Қазақ әдебиеті ҚМЖ (5 сынып)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақ әдебиеті ҚМЖ (5 сынып)

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған материал.Сабақ жоспары. Бесінші сыныптар.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: Қазақ әдебиеті Т1



Күні: 18.01.2019

Мектеп: Бұланды орта мектебі

Бөлім атауы

Адамгершілік –асыл қасиет

Сабақ тақырыбы

Ахмет Байтұрсынұлы «Адамдық диқаншысы» өлеңі

Уақыты:

Мұғалімнің аты – жөні: Жунусова Қ.Т.

Сынып: 5

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың оқу мақсаттары



Сабақтың мақсаттары

Оқушылардың барлығы:

Мәтінді оқиды, мазмұнын түсінеді, өз сөзімен мазмұнын жеткізе алады..

Тілдік мақсаттар

Пәндік лексика мен терминология:


Диқаншы, зейнет, бейнет, жасық

Бағалау критерийлері

Тыңдалым материалы негізінде мазмұнын өз сөзімен айта алады, талқылайды, сұрақтар қояды

Пәнаралық байланыс

АКТ, өнер, тарих

АКТ –ны қолдану дағдылары

суреттер

Құндылықтарды игерту

  • Өзіне және айналадағы адамдарға құрмет;

Ынтымақтастық;

Жауапкершілік

Сабақтың түрі

Жаңа білімді пысықтау сабағы

Алдыңғы білім


Егіннің бастары

Жоспар

Кезеңдер

Жоспарланған жаттығулар

Дерек көздері

Сабақтың басы


Оқушылармен амандасу. «Шаттық шеңбері» тренингі арқылы сабақ барысы мен сыныпқа сәттілік тілеу.

Шарты: ешкім ешкімді қайталамау керек.

Оқушылар үйге берілген туралы кемінде 2 ақпаратпен бөлісу тапсырылады. Әр оқушының 2 ақпарат тыңдалады. « Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағаланады.


Негізгі бөлім

Өткен тақырыпты қайталау.


Өлеңді мәнерлеп оқу, мазмұнын түсіну


Сөздік жұмыс: жаңа сөздермен танысады, түсіндірмелі сөздікке қарап, сөздердің мағыналарын оқиды.


Сұрақтарға жауап береді.


1.өлеңді адамдық диқаншысы, адалдық нұрын себуші кім?

2.ақын кімге қызмет етуді қалайды?

3.Адамның қандай қасиеттерін көрсетпек болған?

4. «Жасық болмай, асыл бол» дегенді қалай түсінесіңдер?

5. Мысал түйіні қай жолдарда берілген?



Венн диаграммасын құру


ЖАСЫҚ

АСЫЛ









Адамгершілік қасиеттер туралы диалог құрастыру



Мысал туралы түсінік оқу. Бір мысал бойынша постер құрастыру, қорғау.













WWW.mektep.kz





























































Қорытынды






Үйге тапсырма

Кері байланыс

1.Бүгінгі тапсырмаларда не қиындық тудырды?Неге?

2.Орындауда оңай болған жұмыс. Неліктен?

3.Әлі де үйренуім керек...

«Роунд-робин» әдісі бойынша сезімін 1 сөйлеммен беру арқылы қорытындыланады.

«Адамдық диқаншысы» өлеңін мәнерлеп оқу.. Сұрақтарға жауап беру


Қосымша мәлімет

Рефлексия

Сабақ / оқыту мақсаты қолжетімді болды ма? Оқушылар нені білді? Сыныпта қандай ахуал қалыптасты? Уақыт бойынша үлгердім бе? Сабақ жоспарынан ауытқушылық болды ма? Болса неге?



Қорытынды бағалау.

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті (сабақ беру және оқыту жайлы ойланыңыз)?



Қандай екі жағдай сабақты жақсырақ өткізуге мүмкіндік берер еді (сабақ беру және оқыту жайлы ойланыңыз)?



Жалпы сынып немесе жеке оқушылар жайлы мен не білдім? Келесі сабақтарға дайындалу барысында бұл мәлімет қандай көмегін бере алады?







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.05.2019
3863
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі