Материалдар / Қатпарланған қатырма қағаздан жануар бейнесін құрастыру

Қатпарланған қатырма қағаздан жануар бейнесін құрастыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа білім мөзмұнымен танысады. Оқулықта берілген тапсырманы орындпй алады. Ұйымдастыру кезеңі. Есте қалған қызықты оқиға. Қызығушылықты ояту. Топқа бөлу. Сергіту сәті.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Маусым 2018
843
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақтың тақырыбы:Қатпарланған қатырма қағаздан жануар бейнесін құрастыруМектеп:
Күні:Мұғалім:
Сынып:Қатысқан:Қатыпағандар:
Сабақта меңгерілетіндағдылық мақсаттарЖаңа білім мазмұнымен танысады. Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды.


Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар білуге тиісті:Өз бетімен бұйымдарды жасай алады.


Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:Тақырып мазмұнын түсінуі тиіс


Кейбір оқушылар білуге тиіс:Оқулықтағы тапсырмаларды өз бетінше орындауды
Бұрыннан бар білімдеріӨткен сабаққа байланысты сұрақтарға жауап береді.
Жоспар
ЖоспарланғануақыттарЖоспарланған уақыт (жаттығулар)Ресурстар
БасталуыҰйымдастыру кезеңіЕсте қалған қызықты оқиғаТоп дөңгеленіп отырып, қатысушыларға доп беріледі. Допты бір-біріне кезектесіп беріп, есте қалған қызықты оқиғаларды айтады.Қызығушылықты оятуСөзжұмбақ

Таныстырылым, суреттер.
Ортасы

Жаңа сабақОқулықта берілген тапсырмаларды орындау.Түсіндіру.Топтық, жеке жұмыс жүргізу.Дәптермен жұмыс.Сарамандық жұмысҚатпарланған қатырма қағаздан жануар бейнесін құрастыруОқулық, дәптер, үлестірмелі парақшалар, флипчарт.
Сергіту сәтіҚолдарыңды көтеріңдер – бір дейік.Көп отырып, қатты шаршап жүрмейік.Қолды создық, басты бұрдық – екі деп,Қозғалыспен әрбір адам жетіледі.Алға, артқа қарадық та – үш дедік.Тағы жаңа жаттығулар істедік.Түсірейік қолды төрт пен бесті айтып,Отырайық көңілді енді марқайтып.Сергіту жаттығуы жазылған парақша
Аяқталуы БББ кестесі

Кестеге жазған өздерін оқып береді.
Үйге тапсырма: Қатпарланған қатырма қағаздан жануар бейнесін құрастыру
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдаукөрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманықалайша түрлендіресіз?Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалайшажоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс –Денсаулық пен қауіпсіздіктітексеру, АКТ
РефлексияСабақтың мақсатымен оқу міндеттеріанық па?Бүгін оқушылар неүйренді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейдеөтті?



Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?





Дифференциялаужоспарым жүзегеасты ма?Тапсырмаларысәйкес болды ма?Уақыт дәлдігі қалайболды? Жоспарымақандай өзгерістеренгіздім?«Менің көңіл-күйім баспалдағы» Оқушылар стикерлерге өз есімдерін жазып (немесе смайликтің суретін салып) тақтада салынған баспалдақтардың біріне жабыстырады. Баспалдақтар «Керемет!», «Өзіме сенімдімін!», «Жақсы», «Жаман емес», «Маған көмек керек!», «Білмеймін», «Нашар» деп аталады.
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.2: Рефлексия.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ