жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қасым Қайсенов "Жау тылындағы бала"
Қасым Қайсенов "Жау тылындағы бала"
|
Сабақтың тақырыбы: «Жау тылындағы бала» көркем шығарманың композициялық құрылымы |
Мұғалім: Дагистан Е. |
|||||||||||||||||||||
|
Уақыты: 02.03 |
||||||||||||||||||||||
|
СЫНЫП: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
7.Б/С1.Кейіпкерлерді ң іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру 7.А/И4. Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан талдау |
|
||||||||||||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Барлық оқушылар орындай алады: Шығарманың негізгі идеясын, мазмұнын біледі. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Шығарманың өзектілігі туралы қосымша ақпарат бере алады. Кейбір оқушылар орындай алады: Шығарманың шығарманың композициялық құрылымын талдау жасайды |
|
||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Шығарманың негізгі идеясын,мазмұнын білу. Шығарма өзектілігі туралы қосымша ақпарат беру Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру. |
|
||||||||||||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Талқылауға арналған сұрақтар - Бұл шығарманы басқаша қалай атар едіңіз? - Қазіргі кезде лайықты болуға тырысатын идеалдарың бар ма? әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектері |
|
||||||||||||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|
||||||||||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|
||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
|
||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
«Жау тылындағы бала» |
|
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
|
|||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : Оқушылармен сәлемдесу, сабаққа даярлықтарын тексеру |
|||||||||||||||||||||
|
Басталуы 7 минут |
«Ойтүрткі» сұрақтары арқылы үй тапсырмасын тексеру «6 НЕЛІКТЕН?» стратегиясы бойынша сұрақтарға жауап жазыңыздар.
|
|||||||||||||||||||||
|
Жаңа білім 10 минут
|
Берілген үзіндідегі асты сызылған сөздердің мағынасын түсіндіріңіздер.
Дескритор: -асты сызылған сөздердің мағынасын түсіндіреді. |
|||||||||||||||||||||
|
Ортасы 10 минут
|
2-тапсырма «Тұжырым кестесі» арқылы шығарманың композициялық құрылымына талдау жасаңыз, кейіпкерлерге мінездеме беріңіз.
Дескриптор: -шығарманың композициялық құрылымына талдау жасайды; - кейіпкерлерге мінездеме береді. |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
|
|||||||||||||||||||||
|
Үйге: |
125-бет 11-тапсырма |
|||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз















