Материалдар / Қатырма қағазданқорап жасау

Қатырма қағазданқорап жасау

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңа білім мазмұнымен танысады.Өз бетімен бұйымдарды жасай алады.Тақырып мазмұнымен түсінуі тиіс.Оқулықтағы тапсырмаларды өз бетінше орындауды.Өткен сабаққа байланысты сұрақтарға жауап береді.Жай әуенмен екі шеңбер болып қарама-қарсы айналады,әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап,баланың қасиетін айтады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Маусым 2018
313
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу ісінің меңгерушісі:
Сабақтың тақырыбы:Қатырма қағаздан қорап жасауМектеп:
Күні:Мұғалім:
Сынып:Қатысқан:Қатыпағандар:
Сабақта меңгерілетіндағдылық мақсаттарЖаңа білім мазмұнымен танысады. Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды.


Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар білуге тиісті:Өз бетімен бұйымдарды жасай алады.


Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:Тақырып мазмұнын түсінуі тиіс


Кейбір оқушылар білуге тиіс:Оқулықтағы тапсырмаларды өз бетінше орындауды
Бұрыннан бар білімдеріӨткен сабаққа байланысты сұрақтарға жауап береді.
Жоспар
ЖоспарланғануақыттарЖоспарланған уақыт (жаттығулар)Ресурстар
БасталуыҰйымдастыру кезеңі«Кездесу» ойыныЖай әуенмен екі шеңбер болып қарама –қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады.Қызығушылықты ояту«Ғажайып алаң» ойыны

Таныстырылым, суреттер.
Ортасы

Жаңа сабақОқулықта берілген тапсырмаларды орындау.Түсіндіру.Топтық, жеке жұмыс жүргізу.Дәптермен жұмыс.Сарамандық жұмысҚатырма қағаздан қорап жасауОқулық, дәптер, үлестірмелі парақшалар, флипчарт.
Сергіту сәтіОрманның бiз емшiсiмiзТоқ, тоқ, тоқ (Партаны үш рет ұрады)Құрт бiткендi жоқ етемiзЖоқ, жоқ, жоқ, (Қимыл көрсетедi)Тоқ, тоқ, тоқ,  Жоқ, жоқ, жоқ.Сергіту жаттығуы жазылған парақша
Аяқталуы Топтарға тапсырма1-топ: Тақырып бойынша сурет салу2-топ: Тақырып бойына коллаж3-топ: Тақырып аясында мысалдар жазуТапсырмаларды қорғау.
Үйге тапсырма: Қатырма қағаздан қорап жасау
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдаукөрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманықалайша түрлендіресіз?Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалайшажоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс –Денсаулық пен қауіпсіздіктітексеру, АКТ
РефлексияСабақтың мақсатымен оқу міндеттеріанық па?Бүгін оқушылар неүйренді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейдеөтті?



Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?





Дифференциялаужоспарым жүзегеасты ма?Тапсырмаларысәйкес болды ма?Уақыт дәлдігі қалайболды? Жоспарымақандай өзгерістеренгіздім?Екі түрлі түсініктеме күнделігі.Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:



Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.2: Рефлексия.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ