|
Күні, сыныбы, тақырыбы |
Қаз. әдебиеті 10 сынып тақырып: Мәшһүр Жүсіп Көпейұлы 18.01.2019 ж. |
|
|
Жалпы мақсаты |
М.Жүсіп Көпейұлы өмірі мен шығармашылығымен танысу. |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Өмірі мен шығармашылығымен танысады, әдебиет теориясынан екпін немесе асқақ сезім жайлы білімдерін толтырады. |
|
|
Қолданылатын әдіс тәсілдер |
«миға шабуыл», «әлем шарлау» әдістер жұптық, топтық жұмыс, шығармашылық жұмыс, |
|
|
көрнекілік |
интербелсенді тақта, оқулық, суреттер |
|
|
Сабақ барысы |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Сәлемдеседі. Оқушыларды түгендейді.,сергіту сәтін өткізеді,cыныпта ынтымақтастық атмосфераны құрайды. Бағалау жүргізу үшін бағалау парақшыларын таратады |
Оқушылар мұғаліммен амандасып, сергіту сәтін орындайды. Көңілді жаттығуларды орындайды |
|
үй тапсырмасын сұрау «Сырбай Мәуленов» Өмірі мен шығармашылығы |
мұғалім үй тапсырмасын «Автор орындығы» әдісін қолдану арқылы оқушылардың өткен сабақта алған білімдерін тексереді. |
екі топтан оқушылар сұрақтарға жауап береді. «Автор орындығы» әдісі арқылы өткен сабақта алған білімдерін жинақтайды. |
|
Мағынаны тану сатысы
Негізгі бөлім
Сөздік жұмыс
сабақты қорытындылау
үй тапсырмасы:
баға
рефлексия |
Сұрақ –жауап
Топтық жұмыс: «МәшһүрЖүсіп Көпейұлы»
1ақын өлеңдерінің тақырыбы, нақыл ғибрат сөздердің берулуі, мысадар теру.
«Мәшһүр Жүсіп Көпейұлы» Постер құрастыру
«Мәшһүр Жүсіп Көпейұлы» туралы реферат дайындап келу
Қорытынды баға
Кестені таратады ББҮ |
Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды 1 тапсырма: өмірі мен шығармашылығы бойынша жұмыс жасайды.
2 тапсырма: эпикалық және әдебиет теориясынан білгендерін дайындап береді.
Топ мүшелері нақыл,ғибрат сөздердің берілуі, мысалдар теріп, оқиды.
Оқушылар ақын туралы білгендерін постерге түсіреді, қорғайды
Күнделіктерге жазады
сабақ бойынша өз пікірлерін кестеге жазады. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақ әдебиеті ҚМЖ (10 сынып)
Қазақ әдебиеті ҚМЖ (10 сынып)
|
Күні, сыныбы, тақырыбы |
Қаз. әдебиеті 10 сынып тақырып: Мәшһүр Жүсіп Көпейұлы 18.01.2019 ж. |
|
|
Жалпы мақсаты |
М.Жүсіп Көпейұлы өмірі мен шығармашылығымен танысу. |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Өмірі мен шығармашылығымен танысады, әдебиет теориясынан екпін немесе асқақ сезім жайлы білімдерін толтырады. |
|
|
Қолданылатын әдіс тәсілдер |
«миға шабуыл», «әлем шарлау» әдістер жұптық, топтық жұмыс, шығармашылық жұмыс, |
|
|
көрнекілік |
интербелсенді тақта, оқулық, суреттер |
|
|
Сабақ барысы |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Сәлемдеседі. Оқушыларды түгендейді.,сергіту сәтін өткізеді,cыныпта ынтымақтастық атмосфераны құрайды. Бағалау жүргізу үшін бағалау парақшыларын таратады |
Оқушылар мұғаліммен амандасып, сергіту сәтін орындайды. Көңілді жаттығуларды орындайды |
|
үй тапсырмасын сұрау «Сырбай Мәуленов» Өмірі мен шығармашылығы |
мұғалім үй тапсырмасын «Автор орындығы» әдісін қолдану арқылы оқушылардың өткен сабақта алған білімдерін тексереді. |
екі топтан оқушылар сұрақтарға жауап береді. «Автор орындығы» әдісі арқылы өткен сабақта алған білімдерін жинақтайды. |
|
Мағынаны тану сатысы
Негізгі бөлім
Сөздік жұмыс
сабақты қорытындылау
үй тапсырмасы:
баға
рефлексия |
Сұрақ –жауап
Топтық жұмыс: «МәшһүрЖүсіп Көпейұлы»
1ақын өлеңдерінің тақырыбы, нақыл ғибрат сөздердің берулуі, мысадар теру.
«Мәшһүр Жүсіп Көпейұлы» Постер құрастыру
«Мәшһүр Жүсіп Көпейұлы» туралы реферат дайындап келу
Қорытынды баға
Кестені таратады ББҮ |
Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды 1 тапсырма: өмірі мен шығармашылығы бойынша жұмыс жасайды.
2 тапсырма: эпикалық және әдебиет теориясынан білгендерін дайындап береді.
Топ мүшелері нақыл,ғибрат сөздердің берілуі, мысалдар теріп, оқиды.
Оқушылар ақын туралы білгендерін постерге түсіреді, қорғайды
Күнделіктерге жазады
сабақ бойынша өз пікірлерін кестеге жазады. |
шағым қалдыра аласыз













