Сабақ кезеңдері
Орындалатын тапсырмалар
|
Уа
қы
ты
|
Мұғалімнің іс- әрекеті
|
Оқушының іс - әрекеті
|
Ресурс
|
Оқушыларға
психология
лық ахуал туғызу
Тренинг «Шаттық
шеңбері»
|
2
|
Топпен амандасады, бүгінгі күнге сәттілік
тілейді
Топқа бөлуді ұйымдастырады, бағалау парақтарын
береді.
Мақсаты: Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыруға жағдай жасау.
|
Оқушылар суреттер арқылы үш топқа
бөлінеді.
Менің халім тамаша!
Сіздікі де тамаша!
Сенің халің жақсы ма?
Оның халі жақсы ма?
Барлығы да тамаша!
|
2cлайд
тренинг
|
Өткен сабақты
тексеру:
|
5
|
«Ініңнің сүйікті ісі» туралы диалогты сұрау, сөздерді
тексеру, отбасы мүшелерінің сүйікті істерін
айтады
|
Оқушылар бір -бірімен сөйлеседі, өз ойларын
білдіреді
|
|
Тілдік қатысым:
Жұпта жұмыс
|
3
|
Ойын «Активити»
Мақсаты: Оқушылардың айтылым, тыңдалым, есте
сақтау қабілеті дамиды.
|
-Мен саған домбыра
бердім.
-
Сіз маған домбыра бердіңіз бе?
-
Иә, мен саған домбыра бердім.
-
Ол маған домбыра берді
|
Домбыра
3
слайд
|
Мағынаны тану
|
3
|
Тақтада «Сөз қоржынының»ішінен «Сүйікті іс» сөзі
жазулы.
-Бұл сөздің мағынасын қалай
түсінесіңдер?
«Сүйікті іс»деген сөзді қалай
түсінеміз?
-
Сүйікті адамдарың кімдер?
-
Ал, мына суретке қараңдаршы, кімді көріп
тұрсыңдар?
Бұл
– қыз, қарындас ( только относительно
брата)
-Кімнің қарындасы бар?
-Менің қарындасым бар.
-Никитаның қарындасы бар
ма?
-Иә, оның қарындасы бар.
Никитаның қарындасының сүйікті ісін білесіңдер
ме?
- Қарындасымның сүйікті
ісі
Сабақ тақырыбын таныстырады.Сұрақ -жауап арқылы
сабақ тақырыбын ашады.
|
Оқушылар «Сүйікті іс»
туралы сөйлеседі, менің сүйікті адамдарым...(
атам, әжем, әкем, анам....)
Оқушылар суретпен жұмыс жүргізеді,бір- бірімен
сөйлеседі.
Оқушылар сабақ тақырыбын өздері
айтады
|
4
слайд
Сурет
Отбасы мүшелері
1
слайд
|
«Cөздіктер сөйлейді»
әлемі
Тақырыпқа байланысты сөздердің аудармасын білу
керек.
|
6
|
Тақтада тақырып бойынша жаңа сөздер
беріледі.
Сөздікпен жұмыс.
Интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа
сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға
қайталатады, сөздер бойынша сұрақтар
қояды.
|
Тыңдалым.
Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, мұғаліммен бірге
оқиды. Айтылым. Жаңа сөздердің айтылуына байланысты ауызша
жаттығу жүргізеді.
|
3
cлайд
|
Тақырып бойынша мәтіннің мағынасын, мазмұнын
түсіну, аудару, айту
Бірлескен оқылым
Топтық жұмыс
«Зуылдақ»әдісі
|
7
|
3-топқа мәтін
берілді.Мақсаты: Оқушылардың есту және жазу қабілетін дамыту,
мәтінді өздігінен аударуға бағыттау,топта сыныптастарының көмегіне
жүгінуге, бір- бірлерінің пікірлерін тыңдауға
дағдыландыру.
|
Тыңдалым. Оқылым.
Айтылым.
Мәтінді топта тыңдайды, оқиды, жаңа сөздерді
айтады
Оқушылар топта мәтінді оқиды, түсініктерін
«Зуылдақ» әдісі арқылы кезектесіп айтады.
|
Кеспе қағаздар
|
Сергіту сәті
|
2
|
Мұғалім: -Сендер би билеуді жақсы көресіңдер
ме?
-Мынау қандай би? Естеріңе түсіріңдерші. – Кел,
бірге билейік!
|
Оқушылар «Қызыл гүлім
ай»
биін билеп, сергіп қалады.
|
7
слайд
|
Жіктік жалғаудың ережесін қайталау. Жалғауды
сөйлем барысында қолдана алу. Берілген сөздерді дұрыс
жіктеу.
|
4
|
Грамматикалық
тапсырма
Ережені
қайталау.Тапсырма: биші, әнші сөздерін
жіктеу.
|
Жазылым. Ережені еске түсіру, тақтаға 2 оқушы шығып,
сөздерді жіктейді.
Ережені түсініп, дұрыс жіктеген оқушыларды
мадақтау.
|
|
Диалог құрастыру
Топтық жұмыс
|
6
|
1.Оқушыларға тапсырма
беріледі.
I- топ тапсырмасы
Оның сүйікті ісі – би.
II- топ
тапсырмасы
Қарындасымның сүйікті
ісі.
III-топ тапсырмасы
Сенің сүйікті ісің
қандай?
|
Тілдесім. Тірек сөздер
арқылы диалог құрады.
Жақсы тілдесімге түскен оқушыларды
қолпаштау.
|
8
слайд
|
Тақтамен жұмыс
|
4
|
Тапсырма: тақырып бойынша сөйлем
құрау
Би
биледім, екі би.
Әдемі би, қазақ биі.
Би
үйрендім, жақсы би.
|
Жазылым. Оқушылар
топта сөз тіркестерінен сөйлем құрайды, тақтаға
жазады.
|
|
Формативті
бағалау
|
3
|
Сабақты түсінгендер - жасыл түсті, жартылай
түсінгендер- сары түсті, түсінбегендер -қызыл түсті
көрсетеді.
|
«Бағдаршам» тәсілі бойынша бағаланады.Оқушылар
материалды қаншалықты
меңгергенінбағалайды.
|
|
Үйге тапсырма
|
2
|
22
бет, 5- тапсырма үлгі бойынша сөйлем
құрастыру
|
Күнделікке жазады.
|
|
Рефлексия
|
3
|
«
Қай топ көп сөз біледі?» «Шағын шолу» тәсілімен топқа парақшалар
таратады.
Мұғалім оқушылардың өзін бағалауы бойынша
қорытынды бағаны өзі қояды.
|
Тақырып аясында өзінің есінде қалған сөздерін,
сөйлемдерін параққа жазады
|
А4
парақша
ла
|