Бөлім:
|
5-бөлім: Биоалуантүрлілік.
«Қызыл кітапқа енген жануарлар мен
өсімдіктер»
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Л.Амиргалиева
|
Күні:
|
11.01
|
Сыныбы:
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
«Қызыл кітапқа» енген
жануарлар мен өсімдіктер
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
8.2.3.1 БАҚ материалдары негізінде стильдік ауытқуларды,
орынсыз қолданылған сөз оралымдарын талдап, стильдік түзетулер
жасау,
редакциялау
8.3.5.1 тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем
жасаудағы өзіндік орның, қызметін түсініп
қолдану
|
Сабақтың
мақсаты:
|
БАҚ материалдары негізінде стильдік ауытқуларды, орынсыз
қолданылған сөз оралымдарын талдап, стильдік түзетулер жасау,
редакциялау. Тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем
жасаудағы өзіндік орның, қызметін түсініп
қолдану
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
ЕБҚ
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
(Ұ) “Көбелек тілек”
әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне
жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал
қалыптастыру
|
Оқушыларды топтарға
біріктіруді ұйымдастыру:
Көбелектің көмегімен
оқушыларды 2 жұпқа
біріктіру.
I –
қызыл
II –
көк
|
оқушыны бір-біріне тілек айту
арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады.
|
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері.
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін
толықтырады.
Өз ойымен
бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Қызыл кітапқа енген
жануарлар ата?
Тұрлаулы мүше
дегеніміз?
Тұрлаусыз мүше
дегеніміз?
Қызыл кітаптің маңыздылығы
ата?
|
Дұрыс мағынада жауап беруге
бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір
көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар
қойылады.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру
|
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
31 мин.
|
№6-тапсырма:
Төменде берілген
мәтінді сөз тіркестерін қатыстырып, жалғастырып
жаз.
Австронавт- ғарыш кемесін
жүзуге немесе ғарышқа саяхат жасауға және сонда жұмыс істеуге
маманданған адам. «Австронавт» сөзін НАСА 1958 жылдың желтоқсанында
сол кезде өздері ғарышқа ұшуға дайындап жатқан адамдарды атау үшін
пайдаланды.Орыстар мен қытайлар ғаршқа сапар шегетін адамды
«космонавт» және «тайконавт» деп, ал француздар осы мсағынада
«автронавт» немесе «спатионафт» деп атайды. Ал қазақтар ғарышқа
сапар шегетін адамдарды «ғарыщкер» деп
атайды.?
|
Төменде берілген мәтінді сөз
тіркестерін қатыстырып, жалғастырып
жазады
|
-Сабақтан алған
әсерін жазады.
-Сұрақтарға жуап
береді.
|
Жалпы – 3
балл
|
|
Жұптық
жұмыс.
|
№8-тапсырма:
«Қызыл кітаптің
маңыздылығы» тақырыбында диалог құрыңдар. Диалогте сөз тіркесін
пайдаланыңдар
1қадам:Сұхбат
алу
2қадам:Орындарымен
алмасу.
3 қадам: Диалог
құру
|
«Қызыл кітаптың
маңыздылығы» тақырыбында диалог құрады, сөз тіркесін
пайдаланады
|
-Сұрақтарға жуап
береді.
- жұппен жумыс
жасайды
|
Жалпы- 4
балл.
|
Оқулық, жұмыс
дәптерлері. Әлеуметтік желі
|
Жеке
жұмыс
|
№9-тапсырма:
«Табиғат және мен»
тақырыбына 50-60 сөзден тұратын эссэ жаз.Сөз тіркестерінің түрлерін
ата..
|
«Ғалам және мен» тақырыбына
50-60 сөзден тұратын эссэ
жазады
|
Дескриптор:
- 3
балл.
Эссэ
жазады
ЕБҚ
Келді, оқыды, жазды,
жүгірдім, оқы сөздерін
жіктеңіз
|
Жалпы
3балл
|
Оқулық.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа
қорытынды жасайды.
|
|
1-10 баллдық жүйе бойынша
оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|