Сынып:
|
Қатысқандар:
|
Қатыспағандар:
|
Тақырып
|
«Қазақстан – достықтың
киелі бесігі»
|
Осы сабақ арқылы жүзеге
асатын оқу мақсаттары
|
Т/А 1. 7.1.1.1.Мәтін
үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын
болжау.
|
Сабақ
мақсаттары
|
Мәтін үзінділерін мұқият
тыңдайды , сұрақтарға жауап береді. Салыстырады,
болжайды.
|
Негізгі ойды анықтайды дәлелді
пікірлер келтіреді,тиімді сұрақтар
қояды.
|
|
|
|
Бағалау
критерийі
|
Тыңдалган мәтіннің мазмұнын
түсінеді, негізгі ойды анықтайды, салыстырып
болжайды.
Өз көзқарастарын білдіре
алады.
|
Тілдік
мақсат
|
Оқушылар орындай
алады: :
Мәтін үзінділерін мұқият
тыңдайды , сұрақтарға жауап береді. Өз ойларын салыстырады,
болжайды. Қысқа мерзімді
жоспар
Сабақ/ ортақ
тақырыптар:
|
«Қазақстандағы ұлттар
достығы»
|
|
Пәнге қатысты
сөздік қор мен терминдер: Қазақстан
көпұлтты мемлекет,
ұлтттар достығы, коллаж, киелі
бесік,т.б.
|
Диалог құруға/
шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:
менің ойымша ...., осындай
деректерге сүйенсек.....
|
Талқылауға
арналған сұрақтар: Не себепті біз достықты
киелі бесікке теңейміз? Халық ,ел арасындағы достық не үшін
керек?
|
Құндылықтарға
баулу:
|
«Мәңгілік ел»
құндылығы:
Біздің қоғамдағы
ұлттық бірлік, бейбітшілік және келісімнің маңыздылығын
насихаттау.
|
Пәнаралық
байланыс:
|
Әдебиет, өзін-өзі
тану
|
Алдыңғы
білім:
5
минут
|
«Сандықша»
әдісі
1.Ассамблея қай жылы
құрылды?
2. Ассамблея
құрамында қанша адам бар?
3.Парламент
Мәжілісіне Қазақстан халқы Ассамблеясынан қанша депутат сайлана
алады?
4.Есімшенің
жұрнақтарын ата?
5.Қазақстан халқының
бірлігі, ынтымақтастығы мерекесі қай айда, қай күні
мерекеленеді?
|
ЖОСПАР
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған
жұмыс түрлері
|
Ресурстар
|
Басы
7мин
|
« Үш сурет, бір
сөз»
әдісі арқылы
тақырыпты ашу.
Тақырыпқа сай 3
сурет ілулі тұрады. Осы суретке қарап тақырып құрау
керек.
(Ту, достық, - ,
бесік)
|
Қағаз,суреттер
|
Ортасы
-
мин
|
«Стоп
кадр» арқылы мәтінді
меңгерту.
Үзіндіні тыңдатып,
кідіріс жасап, жетекші сұрақтар арқылы дамыту. Адам арасындағы
достық пен халық, ел арасындағы достықтың айырмашылығы бар ма?
Неге?
№1-тапсырма. Т/А.
Мәтін үзінділерін мұқият тыңдап, сұрақтар құрастыр, жауап
бер.
Ж.Ж «Мен саған, сен
маған» әдісі
арқылы
бір-біріне сұрақ
қояды.
Дескриптор:
- мәтінді мұқият
тыңдайды
ҚБ. Өте
жақсы!
№2-тапсырма: Т/А.
Тыңдаған мәтіннен негізгі ойды анықта,
мазмұнда.
Т.Ж. «Көкпар» әдісі
арқылы
Білім алушылар өз
тобының мүшелерімен пікірлесе отырып, бір тиімді сұрақ дайын-дайды,
келесі топ жауап береді. Ұпай
беріледі.
Дескриптор:
- негізгі ойды
анықтайды
ҚБ. «Сыйлық
толы қоржын» әдісі арқылы
бағалау
|
АКТ,
Үнтаспа
Дұрыс
жауапқа
1асық
|
Соңы
13мин
|
«Балауыз
шамы»
әдісі арқылы кері
байланыс беру.
Сіз
үшін:
1.Ең ұнаған
сұрақ
2. Ең құнды
пікір
3. Ең жақсы
тілек (өзі айтады да, келесі оқушыға
береді)
|
Балауыз шам,
ыдыс
|
Қосымша
ақпарат
|
«Ұлттар
достығы» тақырыбы бойынша коллаж
жасау
|
|