Ұйымдастыру кезеңі (17
мин)
|
Оқушылармен амандасу.
Сабақтың тақырыбын және
мақсатын таныстыру.
Сабақтың нәтижесі туралы
қысқаша түсінік беру.
Жаңа
сабақтың тақырыбын енгізу :
«Қауіпсіз
қоғам» ұғымына анықтама беру.
Қауіпсіз қоғам дегеніміз –
бұл адамдардың бір-біріне қауіпсіз әрі зиян келтірмей өмір сүруін
қамтамасыз ететін орта.
Қауіпсіз
қоғамды қалыптастырудағы басты элементтерді талқылау: қауіпсіздік
ережелері, құқықтық жауапкершілік, әлеуметтік қолдау,
ынтымақтастық.
4.
Тақырыпты түсіндіру :
Жеке қауіпсіздік: Жол
қауіпсіздігі, үйдегі қауіпсіздік, интернеттегі
қауіпсіздік.
Қоғамдық
қауіпсіздік: Қоғамдық орындарда өзін-өзі қорғау, жанашырлық
таныту.
Қауіпсіз
қоғамға ықпал ететін факторлар: Заңдарды сақтау, әлеуметтік
жауапкершілік, әр азаматтың қоғам алдындағы
міндеті.
Оқушылармен пікірталас
ұйымдастыру:
Қауіпсіз қоғамда өмір сүру
үшін қандай әрекеттер жасау керек?
Жеке
қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін не істей
аламыз?
Қоғамда
қандай мәселелердің алдын алу маңызд
|
Амандасу және сабаққа дайындық
жасау.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен
танысу.
Қауіпсіз қоғамның маңыздылығы туралы алғашқы
ойларымен бөлісу.
Мұғалімнің түсіндірмесін
тыңдайды.
Қауіпсіз қоғам, оның ерекшеліктері мен маңызы
туралы негізгі ақпаратты тыңдап, жазып
алады.
Қауіпсіздік ережелері мен ұлттық құндылықтарды
байланыстырып, олардың қоғамдағы рөлін
талқылайды.
Мұғалім қойған сұрақтарға жауап береді,
мысалы: «Қауіпсіз қоғамның қандай элементтері маңызды?» немесе
«Қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін біз не істеуіміз
керек?»
Оқушылардың әрекеті:
Оқушыларды топтарға бөлу және әр топқа
қауіпсіз қоғамның әртүрлі аспектілері (жеке қауіпсіздік, қоғамдық
орындардағы тәртіп, интернет қауіпсіздігі) туралы тапсырмалар
беру.
Топтар өз тапсырмаларын орындап, қоғамдағы
қауіпсіздікке қатысты шешімдерін ортаға
салады.
Әр топ өз ойларын қорғап, ортақ шешімге келуге
тырысады.
Пікірталас барысында топ мүшелері бір-бірінің
пікірлерін тыңдайды, талқылайды және қорытынды
жасайды.
|
Слайд
|
Сабақ ортасы (10
мин)
|
Қауіпсіздік сабағы
Қиын кезеңдердегі достық: жанжалда досыңызға
қалай қауіпсіз көмектесуге болады!
Сабақтың мақсаты: «дос», «достық, құндылық» ұғымдарын
қалыптастыру, төзімділікке, достыққа, серіктестікке және достыққа
адалдыққа тәрбиелеу, қиын уақытта достарға көмектесуге
үйрету.
Негізгі
міндеттер:
1.Қиын уақытта достарды
қолдаудың қаншалықты маңызды екенін түсіндіріңіз.
2.Достарды қолдау үшін
әрекет алгоритмін жасаңыз.
Материалдар мен
ресурстар:
- Жанжалды жағдайлардың
мысалдарымен таныстыру.
- Іс-қимыл алгоритмі бар
үлестірме материалдар.
Сабақтың барысы
1.Кіріспе (2 минутқа
дейін)
«Есте сақта!»
- Айналаңыздағы адамдарға
тым сыншыл болмаңыз. Қарым-қатынас орнату үшін айналаңыздағы
адамдарға қандай әсер қалдырғаныңыз өте маңызды.
- Қарым-қатынас үйрену
керек.
- Сізге құрметпен қарауға,
сізді күшті және тартымды адам ретінде қабылдайтындай мықты әрекет
етіңіз.
- Өз көзқарасыңызды және
басқалармен қарым-қатынасыңызды «тең дәрежеде» құрыңыз.
- Әзілдескенде абай болыңыз.
3. Қорытынды
- Сабақты
қорытындылау
- Достарды қолдау үшін
іс-қимыл алгоритмі бар материалдарды тарату.
Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/gH3zqZPR4EQ?si=H7eTrJ2yuPe8MSHX
|
2. Негізгі бөлім (6 минутқа
дейін)
- Жанжал жағдайларының мысалдары және оларды шешу
жолдары бар презентацияны көрсету.
- Қиын жағдайда досыңызға қалай көмектесуге
болатынын талқылау:
- тыңдаңыз және жанашырлық
танытыңыз;
- досыңызды сөзбен және іспен
қолдаңыз;
- мәселенің шешімін табуға көмектесіңіз немесе
ересектерден көмек сұраңыз.
|
|
Ортасы (15
мин)
|
Мұғалім сөзі:Біз бәріміз
қоғамның бір бөлшегіміз, сондықтан әрқайсымыздың қоғам алдындағы
жауапкершілігіміз зор. Егер бәріміз өзіміздің құқықтарымыз бен
міндеттерімізді дұрыс түсініп, өзара құрметпен, әділдікпен өмір
сүретін болсақ, біз қауіпсіз қоғамды қалыптастыра аламыз.Қауіпсіз
қоғам тек құқықтық және әлеуметтік нормаларға ғана негізделіп
қоймайды, сонымен қатар оның ұлттық құндылықтары мен моральдық
нормалары да маңызды. Бұл – әр адамның ар-ұжданы, адалдығы мен
жауапкершілігі, қоғамға деген құрметі. Қауіпсіздік тек тәртіп пен
заңдылықтың сақталуына байланысты ғана емес, сонымен қатар адамдар
арасындағы өзара түсіністік пен татулықтың нәтижесі болып
табылады.Қауіпсіз қоғамның негізі – біз, әрқайсымыз. Әрқайсымыз
қоғамда жауапты, мәдениетті және азаматтық борышымызды орындай
отырып, қауіпсіздікті қамтамасыз етуге атсалысамыз.Қауіпсіз қоғамда
өмір сүру – біздің болашағымыз. Сол үшін бүгінгі таңда әрқайсымыз
өзіміздің жеке жауапкершілігімізді сезініп, қоғамның игілігіне
жұмыс жасауымыз керек.
Практикалық тапсырма:Оқушыларға топтарға бөлініп, өздеріне ұсынылған қауіпсіздік
мәселелеріне қатысты шағын көрініс қою тапсырмасын
беру.
|
Әр топ қауіпсіздік ережелеріне негізделген
қысқаша көрініс немесе сценкалар дайындайды (мысалы, жол қозғалысы
ережелерін сақтау, қоғамдық орындардағы қауіпсіздік, интернетте
қалай қауіпсіз болу керектігі
туралы).
Көрініс қою арқылы оқушылар қауіпсіздік
ережелерін практикада көрсетуге
тырысады.
Көріністерді сынып алдында көрсетіп, әр топтың
жұмысына пікірлер беріледі.
Әр топ өз көрінісінде қоғамдық орындардағы
қауіпсіздік ережелерін, жол ережелерін немесе интернетте қауіпсіз
болу жолдарын көрсетуі
тиіс.
|
Слайд
|
Соңы
3
мин
|
Оқушылармен сабақты қорытындылау.Қауіпсіз қоғамды құруда әр
адамның рөлі туралы ой-пікірлерін сұрау.
Қауіпсіздік ережелерін күнделікті өмірде қалай қолдану
керектігін талқылау.
|
Сабақ барысында үйренгендерін
қорытындылау.
Мұғалімнің сұрақтарына жауап беру арқылы өз
пікірлерін білдіру.
Қауіпсіз қоғам құру үшін не істеу керектігі
туралы қысқаша ойларымен
бөлісу.
«Қауіпсіз қоғамда өмір сүрудің маңызы» туралы
жазбаша немесе ауызша қорытынды
жасау.
|
Слайд
|