Материалдар / Қазақ тілі мен әдебиеті сабағында білім сапасын арттыру жолдары

Қазақ тілі мен әдебиеті сабағында білім сапасын арттыру жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімдері үшін қажет. Мұғалім сабағын қалай тиімді өткізуге болады, білім сапасын жоғарылату жолы туралы айтылады. Оқушының болашақта мамандық таңдау, яғни кәсіби тағдыры тек қана жақсы мұғалімге байланысты. Бұл мақсатта жаңашыл педагогтердің инновациялық тәжірибесін шығармашылық ынтамен меңгеру және пайдалану қажет.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қаңтар 2019
4200
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Раздольное негізгі мектебі» КММДайындаған: Сағындыкова А.ӘҚазақ тілі мен әдебиеті сабағында білім сапасын арттыру жолдарыҚай салада болмасын ондағы жұмыстың нәтижесі сапамен өлшенеді. Сапалы оқыту және оқушылардың өздігінен оқып, білім алуына баулу негізінде ғана оқушылардан парасатты азамат тәрбиелеп шығаруға болады. Білімнің сапалы болуы тікелей мұғалімге, оның білім дәрежесі мен іздену шеберлігіне байланысты. Жаңа заман мұғалімі «дайын» білім көзі ғана болмай, оқушылардың танымдық іс - әрекетінің ұйымдастырушысы және үйлестіруші бола білуі, білімнің құндылық ретіндегі сипатына терең мән беруі, нәтижеге бағытталған білім беруде жаңа жолдар мен әдістер табуға дағдыланған маман болуы қажет.Оқушының болашақта мамандық таңдау, яғни кәсіби тағдыры тек қана жақсы мұғалімге байланысты. Бұл мақсатта жаңашыл педагогтердің инновациялық тәжірибесін шығармашылық ынтамен меңгеру және пайдалану қажет. Ұлы ойшыл Плутарх кезінде былай депті: “…Көптеген табиғи талант дарынсыз ұстаздардың кесірінен жойылып кетеді. Олар дарынның табиғи құбылысына терең бойлай алмай, тұлпарды есекке айналдырып құртып тынады». Сондықтан, мұғалімнің мойнында бала алдында, қоғамның алдында үлкен жауапкершілік тұр. Өзім жетекшілік ететін 5-6 сыныптың білім сапасы 5-сыныпта 100% көрсетсе, 6- сыныпта 50%; екінші тоқсанда бұл көрсеткішті 55 пайызға көтеру үшін оқушыларға деңгейлік тапсырмалар дайындап, оқуға қызығушылықтарын арттыру мақсатында сабақта қолданатын әдістерді әлі де сүзгіден өткізіп, тиімді пайдалану жоспарланды. 5-сыныпта жалғыз оқушы, ал жаңа оқыту жүйесі бойынша тапсырмалар топпен жұмыс жасауға негізделген. Сондықтан, маған тапсырмаларды өзгертіп, жалғыз оқушыға лайықтау керек болады. Мен сабақ беретін 7 – сыныпта білім сапасы І тоқсанда 63 пайызды құрап тұр. Енді алда жоспарда тұрғаны: Тақырыптық тексеріс жүргізіліп, әр тақырып бойынша қосымша жаттығу жұмыстарын жасау. Өтілген тақырыптарды талдап, оқушы деңгейіне сай үлестірме қағаздардағы тапсырмаларды орындату арқылы, оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттырып, сапаны ІІ тоқсанда 70 пайызға көтеру. 7-сыныппен жұмыс істеуде маған сынып жетекшісінің, психологтің көмегі ауадай қажет.8, 9 сыныптар 50 пайыздан көрсеткіш көрсетті. Бұл сыныптармен де қосымша жұмыс жасап, білім сапасын көтеру көзделіп отыр. Бұл сыныптардың оқушыларының оқу-танымдық құзыреттіліктерін қалыптастыру үшін, танымдық іс-әрекет белсенділіктерін арттыру үшін, көрнекі құралдар, техникалық құралдарды жиі пайдалану қажеттілігі туындады. Әр оқушының жеке бас ерекшеліктерін ескере отырып деңгейлік жұмыс түрлерін іріктеп алдым.Сапаны көтеремін деп айтқан соң туындайтын сұрақ: • Баланы не қызықтырады, ол қоршаған ортадан нені танығысы келеді; • Бала ақпаратты қалай алады: таным түрлері (ойлау, есту, көру т.б.). • Бала ақпаратты қалай қорытады: жас ерекшелігіне байланысты жүйелеу, жинақтау, реттеу, ұмыту және т.б. Осы орайда шешілуі тиіс міндеттер:
  • Қазақ тілі мен әдебиеттің білім сапасын алдағы көрсеткіштермен салыстыра отырып, оқушы білімін нақты бағалау;
  • Үлгерімі нашар және қабілетті оқушылармен жекелей жұмыс жасау;
  • Оқушыны алдағы уақытта жақсы оқуға, күнделікті сабаққа үнемі дайындалып келуге ынталандыру;


Сөз аяғын маған әсер еткен, ой салған мына сөздермен аяқтағым келеді:У входа в университет в Южной Африке для сообщения было опубликовано следующее сообщение: Уничтожение любой нации не требует использования атомных бомб или использования ракет дальнего радиуса действия. Требуется только снижение качества образования и разрешение обмана на экзаменах учащимися.
  • Пациенты умирают от рук таких врачей;
  • Здания разрушаются от рук таких инженеров;
  • Деньги теряются от рук таких экономистов и бухгалтеров;
  • Человечество умирает от рук таких религиозных ученых;
  • Справедливость утрачивается от рук таких юристов и судей;
  • Управление теряется в руках законодателей.
« Крах образования – это крах нации»

Біздің елдің болашағы – жастарда, демек, оларды тәрбиелеп отыраған ұстазда. Алдымызда жай ғана оқушы отыр деп қарамай, болашақ отыр деп түсінсек, көптеген мәселе өздігінен шешім табады деп ойлаймын. Назарларыңызға рахмет!

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ