Сабақтың тақырыбы:Қатпарланған қатырма қағаздан жануар бейнесін құрастыру | Мектеп: |
Күні: | Мұғалім: |
Сынып: | Қатысқан: | Қатыпағандар: |
Сабақта меңгерілетіндағдылық мақсаттар | Жаңа білім мазмұнымен танысады. Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар білуге тиісті:Өз бетімен бұйымдарды жасай алады. |
| Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:Тақырып мазмұнын түсінуі тиіс |
| Кейбір оқушылар білуге тиіс:Оқулықтағы тапсырмаларды өз бетінше орындауды |
Бұрыннан бар білімдері | Өткен сабаққа байланысты сұрақтарға жауап береді. |
Жоспар |
Жоспарланғануақыттар | Жоспарланған уақыт (жаттығулар) | Ресурстар |
Басталуы | Ұйымдастыру кезеңіЕсте қалған қызықты оқиғаТоп дөңгеленіп отырып, қатысушыларға доп беріледі. Допты бір-біріне кезектесіп беріп, есте қалған қызықты оқиғаларды айтады.Қызығушылықты оятуСөзжұмбақ |
Таныстырылым, суреттер. |
Ортасы
| Жаңа сабақОқулықта берілген тапсырмаларды орындау.Түсіндіру.Топтық, жеке жұмыс жүргізу.Дәптермен жұмыс.Сарамандық жұмысҚатпарланған қатырма қағаздан жануар бейнесін құрастыру | Оқулық, дәптер, үлестірмелі парақшалар, флипчарт. |
Сергіту сәті | Қолдарыңды көтеріңдер – бір дейік.Көп отырып, қатты шаршап жүрмейік.Қолды создық, басты бұрдық – екі деп,Қозғалыспен әрбір адам жетіледі.Алға, артқа қарадық та – үш дедік.Тағы жаңа жаттығулар істедік.Түсірейік қолды төрт пен бесті айтып,Отырайық көңілді енді марқайтып. | Сергіту жаттығуы жазылған парақша |
Аяқталуы | БББ кестесі
| Кестеге жазған өздерін оқып береді. |
Үйге тапсырма: Қатпарланған қатырма қағаздан жануар бейнесін құрастыру |
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдаукөрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманықалайша түрлендіресіз? | Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалайшажоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс –Денсаулық пен қауіпсіздіктітексеру, АКТ |
РефлексияСабақтың мақсатымен оқу міндеттеріанық па?Бүгін оқушылар неүйренді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейдеөтті?
|
Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?
|
Дифференциялаужоспарым жүзегеасты ма?Тапсырмаларысәйкес болды ма?Уақыт дәлдігі қалайболды? Жоспарымақандай өзгерістеренгіздім? | «Менің көңіл-күйім баспалдағы» Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады. |
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.2: Рефлексия.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ? |