Қазақстан азаматтық қарсыластық жылдарында (1917-1920 жылдар)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақстан азаматтық қарсыластық жылдарында (1917-1920 жылдар)

Материал туралы қысқаша түсінік
 Қазан төңкерісінің орнауына қатысты Қазақстандағы оқиғаларды біледі және өткен кезеңмен салыстыра отырып өзгерістер мәнін анықтайды.  Тарихи дерек көздердің объективтілік деңгейін бағалайды.  Қазақстандағы қоғамдық–саяси үдерістерді біледі.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы

11орта мектебі

Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

Қазақстанда кеңестік биліктің орнығуы

Педагогтің аты-жөні:

Бейсенбекова Ш.А.

Күні:


Сынып: 8 «А,Б»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстан азаматтық қарсыластық жылдарында (1917-1920 жылдар)

Зерттеу сұрағы: Қазан революциясының ұрандары халық арасында қандай үміт тудырды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

8.3.1.2 XX ғасырдың басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси процестерге баға беру.

Сабақтың мақсаты

  • Қазан төңкерісінің орнауына қатысты Қазақстандағы оқиғаларды біледі және өткен кезеңмен салыстыра отырып өзгерістер мәнін анықтайды.

  •  Тарихи дерек көздердің объективтілік деңгейін бағалайды.

  • Қазақстандағы қоғамдық–саяси үдерістерді біледі.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру







Өткен білімді еске түсіру


(Б) Бастапқы стимул. «Кеңес билігінің орнауы» суретпен жұмыс.Сұрақтар қойып, әңгімелесу

Кім? Не? Неге? Қашан? Қайда?

Сабақ тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстыру.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


мадақтау

Тақырып

тық суреттер

Жаңа білім






Тақырыпқа шолу.

- Қос үкімет қашан орнады?

- Неліктен кеңестер Уақытша үкіметке қарсы болды?

Кеңестердің негізгі мақсаттары қандай еді?

Зерттеу мен талдау

1-тапсырма. Бейнематериалды көріп, кеңестердің ұрандары қандай әлеуметтік топтарға және таптарға қажет және тиімді болғанын түсіндіріп үлгіге сәйкес кестеге жазыңыз

Ұрандар

Шаруа/жұмысшы/зиялылар/буржуазия

"Жер шаруаларға, өнеркәсіп жұмысшыларға"

 

 шаруаларға, себебі жер табыс көзі; жұмысшыларға, себебі завод-фабрика олардың жұмыс орны әрі табыс көзі

"Халыққа бейбітшілік"

 

 

"Ұлттар арасындағы теңдік"

 

 

"8 сағаттық жұмыс күні"

 

 

"Барлық билік кеңестерге"

 

 

ЕБҚ оқушылар негізгі термин сөздерді мәтіннен анықтайды;

2 тапсырма.Қандай әлеуметтік топ өкілдері большевиктерді қолдады?



3-тапсырма. Қазақстанда кеңес билігі қалай орнады? Мәтінді оқып, төмендегі сұрақтарға жауап тауып, кестені толтырыңыз.

қала

Кеңес билігі орнады

Қандай жолме орнады










ЕБҚ оқушыға қолдау көрсету мақсатында суреттің үлкен нұсқасын ұсынамын.

Қазан революциясының салдары:

  • Уақытша үкіметті биліктен тайдыру.

  • Кеңес үкіметінің билігін мойындату.

  • Большевиктер Германиямен бейбіт келісім орнатып, бірінші дүниежүзілік соғыстан шығатынын хабарлайды

Азамат соғысының басталуы 1918-20 ж.ж.

Мәтінмен жұмыс







Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды









Дескрипторлар

әлеуметтік топтарға және таптарға қажет және тиімді болғанын анықтайды;

Қандай әлеуметтік топ өкілдері большевиктерді қолдағанын сипаттайды;































Дескрипторлар:

Қазақстанда кеңес билігінің ерекшеліктерін анықтайды;

Қазан революциясының салдарына талдау жасайды;

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады





«Ең үздік жауап»



Бағалау критерийлеріне мақсаттарға жетуін бағалау























«Алақан-жұдырық»















«Жұлдызшалар»





















https://www.youtube.com/watch?v=4fwLWweUW20

Октябрьская революция







қандай әлеуметтік топтарға және таптарға қажет және тиімді болғанын түсіндіріп үлгіге сәйкес кесте







суреттер



















кесте





Бекіту











Сабақты қорытындылау

Қазан революциясының ұрандары халық арасында қандай үміт тудырды?

Үйге тапсырма

Қазақстан азаматтық қарсыластық жылдарында (1917-1920 жылдар)

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка











Кері байланыс

Жалғастырыңыз:

Маған ... қызықты болды

Бұл ... қиындық туғызды

Осы ... мені ойландырды


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады



Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды



А4, конспект





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.12.2022
698
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі