Сабақтың
тақырыбы:
Қатпарланған
қатырма қағаздан жануар бейнесін
құрастыру
|
Мектеп:
|
Күні:
|
Мұғалім:
|
Сынып:
|
Қатысқан:
|
Қатыпағандар:
|
Сабақта
меңгерілетін
дағдылық
мақсаттар
|
Жаңа білім
мазмұнымен танысады. Оқулықта берілген тапсырмаларды
орындайды.
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық оқушылар білуге
тиісті:
Өз бетімен
бұйымдарды жасай алады.
|
Оқушылардың көпшілігі
білуге тиіс:
Тақырып мазмұнын
түсінуі тиіс
|
Кейбір оқушылар білуге
тиіс:
Оқулықтағы
тапсырмаларды өз бетінше
орындауды
|
Бұрыннан бар
білімдері
|
Өткен сабаққа
байланысты сұрақтарға жауап
береді.
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыттар
|
Жоспарланған
уақыт (жаттығулар)
|
Ресурстар
|
Басталуы
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Есте қалған қызықты
оқиға
Топ дөңгеленіп отырып,
қатысушыларға доп беріледі. Допты бір-біріне кезектесіп беріп, есте
қалған қызықты оқиғаларды
айтады.
Қызығушылықты
ояту
Сөзжұмбақ
|
Таныстыры
лым,
суреттер.
|
Ортасы
|
Жаңа
сабақ
Оқулықта берілген
тапсырмаларды орындау.
Түсіндіру.
Топтық, жеке жұмыс
жүргізу.
Дәптермен
жұмыс.
Сарамандық
жұмыс
Қатпарланған қатырма
қағаздан жануар бейнесін
құрастыру
|
Оқулық, дәптер,
үлестірмелі парақшалар,
флипчарт.
|
Сергіту
сәті
|
Қолдарыңды көтеріңдер – бір
дейік.
Көп отырып, қатты шаршап
жүрмейік.
Қолды создық, басты бұрдық –
екі деп,
Қозғалыспен әрбір адам
жетіледі.
Алға, артқа қарадық та – үш
дедік.
Тағы жаңа жаттығулар
істедік.
Түсірейік қолды төрт пен бесті
айтып,
Отырайық көңілді енді
марқайтып.
|
Сергіту жаттығуы
жазылған парақша
|
Аяқталуы
|
БББ
кестесі
Білдім
|
Білемін
|
Білгім
келеді
|
|
|
|
|
Кестеге жазған өздерін оқып
береді.
|
Үйге тапсырма: Қатпарланған
қатырма қағаздан жануар бейнесін
құрастыру
|
Дифференциациялау оқушыларға
мейлінше қолдау
көрсетуді қалай
жоспарлайсыз?
Қабілетті оқушыға
тапсырманы
қалайша
түрлендіресіз?
|
Бағалау – оқушы
білімін
тексеруді
қалайша
жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс
–
Денсаулық пен
қауіпсіздікті
тексеру,
АКТ
|
Рефлексия
Сабақтың
мақсаты
мен оқу
міндеттері
анық
па?
Бүгін оқушылар
не
үйренді?
Сабақ қалай
өтті,
қандай
деңгейде
өтті?
|
Бүгінгі сабақ кызықты болды
ма?
|
Дифференциялау
жоспарым
жүзеге
асты
ма?
Тапсырмалары
сәйкес болды
ма?
Уақыт дәлдігі
қалай
болды?
Жоспарыма
қандай
өзгерістер
енгіздім?
|
«Менің көңіл-күйім
баспалдағы»
Оқушылар стикерлерге
өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада
салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар
«Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған
көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп
аталады.
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды
(оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1: Оқушыларды сабақтың әр
кезеңінде бағалау.
2: Дарынды және үлгерімі төмен
оқушылардың ерекшелігіне көңіл
бөлу.
Қандай екі нәрсе сабақты
жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1: Сабақтың нәтижесіне көңіл
бөлу.
2:
Рефлексия.
Сабақ барысында мен сынып
немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге
көмектесетін не білдім
?
|