Қауіпсіз қоғам. «Имандылық – адамгершілік пен ізгіліктің тірегі»

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Қауіпсіз қоғам. «Имандылық – адамгершілік пен ізгіліктің тірегі»

Материал туралы қысқаша түсінік
Қауіпсіз қоғам «Имандылық – адамгершілік пен ізгіліктің тірегі»
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:

Күні:

17.02.2025ж

Сынып жетекші:

Раева А.С

Сынып: 11

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қауіпсіз қоғам

«Имандылық – адамгершілік пен ізгіліктің тірегі»

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

22-САБАҚ

11- сыныптар:«Іс- шараларда қауіпсіз ортаны сақтау сіздің әрекеттеріңіз»

Сабақтың мақсаты:

Оқушыларға имандылық, адамгершілік және ізгілік ұғымдарын түсіндіру;

Адамгершілік қасиеттер арқылы ізгі қоғам қалыптастыруға ықпал ету.

Құндылықтарды дарыту

Қоғамдық тәртіп пен рухани құндылықтарға тәрбиелеу;

Апта дәйексөзі

Өнерлі бала - өрге жүзер


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Ресурстар


Ұйымдастыру бөлімі (10 минут)




Негізгі бөлім (25 минут)


  • Сыныппен амандасу, қатысушыларды түгендеу.

  • Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

  • Оқушыларды «Имандылық – рухани тәрбие өзегі» ұранымен сабаққа ынталандыру.

  1. Мысалдарды талдау:

    • Имандылықты сақтамаудың салдары туралы нақты өмірлік оқиғалар.

    • Адамгершілік пен ізгілікті дәріптеген тұлғалардың үлгісі (Абай, Шәкәрім және т.б.).

  2. Топтық жұмыс:

    • Сыныпты екі топқа бөліп, әр топқа тапсырма беру:

      1. «Имандылықтың қоғамға әсері қандай?»

      2. «Адамгершілік құндылықтарды қалай дамытуға болады?»

  3. Пікір алмасу:

    • Әр топ өз пікірлерін ортаға салады.

    • Оқушылар имандылыққа байланысты мақал-мәтелдерді талдайды.

  • Оқушылардан сабақтан алған әсерлерін сұрау.

  • «Имандылық – адам өмірінің рухани айнасы» деген қорытынды пікірді талқылау.

  • Сабақты «Әділдік пен мейірімділік – имандылықтың айнасы» ұранымен аяқтау.

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

22-САБАҚ.

Сабақтың мақсаты: білім беру мекемесінде қауіпсіз орта қалыптастыра отырып, білім алушылардың жан-жақты дамуына жағдай туғызу. Әр іске жауапкершілікпен қарауға дағдыландыру.

Негізгі міндеттері:

- жоғары сынып оқушыларымен бірлесе отырып бастауыш сынып, орта буын білім алушылардың қауіпсіз ортасын қалыптастырудың алғышартын құру;

- жеке бас қауіпсіздігін сақтай алатындай азамат болуға тәрбиелеу;

- әр іске жауапкершілікпен қарайтын ұқыпты, жауапты тұлға қалыптастыру.

Материалдар мен ресурстар: ватмандар, маркерлер, стикерлер, желім.

Сабақтың барысы

1. Кіріспе (2 мин)

Қауіпсіздік адам баласы үшін әрқашанда керек. Қауіпсіздік аясындағы мектептің қызметі – оқу және еңбек қызметі кезіндегі күтпеген жерден туындайтын ықтимал жайттардан (өрттен, апаттан) оқушылар мен қызметкерлердің өмірін сақтау және денсаулығын қорғауға бағытталған заманауи технологияларды қолдана отырып, оқушыларды сабақ қызметі кезінде қорғау.

2. Негізгі бөлім (6 мин)

Үзіліс кезінде мектептегі қауіпсіз мінез-құлық:

- дәліздер мен баспалдақтар арқылы қадам жасаңыз, жүгірмеңіз, айналаңыздағыларды итермеңіз;

- қарама-қарсы жаққа тап болмас үшін оң жағымен жүріңіз;

- баспалдақтағы қоршауды ұстаңыз, олармен жүрмеңіз, баспалдақтан секірмеңіз;

- кезекші жоғары сынып оқушылары мен педагогтердің талаптарын орындау;

- сабақта оқу заттары мен жиһаздарды ұқыпты ұстаңыз;

- қарындаштарды ұштауда қауіпсіз ұштағыштарды қолданыңыз;

- сыныпқа кіру немесе шығу, кенеттен есікті ашпаңыз немесе тарсылдатпаңыз.

- физика, химия және биология сабақтарында зертханалық жұмыстарды орындау кезінде ерекше күтім қажет.

Оқу шеберханаларындағы сабақтар туралы да айтуға болады. Аспаптар, химиялық реактивтер, ағаш ұстасы және дәнекер құралдары қауіпсіздік ережелерін қатаң сақтауды және белгілі бір пайдалану дағдыларын қажет етеді.

Келесі ережелерді сақтау қажет:

- жұмыс басталар алдында педагогтің қауіпсіздік туралы нұсқаулығын тыңдаңыз;

- жұмыс кезінде нұсқауларды дәл орындаңыз;

- жұмыстарды орындау немесе жұмысшылардың жанында болу кезінде еркелікке немесе немқұрайдылыққа жол бермеу;

- жабдықтар мен реактивтерді мақсатсыз пайдалануға болмайды.

Дене шынықтыру сабақтарында спортзалдың немесе мектеп стадионының жабдықтары да, мектеп оқушыларының мінез-құлқы да қауіпті болуы мүмкін. Дене шынықтыру сабағын көптеген адамдар разряд, қозғалыссыз отырған

сабақтар кезіндегі жинақталған энергияны босату мүмкіндігі ретінде қабылдайды.

Еңбекке баулу сабақтарында жарақат алу мүмкіндігі жоғары. Ағаш ұстасы,

дәнекер және басқа құралдармен жұмыс істеудің қарапайым дағдыларын игеру, станоктарда және электромеханизмдерде жұмыс істеу.

Мектептегі сабақ кезінде мектеп ғимаратынан тез кетуді қажет ететін жағдай туындауы мүмкін, мысалы, өрт. Әдетте дүрбелең пайда болады, балалар терезеден секіріп, жарақат алып, тіпті қайтыс болуы мүмкін. Бұған жол бермеу үшін педагогтер де, оқушылар да үнемі бір-біріне кедергі келтірмей, мектеп ғимаратынан ұйымдасқан түрде шығуға жаттығады.

Кешенді қауіпсіздік жүйесі білім беру мекемесінің қауіпсіз жұмыс істеуін қамтамасыз ететін әлеуметтік, техногендік және табиғи сипаттағы нақты және болжамды қауіптерден қорғалу жағдайын білдіреді. Оқушылар қауіпсіздік ережелерін біліп, оларды сақтауға міндетті.

«Мұнара» жаттығуы

Алдарыңызға А4 қағаздары мен маркер, желім берілді. Сіздерге тапсырма

«Мектептебілім алушылардың қауіпсіз ортасынқалай қалыптастырамыз?».

Сұрақты жан-жақты зерттеп, әр қабырғасына мектептегі қауіпсіздік шарасын күшейтуге қажет ресурстар мен қажет дағдылар туралы жазып шығыңыздар.

3. Қорытынды

Пайдалы сілтемелер: https://youtu.be/NHWYVHBHch4?si=zdCOob9ZZJzKBg_p https://youtu.be/DycscArvAYw?si=uBpUSdWzZB9_-fYc https://youtu.be/eAuWMVuaBbU?si=f7Bu5Hev8Xii7u9j


Сұрақтар ға жауап береді


Тақырып бойынша өз ойларымен бөліседі



Бірлесіп жұмыс жасайды


Кері байланыс жасайды


Тақырып

тық суреттер



Қосымша материалдар



Стикерлер


Қазақстан Республикасының Конституциясынан үзінділер.

Құқықтық сауаттылыққа арналған буклеттер мен слайдтар.


Кері байланыс

"Тілек ағашы" Сабақ соңында оқушылар қағазға өз тілектерін немесе ұсыныстарын жазып, ағашқа жапсырады.

Оқушылар тілектері мен ұсыныстарын білдіреді

Қағаз қиынды

лары



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.02.2025
80
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі