Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:

    Қазақ тілі

    Бөлім:

    3-бөлім: Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтары. Лексика

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып: 8

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Мамандық

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    8.1.4.1. - мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау;

    8.4.3.1. – сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолдану;

    Сабақтың мақсаты

    Мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтайды. Сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолданады.


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    8 минут

    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу.

    Сыныпты екі топқа бөлу.

    Үй тапсырмасын сұрау.

    Сабақтың тақырыбын болжау.

    Жаңа сабаққа бағыттау сұрақтарын қоямын.

    Сұрақ-жауап

    1.Тас,құм,цемент,қалақ-бұлармен кімдер жұмыс істейді?

    2.Кітап,журнал,бор,тақта-бұлармен кімдер жұмыс жасайды?

    3.Халат,тонометр,шприц,қан сараптамасы-бұлар қандай мамандарға тән?

    4.Қағаз.компьютер,калькулятор-бұл кімдердің құралы?

    5.Осы барлық жұмыс істейтін адамдарды қалай атайды?

    6.Белгілі бір маман иесі болу үшін не керек?


    1-тапсырма Қоғамның мамандықтарға сұранысы туралы ой бөлісу.

    Кестеге қарап ой бөлісу.

    Қандай мамандықтар жасырылған?

    Н

    А

    Н

    О

    Т

    Е

    Х

    Н

    О

    Л

    О

    Г

    И

    Я

    Ы

    Р

    О

    Б

    О

    Т

    О

    Т

    Е

    Х

    Н

    И

    К

    А

    Т

    А

    Б

    Р

    А

    Ж

    И

    Л

    В

    Я

    Ұ

    О

    Ө

    Һ

    А

    Т

    Л

    О

    Г

    И

    С

    Т

    С

    Т

    Қ

    Г

    Қ

    Ү

    Б

    И

    О

    Т

    Е

    Х

    Н

    О

    Л

    О

    Г

    И

    Я

    Р

    Қ

    А

    З

    А

    Р

    Л

    Т

    А

    Н

    Г

    Ң

    С

    Ә

    Д

    Д

    Ч

    Ь

    Ң

    Б

    І

    Т

    Э

    К

    О

    Л

    О

    Г

    П

    Я

    Т

    Ц

    У

    Т

    М

    А

    Р

    К

    Е

    Т

    И

    Н

    Г

    Өздеріңіз атаған мамандықтар жайлы не айтар едіңіздер?

    Бүгінгі таңда сұранысқа ие мамандықтар дегенді қалай түсіндіресіздер?

    Билл Гейтстің болашаққа байланысты болжамы:

    «Алдағы 20 жылда қазіргі мамандықтардың көпшілігі автоматты бағдарламамен жабдықталып,біліктілігі төмен мамандар бәсекеге ілесе алмай қалуы мүмкін». Автордың ойымен келісесіздер ме?




    Амандасу. Берілген сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын болжайды.




    Дәптерге күннің жады мен сабақ тақырыбын жазады.

    Бағалау парағын тарату










    1.Графиктік мәтіннен маңызды деректерді анықтайды.

    2.Түлектер, студенттер, мамандық иелерінің көрсеткіштерін салыстырып жазады.

    Қ/Б: «Еркін микрофон» әдісі












    №2 таныстырылым



    Рисунок 1






    Мамандықтардың суреттері

    Сабақтың ортасы

    30 минут

    Тыңдалым 2-тапсырма


    І топ «СВОТ» талдау

    ІІ топ «Сұрақ қою, жауап беру, қайта сұрақ қою» әдісі


    Тыңдалым мәтіні бойынша мынадай тапсырмалар беріледі:

    1.Мәтінді мұқият тыңдаңыз,мәтіндегі негізгі ойды «Түртіп алу»әдісімен жазып алыңдар.

    2.Мәтіндегі сөздік қорға енетін сөздерді теріп жазыңыздар.

    3.Мәтіндегі«менеджмент»,«компания»,«туризм»,«спорт»,(«өндіріс»деген сөздер сөздік қорға жата ма,сөздік құрамға жата ма? Пікіріңді дәлелде.


    І топ «СВОТ» талдау

    ІІ топ «Сұрақ қою, жауап беру, қайта сұрақ қою» әдісі

    «Суреттер сөйлейді» тәсілі бойынша жұмыс.


    Суретте көрсетілген мамандық пен кәсіп түрлеріне қатысты сөздерді тауып,олардың қай тілден енгендігін анықтаңдар.Суретке байланысты сөйлем құрап,сөйлемнің ішінен сөздік қор мен сөздік құрамға жататын сөздерді табыңыздар.


    Жұптық тапсырма «Төрт сөйлем» әдісі

    8-тапсырма.

    Экранда мамандық түрлері кластер арқылы беріледі.Оқушылар жұптық жұмыс жасай отырып,таңдаған мамандықтары бойынша мәлімет жинақтайды.Зерттеу жұмысын жұбымен қорғайды.


    Инженерлер,ІТ саласының мамандары ,нанотехнология саласының мамандары,электроника және биотехнология мамандары, маркетологтар,

    Логистер,экологтар, дәрігерлер т.б.

    Пікір.Оқыған мәтін бойынша өз пікірінді бір сөйлеммен жаз.

    Дәлел.Өз пікіріңді бір сөйлеммен дәлелде.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Акшауова Раушан Ыскаковна
    08 Қаңтар 2023
    309
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қазақ тілі 8-сынып Мамандық

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қазақ тілі 8-сынып Мамандық

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Жаңартылған бағдарлама бойынша жасалған ашық сабақ жоспары
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Білім беру ұйымының атауы


    Пәні:

    Қазақ тілі

    Бөлім:

    3-бөлім: Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтары. Лексика

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сынып: 8

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Мамандық

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    8.1.4.1. - мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау;

    8.4.3.1. – сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолдану;

    Сабақтың мақсаты

    Мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтайды. Сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолданады.


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    8 минут

    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    1. Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу.

    Сыныпты екі топқа бөлу.

    Үй тапсырмасын сұрау.

    Сабақтың тақырыбын болжау.

    Жаңа сабаққа бағыттау сұрақтарын қоямын.

    Сұрақ-жауап

    1.Тас,құм,цемент,қалақ-бұлармен кімдер жұмыс істейді?

    2.Кітап,журнал,бор,тақта-бұлармен кімдер жұмыс жасайды?

    3.Халат,тонометр,шприц,қан сараптамасы-бұлар қандай мамандарға тән?

    4.Қағаз.компьютер,калькулятор-бұл кімдердің құралы?

    5.Осы барлық жұмыс істейтін адамдарды қалай атайды?

    6.Белгілі бір маман иесі болу үшін не керек?


    1-тапсырма Қоғамның мамандықтарға сұранысы туралы ой бөлісу.

    Кестеге қарап ой бөлісу.

    Қандай мамандықтар жасырылған?

    Н

    А

    Н

    О

    Т

    Е

    Х

    Н

    О

    Л

    О

    Г

    И

    Я

    Ы

    Р

    О

    Б

    О

    Т

    О

    Т

    Е

    Х

    Н

    И

    К

    А

    Т

    А

    Б

    Р

    А

    Ж

    И

    Л

    В

    Я

    Ұ

    О

    Ө

    Һ

    А

    Т

    Л

    О

    Г

    И

    С

    Т

    С

    Т

    Қ

    Г

    Қ

    Ү

    Б

    И

    О

    Т

    Е

    Х

    Н

    О

    Л

    О

    Г

    И

    Я

    Р

    Қ

    А

    З

    А

    Р

    Л

    Т

    А

    Н

    Г

    Ң

    С

    Ә

    Д

    Д

    Ч

    Ь

    Ң

    Б

    І

    Т

    Э

    К

    О

    Л

    О

    Г

    П

    Я

    Т

    Ц

    У

    Т

    М

    А

    Р

    К

    Е

    Т

    И

    Н

    Г

    Өздеріңіз атаған мамандықтар жайлы не айтар едіңіздер?

    Бүгінгі таңда сұранысқа ие мамандықтар дегенді қалай түсіндіресіздер?

    Билл Гейтстің болашаққа байланысты болжамы:

    «Алдағы 20 жылда қазіргі мамандықтардың көпшілігі автоматты бағдарламамен жабдықталып,біліктілігі төмен мамандар бәсекеге ілесе алмай қалуы мүмкін». Автордың ойымен келісесіздер ме?




    Амандасу. Берілген сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын болжайды.




    Дәптерге күннің жады мен сабақ тақырыбын жазады.

    Бағалау парағын тарату










    1.Графиктік мәтіннен маңызды деректерді анықтайды.

    2.Түлектер, студенттер, мамандық иелерінің көрсеткіштерін салыстырып жазады.

    Қ/Б: «Еркін микрофон» әдісі












    №2 таныстырылым



    Рисунок 1






    Мамандықтардың суреттері

    Сабақтың ортасы

    30 минут

    Тыңдалым 2-тапсырма


    І топ «СВОТ» талдау

    ІІ топ «Сұрақ қою, жауап беру, қайта сұрақ қою» әдісі


    Тыңдалым мәтіні бойынша мынадай тапсырмалар беріледі:

    1.Мәтінді мұқият тыңдаңыз,мәтіндегі негізгі ойды «Түртіп алу»әдісімен жазып алыңдар.

    2.Мәтіндегі сөздік қорға енетін сөздерді теріп жазыңыздар.

    3.Мәтіндегі«менеджмент»,«компания»,«туризм»,«спорт»,(«өндіріс»деген сөздер сөздік қорға жата ма,сөздік құрамға жата ма? Пікіріңді дәлелде.


    І топ «СВОТ» талдау

    ІІ топ «Сұрақ қою, жауап беру, қайта сұрақ қою» әдісі

    «Суреттер сөйлейді» тәсілі бойынша жұмыс.


    Суретте көрсетілген мамандық пен кәсіп түрлеріне қатысты сөздерді тауып,олардың қай тілден енгендігін анықтаңдар.Суретке байланысты сөйлем құрап,сөйлемнің ішінен сөздік қор мен сөздік құрамға жататын сөздерді табыңыздар.


    Жұптық тапсырма «Төрт сөйлем» әдісі

    8-тапсырма.

    Экранда мамандық түрлері кластер арқылы беріледі.Оқушылар жұптық жұмыс жасай отырып,таңдаған мамандықтары бойынша мәлімет жинақтайды.Зерттеу жұмысын жұбымен қорғайды.


    Инженерлер,ІТ саласының мамандары ,нанотехнология саласының мамандары,электроника және биотехнология мамандары, маркетологтар,

    Логистер,экологтар, дәрігерлер т.б.

    Пікір.Оқыған мәтін бойынша өз пікірінді бір сөйлеммен жаз.

    Дәлел.Өз пікіріңді бір сөйлеммен дәлелде.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Презентация 9 сынып
    08.01.2023
    309
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Акшауова Раушан Ыскаковна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации