Қазақстандағы туризм және экотуризм

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақстандағы туризм және экотуризм

Материал туралы қысқаша түсінік
әдістемелік нұсқау мұғалімге
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ: қазақ тілі

Мектеп: Т.Рысқұлов атын. мектеп-лицейі

Мұғалімі: Аманкулова Роза

Ұзақ мерзімді жоспар тарауы: ІХ бөлім. Қазақстандағы туризм және экотуризм. Пунктуация (Сілтеме №545 бұйрық), («Мектеп» баспасы)

Сабақтың тақырыбы: Туризм мен табиғатты қорғау. Төл сөздің тыныс белгілері

Күні:


Сынып

8-сынып

Оқу мақсаты:

8.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау

8.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректердің маңызды тұстарын анықтап жазу

Сабақ мақсаты:

Барлық оқушылар орындай алады: тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтін жаза алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

тыңдалған мәтіннің мазмұнын ұсынылған ақпараттарды қолдана отырып түсінеді, мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректерді анықтап жазады.

Кейбір оқушылар орындай алады: тыңдалған мәтіннің мазмұнын ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтай отырып түсінеді, қолданады, мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректерді анықтап жазады.

Бағалау критерийлері

  1. Тыңдалған мәтіннен ақпараттар арқылы астарлы ойды анықтайды

  2. Мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтінді толық жаза алады.

Тілдік мақсат

Негізгі сөздер мен тіркестер: аймақ, бес кластер, туристік өнім, Астана, Алматы, Оңтүстік Қазақстан, Шығыс Қазақстан, Батыс Қазақстан, өзендер, көлдер

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: даланың алуан түрлілігі, мәдени туризм, көшпенділер мәдениеті

Пән лексикасы және терминология: Туризм, жағажай, саяхат, турист

Талқылау сұрақтары:

  1. Неліктен Қазақстанды туризмді дамытуда бес кластерді қарастырды?

  2. Қалай ойлайсың туризмді дамытуды қанша түрге бөліп қарастыруға болады?

  3. Туризмді дамытуда өз демалысыңызды Қазақстанда өткізу үшін қанша қаражат қажет деп ойлайсың? Диаграмма жаса


Құндылықтарға баулу

Индустрияландыру және инновация негізінде экономикалық өсу

Ойлау дағдысы

Қолдану

Пәнаралық байланыс:

География, экология, әдебиет

Алдыңғы оқу: 8.3.2.1 жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, мақала, аннотация, тезис құрастырып жазу

Сабақ барысы

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин.


Мотивациялық кезең

  1. Ұйымдастыру. Оқушылар шеңбер жасап тұрып, сағат тілімен бір-біріне жылы лебіз, тілек айтады.

  2. Суретті кеспе қағаздар арқылы топқа бөлу.

  3. «Ой қозғау». Өткен тақырыпқа байланысты эссе жазу

«Туған жерімнің табиғаты» тақырыбында жазған эсселерін оқыту.

Суретті кеспе қағаздар

Оңтүстік Қазақстан

Астана-Алматы

Батыс Қазақстан

Шығыс Қазақстан


Сабақтың ортасы

20 мин.


Операциялық кезең

1-тапсырма: Топтық жұмыс

тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсініп, мәтін құрылымын сақтай отырып, графиктік мәтін құрыңдар.

«Түртіп алу» әдісі арқылы постер қорғайды.( төл сөздің тыныс белгілеріне мән бер).

Бейнероликтен көргендерін «Түртіп алу» әдісімен әр топ тірек сөздерді қолдана отырып, өз өңіріндегі туризм жағдайын графиктеп жазады.

1. ОҚО тобы: мәдени, Жамбыл облысы, фестиваль, кең байтақ, туристік өнім

2. ШҚО тобы: экологиялық, орталық, туристік өнім, саяхат, кластер, демалыс

3. БҚО тобы: Жағажай, мәдениет, нарық, саяхат тур, төрт аймақ, табиғат сыйы.

4. Астана-Алматы тобы: Елорда, даланың алуан түрлілігі, көшпенділер мәдениеті, брэнд, Бурабай, 6 туристік өнім мүмкіндіктер.

ҚБ: «Басбармақ»

Дескриптор:

-Тірек сөздерді пайдалана алды.

-Берілген ақпаратпен байланыстырды

-Туризм жағдайын графиктеп жазды.

-Төл сөздің тыныс белгілеріне мән берді.

2-тапсырма: Жұптық жұмыс

мәтіндегі ақпараттарды қолдана отырып, диаграмма, кесте арқылы деректерді анықтап жаз.

«Диаграмма құру» әдісі арқылы әр жұп берілген бейнероликтен алған деректерді топтастырып, дара диаграмма құрыңдар.

Shape1

Shape3 Shape2

Shape4


Shape6 Shape5




ҚБ: Оқушылар бір-бірін бағалайды.

Дескриптор:

-диаграмма құра алды.

-Деректерді топтастыра алды.

3-тапсырма: Жеке жұмыс

Ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтай отырып, графиктік мәтіндегі деректерді анықтап жаз, мәтін құрылымын сақта.

«Мәтін құру» әдісі. Берілген тақырып бойынша әр топтағы бала мәтін құрастыру арқылы жеке жұмыс (төл сөздерді пайдалана отырып) жүргізеді.

  1. «Жаз мезгіліндегі экскурсия»

  2. «Туристтік экскурсия»

  3. «Жағажай туризмі»

  4. «Демалыс орындары»

ҚБ: «Қол шапалақ»

Дескрипторлар:

  • Төл сөзді пайдаланды

  • Мәтін құрастыра алды

  • Мәтін құра отырып, деректерді анықтай алды.



«Қазақстан -2020» Туризм саласын дамыту

Бейнеролик



постер



Тірек сөздер




(оқушы мен мұғалім, мұғалім мен оқушы)













Қызыл, сары, жасыл түсті житондар




(оқушы мен оқушы)

Саралау


Рефлексиялық кезең

10 мин

  1. Неліктен Қазақстанды туризмді дамытуда бес кластерді қарастырды?

  2. Қалай ойлайсың туризмді дамытуды қанша түрге бөліп қарастыруға болады?

  3. Туризмді дамытуда өз демалысыңызды Қазақстанда өткізу үшін қанша қаражат қажет деп ойлайсың? Диаграмма жаса


Кері байланыс

«Алма ағашы»


стикер

Рефлексия

4 мин.

«Табыс диаграммасы»

Shape7 Shape8 Shape9

Үйге тапсырма: «Егер табиғатқа тіл бітсе...» тақырыбында эссе жаз

Парақшалар

Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз. Өз сабағыңыз бойнша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.

  1. Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе? Неге?

  2. Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе не?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1:

2:


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.00.2018
10211
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі