Сабақтың басы
10 мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Психологиялық ахуал Бір түрлі
кәмпит алғандарды 1-топқа «», ал екіншісін таңдағандарды 2- топқа
«» тобына бөлемін.
"Еңбек", "Еңбексүйгіштік"
деген ұғымдарды қалай түсінесіңдер?
Еңбек адамға не үшін қажет деп
ойлайсыңдар?
Қандай адамды еңбекқор
дейміз?
Сендердің қазіргі негізгі
еңбектерің қандай?
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады, түгенделеді.
Психологиялық
ахуал
Оқушылардың пікірі тыңдалады
|
Компьютер
|
Компьютер
|
|
Сабақтың ортасы
25 мин
|
Ия, балалар бүгінгі біздің тәрбие сағатымыз еңбек
тақырыбында болмақ. Қолынан келетін істі істесе, еңбегінің өзіне
де, өзгеге де пайдасы мол, жемісті болып, еліне, халқына пайдасы
берекелі болады. «Еңбек» сөзіне тоқталайық. Еңбек адамды
тәрбиелейді, қуаныш сыйлайды, жігерлендіреді, шынықтырады, пайдалы
өмір сүруге үйретеді. Адамның адам болуында еңбек шешуші роль
атқарған. Адамзат еңбекті, еңбектің құралдарын жетілдіре отырып,
өзі де жетіліп кемелдене берген. Сондықтан қоғамның даму тарихын
еңбек пен еңбек құралдарының өзгеру, жетілу тарихы деуге де болады.
Тіршілік жағдайының қиындауы еңбекті күрделендірді. Еңбектің
арқасында табиғат заттарын еңбек құралы етіп, отты сөндірмей
пайдаланды, топтасып аң аулады, бір-біріне көмектесті. Ф. Энгельс
айтқандай «Адамды адам еткен еңбек»
-Балалар «Еңбек құралдары» атасақ Еңбек
құралдары:
Ұста құралы:
Шаруа құралы:
Тігінші
құралы:"
Шығармашылық жұмыс Оқушылар екі топқа бөлініп
жұмыс істейді.
1 - топ. Еңбек туралы
мақал - мәтелдер жазып, мағынасын түсіндіреді.
2 -
топ. «Еңбек – түбі мереке» әңгіме құрастыру немесе эссе
жазу..
|
Еңбек құралдары: Кетпен, орақ,
күрек, балға, төс, ине, біз, қысқыш, жіп.
Ұста құралы: балға, төс,
қысқыш.
Шаруа құралы: кетпен, орақ,
күрек.
Тігінші құралы: ине, жіп,
біз.
Еңбек етсең ерінбей, Тояды
қарның тіленбей.
Еңбектің наны тәтті, Жалқаудың
жаны тәтті.
Еңбекпен ер өседі, Егізден төл
өседі. Еңбексіз ел кезгенің,ар үяттан безгенің.
«Еңбек
түбі – зейнет», «Жақсы жұмыс жанға тыныс», «Еңбексіз өмір сөнген
көмір», «Еленген еңбек өнімді»
|
Презентация
Жазба
дәптері
|
|
|
|
Мысалдарың тамаша! Жануарлар да еңбектенеді екен.
Бірақ қанша еңбектенгенмен адам еңбегінің олардан зор айырмасы бар
ғой.
Қандай айырмасы бар? Адам еңбегі оймен, санамен,
ақылмен істеледі. Табиғат заттарын өңдеп, өзіне қажет, табиғатта
кездеспейтін бұйымдар жасайды.
Адамнан басқа қандай жануарларнайшам жасап
қараңғыны жарық етеді?
Оқушылардың мектептегі және қоғамдық пайдалы іс-
әрекеті оның кейін әлеуметтенуіне үлкен әсерін тигізеді. Мамандық
таңдауына, рухани құндылықтарға ие болуына, әр түрлі адамдармен
араласуға, мінезінің қалыптасуына әсер етеді.
Енді оқушылардың сіздерге қояр сұрақтарымыз бар.
Сол сұрақтарға кезек берейік.
1.Өз мамандығының шебері болу үшін адам өзін-өзі
қалай дайындау керек деп есептейсіз?
2. Өзіңізді еңбекқормын деп
санайсыз ба?
|
Еңбектену тек адамға ғана тән
деген пікірмен келіспеймін. Жануарлар да дамыл таппай еңбектенеді
ғой. Жануарлар қалай еңбектенеді екен? Алдымен соған мысал
келтірсеңші, сонда ойың дәлел болар еді ғой. Сен «Құмырсқа елінде»
деген әңгімені оқыған шығарсың. Құмырсқа илеуінің ішінде қаншама
«бөлмелер» бар. Әр бөлмені пайдалану ретіне қарай «аналық құмырсқа
бөлмесі», «балалар бөлмесі», «азық қоймасы» т.б. деп атауға болады.
Сондай-ақ бал арасының қалай ұя салатынын айтсақ та жетпей
ме?
|
|
|
|
Сабақтың соңы
10
|
Қорытынды. Сабақты
қорытындылау, еңбек тақырыбына мақал- мәтелдер айту: Пайдалы
сілтеме:
Сұрақ-жауап.
1. Сонымен адам өміріндегі
маңызы қандай?
2. Еңбектің пайдасы
қандай?
3. Еңбек арқылы танылған
қандай адамдар бар екен.
4. «Еңбек – ер атандырады»
деген мақалдың мағынасы қандай?
5. Еңбек туралы қандай
мақал-мәтелдер бар екен?
|
Тиімді кері байланыс
береді
|
|
|
|