Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қазақ тілі 8-сынып Мамандық
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәні: |
Қазақ тілі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бөлім: |
3-бөлім: Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтары. Лексика |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 8 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Мамандық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
8.1.4.1. - мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау; 8.4.3.1. – сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолдану; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтайды. Сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолданады.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 8 минут |
І.Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу. Сыныпты екі топқа бөлу. Үй тапсырмасын сұрау. Сабақтың тақырыбын болжау. Жаңа сабаққа бағыттау сұрақтарын қоямын. Сұрақ-жауап 1.Тас,құм,цемент,қалақ-бұлармен кімдер жұмыс істейді? 2.Кітап,журнал,бор,тақта-бұлармен кімдер жұмыс жасайды? 3.Халат,тонометр,шприц,қан сараптамасы-бұлар қандай мамандарға тән? 4.Қағаз.компьютер,калькулятор-бұл кімдердің құралы? 5.Осы барлық жұмыс істейтін адамдарды қалай атайды? 6.Белгілі бір маман иесі болу үшін не керек? 1-тапсырма Қоғамның мамандықтарға сұранысы туралы ой бөлісу. Кестеге қарап ой бөлісу. Қандай мамандықтар жасырылған?
Өздеріңіз атаған мамандықтар жайлы не айтар едіңіздер? Бүгінгі таңда сұранысқа ие мамандықтар дегенді қалай түсіндіресіздер? Билл Гейтстің болашаққа байланысты болжамы: «Алдағы 20 жылда қазіргі мамандықтардың көпшілігі автоматты бағдарламамен жабдықталып,біліктілігі төмен мамандар бәсекеге ілесе алмай қалуы мүмкін». Автордың ойымен келісесіздер ме?
|
Амандасу. Берілген сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын болжайды.
Дәптерге күннің жады мен сабақ тақырыбын жазады. |
Бағалау парағын тарату
1.Графиктік мәтіннен маңызды деректерді анықтайды. 2.Түлектер, студенттер, мамандық иелерінің көрсеткіштерін салыстырып жазады. Қ/Б: «Еркін микрофон» әдісі
|
№2 таныстырылым
Мамандықтардың суреттері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 30 минут |
Тыңдалым 2-тапсырма
І топ «СВОТ» талдау ІІ топ «Сұрақ қою, жауап беру, қайта сұрақ қою» әдісі
Тыңдалым мәтіні бойынша мынадай тапсырмалар беріледі: 1.Мәтінді мұқият тыңдаңыз,мәтіндегі негізгі ойды «Түртіп алу»әдісімен жазып алыңдар. 2.Мәтіндегі сөздік қорға енетін сөздерді теріп жазыңыздар. 3.Мәтіндегі«менеджмент»,«компания»,«туризм»,«спорт»,(«өндіріс»деген сөздер сөздік қорға жата ма,сөздік құрамға жата ма? Пікіріңді дәлелде.
І топ «СВОТ» талдау ІІ топ «Сұрақ қою, жауап беру, қайта сұрақ қою» әдісі «Суреттер сөйлейді» тәсілі бойынша жұмыс.
Суретте көрсетілген мамандық пен кәсіп түрлеріне қатысты сөздерді тауып,олардың қай тілден енгендігін анықтаңдар.Суретке байланысты сөйлем құрап,сөйлемнің ішінен сөздік қор мен сөздік құрамға жататын сөздерді табыңыздар.
Жұптық тапсырма «Төрт сөйлем» әдісі 8-тапсырма. Экранда мамандық түрлері кластер арқылы беріледі.Оқушылар жұптық жұмыс жасай отырып,таңдаған мамандықтары бойынша мәлімет жинақтайды.Зерттеу жұмысын жұбымен қорғайды.
Инженерлер,ІТ саласының мамандары ,нанотехнология саласының мамандары,электроника және биотехнология мамандары, маркетологтар, Логистер,экологтар, дәрігерлер т.б.
Пікір.Оқыған мәтін бойынша өз пікірінді бір
сөйлеммен жаз. Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |