Материалдар / қазақ әдебиеті Тақырыбы: М. Жұмабаев « Өзім -күнмін, өзім –от»

қазақ әдебиеті Тақырыбы: М. Жұмабаев « Өзім -күнмін, өзім –от»

Материал туралы қысқаша түсінік
қазақ әдебиеті Тақырыбы: М. Жұмабаев « Өзім -күнмін, өзім –от»
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Желтоқсан 2018
2503
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ ЖОСПАРЫ
САБАҚ: қазақ әдебиетіТақырыбы: М. Жұмабаев « Өзім -күнмін, өзім –от»

Күні: 15.11.2018ж

Мұғалім : Алимгазинова Р.Т
СЫНЫП: 6 а

Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары)Мағжан Жұмабаев туралы білгенін тиянақтай отырып, түсініп оқуға ,түсінгенін әңгімелеуге, ойын толық жеткізе білуге үйрету
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


Дана ақынның өмірінен сыр шертеді


Оқушылардың басым бөлігі:


Мағжан өлеңдеріне талдау жасай алады


Кейбір оқушылар:


Өлеңді оқи отырып, ақын суреттеуінен алған әсерімен бөліседі
Тілдік мақсатОқушылар:• ... (істей) алады.


Негізгі сөздер мен тіркестер:


Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдікбірліктер:


Талқылауға арналған тармақтар:


Қазақ тілінің бүгінгі таңдағы маңызы туралы не айтар едің?


Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?


М. Жұмабаев ұлтын тереңнен сүйген ақын деп айта аласыз?


Жазылым бойынша ұсыныстар: венн диаграммасы
Алдыңғы оқу

Мағжан өлендері
Жоспар

Жоспарланғануақыт

Жоспарланған жаттығулар (төмендежоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар

Басталуы

Білу: «Қайталауоқу айнасы» әр түрлі деңгейдегі сұрақтар мен тапсырмаларТүсіну: Мағжан Жұмабаев өмірбаяны туралы мәліметпен танысады





Ортасы

Қолдану: Сұрақ-жауап, топтастыру. Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап , өз ой-пікірлерімен санаса білу,топпен жұмыс жасауТалдау: Өлең құрылысына талдау жасауКүш кеміді,// айбынды// ту құлады, аКеше батыр// - бүгін қорқақ,// бұғады. аЕрікке ұмтылған //ұшқыр жаны // кісенде, бҚан суынған,// жүрек // солғын соғады. а

Қара өлең ұйқасы 1-шумақ4-тармақ11-12 буын3-бунақСергіту сәті. Оқушылар орнынан тұрады.

Мұғалім айтқан қимылдарды оқушылар бейнелейді.

1.Арыстанмын

2. Жолбарыспын

3. Көкте - бұлт

4.Жерде - желмін гулеген

5. Көкте – күнмін

6. Жалынмын мен

7. Тұлпармын мен


Аяқталуы

Жинақтау: Шығармашылық сәт. _______________________________ тілім _______________________________ арнаған _______________________________ тілім _______________________________ тарағанБағалау: оқушыларды сабаққа қатысына қарай бағалаймын.Үйге тапсырма: Ұнаған өлеңді жаттау

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сіз қабілетіжоғары оқушыларғатапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және еңбектіқорғау ережелеріАКT-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс

РефлексияСабақ / оқу мақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушылар небілді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жәненеліктен?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз
Қорытынды бағамдауҚандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ