Басы
|
Бой сергіту жаттығулары.
Сабақтағы жоспарланған
іс-әрекет
Мұғалім оқушылармен амандасады.
Келесі сұрақтарды талқылауға
ұсынады:
Оқушылармен бірге сабақтың тақырыбын анықтайды «Стратегия
дағдыларын дамытатын ойындар құрастыру»
Мұғалім оқушыларға сабақтың мақсатын, жетістік
критерийлерін құрастыртып, содан кейін түп
нұсқамен
|
Мұғалліммен бірге өлең жолдарын қайталайды.
Сәлемдеседі, бір – біріне жақсы тілектер айтып, сәттілік
тілейді.
|
Қол шапалақ
|
Мектеп алаңы, ысқырық, ноутбук және уақыт
өлшегіш
|
Ортасы
|
Жаңа сабақты түсіндіру
Әрі қарай мұғалім дененің құрысын жазу
және денеге түсетін ауырлыққа ағзаны
даярлау үшін түрлі бұлшықет тобына
жаттығулар жасауға сынып көшбасшысын
таңдайды.
Стратегия дағдыларын қалыптастыру үшін ойындар
құрастыру.
Мұғалім оқушыларды ойын ережелері және
стратегиялармен таныстырады
Содан кейін «сұрақ-жауап» әдісі арқылы кері
байланыс жүргізеді.
Ойыншылардан үш немесе төрт қатарлас сапқа тұрады. Олардың арақашықтығы 2 м,
ал саптағы ойыншылар арасында- 1 қадам. Саптағы бас ойыншылар бір
қысқа секіргіштен алады. Белгі бойынша олар секіргіштің бір шетін
артында тұрғанға береді, екі ойынша секіргішті саптағы ойыншылардың
аяқтарының астынан өткізеді. (секіргіш жерге тиетіндей дерлік болу
керек). Сапта тұрғандар секіргіштен серікеді. Бас ойыншы саптың
соңында қалады, ал секіргішті жүргізуге көмектескен ойыншы (екінші
номір) алға жүгіреді. Ол секіргіштің бір шетін үшінші ойыншыға
беріледі, олар тағы барлық сапта тұрған балалардың аяқтарының
астынан секіргішті өткізеді. Енді саптың соңында екінші ойыншы
қалады, ал үшінші саптың алдына жүгіреді тағы солай жалғаса береді.
Ойын барысында барлық ойыншылар секіргішті жолдастрының аяқтарынан
астынан өткізу керек. Ойынның басында бірінші тұрған оқушы
(секіргішті жоғары көтеріп) ойынды аяқтайды. Өз орнына келіп
аяқтайды.
Негізгі эстафеталық
ойын
Бұл
ойынға әр командадан үш ойыншыдан шығады. Залдың екі
жағында тұрып, бір-бірден залды айналып жүгіріп,
келесі ойыншыға таяқшаны береді. Қай команда этафетаны бұрын аяқтайды, сол
команда жеңске жетеді.
Доппен
жарыс
Бірінші бала екі баскетбол добын қолтығына
қысып алып, межеге жүгіріп барады да, бір допты қалдырып, екінші
допты келесі ойыншыға әкеліп беред. Келесі ойыншы бір доппен барып,
екінші допты ала келеді. Ойын осылай жалғаса
береді.
Тапсырманың дескрипторлары;
-
оқушылар қауіпсіздік ережелерін сақтады
- оқушвлар ойын ережелерін
сақтады
- ынтымақтастықта қиындықтар
болған
жоқ
ФБ Смайликтер арқылы орындалады
(өте жақсы – күліп тұрған, жақсы –күлімсүреп
тұрған, жаман- жыламсырап тұрған).
Рефлексия.
Сабақтың соңында оқушылар сары түсті стикерлерге
жаңадан алған ақпаратты жазып өз пікірлерін білдіріп мүғалемге
тапсырады.
Үй
жұмысы: Ғаламтор арқылы бестас асық
ойынның жарыстарын көріп талқылау. Бестас асық ойыны туралы эссе
жазу.
Ұлттық
ойындар:
Көтермек
Ортаға екі ойыншы бала шығады.Бір-біріне арқаларын беріп
тұрады.
Белгі бойынша кім бі\ріні бірін- бірі арқада көтеріп алса,сол бала
жеңіске жетедің.
Жеңіске жеткен бала ойында қала береді де басқа балалармен бірге
күш сынасады.
Орамал
тастамақ
Балалар шеңбер жасап тұрады.Бастаушы(тәрбиеші) балаларды айнала
жүріп бір баланың артына орамал тастап каетеді.Артына орамалды
тастағанын сезген бала менің артамда деп жауап береді.Артына
орамалдың тасталғанын сезбесе ол өлең,тақпақ айтып немесе билеп
беруі керек.
Балалар шеңбер бойында көздерін жұмып тұруы керек.Ойын осылай
жалғаса береді.
|
Оқушылар денені қыздыру
жаттығуларының жан-жақты түрлерін құрастырып, көрсету керек.
Орындап болғаннан соң оқушы өзінің әрекетін талқылап, өзін-өзі
бағалау
|
Смаликтер арқылы
ҚБ өзін өзі бағалау
ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай»
Бағалау парақшасын толтырады.
|
Мектеп алаңы, ысқырық, ноутбук және уақыт
өлшегіш
|