|
Әдебиеттік оқу |
Уақыты: 27.02.2018.ж |
Кабинет: 1 |
Мұғалім: Жаңабаева.Г |
|||||||||||||||
|
Сабақтың атауы |
Қарлығаш немесе мамамның әңгімесі. Н. Сералиев |
|||||||||||||||||
|
Сілтеме |
Әдебиет оқулығының әдістемесі |
|||||||||||||||||
|
Жалпы мақсаттар |
Оқушыларға Нәсіреддин Сералиев
туралы шағын түсінік беру. Жазушының шығармаларымен
таныстыру.Әңгіме мазмұнын ашу, негізгі
кейіпкерді айқындата отырып, идеялық мазмұнын
түсіндіру. Ой қозғау, сұр мерген, топпен жұмыс, тіл дамыту, сұрақ-жауап әдісі. Оқулық , маркер, А-4 қағаз , кесте.т.б |
|||||||||||||||||
|
Оқыту нәтижесі Әдісі Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||||||||||||||||
|
Ынтымақтастық атмосферасы Топқа бөлу |
Біз қандаймыз,қандаймыз, Шұғылалы таңдаймыз. Күлімдеген күндейміз, Еш уайымды білмейміз Адам бойындағы жақсы қасиеттер арқылы топтарға бөлу 1топ-«Батырлық», 2топ-«Қамқорлық», 3 топ-«Еңбекқорлық» |
бәріне сәттілік пен бестік баға тілеймін! Батырлық, қамқорлық, еңбекқорлық |
||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасын сұрау |
«Сұр мерген» ойыны арқылы сұрау. 1.Айтыстың авторы кім? Ақылбек Шаяхмет 2.Аязға қарсы кейіпкер кім? 3.Аяз неліктен жібіді? 4.Өлеңнің айтыс екенін дәлелде. 5Айтыстың түйінді идеясы неде? Ой қозғау. Ал, балалар санаулы күндерден кейін қыс кетіп, көктем келеді. Көктем ерекшелігін айтыңдаршы? Қандай құстар ұшып келеді? Олай болса жыл құсы қарлығаш туралы «Қарлығаштың ерлігі» атты оқиғаны айтып берйін. Есімбек қандай бала?Қарлығаштың бойындағы ерлікті атайықшы. Олай болса бүгінгі сабағымыз құстар тақырыбына, оларды қорғауға арналады. |
|||||||||||||||||
|
Қызығушылықты ояту |
||||||||||||||||||
|
Мағынаны тану Сергіту сәті Ой толғаныс Рефлексия |
1. Мәтінмен жұмыс. ( 3-топтың оқушыларына оқыту) Мәтінді мәнерлеп оқу. Әңгіме арасында әрі қарай не болады деп ойлайсыңдар?-деп сұрақ қойылады. Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
2. Сұрақ-жауап
әдісі.
3. Сөздік
жұмыс. Түртіп алу
жүйесі. Жамырап кету–төлдің енесін еміп қоюы Шөпшек-отқа жағатын қу бұта Тақуа-дінге берілген адам Көгендеу-малдың төлін енесінен жеке байлау Там-үй
Пұшайман
болу-- күдіктену
мағынасында.
4. Топпен
жұмыс.Әр топқа жеке-жеке сұрақтар
беріледі. не себеп болды? 2.Соғыс кезіндегі балалар өмірі қалай сипатталған?
2.Өмірден мысал
келтір. 2. Мәтін мазмұнынан өзіңе не түйдің?
Суреттер арқылы қимылмен көрсету.
Қорыту
Не білдім? Не білгім келеді? |
|||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
Мазмұнын айту. Қарлығаштың суретін салу. |
Күнделіктеріне жазады
|
||||||||||||||||
|
Бағалау |
Бағалау критериі арқылы бағалау |
|||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Қарлығаш пен мамамның әңгімесі" ашық сабақ 4 сынып
"Қарлығаш пен мамамның әңгімесі" ашық сабақ 4 сынып
|
Әдебиеттік оқу |
Уақыты: 27.02.2018.ж |
Кабинет: 1 |
Мұғалім: Жаңабаева.Г |
|||||||||||||||
|
Сабақтың атауы |
Қарлығаш немесе мамамның әңгімесі. Н. Сералиев |
|||||||||||||||||
|
Сілтеме |
Әдебиет оқулығының әдістемесі |
|||||||||||||||||
|
Жалпы мақсаттар |
Оқушыларға Нәсіреддин Сералиев
туралы шағын түсінік беру. Жазушының шығармаларымен
таныстыру.Әңгіме мазмұнын ашу, негізгі
кейіпкерді айқындата отырып, идеялық мазмұнын
түсіндіру. Ой қозғау, сұр мерген, топпен жұмыс, тіл дамыту, сұрақ-жауап әдісі. Оқулық , маркер, А-4 қағаз , кесте.т.б |
|||||||||||||||||
|
Оқыту нәтижесі Әдісі Ресурстар |
||||||||||||||||||
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||||||||||||||||
|
Ынтымақтастық атмосферасы Топқа бөлу |
Біз қандаймыз,қандаймыз, Шұғылалы таңдаймыз. Күлімдеген күндейміз, Еш уайымды білмейміз Адам бойындағы жақсы қасиеттер арқылы топтарға бөлу 1топ-«Батырлық», 2топ-«Қамқорлық», 3 топ-«Еңбекқорлық» |
бәріне сәттілік пен бестік баға тілеймін! Батырлық, қамқорлық, еңбекқорлық |
||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасын сұрау |
«Сұр мерген» ойыны арқылы сұрау. 1.Айтыстың авторы кім? Ақылбек Шаяхмет 2.Аязға қарсы кейіпкер кім? 3.Аяз неліктен жібіді? 4.Өлеңнің айтыс екенін дәлелде. 5Айтыстың түйінді идеясы неде? Ой қозғау. Ал, балалар санаулы күндерден кейін қыс кетіп, көктем келеді. Көктем ерекшелігін айтыңдаршы? Қандай құстар ұшып келеді? Олай болса жыл құсы қарлығаш туралы «Қарлығаштың ерлігі» атты оқиғаны айтып берйін. Есімбек қандай бала?Қарлығаштың бойындағы ерлікті атайықшы. Олай болса бүгінгі сабағымыз құстар тақырыбына, оларды қорғауға арналады. |
|||||||||||||||||
|
Қызығушылықты ояту |
||||||||||||||||||
|
Мағынаны тану Сергіту сәті Ой толғаныс Рефлексия |
1. Мәтінмен жұмыс. ( 3-топтың оқушыларына оқыту) Мәтінді мәнерлеп оқу. Әңгіме арасында әрі қарай не болады деп ойлайсыңдар?-деп сұрақ қойылады. Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
2. Сұрақ-жауап
әдісі.
3. Сөздік
жұмыс. Түртіп алу
жүйесі. Жамырап кету–төлдің енесін еміп қоюы Шөпшек-отқа жағатын қу бұта Тақуа-дінге берілген адам Көгендеу-малдың төлін енесінен жеке байлау Там-үй
Пұшайман
болу-- күдіктену
мағынасында.
4. Топпен
жұмыс.Әр топқа жеке-жеке сұрақтар
беріледі. не себеп болды? 2.Соғыс кезіндегі балалар өмірі қалай сипатталған?
2.Өмірден мысал
келтір. 2. Мәтін мазмұнынан өзіңе не түйдің?
Суреттер арқылы қимылмен көрсету.
Қорыту
Не білдім? Не білгім келеді? |
|||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
Мазмұнын айту. Қарлығаштың суретін салу. |
Күнделіктеріне жазады
|
||||||||||||||||
|
Бағалау |
Бағалау критериі арқылы бағалау |
|||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













