Материалдар / Қазақстандағы этногенез және этникалық процестер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қазақстандағы этногенез және этникалық процестер

Материал туралы қысқаша түсінік
10.2.1.1 -Қазақстандағы этникалық процестерді түсіндіру үшін «антропогенез», «этногенез», «этнос» ұғымдарын пайдалану;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2022
516
8 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

11 орта мектебі

Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

Қазақ халқының шығу тегі

Педагогтің аты-жөні:

Бейсенбекова Ш.А.

Күні:

11.11. 2022 жыл

Сынып: 10 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстандағы этногенез және этникалық процестер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

10.2.1.1 -Қазақстандағы этникалық процестерді түсіндіру үшін «антропогенез», «этногенез», «этнос» ұғымдарын пайдалану;

Сабақтың мақсаты

Қазақстан аумағындағы этногенез және көп ғасырларлық этникалық үдерістерді түсінеді

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


Сәлемдесу, ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Тақтаға тақырыпқа байланысты негізгі сөздер жазылады. Оқушылар бұл ұғымдарға қатысты өз ойларын білдіру қажет.

«антропогенез», «этногенез», «этнос»

Оқушыларға глоссарий таратып беремін, сабақтын тақырыбына байланысты. Сабақ барысында глосарияға сүйенеді

Антропогенез ,Этнос

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


мадақтау

http://kazorta.org/antropogenez-negizderi-antropologiya/

http://kazorta.org/antropogenez-negizderi-antropologiya/


Жаңа білім




Оқушыларға кез-келген этностың белгілі бір даму үдерісінен өтетіні, шарықтау және күйзеліс кезеңдерін бастан кешіретіні туралы түсінік қалыптастырамын. Дүниежүзі тарихымен байланыстыра отырып этностың өмірлік циклін түсіндіремін.

Оқушыларға этностың өмірлік циклін ұсынамын:

1. Территорияны анықтау.

2.Территорияда бір немесе бірнеше этностардың өмір сүруі.

3. Белгілі бір этностың пайда болуы туралы аңыз-дардың орын алуы.

4. Этностың күшейе бастауы.

5. Этностың шарықтау кезеңі.

6. Этнос дамуының бәсеңденуі.

7. Тұрақтылық.

8. Этнос өмірі туралы тек естеліктің қалуы.

Зерттеу сұрақтары:

Сыныпты оқушылардың санына байланысты топқарға бөлемін. Әр топтан бір спикер тақтаға шығып топтын жауабымен таныстырады.

  • Этногенез және этникалық процестер қазақстан аумағындағы қалай жүрді?

  • Қандай факторлар халықтың қалыптасуына әсер етеді?

Халықтардың антропологиялық ерекшеліктерін мен ұқсастықтарын анықтайды. Табиғи сұрыпталу факторларын ескере отырып.

ЕБҚ оқушы (көру және есту қабілеті төмен) сұрақтарға жауапты жазбаша ұсынады.

Халықтардың мәдени факторлар бойынша қалыптасуы, салт-дәстүр, әдет-ғұрып түрінде.

Халықтардың шаруашылық фактор бойынша қалыптасуы.

Халықтардың тілдік ерекшеліктері бойынша қалыптасуы.

Саяси ерекшеліктері бойынша халықтардың қалыптасуы. Соғыс, аумақтық бірлестік, мемлекет қүру.

ЕҚБ маңызды кездесетін термин сөздерді атайды не жазып көрсетеді

Мәтінмен жұмыс




Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды

Бұл алгоритм негізінде оқушылар кез келген бір этносты таңдап алып, талдайды




Топтық жұмысты қорғай отырып осы аталған белгілер этностық, нәсілдік, генетикалық, мәдени, тілдік қасиеттер ұзақ тарихи дамудың нәтижесі деген ортақ түсінікке келу керек.

Оқушылар этногенез және этникалық процестер қазақстан аумағындағы қалай жүрді және қандай кезеңдерге бөлінетін қарастыруға тапсырма беріледі.


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»





«Алақан-жұдырық»





«Жұлдызшалар»




Қазақстан тарихы көне заманнан бүгінгі күнге дейін. 5 томдық. ІІ том. Атамұра, 2010

Қазақ халқының қалыптасуы

http://e-history.kz/kz/scorm/course/148

Исмагулов О.И. Население Казахстана от эпохи бронзы до современности. Алма-Ата, 1970. (антропологическое исследование)

Толыбеков С. Қазақ шежіресі. – Алматы: Қазақстан, 1992.

Валиханов Ч.Ч. Собрание сочинений в пяти томах. Т.II – Алма-Ата: Главная редакция казахской советской энциклопедии, 1985

Бекіту






Сабақты қорытындылау

Үйге тапсырма

Эссе «Қазырғы заманда халқтардын этникалық прроцесстер жүріп жатырма?» 200-250 сөз.



Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка






Кері байланыс

«Жақсы сұрақ» әдісі арқылы кері байланыс жасайды.

  1. Неліктен...?

  2. Егер... болса қалай?

  3. Сіз қалай ...?


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект













Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!