Қазақстанның экономикасы: қазіргі кезі және болашағы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қазақстанның экономикасы: қазіргі кезі және болашағы

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге,тақырыбын түсіне отырып мағынасы мен орындау жолдарын пайдалану қалыптастыды, қатесіз картамен жұмыс жасаудың жолын түсінеді Үлестірмелі материалдар:АКТ, маркерлер, карталар, глобус,Сабақта қолданатын модульдер,“АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”..Мағынаны ашу: «Спираль» әдісі «Қазақстанның экономикалық-географиялық жағдайы,қазіргі кезі және болашағы» тақырыбымен жұмыс
Материалдың қысқаша нұсқасы

4

География


9 сынып


Сабақ тақырыбы:

Қазақстанның экономикасы: қазіргі кезі және болашағы

Жалпы мақсат:

Тақырыптың себеп-салдарлы байланыстарын табу, басты мәселені ажырата білу және өз пікірін дәлелдей алу дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау.

Жаңа тақырып туралы түсініктер қалыптастыру, тақырып жүйесін түсніу

Сабақтың мақсаттары

Берілген тақырыбын түсіне отырып мағынасы мен орындау жолдарын пайдалану қалыптастыды, қатесіз картамен жұмыс жасаудың жолын түсінеді

Күтілентін нәтижесі:

Қазақстанның экономикалық-географиялық жағдайы,қазіргі кезі және болашағы туралы салыстырып, талдап үйренеді..

Негізгі идеялар:

Оқушының шығармашылық мүмкіндігі мен дәстүрден тыс ойлау мүмкіндігіне қозғау салу

Сабақта қолданылатын материалдар:


Үлестірмелі материалдар

АКТ, маркерлер, карталар, глобус


Сабақта қолданатын модульдер

АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.


Оқыту әдістері:

Миға шабуыл

Жигсо, Спираль

Топтастыру әдісін пайдалану сұрақ-жауап немесе диалог арқылы үй жұмысын тексеру, СТО стратегиялары:



  • Топтық жұмыс

  • Жұптық жұмыс

  • Шығармашылық жұмыс

Дерек көздері:

Карталар, электрондық оқулық, интернет жүйесі

Ұйымдастыру:

І. Үй тапсырмасын сұрау.

ІІ. Ой қозғау.

ІІІ. Мағынаны тану.

ІV. Топтық жұмыс.

V. Шығармашылық тапсырма


Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу

Сыныпты топқа бөлу (сыйлық сыйлау арқылы)


Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

«Екі жұлдыз, бір тілек» тренингін жасау арқылы оқушылардың жақсы көңіл – күйлерін, сыныптың ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Барлығын ортаға шығып шеңбер құрдыру. Мен және оқушылар бір – бірімізге допты лақтыру арқылы өз ұсыныстарымыз бен тілектерімізді білдіргізу

Оқушылардың мұндағы мақсаты жақсы тілектер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу.



I.Үй тапсырмасын сұрау «Миға шабуыл» әдісі арқылы


Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. Топ бойынша өткен тақырыптар бойынша сұрақ- жауаптарға дайындық жасау.

Мұғалім берген тапсырманы орындау. Үй тапсырмасына берілген сұрақтарға жауап береді, шапшаңдылық таныту, өз ойларын жеткізу.


II.Ой қозғау « Жигсо» әдісі бойынша жаңа сабаққа дайындық жасау әрекеттері,


Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру. Ой қозғау арқылы жаңа сабақтың негізгі тақырыбы мен мағанасын аштыру.

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмалар бойынша жұмыс жүргізеді, топ бойынша әрекеттер жүргізу арқылы жаңа тақырыпқа бастама жасайды, өз ой-пікірлерімен санаса білу

«Қазақстанның экономикасы,дамуының негізгі кезеңдері,елшаруашылығының өткені » туралы білімдерін тексеру және ресурстара арқылы жұмыс (8 мин)

  • Қазақстанның экономикасы

Экономиканың дамуының кезеңдері?

  • Ел шаруашылығындағы экономика.


III.Мағынаны ашу: «Спираль» әдісі «Қазақстанның экономикалық-географиялық жағдайы,қазіргі кезі және болашағы» тақырыбымен жұмыс


Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Жаңа тақырыпты оқушыларға түсіндіруде дайын материалдар тарату, картаға кескіндеу, картамен жұмыс жасау.

Жаңа сабақты толық меңгерту үшін сыни тұрғыдан ойлаудың «Спираль» әдісін алу. Бұл әдістің тиімділігі, топтағы оқушылардың барлығы да мәтінмен жұмыс жасайды. Оқушыларға уақыт беріп, тапсырма бойынша жұмыс жасауын тапсырдым.

Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту. Топ бойынша жаңа тақырыптың идеясын ашады, талдайды, бір- біріне түсіндіреді

IV.Топпен жұмыс Кітаппен жұмыс.


Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Топтарға жаңа тақырып бойынша Кітаппен жұмыс атқару үшін әр топқа кітаптағы тапсырмалармен жұмыс істеуді тапсыру.

Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру. Кітаптағы тапсырмаларды топпен біргіп жұмыс істейді, талқылайды, зерттейді.


V.Сергіту сәті: «Қара жорға»

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Сергіту сәтін ұйымдастыру қадағалау

Берілген тапсырманы орындау


VI.Шығармашылық тапсырма

«Өмірлік ахуалды талдау» әдісі (Тақтамен жұмыс, сұра- жауапты талдау, бағалау)

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тақтадағы ілінген қағаздарды топқа таратады және қосымша материалдар үлестіріледі

Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын табиғатағы қызықты сурет арқылы жеткізу


VII.Қорытындылау:

(сұрақ-жауап)

  1. Бұл сабақты мен қалай түсіндім?

  2. Географиялық жағдайы қандай?

  3. Өздігінен білім алудың әдістері қандай?

  4. Білімді өмірлік тәжірибеде қолдану деген не?

  5. Алған білімнің не үшін қажет деп ойлайсыңдар?

VIII.Рефлексия:

Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі

IX.Бағалау:

Өзін-өзі бағалау

X.Үй тапсырмасы:

Оқулық бойынша тапсырма

















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.10.2018
534
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі