Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:

    Заттардың тасымалдануы №33 Соғанды нм

    Күні: 19.11.2020ж Мұғалімнің аты-жөні:

    Айтбаева Ақмарал Ерабайқызы

    Сынып: 8 Қатысқандар: Қатыспағандар:


    Сабақтың тақырыбы

    Қанның құрамы мен қызметі. Қан түйіршіктері: эритроциттер, лейкоциттер, тромбоциттер. Плазма. Қанның қызметі: транспорттық, гомеостаздық, қорғаныштық.

    Осы сабақта қол

    жеткізілетін оқу мақсаттары


    8.1.3.1 – қан құрамы мен қызметін сипаттау.

    Сабақтың мақсаты

    1. Қанның құрамы мен қызметін білу, түсіндіру;

    2. Қан түйіршіктерінің құрылысы мен қызметін ажырату, ұқсастықтары мен айырмашылықтарына талдау жасау ;

    3. Қан құрамы мен қызметі туралы алған білімдерін тұжырымдау, проблемаларды шешу жолдарын ұсыну.

    Бағалау критерийі

    • қанның құрамы мен қызметін біледі, түсіндіреді;

    • қан түйіршіктерінің құрылыс ерекшеліктерін ажыратады, ұқсастықтары мен айырмашылықтарына талдау жасайды;

    • қан құрамы мен қызметі туралы алған білімдерін тұжырымдап, проблемаларды шешу жолдарын ұсынады.

    Тілдік мақсаттар

    Тыңдалым, айтылым, жазылым, оқылым дағдылары:

    - мәтінді оқи отырып, қанның құрамы мен құрылысын сипаттайды;

    - мәтінді пайдалана отырып- термин сөздерді жазады;

    - тақырыпты топта талқылап, өзгенің пікірімен салыстырып, өзіне және өзгеге баға бере алады.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: плазма, эритроцит, лейкоцит, тромбоцит, гемоглобин, фагоциттер, фагоцитоз, протромбин, гемофилия, гомеостаз, физиологиялық ерітінді, лейкоцитоздық формула.

    Қазақша, орысша, ағылшынша аударылымдары.

    Мысалы: blood- кровь- қан; erythrocyte -эритроцит;

    leukocyte - лейкоцит; platelet- тромбоцит; plasma-плазма;

    Диалог құруға/ жазылымға қажетті сөздер топтамасы:

    • Қан түйіршіктеріне …

    • Мен білемін, ағзаның ішкі ортасына жатады …

    Бастапқы сөйлемнің мысалы: қанның кез келген құрамбөлігі немесе оның жасушаларының кез келген типі жойылып кетсе не болады?


    Құндылықтарға баулу

    «Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы» құндылықтары арқылы қазіргі медицина саласының жетістіктеріне қол жеткізу. Салауатты өмір салтын насихаттау. Денсаулықты сақтау.


    Пәнаралық байланыс

    Химиядан қанның құрамындағы химиялық элементтерді біледі.

    Математикадан қанның мөлшері, дене салмағын есептей алады.

    Физикадан қан жасушаларының жүру жылдамдығы.

    Алдыңғы білім

    Ағзаның ішкі ортасы: лимфа, ұлпа сұйықтығы, қан сарысуы арасындағы өзара байланысты сипаттай біледі.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 мин.








































    Өткен білімді пысықтау

    8 мин.

    Ұйымдастыру кезеңі.

    Ынтымақтастық атмосферасын тудыру:

    «Мен өзімді мадақтаймын»

    Мақсаты: өзін-өзі бағалауды көтеру, өзіне деген сенімділікті арттыру.

    Нұсқау: әрбірің өзіңді бір нәрсе үшін мадақтауыңды сұраймын. Ал басталық, мен бастайын, сендер қостаңдар: «мен өзімді еңбекқорлығым үшін мадақтаймын»...


    С. «Қан жасушалары»

    Мақсаты: топтастыру.

    Ұйымшылдыққа, ынтымақтаса, бірлесе отырып жұмыс істеу арқылы, нәтижеге қол жеткізу.

    (түрлі-түсті қағаздарды таңдау арқылы сынып оқушылары өз топтарындағы орындарына жайғасады)

    Қан жасушалары түрлері жазылған қағаздар арқылы 3 топқа бөлу.

    1-топ. «Эритроциттер»

    2-топ. «Лейкоциттер»

    3-топ. «Тромбоциттер»

    Әр топтан топ басшысы бағалаушы оқушы таңдалады.


    Мақсаты:

    - ой қозғау, сабақтың мақсатын анықтау;

    - топ ережесін еске түсіру;

    - топ мүшелерінің топтағы міндеттерін сайлау;

    - оқушылардың «жақын арадағы даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нəтижелермен, бағалау критерийлерін таныстыру.


    Үй тапсырмасын сұрау:

    І топ. «Конверт сұрақ»

    Мақсаты: алдыңғы білімді пысықтау, еске түсіру.

    Конвертте дайындалған сұрақтарға жауап береді.

    Қызыл конвертте бірінші сұрақ

    Сары конвертте екінші сұрақ

    Көк конвертте үшінші сұрақ

    Жасыл конвертте төртінші сұрақ

    Топ мүшелері ынтымақтаса отырып төмендегідей сұрақтарға жауап береді:

    1. Гомеостаз дегеніміз не?

    2. Лимфаның қызметін сипаттаңдар?

    3. Ұлпа сұйықтығының маңызын түсіндіріңдер?

    4. Лимфа недан тұрады?

    Дескриптор: алдыңғы өткен тақырыпты естеріне түсіре отырып, сұрақтарға жауап береді.


    ІІ топ. «Тұжырымдамалық кесте»

    Мақсаты: организмнің ішкі ортасына тән ерекшеліктерін анықтау, тұжырым жасау.


    Организмнің ішкі ортасы

    Анықтамасы

    Лимфа

    Ұлпа сұйықтығы

    Ағзада жасушалардың арасын толтырып тұратын қан сарысуынан түзілетін түссіз, мөлдір сұйықтық.



    Ұлпа сұйықтығынан бөлінеді, лимфоциттері бар



    Ақшыл-сары түсті, 1-3л



    Сарғыш түсті,14-20л



    Дескриптор: организмнің ішкі ортасына тән ерекшеліктерді сипаттай алады, салыстырады.


    ІІІ топ. «Терминдерге саяхат».

    Мақсаты: терминдердің анықтамасын айту арқылы, сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау.

    • қабырғаның әр жерінде ілініп тұрған сөздердің ішінен таныс терминдерді табу.

    • сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау.


    Дескриптор: -таныс терминдерді ажыратады;

    - сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.





    презентация









    Түрлі түсті қағаздар








    «Топ ұстанымы»















    Түрлі түсті конверттер


















    жұлдызшалар






    тұжырымдамалық кесте






















    сөздер






    Сабақтың ортасы


    2 мин

    3 мин







    2 мин.











    3мин.















    5 мин.





















































    3 мин.





















    3 мин.


    Білу және түсіну.

    «Қанның құрамы мен қызметі»

    Мақсаты: бейнекөрсетілім арқылы қанның құрамы мен қызметі туралы түсіну.

    «Еркін талқылау» Тж

    Мақсаты: оқулықтағы жаңа мәліметті білу, түсіну.

    Топ мүшелері арасында айтылым, тыңдалым, жазылым әрекеттері жүзеге асады, мәтінді топпен талқылап, өз түсінгендерін ортаға салады, жаңа терминдерді дәптерге жазады.

    Дескриптор:

    -қанның құрамы мен қызмет туралы мәлімет алады;

    -мәтінді толық меңгереді.



    Қ.Б «Пікір алмасу» әрбір топ тақырыпқа қатысты 2 сұрақ дайындайды. Әрбір сұрақты стикердің бірінші жағына, ал жауабын екінші жағына жазып, келесі топпен стикерлерін алмастырады. Топ басшысы стикердегі сұрақтарды оқиды, топ мүшелері жауаптарын жазып дайындайды. Көшбасшы белгі бергенде барлығы өз жауабын ашады және дұрыс жауаппен салыстырады.

    Мақсаты: топтың жасаған жұмысын бағалау.



    Саралау (дифференциация) әдісі

    Ж. «Суреттер сөйлейді»

    Тапсырмалары:

    А деңгейі суреттегі қан түйіршіктерінің құрылысын ажыратыңыз.


    В деңгейі суреттегі қан түйіршіктерінің құрылысын ажыратып, қан түйіршіктерінің қызметтерінің ерекшелігін сипаттаңыз;

    Қанның қызметтері

    Анықтамасы








    С деңгейі суреттегі қан түйіршіктерінің құрылысын ажыратыңыз, қызметінің ерекшелігіне қарап, қан құрамының қандай бұзылуы кезінде ағзаға едәуір зиян екенін ескере отырып, аурудың алдын алу шараларын ұсыныңыз:___________________

    ________________________________________________________________________________________________________________


    Дескриптор:

    -суреттегі қан түйіршіктерін ажыратады;

    - суреттегі қан түйіршіктерінің құрылысын ажыратып, қан түйіршіктерінің қызметтерінің ерекшелігін сипаттайды;

    -қан құрамының қандай бұзылуы кезінде ағзаға едәуір зиян екенін түсіндіреді, аурудың алдын алу шараларын ұсынады.



    Жинақтау және синтез

    «Бес қатені тап» Ж

    Мақсаты: мәтіндегі бес қатені тауып, астын сызып, дұрыс жауаптарын сәйкес тор көзге жазу.

    Эритроциттер – қанның қызыл түсті ядросыз жасушалары. Қанның 1 мм3 де –шамамен 11 млн эритроцит бар. Гемоглобин қанның көк түсті пигменті. Оттекпен қосылған гемоглобинді карбоксилгемоглобин

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Айтбаева Ақмарал Ералбайқызы
    20 Қараша 2020
    386
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    "Қанның құрамы мен қызметі"

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    "Қанның құрамы мен қызметі"

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Химия сабағынан ашық сабақ ретінде пайдаланса өте тиімді
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп:

    Заттардың тасымалдануы №33 Соғанды нм

    Күні: 19.11.2020ж Мұғалімнің аты-жөні:

    Айтбаева Ақмарал Ерабайқызы

    Сынып: 8 Қатысқандар: Қатыспағандар:


    Сабақтың тақырыбы

    Қанның құрамы мен қызметі. Қан түйіршіктері: эритроциттер, лейкоциттер, тромбоциттер. Плазма. Қанның қызметі: транспорттық, гомеостаздық, қорғаныштық.

    Осы сабақта қол

    жеткізілетін оқу мақсаттары


    8.1.3.1 – қан құрамы мен қызметін сипаттау.

    Сабақтың мақсаты

    1. Қанның құрамы мен қызметін білу, түсіндіру;

    2. Қан түйіршіктерінің құрылысы мен қызметін ажырату, ұқсастықтары мен айырмашылықтарына талдау жасау ;

    3. Қан құрамы мен қызметі туралы алған білімдерін тұжырымдау, проблемаларды шешу жолдарын ұсыну.

    Бағалау критерийі

    • қанның құрамы мен қызметін біледі, түсіндіреді;

    • қан түйіршіктерінің құрылыс ерекшеліктерін ажыратады, ұқсастықтары мен айырмашылықтарына талдау жасайды;

    • қан құрамы мен қызметі туралы алған білімдерін тұжырымдап, проблемаларды шешу жолдарын ұсынады.

    Тілдік мақсаттар

    Тыңдалым, айтылым, жазылым, оқылым дағдылары:

    - мәтінді оқи отырып, қанның құрамы мен құрылысын сипаттайды;

    - мәтінді пайдалана отырып- термин сөздерді жазады;

    - тақырыпты топта талқылап, өзгенің пікірімен салыстырып, өзіне және өзгеге баға бере алады.

    Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: плазма, эритроцит, лейкоцит, тромбоцит, гемоглобин, фагоциттер, фагоцитоз, протромбин, гемофилия, гомеостаз, физиологиялық ерітінді, лейкоцитоздық формула.

    Қазақша, орысша, ағылшынша аударылымдары.

    Мысалы: blood- кровь- қан; erythrocyte -эритроцит;

    leukocyte - лейкоцит; platelet- тромбоцит; plasma-плазма;

    Диалог құруға/ жазылымға қажетті сөздер топтамасы:

    • Қан түйіршіктеріне …

    • Мен білемін, ағзаның ішкі ортасына жатады …

    Бастапқы сөйлемнің мысалы: қанның кез келген құрамбөлігі немесе оның жасушаларының кез келген типі жойылып кетсе не болады?


    Құндылықтарға баулу

    «Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы» құндылықтары арқылы қазіргі медицина саласының жетістіктеріне қол жеткізу. Салауатты өмір салтын насихаттау. Денсаулықты сақтау.


    Пәнаралық байланыс

    Химиядан қанның құрамындағы химиялық элементтерді біледі.

    Математикадан қанның мөлшері, дене салмағын есептей алады.

    Физикадан қан жасушаларының жүру жылдамдығы.

    Алдыңғы білім

    Ағзаның ішкі ортасы: лимфа, ұлпа сұйықтығы, қан сарысуы арасындағы өзара байланысты сипаттай біледі.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 мин.








































    Өткен білімді пысықтау

    8 мин.

    Ұйымдастыру кезеңі.

    Ынтымақтастық атмосферасын тудыру:

    «Мен өзімді мадақтаймын»

    Мақсаты: өзін-өзі бағалауды көтеру, өзіне деген сенімділікті арттыру.

    Нұсқау: әрбірің өзіңді бір нәрсе үшін мадақтауыңды сұраймын. Ал басталық, мен бастайын, сендер қостаңдар: «мен өзімді еңбекқорлығым үшін мадақтаймын»...


    С. «Қан жасушалары»

    Мақсаты: топтастыру.

    Ұйымшылдыққа, ынтымақтаса, бірлесе отырып жұмыс істеу арқылы, нәтижеге қол жеткізу.

    (түрлі-түсті қағаздарды таңдау арқылы сынып оқушылары өз топтарындағы орындарына жайғасады)

    Қан жасушалары түрлері жазылған қағаздар арқылы 3 топқа бөлу.

    1-топ. «Эритроциттер»

    2-топ. «Лейкоциттер»

    3-топ. «Тромбоциттер»

    Әр топтан топ басшысы бағалаушы оқушы таңдалады.


    Мақсаты:

    - ой қозғау, сабақтың мақсатын анықтау;

    - топ ережесін еске түсіру;

    - топ мүшелерінің топтағы міндеттерін сайлау;

    - оқушылардың «жақын арадағы даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нəтижелермен, бағалау критерийлерін таныстыру.


    Үй тапсырмасын сұрау:

    І топ. «Конверт сұрақ»

    Мақсаты: алдыңғы білімді пысықтау, еске түсіру.

    Конвертте дайындалған сұрақтарға жауап береді.

    Қызыл конвертте бірінші сұрақ

    Сары конвертте екінші сұрақ

    Көк конвертте үшінші сұрақ

    Жасыл конвертте төртінші сұрақ

    Топ мүшелері ынтымақтаса отырып төмендегідей сұрақтарға жауап береді:

    1. Гомеостаз дегеніміз не?

    2. Лимфаның қызметін сипаттаңдар?

    3. Ұлпа сұйықтығының маңызын түсіндіріңдер?

    4. Лимфа недан тұрады?

    Дескриптор: алдыңғы өткен тақырыпты естеріне түсіре отырып, сұрақтарға жауап береді.


    ІІ топ. «Тұжырымдамалық кесте»

    Мақсаты: организмнің ішкі ортасына тән ерекшеліктерін анықтау, тұжырым жасау.


    Организмнің ішкі ортасы

    Анықтамасы

    Лимфа

    Ұлпа сұйықтығы

    Ағзада жасушалардың арасын толтырып тұратын қан сарысуынан түзілетін түссіз, мөлдір сұйықтық.



    Ұлпа сұйықтығынан бөлінеді, лимфоциттері бар



    Ақшыл-сары түсті, 1-3л



    Сарғыш түсті,14-20л



    Дескриптор: организмнің ішкі ортасына тән ерекшеліктерді сипаттай алады, салыстырады.


    ІІІ топ. «Терминдерге саяхат».

    Мақсаты: терминдердің анықтамасын айту арқылы, сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау.

    • қабырғаның әр жерінде ілініп тұрған сөздердің ішінен таныс терминдерді табу.

    • сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау.


    Дескриптор: -таныс терминдерді ажыратады;

    - сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды.





    презентация









    Түрлі түсті қағаздар








    «Топ ұстанымы»















    Түрлі түсті конверттер


















    жұлдызшалар






    тұжырымдамалық кесте






















    сөздер






    Сабақтың ортасы


    2 мин

    3 мин







    2 мин.











    3мин.















    5 мин.





















































    3 мин.





















    3 мин.


    Білу және түсіну.

    «Қанның құрамы мен қызметі»

    Мақсаты: бейнекөрсетілім арқылы қанның құрамы мен қызметі туралы түсіну.

    «Еркін талқылау» Тж

    Мақсаты: оқулықтағы жаңа мәліметті білу, түсіну.

    Топ мүшелері арасында айтылым, тыңдалым, жазылым әрекеттері жүзеге асады, мәтінді топпен талқылап, өз түсінгендерін ортаға салады, жаңа терминдерді дәптерге жазады.

    Дескриптор:

    -қанның құрамы мен қызмет туралы мәлімет алады;

    -мәтінді толық меңгереді.



    Қ.Б «Пікір алмасу» әрбір топ тақырыпқа қатысты 2 сұрақ дайындайды. Әрбір сұрақты стикердің бірінші жағына, ал жауабын екінші жағына жазып, келесі топпен стикерлерін алмастырады. Топ басшысы стикердегі сұрақтарды оқиды, топ мүшелері жауаптарын жазып дайындайды. Көшбасшы белгі бергенде барлығы өз жауабын ашады және дұрыс жауаппен салыстырады.

    Мақсаты: топтың жасаған жұмысын бағалау.



    Саралау (дифференциация) әдісі

    Ж. «Суреттер сөйлейді»

    Тапсырмалары:

    А деңгейі суреттегі қан түйіршіктерінің құрылысын ажыратыңыз.


    В деңгейі суреттегі қан түйіршіктерінің құрылысын ажыратып, қан түйіршіктерінің қызметтерінің ерекшелігін сипаттаңыз;

    Қанның қызметтері

    Анықтамасы








    С деңгейі суреттегі қан түйіршіктерінің құрылысын ажыратыңыз, қызметінің ерекшелігіне қарап, қан құрамының қандай бұзылуы кезінде ағзаға едәуір зиян екенін ескере отырып, аурудың алдын алу шараларын ұсыныңыз:___________________

    ________________________________________________________________________________________________________________


    Дескриптор:

    -суреттегі қан түйіршіктерін ажыратады;

    - суреттегі қан түйіршіктерінің құрылысын ажыратып, қан түйіршіктерінің қызметтерінің ерекшелігін сипаттайды;

    -қан құрамының қандай бұзылуы кезінде ағзаға едәуір зиян екенін түсіндіреді, аурудың алдын алу шараларын ұсынады.



    Жинақтау және синтез

    «Бес қатені тап» Ж

    Мақсаты: мәтіндегі бес қатені тауып, астын сызып, дұрыс жауаптарын сәйкес тор көзге жазу.

    Эритроциттер – қанның қызыл түсті ядросыз жасушалары. Қанның 1 мм3 де –шамамен 11 млн эритроцит бар. Гемоглобин қанның көк түсті пигменті. Оттекпен қосылған гемоглобинді карбоксилгемоглобин

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Ашық сабақ 8 сынып
    20.11.2020
    386
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Айтбаева Ақмарал Ералбайқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации