Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
(Б) Бастапқы
стимул. «Кеңес билігінің орнауы»
суретпен жұмыс.Сұрақтар қойып,
әңгімелесу
Кім?
Не?
Неге?
Қашан?
Қайда?
Сабақ тақырыбы, мақсаты,
бағалау критерийлерімен
таныстыру.
|
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
мадақтау
|
Тақырып
тық
суреттер
|
Жаңа
білім
|
Тақырыпқа
шолу.
- Қос үкімет қашан
орнады?
- Неліктен кеңестер Уақытша
үкіметке қарсы болды?
Кеңестердің негізгі мақсаттары
қандай еді?
Зерттеу мен
талдау
1-тапсырма.
Бейнематериалды көріп,
кеңестердің ұрандары қандай әлеуметтік топтарға
және таптарға қажет және тиімді болғанын түсіндіріп үлгіге сәйкес
кестеге жазыңыз
Ұрандар
|
Шаруа/жұмысшы/зиялылар/буржуазия
|
"Жер шаруаларға, өнеркәсіп
жұмысшыларға"
|
шаруаларға, себебі жер табыс көзі;
жұмысшыларға, себебі завод-фабрика олардың жұмыс
орны әрі табыс көзі
|
"Халыққа
бейбітшілік"
|
|
"Ұлттар арасындағы
теңдік"
|
|
"8 сағаттық жұмыс
күні"
|
|
"Барлық билік
кеңестерге"
|
|
ЕБҚ оқушылар негізгі термин
сөздерді мәтіннен
анықтайды;
2
тапсырма.Қандай әлеуметтік топ өкілдері
большевиктерді қолдады?
3-тапсырма. Қазақстанда кеңес билігі қалай
орнады? Мәтінді оқып, төмендегі сұрақтарға жауап тауып, кестені
толтырыңыз.
қала
|
Кеңес билігі
орнады
|
Қандай жолме
орнады
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЕБҚ оқушыға қолдау көрсету
мақсатында суреттің үлкен нұсқасын
ұсынамын.
Қазан революциясының
салдары:
-
Уақытша үкіметті биліктен тайдыру.
-
Кеңес үкіметінің билігін мойындату.
-
Большевиктер Германиямен бейбіт келісім орнатып, бірінші дүниежүзілік соғыстан шығатынын хабарлайды
• Азамат
соғысының
басталуы 1918-20
ж.ж.
|
Мәтінмен
жұмыс
Мәтіннен негізгі идеяны
анықтайды
Дескрипторлар
әлеуметтік топтарға және
таптарға қажет және тиімді болғанын
анықтайды;
Қандай әлеуметтік топ өкілдері
большевиктерді қолдағанын
сипаттайды;
Дескрипторлар:
Қазақстанда кеңес билігінің
ерекшеліктерін анықтайды;
Қазан революциясының салдарына
талдау жасайды;
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
Бағалау критерийлеріне
мақсаттарға жетуін бағалау
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
|
https://www.youtube.com/watch?v=4fwLWweUW20
Октябрьская
революция
қандай әлеуметтік топтарға
және таптарға қажет және тиімді болғанын түсіндіріп үлгіге сәйкес
кесте
суреттер
кесте
|
Кері
байланыс
|
Жалғастырыңыз:
Маған ... қызықты
болды
Бұл ... қиындық
туғызды
Осы ... мені
ойландырды
|
Тақырып бойынша не білетінін,
не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|