Сабақтың
басы
|
Сәлемдесу:
Армысыздар, қымбатты
оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын!
Барлықтарыңыздың
жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет!
«Адалдық» сөзіне ассоциация
құру: оқушылар адалдықты сипаттайтын сөздер айтады (шыншылдық,
әділдік, тазалық, т.б.).
|
Оқушылар жұдырық
түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын
білдіреді
|
|
Көңілді
әуен
|
Сабақтың
ортасы
|
Сабақтың мақсаты мен
тақырыбын таныстыру.
Ой
қозғау:
"Қауіпсіз қоғам дегеніміз не?"
сұрағын қою.
"Имандылық, адамгершілік және
ізгілік қандай қасиеттер?" тақырыбында шағын
әңгімелесу.
Негізгі
бөлім
1.Түсіндіру
Мұғалім келесі ұғымдарды
түсіндіреді:
Қауіпсіз қоғам – заңға бағыну,
өзара сыйластық, әділеттілік және мәдениеттілік қағидаларына
негізделген орта.
Имандылық – адалдық,
шыншылдық, қамқорлық, мейірімділік секілді қасиеттердің
жиынтығы.
Адамгершілік – өзгелерге
құрмет көрсету, жақсылық жасау, әділ болу.
Ізгілік – жанашырлық,
қайырымдылық, өзгелерге көмек көрсету.
Топтық
жұмыс
Оқушыларды бірнеше топқа
бөліп, әр топқа тапсырма беріледі:
Бір
топ "Қауіпсіз қоғамның қағидалары"
атты постер жасайды.
Екінші
топ "Адамгершілік пен ізгілікке
жат әрекеттер" туралы көрініс көрсетеді.
Үшінші
топ "Қоғамдық тәртіпті сақтау
жолдары" тақырыбында шағын баяндама
жасайды.
|
Оқушылар өз жауаптарын ортаға
салады.
Топтар өз тақырыптары бойынша
постер дайындайды және қорғайды.
Әр жағдаят бойынша оқушылар өз
шешімдерін айтады.
|
Оқушылар бірін -бірі
бағалайды
|
Ақ қағаз,
фломастерлер
|
Сабақтың
соңы
|
Қорытынды
бөлім
1. Қайталау және
бекіту:
"Жақсы немесе жаман" ойыны
(мысалы, "Біреуге жала жабу" – жаман, "Үлкенге құрмет көрсету" –
жақсы).
2.
Рефлексия:
Оқушылар бүгінгі сабақтан
қандай маңызды ақпарат алғандарын айтып
шығады.
|
Оқушылар ақ қағазға өз
ойларын қысқаша жазады
|
|
Ақ
қағаз
|
Қауіпсіздік
сабағы
10
мин
|
Сабақтың тақырыбы мен
мақсаттарын таныстыру.
"Қауіпсіз орта дегеніміз
не?" тақырыбында шағын миға шабуыл
жасау.
Жаңа
сабақ
1. Қауіпсіз іс-шара дегеніміз
не?
Ашық және жабық іс-шаралардағы
қауіпсіздік ерекшеліктері.
Қауіпсіздікті қамтамасыз
ететін ұйымдар (полиция, медициналық қызмет, өрт
сөндірушілер).
2. Қауіпті жағдайлардың алдын
алу:
Көпшілік жиналған жерде
өзін-өзі ұстау ережелері.
Қауіпті заттарды қолданбау
және күмәнді заттар туралы хабарлау.
Төтенше жағдайда эвакуация
ережелерін сақтау.
3. Жағдаяттарды
талдау:
"Көпшілік жиналған орында
қауіп туындады. Сіздің әрекетіңіз қандай?" (оқушылар топта
талқылайды).
"Төтенше жағдайда көмекке
қалай шақыру керек?" практикалық тапсырма.
Бекіту
"Қауіпсіз әрекет пе, әлде
қауіпті ме?" ойыны (түрлі жағдайлар ұсынылады, оқушылар
бағалайды).
"Іс-шарада қауіпсіздік сақтау
бойынша кеңес" постерін жасау (топтық
жұмыс).
Оқушылар өз өмірлерінен мысал
келтіріп, қауіпсіздікті сақтаудың маңыздылығын
талқылайды.
Қорытынды
Сабақтың негізгі қағидаларын
қайталау.
"Қауіпсіздікті сақтау – ортақ
жауапкершілік" тақырыбында шағын пікірталас
өткізу.
Оқушылардан сабақтан алған
негізгі ойларын бөлісуді сұрау.
Үй
тапсырмасы:
"Қауіпсіз іс-шара өткізу үшін
не істеу керек?" атты шағын эссе жазу.
Қауіпсіздік ережелеріне
байланысты ата-аналарымен талқылау
жүргізу.
|
Оқушылар тақырыпты сұрақтарға
жауап беру арқылы түсінеді.
Сұрақтарға жауап
береді.
Талқылау сұрақтарын
талдайды.
|
Мотивациялық
сөздер
Сабаққа белсенді қатысқан
оқушыларды мадақтау.
Жағдайларды талқылау мен
шешімдерді ұсыну.
Топтық жұмыстағы
белсенділік.
Сабақ соңындағы рефлексия
сапасы.
|
Презентация
Бейнематериалдар
Презентация (зорлық-зомбылық
түрлері мен олардан қорғану туралы).
Видеоматериалдар
(зорлық-зомбылықты болдырмау туралы).
Жағдайлық
тапсырмалар.
|
Сабақтың
соңы
|
Оқушылар біз бүгін
сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой
бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз
өмірлік азық болады деп тілеймін .
|
Барлығы бүгінгі сабақта алған
әсерлерімен бөліседі.
|
Бүгінгі сабаққа белсенді
қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп,
мадақтау.
|
|