Казахский язык 2
класс
Список
тем:
І модуль ӨТКЕНДІ
ҚАЙТАЛАУ
-
Танысу.
-
Ә дыбысы.
-
Ү дыбысы.
-
Ұ дыбысы.
-
І дыбысы.
-
Ө дыбысы.
-
Ы дыбысы.
-
Ғ дыбысы.
-
Қ дыбысы.
-
Ң дыбысы.
-
Һ дыбысы.
-
Ойын сабақ.
ІІ
модуль МЕКТЕПТЕ
-
Мектеп.
-
Мектепте.
-
Біздің сынып.
-
Қайталау сабағы.
-
Сабақта.
-
Сыныпта.
-
Мектепке барар жол.
-
Нәтиже сабақ.
-
Ойын сабақ.
ІII модуль
КҮЗ
-
Күз айлары.
-
Бақта.
-
Күзде.
-
Базарда.
-
Күзгі киімдер.
-
Нәтиже сабақ.
ІV модуль МЕНІҢ
ОТБАСЫМ
-
Менің отбасым.
-
Өзім туралы.
-
Мен және біз.
-
Атам мен әжем.
-
Әкем мен шешем.
-
Бұлар кімдер?
-
Досымның отбасы.
-
Отбасы.
-
Нәтиже сабақ.
V модуль АДАМНЫҢ ДЕНЕ
МҮШЕЛЕРІ.
КИІМДЕР
-
Адам.
-
Тазалық – саулық
кепілі.
-
Дене мүшелері.
-
Не істеу керек?
-
Кім не істеді?
-
Қайталау сабағы.
-
Киімдер.
-
Менің киімдер.
-
Киім дүкенінде.
-
Не сатып алды?
-
Нәтиже сабақ.
VI модуль МЕНІҢ
ЗАТТАРЫМ
-
Бөлме заттары.
-
Қарындаштар.
-
Доп.
-
Қайталау сабағы.
-
Үлкен бөлмеде.
-
Оқу құралдары.
-
Кімде не бар?
-
Заттар.
-
Нәтиже сабақ.
-
Ойын сабақ.
|
VII модуль
ҚЫС
-
Қыс айлары.
-
Жаңа жыл.
-
Қайталау сабағы.
-
Қысқы киімдер.
-
Қыста.
-
Нәтиже сабақ.
-
Ойын сабақ.
VIII модуль МЕНІҢ
ҮЙІМ
-
Менің үйім.
-
Менің бөлмем.
-
Менің қалам.
-
Қайталау сабағы.
-
Қалада.
-
Ауылда.
-
Сен қайда бардың?
-
Нәтиже сабақ.
-
Ойын сабақтар.
-
Ойын сабақтар.
IX модуль
АЗЫҚ-ТҮЛІК
-
Менің үйім.
-
Дүкенде.
-
Сусындар.
-
Азық-түлік
дүкенінде.
-
Қайталау сабағы.
-
Жемістер.
-
Көкөністер.
-
Аз ба, көп пе?
-
Көкөністер
дүкенінде.
-
Нәтиже сабақ.
-
Ойын сабақ.
X модуль АПТА
КҮНДЕРІ
-
Сағат.
-
Апта күндері.
-
Уақыт.
-
Қайталау сабағы.
-
Сағат.
-
Сағат неше?
-
Нәтиже сабақ.
-
Ойын сабақ.
XI модуль
КӨКТЕМ
-
Көктем.
-
Көктемде.
-
Аз ба, көп пе?
-
Көктемгі мерекелер.
-
Нәтиже сабақ.
-
Ойын сабақ.
XII модуль ЖАНУАРЛАР
ӘЛЕМІНДЕ
-
Үй жануарлары.
-
Үй құстары.
-
Үй жануарлары.
-
Аз ба, көп пе?
-
Аңдар.
-
Хайуанаттар бағында.
-
Достар.
-
Құстар бағында.
-
Балықтар.
-
Нәтиже сабақ
-
Ойын сабақ.
XIII модуль
ЖАЗ
-
Жаз.
-
Жазда.
-
Жазғы каникул.
-
Нәтиже сабақ.
-
Ойын сабақ.
|
Пример разработки урока:
Сабақтың
тақырыбы: "Күз айлары"
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Күз
туралы түсінік беру. Күз айларынының ерекшеліктерін атап,
оқушыларға табиғаттың көркемдігін бейнелеуді тапсыру. Сабақты
ән-күй, бейнелеу өнері пәндерімен байланыстыру.
Тәрбиелік: Бейнелеу
арқылы балаларды көркемдікке тәрбиелеу.
Дамытушылық: Қисынды
ойлау қабілетін дамыту.
Сабақтың
барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Модульдің құрамын түсіндіру.
ІІІ. Сабақтың мақсатын, барысын түсіндіру.
ІV. Жаңа сабақ.
Модуль
тақырыбына сурет бойынша жұмыс. Күз мезгілі туралы жалпы түсінік
беру. Сабақты
қоршаған ортаға байланысты,
нақты айтар болсақ, сабақ өтіліп отырған күз айына арнау. Ауа
райы,
табиғат көрінісі, құбылыстары
туралы оқушылардың ана тілінде түсіндіру. Ол
құбылыстардың
атауларын қазақ тілінде бірнеше
рет айту, жазу, тыңдату арқылы оқушылардың естеріне сақтату.
Сөздікпен жұмыс:
-
өтетін сөздердің, сөз
тіркестерінің мағыналарын түсіндіріп, аудару;
-
дұрыс айтуға
дағдыландыру:
-
мұғалім мәнерлеп
оқиды;
-
оқушылар қайталап
оқиды;
-
оқушылар тізбектеп
оқиды;
-
сөз тіркестерін
құрау;
-
сөйлемдер құрау.
1. Оқылым. Күз.
Оқылым әректін іске асыру
мақсатында 1-тапсырманы мұғалім өзі оқып, үлгі көрсетеді.
Мәтінді
өзі аударып, мағынасын
оқушыларға түсіндіреді. Оқушылармен оқылым әрекетін
жалғастыру.
Сыныптағы барлық оқушыларға
кезекпен оқыту.
2. Есте сақтау қабілетіне тапсырма. Осы
мақсатта 2-тапсырманы орындату. Ауызша
қайталаулардан соң, тақта
алдында жұмыс. Шығармашылық жұмыспен ұштастыру үшін
оқушыларға сөзжұмбақ немесе
тізбексөз жасату.
3. Айтылым. Сурет бойынша жұмыс. Бұл
мақсатта негізгі тақырып «Күз» тақырыбы бойынша
сөз тіркестерін жасатып,
сөйлесу, тілдесу әрекеттеріне жетелеу.
4. Сергіту сәті.
5. Жазылым.
Жазылым әрекетіне 4-тапсырманы
ұсыну. Үлгі бойынша бір сөзден дамыта отырып, сөйлем құрап сөйлеуге
жетелеу. Әрі сөздерге, сөз тіркестеріне, сөйлемдерге байланысты
сұрақ қоя білуді үйрету.
6. Тілдесім.
Тілдесім әрекетіне сурет
бойынша жасалған сөйлесу (диалог) ұсыну. Сурет бойынша
сұрақ-жауап
жасау. Табиғаттың өзгерісіне
байланысты түстер тақырыбын қайталау. Суреттегі
оқушылардың
киімдерінің түстері туралы
айтып, оқушылардың өз киімдері туралы айтқызу. Осы
тақырыпта
жұптық жұмыс жасау. Тапсырманы
екеуара парталас жұптардың сөйлесуді саналы түрде
мәнерлеп
оқуымен
аяқтау.
V. Сабақты қорытындылау. Жаңа тақырыпты
бекіту:
а) сұрақ-жауап
жасау;
ә) күз айларының атауларын және жаңа сөздерді қайталау;
б) «Күзгі жапырақ» атты сурет салдырып, оқушылардың эстетикалық
талғамын байқау.
VІ. Үйге
тапсырма.