Материалдар / Қасым Аманжолов «Туған жер» өлеңі.

Қасым Аманжолов «Туған жер» өлеңі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Қасым Аманжолов «Туған жер» өлеңі. сабақ жоспары мұғалімдерге көмек болады ойлаймын.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Пәні: қазақ тілі

Мектеп:

«К.Ушинский атындағы №7 орта мектебі» КММ

Күні: 12.12.18ж

Мұғалімнің аты-жөні:

Джадирова Ж.Ж.

Сынып: 11б

қатысқандар: ___

қатыспағандар___

Сабақтың тақырыбы:

Қасым Аманжолов «Туған жер» өлеңі.

Сабаққа негізделген оқу мақсаттары:

Оқушыларға Қасым өлеңінің мәнін түсіндіре

отырып, туған жердің ерекшелігін ұғындыру.

Сабақ мақсаттары:

Білімділік: Оқушыларға Қасым өлеңінің мәнін түсіндіре

отырып, туған жердің ерекшелігін ұғынуға жағдай жасау.

Дамытушылық: Қасым шығармаларын оқу арқылы

ой түюге, мәнерлі сөйлеуге дағдыландыру.

Тәрбиелік: Оқушыларды адамгершілікке тәрбиелеу.

Құндылықтарды дарыту

Отанын сүюге, қорғауға тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

Тарих,

АКТ қолдану дағдылары

Кескіндер, суреттер

Алдыңғы оқу/бастапқы білім

Қасым Аманжолов туралы

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Сабақтың басталуы

  • «Шаттық шеңбері» құрып, оқушылар бір-біріне жақсы тілектер айтады.

  • Топқа бөлу

  • Өлең аталары арқылы топқа бөлу

Туған жер Дүние жар

Қызығушылықты ояту.

Ребус шешу


- Сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттарымен таныстыру.

С абақтың ортасы

1-тапсырма.

«

Туған жер


Ассосация. Туған жер сөзіне ассоцияция жасау




2-тапсырма.

Сандар сөйлейді.


1955

1930

1949

17

1911

26

1946

1931

44

1930

1941

1938


3-тапсырма.

Топпен жұмыс. Қасым Аманжолов туралы не білеміз?

«Дара диаграмма» толтыру.


Қасым Аманжолов







Аудиотыңдалым. Қасым Аманжоловтың «Туған жер» өлеңің мәтінін тыңдау.

Мәтінмен жұмыс. Қасым Аманжоловтың «Туған жер» өлеңі
а) Оқушыларға өлеңді жеке мәнерлеп оқыту

Кері байланыс. «Бас бармақ»
Жұптық оқыту (Сұрақ - жауап)
1. «Туған жер» өлеңінің тақырыбы - сүйікті Отанымыз жайлы.
2. Идеясы - туған жерге деген сүйіспеншілік.
3. Басты кейіпкері - ақын және жер.
4. Қ. Аманжоловтың «Туған жер» өлеңі қандай өлеңге жатады?
5. Лирикалық өлеңге жатады.
Лирика дегеніміз ақынның сезімін, көңіл - күйін, қуанышы мен сүйінішін, арман - аңсарын, өмірге деген көзқарасын ішкі толғанысын, дүниетанымын сыр қып шертетін өлең екенін есіне салу.

Кері байланыс. «3 Қ» әдісі
Жеке жұмыс. Айтылым.

Өмірмен байланыс
1. Ал, балалар сендердің туған жерлерің қалай аталады?
2. Сендердің туған жерге деген сезімдерің қандай?
3. Ауылдарыңда өздерің мақтан ететіндей жерлер бар ма?
4. Саған туған жерің несімен ыстық?

Кері байланыс “Отшашу” әдісі
Түйінді идея: Өлеңнің негізгі түйіні, бұл өлең арқылы әр адам өзінің туған жерге деген сүйіспеншілігін білдіріп, туған жердің ыстық, қымбат екенін біліп, оны аялап, қадіріне жетуге тырысады.
1) Қасым Аманжолов - ғажап ақын. Ол жазған өлеңдерді сүйіп, қастерлеп оқыңыздар!
(Мұқтар Әуезов)
2) Отанын сүйсе, осы Қасым ағадай сүйсін! Не деген патриот! Бір басына азаматтық, патриоттық, ақындық, композиторлық, домбырашылық өнердің сыйып тұрғанына таң қаласың.
(Қасым Қайсенов )
.

«Атамекен» әні

Сабақтың соңы

БББ стратегиясы бойынша сабақты қорытындылау.


Не білемін?

Не білдім?

Не білгім келеді?




-

Бағалау

 Оқушының жауаптары мен талдау жұмыстары бағаланды

Үйге тапсырма

 Қасым Аманжоловтың «Туған жер» өлеңін жаттау

Қосымша ақпараттар

Саралау-

Оқушыларға бағыт-бағдар бере отырып, оқушы берілген тапсырманы орындай алмай қиналған кезде оқушыға сараланған тапсырмалар ұсынамын. Қабілетті оқушыларға В,С,Д деңгейіндегі сараланған (күрделенген) тапсырмаларды, ерекше көңіл бөлуді қажет ететін оқушыларға оқулықта берілген немесе сараланған (жеңілдетілген) тапсырмаларды қолданамын. Сабаққа әр тапсырманы оқушы деңгейіне қарай жеңілден күрделіге құрылған тапсырмаларды орындауды жоспарладым.


Бағалау-


Әрбір тапсырманы орындап болған соң, оқушыларға бағалаушы және бағыттаушы бағыттарында кері байланыс бердім.

Бағалау 1-тапсырмада «Бас бармақ» әдісі арқылы бағаланса, жұптық 2-тапсырмада «3 Қ» әдісі арқылы ал 3 топпен жасалатын тапсырмада “Отшашу” әдісі арқылы жүргізілуін қадағаладым. Сабақ соңында сабақ мақсатына қанша оқушы жеткенін, жетпегенін «БББ» әдісі арқылы рефлексия жасадым.

Сабақ барысында қалыптастырушы бағалау іске асады, себебі берілген тапсырмалар дескриптор арқылы бағаланды.



Сабақ бойынша рефлексия-



Сабағым философия, тарих, қазақ тілі пәндерімен байланысқа түсті.

Оқушылардың денсаулық және қауіпсіздік ережелері сақталды. АКТ-мен байланыс болды.


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?


Тексерілді: _____________________

« _____»_____________ 2018ж













































Джадирова Жанар Жамбылқызы

11 б сынып


К.Ушинский атындағы

7 орта мектеп

Күні

05 желтоқсан қараша 2018 жыл

Сабақтың атауы

Ғабиден Мұстафин «Шығанақ» повесі

Стиль туралы ұғым.

Сілтеме

Оқулық, сабақ жоспары

Жалпы мақсаты


Ғабиден Мұстафин «Шығанақ» повесі

мазмұнын әңгімелеу, идеялық ерекшеліктерін таныту, түсініп оқуға ,түсінгенін әңгімелеуге, ойын толық жеткізе білуге үйренеді,

 Сабақтың мақсаттары


Білімділік: Ғабиден Мұстафин «Шығанақ» повесі

туралы оқушы білімін тереңдету.

Тәрбиелік: Оқушы бойына азаматтық гуманистік қасиеттерді дарыту, сөз тереңдігін түсініп бағалай білуге, ізгілікке, адамгершілікке тәрбиелеу. 
Дамытушылық:  Оқушының өзіндік пікір жасау дағдыларын қалыптастырып, мәтінмен жұмыс жасау дағдысын, сөздік қорын, салыстыру, жинақтау әрекеттерін дамыту.

Оқыту мақсаты

Ұсынылған мәтін негізінде ой толғауға жетелеу.

Күтілетін нәтиже:

Тақырып бойынша өз ойларын ауызша, жазбаша жеткізе алады.

Сабақтың түрі, әдіс тәсілдері

Диалог арқылы ой өрбіту, өздік жұмыс, жұппен жұмыс, үлестірмелі карточкамен жұмыс

Тапсырма

Мұғалім әрекеті

Оқушылар әрекеті

Психологиялық дайындық

«Шаттық шеңбер» құру

Оқушылар бір-біріне ізгі тілектерін айтады.

Өзін- өзі бағалау

«0тшашу» әдісі негізінде бағаланды.

Оқушылар өзін-өз бағалап отырады.

Білу

Кіріспе бөлімі

  1. Үй тапсырмасын сұрау.


Оқушылар сұрақтарға толық жауап береді.

Қызығушылықты ояту.

Жаңа тақырыпқа шығу

Қызығушылықты ояту.

Ребус шешу.

 Сабақтың мақсатымен таныстырады.


Түсіну

Мағынаны тану

1939жылы «Өмір мен өлім» атты тұңғыш романын жазады.1939-1948 жылдары «Әдебиет майданында (қазіргі «Жұлдыз») қызмет етеді.1942 жылы «Айқап» пьесасын, «Тұтқын», «Құлаған құз», «Керуен» әңгімелерін жазады.1945 жылы «Шығанақ»,1948 жылы «Миллионер» шығармалары жарияланды.1952 жылы жазылған «Қарағанды», «Дауылдан кейін» (1960), «Көз көрген» романдары – оқырман қауымның ықыласына бөленген шығармалар.Жазушының «Шығанақ романы 1945 жылы жарық көрді.Шығарма адам мен табиғат арасындағы үйлесімді жаңа қырынан көрсетті.Адамзаттың қажетін тек табиғаттан алуға үйренген қам-қарекетінің екінші жағын ашуды мақсат еткен.Бұл шығанақ бейнесімен ашылған.

«Миллионер романы (1948) «Шығанақ» романында суыртпақтап басталған ұжымдық еңбек жемісін кең көлемде ашты.Жазушы соғыстан кейінгі күйзелген елдің болашағын жарқын да,шат тұрмыс,бай-бақуатты қалыпта көрсетеді.

«Қарағанды» романы(1952) – Қазақстандағы өндірістің дамуын,жұмысша табының туып,қалыптасқанын көрсетететін шығарма.Жұмысша тақырыбы,әрі Қарағанды өңіріндегі өндіріс жазушы өміріне таныс. «Дауылдан кейін»(1959), «Көз көрген» (1963).

Ғ.Мұстафин шығармалары – қазақ даласының,қазақ халқының тарихы.Өсу,даму,өркендеуінің шежіресі.Сондай-ақ,жазушы шығармалары – жақсылыққа сенген,бақытты келер күннен күткен халық үмітінің көрінісі іспеттес.


Сергіту сәті



Қолдану

Оқулықпен жұмыс
 Кітаптан шығармаларын оқып,құрылысына қарай талдайды мәтінмен жұмыс (оқу, сұрақтарға жауап беру)

Өз пікірін жазады.

Талдау

- Ғабиден Мұстафин кім?

- «Шығанақ» повесінің кейіпкерлері кім?

«Дара диаграмма» толтыру.

Тапсырмаларды орындайды.

Жинақтау

  1.   Ғ.Мұстафиннің өскен ортасы,жетілген жері жөнінде не білесің?

  2. Ғ.Мұстафин сомдаған Ш.Берсиев бейнесі несімен қызықтырады?

  3. Жазушының «Миллионер» туындысы бүгін қандай мәселелерді қозғайды?

Тақырып бойынша қорытынды жасайды.

Бағалау

 Оқушының жауаптары мен талдау жұмыстары бағаланды

жекелей бағалау

Үйге тапсырма

 «Шығанақ» повесінің ьоқу, мазмұндау


Жауапкершілікті сезіндіру, қосымша материалдармен жұмыс істеу.


Тексерілді: _____________________

« _____»_____________ 2018ж.



































Джадирова Жанар Жамбылқызы

11 б сынып


К.Ушинский атындағы

7 орта мектеп

Күні

19 желтоқсан 2018 жыл

Сабақтың атауы

Әбділда Тәжібаев «Сыр жыры» топтамасы.

Образды жинақтау және даралау.

Сілтеме

Оқулық, сабақ жоспары

 Сабақтың мақсаттары


Білімділік – Әбділда Тәжібаев туралы қысқаша мәлімет беру,өлеңінің мазмұны мен идеясын ашу арқылы табиғаттағы, адам өміріндегі атқарар жүгін таныту, өлеңді түсініп оқуға , туған жерін сүйуге баулу;

Дамытушылық – Оқушының ауызша және жазбаша тіл мәдениетін қалыптастыру,жеке тұлғаны дамыту,өлеңді құрылысына талдай білуге машықтандыру,шығармашылық қабілеттерін дамыту;

Тәрбиелік – Адам өміріне қажет өзеннің пайдасын білуге, оны қорғауға баулу,өз елін,  жерін сүюге қастерлеуге тәрбиелеу

Оқыту мақсаты

Ұсынылған мәтін негізінде ой толғауға жетелеу.

Күтілетін нәтиже:

Тақырып бойынша өз ойларын ауызша, жазбаша жеткізе алады.

Сабақтың түрі, әдіс тәсілдері

Диалог арқылы ой өрбіту, өздік жұмыс, жұппен жұмыс, үлестірмелі карточкамен жұмыс

Тапсырма

Мұғалім әрекеті

Оқушылар әрекеті

Психологиялық дайындық

«Шаттық шеңбер» құру

Оқушылар бір-біріне ізгі тілектерін айтады.

Өзін- өзі бағалау

«0тшашу» әдісі негізінде бағаланды.

Оқушылар өзін-өз бағалап отырады.

Білу

Кіріспе бөлімі

  1. Үй тапсырмасын сұрау.


Оқушылар сұрақтарға толық жауап береді.

Қызығушылықты ояту.

Жаңа тақырыпқа шығу

Қызығушылықты ояту.

 Сабақтың мақсатымен таныстырады.


Түсіну

Мағынаны тану

Қасиетті қазақтың кең даласы талай ғұламаларды, жезтаңдай әншілерді, құдіретті күйшілерді, данышпан, ақылгөй билерді, ақиық ақындарды, отанын сүйген батырларды дүниеге әкелді. Солардың бірі бүгінгі таөырыбымызға өзек болған. Әбділда Тәжібаев ағамыздың өміріне, «Сырдария» атты өлеңіне тоқталамыз.

Оқушыларды сабақ жоспарымен таныстыру.

Жоспар:

І. Білім: «Сыр елі – жыр елі»

ІІ. Түсіну:      Өлеңнің тақырыбын ашу

ІІІ. Қолдану: Өлең идеясын ашу

ІҮ. Талдау:    Өлеңді құрылысына көркем талдау

Ү.Жинақтау: Өлеңнің маңыздылығы.

І.Кіріспе сөз:

1. Әбділда Тәжібаевтың өмірі, шығармалары туралы қысқаша мәлімет.

2. Картамен жұмыс.Сырдария өлеңі туралы әңгімелеу.

Гейне – неміс ақыны, Рейн – Германиядағы өзен, Тарас – Украин ақыны, Днепр – Украинадағы өзен, Пушкин – орыс ақыны, Еділ (Волга) – Ресейдегі өзен.

5.Оқушыларға өлеңді мәнерлетіп оқытып, жалқы есімдерді тапқызу

Гейне, Рейн, Тарас, Днепр, Пушкин, Еділ.


Сергіту сәті



Қолдану

Оқулықпен жұмыс
 Кітаптан шығармаларын оқып,құрылысына қарай талдайды мәтінмен жұмыс (оқу, сұрақтарға жауап беру)

- Сұрақ – жауап әдісімен өлеңнің идеясын ашу

1.Өлең тақырыбы не жайында?

2.Өлеңнің Сырдарияға арналуы қай жерден байқалады?

3.Ақын еліне,жеріне деген сүйіспеншілігін қалай білдіреді? Оны қай жолдан байқауға болады?

4.Ел анасы менің анам деген жолдардың мағынасын қалай түсінесіңдер?

5.Анаға ұқсас ұғымды қалай білдірген?

6.Лирика дегеніміз не?

7.Бұл өлең лириканың қай түріне жатады?

Өз пікірін жазады.

Талдау

ІҮ. Өлеңнің құрылысына, көркем тіліне талдау.

1.Параллелизм сөзіне түсінік беру

2. Өлеңді сатылай кешенді талдау.

1.Параллелизм – көркем  әдебиетте автор өзінің көңіл күйіне ұқсас жайларды, сол сияқты табиғат құбылыстарын қатар алып қолдану.Сол арқылы ой сезімін көрсетеді.

Тапсырмаларды орындайды.

Жинақтау

2.Сатылай кешенді талдау.

ІҮ.Өлеңнің маңыздылығы:

Ақын өзінің туған жеріне, өзеніне, еліне деген сүйіспеншілігін бейнелеген.

ІҮ. Жаңа сабақты бекіту:

Ой толғау: «Су – тіршілік көзі»

Ү. Сабақты қорытындылау:

1. Әбділда Тәжібаев кім? (ассоциялық әдіс)

Ғабиден Мұстафин кім?

- «Шығанақ» повесінің кейіпкерлері кім?

  1. «Дара диаграмма» толтыру.

Тақырып бойынша қорытынды жасайды.

Бағалау

 Оқушының жауаптары мен талдау жұмыстары бағаланды

жекелей бағалау

Үйге тапсырма

«Сырдария» атты өлеңін жаттау

Жауапкершілікті сезіндіру, қосымша материалдармен жұмыс істеу.


Тексерілді: _____________________

« _____»_____________ 2018ж.



22 Қаңтар 2019
1540
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі