Материалдар / Қазақ тілінен ашық сабақ "Мен (бен, пен), және шылаулары"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қазақ тілінен ашық сабақ "Мен (бен, пен), және шылаулары"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мен (бен, пен), және шылаулары сөз бен сөзді, сөйлем мен сөйлемді байланыстыратындығын ұғындыру, топтық жұмыста сыни ойлау арқылы білімді тәжірибемен қолдану. Өткен сабақпен жаңа сабақты байланыстыра отырып меңгереді; мен (бен, пен), және шылаулары туралы нақтырақ мағлұмат алады; Сұраққа жауап бермесе де, сөйлемде қызмет атқара алмаса да, ол сөздер сөз табына жататынын ұғындыру. Шылаулар арқылы байланысқан сөздердің қай сөз табына жататындығы айтылады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2019
900
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: қазақ тіліСынып: 4 «А» Ахметова Б.Т.
Тақырып:Мен (бен, пен), және шылаулары
Оқыту мақсатыМен (бен, пен), және шылаулары сөз бен сөзді, сөйлем мен сөйлемді байланыстыратындығын ұғындыру, топтық жұмыста сыни ойлау арқылы білімді тәжірибемен қолдану.
Күтілетін нәтиже:
  • өткен сабақпен жаңа сабақты байланыстыра отырып меңгереді;
  • мен (бен, пен), және шылаулары туралы нақтырақ мағлұмат алады;
  • МодульдерӘдіс - тәсілдер

    1.Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер- Оқушылармен бірлесе сабақтың мақсатын жоспарлау «Сен маған-мен саған»- Диалогтік оқыту (Топтық жұмыс)2.СТО 3. Оқыту үшін бағалау - Өзін-өзі бағалау парағы4. Жас ерекшеліктеріне сай оқыту5. АКТ - интерактивті тақтамен жұмыс6. Талантты және дарынды балаларды оқыту (А, В, С деңгейіндегі оқушыларды ескеру, бақылау)7. Оқытуды басқару және көшбасшылық (Сыныпты дұрыс ұйымдастыру).
    Ресурстароқулығы, суреттер, тапсырма жазылған карточкалар бағалау парақшалары,
    Жоспар
    КезеңдерМұғалім іс-әрекетіОқушы әрекеті
    І Ұйымдастыру кезеңі





























    ІІ Өткенді қайталау















































    Қызығушылы-ғын ояту























    1) Психологиялық ахуал.- Балалар, шаттық шеңберіне тұрайық, менің айтқан сөздерімді қайталайық-Мен сабаққа жақсы қатысып отырамын.-Сабақты зейінді тыңдаймын.-Бүгінгі сабақты түсініп, жақсы баға алуға тырысамын.-Ал, енді өзімізді-өзіміз басымыздан сипап «жарайсың» деп мақтайық

    - Қандай сөз табымен таныстық? Шылау сөйлемдегі қызметіне қарай нешеге бөлінеді?Септеулік шылау, Жалғаулық шылау және Демеулік шылау болып бөлінеді

    Топқа: шылау, септеулік шылау, жалғаулық шылау және демеулік шылау болып бөлінеміз 2) Топбасшы сайлайды, бағалау парағын тарату

    3) «Сен маған-мен саған» әдісімен тақтадағы сұрақтарға жауап берейік.

  • Шылау тобы: Үстеу іс-әрекеттің мезгілін, мекенін, сын-қимылын білдіретін сөздерді үстеу дейміз. Үстеу-сөз табы. Ол қайда? қашан? қалай? деген сұрақтарға жауап береді. Үстеу мағынасына қарай неше топқа бөлінеді. (Мезгіл, мекен, сын-қимыл үстеу болып бөлінеді).


  • Септеулік шылау тобы: Мезгіл үстеуі дегеніміз қимылдың, іс-әрекеттің мезгілін білдіретін сөздерді мезгіл үстеу дейміз. Қашан? деген сұраққа жауап береді).Мекен үстеу дегеніміз іс-ірекеттің болған орнын, бағытын білдіріп, қайда? қайдан? деген сұраққа жауап береді. Жалғаулық шылаулар тобы: Сын-қимыл үстеу дегеніміз іс-әрекеттің амалын, тәсілін, бейнесін білдіреді. Қалай? деген сұрақа жауап береді.Қайда, қандай мекен үстеудің сұрағы.Демеулік шылаулар тобы: Қалай? сұрағына жауап беретін сын-қимыл үстеу - ақырын, әрең, тез-тез. Бүгін-ертең мезгіл үстеуге жатады.-Қазақ тілінде неше сөз табы бар? Қандай сөз таптарын білеміз?













    Үй тапсырмасын тексеру














    шылау, септеулік, жалғаулық және демеулік шылау болып топқа бөлінеді.









    Топтар бір-бірінің сұрақтарына жауап береді.



































    Мағынаны ашу































































    ІҮ Жаңа сабақ
    Тақтаға жеміс, көкөніс, ойыншықтардың суреттері ілінеді. Оқушылар жемістер мен жемістерді, көкеністер мен көкөністерді, ойыншықтар мен ойыншықтардың аттарын қатыстырып, сөйлем құрастырып жазады.Мысалы:1.Алма мен алмұрт-жеміс. 2.Орамжапырақ пен қияр-көкөніс. 3.Қарбыз бен қауын бақшада өседі. 4.Апам дүкенннен күріш, ұн, қант және әр түрлі ыдыстар сатып әкелді.-Сөйлем ішінен шылауларды тапқызу.Оқушы жауабы: мен, пен, бен, және - шылаулар. Олар сөз бен сөзді байланыстырып тұр.
  • Сергіту сәті: (музыка әуенімен)
  • Дәптермен жұмыс
  • - Ең алдымен дәптерімізге бүгінгі күнді жазайық. Көркем жазу жолын толтырайық.
  • Ол үшін 1 мин ішінде жадыңда сақтап, «Артық сөзді тап!» көркем жаз.
  • -Ал балалар, осы сөздерге сұрақ қойып көрейікші. 1.Сұрақ қойыла ма?2.Сұрақ қойылмаса, онда олар сөйлемде қызмет атқара ала ма?3.Егер сөйлемде қызмет атқара алмаса, онда ол сөздердің толық мағынасы бар ма?4.Сұраққа жауап бермесе де, сөйлемде қызмет атқара алмаса да, ол сөздер сөз табына жатады Оқулықпен жұмысШылау тобы:1-ж/ғу Сөздерді көшіріп жазып, сөз бен сөзді байланыстырып тұрған шылаулардың астын сыз. Сөздерді салыстырып, мен (бен, пен) шылауларының өзгеру себебін айт.Септеулік шылау тобы: 2-ж/ғу Сөздерді оқып, шылаулар қойып жазу.Шылаулардың мен, пен, бен болып өзгеруі анықталады.Шылаулар арқылы байланысқан сөздердің қай сөз табына жататындығы айтылады.Жалғаулық шылау тобы: 3-ж/ғу Мәтін оқылып, ішінен шылауларды тауып көшіріп жаз.Демеулік шылау тобы:4-ж/ғу Шылау арқылы байланысқан сөздерді көшіріп жаз








































    Қорытынды
    «Жүгірме диктант» 3 мин ішінде топбасшсы тобына мәтінді жазғызу керек Сабақты бекіту



    ҮІ Бағалау



    Топ жұмысын бағалау (бағалау парақшасы)



    Спикер бағалайды.

    Кері байланыс «Данышпан үкі»



    Үйге5-ж/ғу, 154-бет, ережелер жатта

    Мұғалім рефлексиясыСабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары шынайы болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным өз мәнінде жүзеге асты ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандайөзгерістер енгіздім және неліктен?















    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!