2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Қауіпсіз қоғам

Қауіпсіз қоғам

Материал туралы қысқаша түсінік
Қауіпсіз қоғам
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады


Сынып жетекші:



Күні:

17.02.2025

Сынып: 1



Сабақтың тақырыбы:

«Ой мен ойын»

«Ойнауға қай жерде болады,қай жерде болмайды» ЖЖЕ


«Төтенше жағдай туындаған кезде жедел қызметтерге қоңырау шалу скриптері»


Мақсаты

Оқушыларға ойынның маңыздылығын түсіндіру.

Ойын арқылы балалардың ойлау, қимыл-қозғалыс, ұжымдық қарым-қатынас дағдыларын дамыту.

Әдептілікке, ұйымшылдыққа және достыққа тәрбиелеу.


Оқушыларға төтенше жағдайлар кезінде жедел қызметтерге дұрыс хабарласу ережелерін үйрету.

Дұрыс әрі нақты ақпарат беру дағдыларын қалыптастыру.

Жедел қызметтерге хабарласу кезінде сабыр сақтау мен жауапкершілікті түсіндіру.




Сабақтың барысы:


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Сәлемдесу:

Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын!

Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет!

"Жұлдызды шеңбер" әдісі: Оқушылар шеңберге тұрып, бір-біріне жақсы тілек айтып, жұлдызша бейнесін береді.



Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді







Көңілді әуен




Сабақтың ортасы


«Ойын дегеніміз не?» сұрағы арқылы шағын талқылау.

Ойынның адам өміріндегі маңызын түсіндіру (қысқа әңгіме).

II. Негізгі бөлім

1. Талқылау:

Балаларға ойын түрлерін (қимыл-қозғалыс, зияткерлік, ұлттық, спорттық) таныстыру.

«Ойын арқылы не үйренуге болады?» тақырыбында топтық жұмыс (постер жасау немесе ауызша жауаптар).

2. Ойындар:

«Кім жылдам?» – қимыл-қозғалыс ойыны (реакция мен ептілікті дамытады).

«Суретті жалғастыр» – шығармашылық ойын (бір суретті жалғастырып салу).

«Жасырынған зат» – логикалық ойын (балалар сұрақ қою арқылы затты табады).




Оқушылардың пікірлерін тыңдауу



Әр оқушы өз бойындағы ерекше қасиеттерін қағазға жазады.





Оқушылар тапсырмаларды орындайды





Әр топ өз жұмысын қорғайды.



Оқушылар сұраққа жауап береді





Мадақтама сөздер айту















Оқушылардың жұмысын мадақтау, белсенді қатысқан оқушыларды атап өту.




Ақ қағаз, фломастерлер


Доп, сурет салу құралдары, түрлі түсті қағаздар



Тақырыптық слайдтар мен суреттер.




Қағаз, маркерлер, түсті қаламдар;




Сабақтың соңы

Қорытынды бөлім

Оқушыларға «Ойын арқылы не үйрендің?» деген сұрақ қойып, ойларын тыңдау.


«Ойынсыз өмірді елестете аламыз ба?» тақырыбында қысқа рефлексия.







Өз ойларын жазады


Ақ қағаз

Қауіпсіздік сабағы

10 мин

I. Ұйымдастыру кезеңі

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

"Жедел қызметтер дегеніміз не?" тақырыбында шағын талқылау.

Жаңа сабақ

1. Жедел қызметтерге хабарласу ережелері:


Қай номерге қандай жағдайда хабарласу керек?


101 – Өрт сөндіру қызметі


102 – Полиция


103 – Жедел жәрдем


104 – Газ қызметі


Қоңырау шалған кезде сабыр сақтау.


Маңызды ақпаратты нақты жеткізу.


Жедел қызметтерге хабарласу скрипті:


Кімге қоңырау шалып жатырсыз?


Не болды? (Оқиғаны қысқаша сипаттау)


Оқиға орны қай жерде? (Мекенжайды нақты айту)


Зардап шеккендер бар ма? (Егер бар болса, олардың жағдайын сипаттау)


Өзіңіздің атыңызды және телефон нөміріңізді айту.

Жағдаяттарды талдау:


Топтарға түрлі төтенше жағдайлар (өрт, жол апаты, есінен тану, газдың иісі шығуы) беріледі.


Әр топ жедел қызметтерге дұрыс қоңырау шалудың үлгісін көрсетеді.

Бекіту

"Дұрыс және қате әрекеттер" ойыны (оқушыларға түрлі сценарийлер беріледі, олар дұрыс немесе қате екенін анықтайды).


Рөлдік ойын: әр оқушы белгілі бір жағдай бойынша жедел қызметке қоңырау шалып, жауап береді.


Оқушылар өз тәжірибелерімен бөліседі (біреуі бұрын жедел қызметке хабарласқан ба?).

Қорытынды

Сабақтың негізгі қағидаларын қайталау.


"Жедел қызметке хабарласу – өмірді құтқару" тақырыбында шағын пікірталас өткізу.


Оқушылардан сабақтан алған негізгі ойларын бөлісуді сұрау.

Үй тапсырмасы:


"Менің әрекетім: Төтенше жағдайда қалай қоңырау шаламын?" атты шағын эссе жазу.


Отбасымен бірге жедел қызметтерге хабарласу жоспарын жасап, оны сыныпта талқылау.


«Ойнауға қай жерде болады,қай жерде болмайды» ЖЖЕ

Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын таныстыру.

"Қауіпсіз ойын алаңы" тақырыбында миға шабуыл жасау.

II. Жаңа сабақ

1. Қауіпсіз ойын алаңдары:


Ауладағы арнайы ойын алаңдары.


Спорт және балалар алаңдары.


Мектеп ауласы және бақтар.

Қауіпті ойын орындары:


Жол жиегі, көлік жүретін жол.


Құрылыс алаңдары мен қараусыз қалған ғимараттар.


Теміржол маңы және өзен-көл жағалаулары.

Жолда жүру ережелері:


Жаяу жүргіншілер өтпесін пайдалану.


Бағдаршам мен жол белгілерін сақтау.

Автобустан түскенде алдымен жолды қарап өту.

Жағдаяттарды талдау:

"Осы жерде ойнауға бола ма?" (әртүрлі орындардың суреттерін көрсетіп, талдау).


"Жолдан қалай өту керек?" (интерактивті жаттығу).

Бекіту

"Дұрыс немесе қате" ойыны (оқушыларға әртүрлі жағдайлар ұсынылады, олар дұрыс немесе қате екенін анықтайды).


Топтық жұмыс: "Қауіпсіз орта" постерін жасау.


Жол қозғалысы ережелері бойынша шағын тест.


Қорытынды

Сабақтың негізгі қағидаларын қайталау.


"Жол ережесін сақтау – өміріңді қорғау" тақырыбында пікірталас өткізу.


Оқушылардан сабақтан алған маңызды ақпараттарды бөлісуді сұрау.

Үй тапсырмасы:

"Менің қауіпсіз ойын алаңым" атты сурет салу немесе шағын эссе жазу.



Оқушылардың тыңдау.


Сұрақтарға жауап береді





















Оқушылар олардың мағынасын анықтап, не үшін қажет екенін түсіндіреді.








Әр оқушы шешімдерін қорғап, түсіндіреді.







Оқушылар сұрақтарға жауап береді







Мадақтама сөздер айту
















Мадақтама сөздер айту























Мадақтама сөздер айту



















Мадақтама сөздер айту






Презентация








Тақырыптық слайдтар.


















Құпия сөз жасауға арналған нұсқаулық парақшалар



Тақырыптық бейнероликтер.



Төтенше қызмет нөмірлері жазылған плакаттар.


Рөлдік ойындарға арналған сценарийлер.


Қауіпсіздік белгілері бар суреттер.

Таратпа материалдар (қауіпсіздік ережелері жазылған қағаздар).

Бағалау:

Белсенді қатысқан оқушыларды мадақтау;


Сабақтың соңы

Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін .

Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі.

Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау.















Жариялаған:
Еркінбек Аяжан
23 Ақпан 2025
79
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі