Слайд
Оқулық 41-бет 3 слайд 4 слайд көлік түрлері кітап (кесте) видео Сәйкестендіру Қима қағаздар Видео бағдаршам Түрлі түсті қағаз |
||
|
3 минут |
Интервью әдісі Оқушылардан: - Адамдар көлік түрлерін қандай мақсатта қолданады? -Әуе көлігі не үшін қажет? -Су көлігі не үшін қажет? -Метро біздің қалада бар ма? Кері байланыс
БББ кестесі Оқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерге жазу арқылы жабыстыру. Жасыл түс Білдім Сары түс Білгім келеді Қызыл түс Білмедім
|
|
||
|
Бағалау |
Жинаған смайлдарды жинау арқылы оқушыларды бағалау |
|
||
|
Үйге тапсырма |
Мәтінді оқу |
|||
шағым қалдыра аласыз


























