Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлім: |
5-бөлім: Биоалуантүрлілік. «Қызыл кітапқа енген жануарлар мен өсімдіктер» |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Л.Амиргалиева |
|
Күні: |
11.01 |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Қызыл кітапқа» енген жануарлар мен өсімдіктер |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.2.3.1 БАҚ материалдары негізінде стильдік ауытқуларды, орынсыз қолданылған сөз оралымдарын талдап, стильдік түзетулер жасау, редакциялау 8.3.5.1 тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік орның, қызметін түсініп қолдану |
|
Сабақтың мақсаты: |
БАҚ материалдары негізінде стильдік ауытқуларды, орынсыз қолданылған сөз оралымдарын талдап, стильдік түзетулер жасау, редакциялау. Тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік орның, қызметін түсініп қолдану |
Сабақтың барысы:
ЕБҚ
Келді, оқыды, жазды, жүгірдім, оқы сөздерін жіктеңіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
қазақ тілі ҚМЖ 8-сынып
қазақ тілі ҚМЖ 8-сынып
Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлім: |
5-бөлім: Биоалуантүрлілік. «Қызыл кітапқа енген жануарлар мен өсімдіктер» |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Л.Амиргалиева |
|
Күні: |
11.01 |
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Қызыл кітапқа» енген жануарлар мен өсімдіктер |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.2.3.1 БАҚ материалдары негізінде стильдік ауытқуларды, орынсыз қолданылған сөз оралымдарын талдап, стильдік түзетулер жасау, редакциялау 8.3.5.1 тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік орның, қызметін түсініп қолдану |
|
Сабақтың мақсаты: |
БАҚ материалдары негізінде стильдік ауытқуларды, орынсыз қолданылған сөз оралымдарын талдап, стильдік түзетулер жасау, редакциялау. Тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік орның, қызметін түсініп қолдану |
Сабақтың барысы:
ЕБҚ
Келді, оқыды, жазды, жүгірдім, оқы сөздерін жіктеңіз
шағым қалдыра аласыз













