Ұйымдастыру
кезеңі:Сәлемдесу, оқушыларды
түгелдеу.
Сабақтың мақсатымен
түсіндіру.
Сабаққа
дайындықтарын тексеру.
Сабаққа
қызығушылықтарын ояту.
Қазақ батырларын
ата
Батырлардың
ерліктері неде?
Қазақ-жоңғар
шапқыншылығы шамамен қанша жылға
созылды?
Оқу мақсаттарын
жүзеге асыруға арналған
тапсырмалар
1-тапсырма
«Ақпараттар
сөйлейді»әдісі.
Топтық
жұмыс.
Оқушыларға тақырып
бойынша мәтін ұсынады.
2-тапсырма
Жеке
жұмыс
Батырлардың тұлғалық
қасиеттерін жазу.
Топтық
жұмыс
Әр топқа
Наурызбай,Бөгенбай ,Қабанбай батырлардың қазақ жеріне қосқан
үлесіне сипаттама беру
Кесте
толтыру
Қабанбай
батыр
|
Бөгенбай
батыр
|
Наурызбай
батыр
|
|
|
|
|
Триада кестесі
арқылы алған білімдерін
жинақтайды.
«Білгіштер
ойыны»
1. Қазақ батырлары
немен шұғылданған? 2.Қабанбайды ел қалай
атаған?
3. «Қанжығалы қарт»
деп кім атаған?
4.Бөгенбай батыр
қандай адам болған?
5.Оның неше баласы
болған?
6.1761ж Қытайға кім
үшін барған?
7.Батырлардың бар
өмірі қайда өткен?
8.Бөгенбай батыр
қанша мың қолға қолбасшы
болды?
9.Наурызбай батыр
қай кезеңде өмір сүрді?
10.Қандай
шайқастарға
қатысқан?
11.Наурызбай
батырдың ерліктері Қазақ хандығының тағдырына қалай әсер
етті?
Батырлар, ерлік
туралы мақал-мәтелдер
айтып
жарысу.
Қорытындылау
«Батырлардан қандай
үлгі алуға болады?»
деген сұрақ
төңірегінде пікір алмасу.
|