|
4 |
География |
9 сынып |
|
|
Сабақ тақырыбы: |
Қазақстанның экономикасы: қазіргі кезі және болашағы |
||
|
Жалпы мақсат: |
Тақырыптың себеп-салдарлы байланыстарын табу, басты мәселені ажырата білу және өз пікірін дәлелдей алу дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау. Жаңа тақырып туралы түсініктер қалыптастыру, тақырып жүйесін түсніу |
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Берілген тақырыбын түсіне отырып мағынасы мен орындау жолдарын пайдалану қалыптастыды, қатесіз картамен жұмыс жасаудың жолын түсінеді |
||
|
Күтілентін нәтижесі: |
Қазақстанның экономикалық-географиялық жағдайы,қазіргі кезі және болашағы туралы салыстырып, талдап үйренеді.. |
||
|
Негізгі идеялар: |
Оқушының шығармашылық мүмкіндігі мен дәстүрден тыс ойлау мүмкіндігіне қозғау салу |
||
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
Үлестірмелі материалдар АКТ, маркерлер, карталар, глобус |
||
|
Сабақта қолданатын модульдер |
“АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”. |
||
|
Оқыту әдістері: |
Миға шабуыл Жигсо, Спираль Топтастыру әдісін пайдалану сұрақ-жауап немесе диалог арқылы үй жұмысын тексеру, СТО стратегиялары: |
|
|
|
Дерек көздері: |
Карталар, электрондық оқулық, интернет жүйесі |
||
|
Ұйымдастыру: |
І. Үй тапсырмасын сұрау. ІІ. Ой қозғау. ІІІ. Мағынаны тану. ІV. Топтық жұмыс. V. Шығармашылық тапсырма |
||
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу
Сыныпты топқа бөлу (сыйлық сыйлау арқылы)
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
«Екі жұлдыз, бір тілек» тренингін жасау арқылы оқушылардың жақсы көңіл – күйлерін, сыныптың ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Барлығын ортаға шығып шеңбер құрдыру. Мен және оқушылар бір – бірімізге допты лақтыру арқылы өз ұсыныстарымыз бен тілектерімізді білдіргізу |
Оқушылардың мұндағы мақсаты жақсы тілектер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу. |
I.Үй тапсырмасын сұрау «Миға шабуыл» әдісі арқылы
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. Топ бойынша өткен тақырыптар бойынша сұрақ- жауаптарға дайындық жасау. |
Мұғалім берген тапсырманы орындау. Үй тапсырмасына берілген сұрақтарға жауап береді, шапшаңдылық таныту, өз ойларын жеткізу. |
II.Ой қозғау « Жигсо» әдісі бойынша жаңа сабаққа дайындық жасау әрекеттері,
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру. Ой қозғау арқылы жаңа сабақтың негізгі тақырыбы мен мағанасын аштыру. |
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмалар бойынша жұмыс жүргізеді, топ бойынша әрекеттер жүргізу арқылы жаңа тақырыпқа бастама жасайды, өз ой-пікірлерімен санаса білу |
«Қазақстанның экономикасы,дамуының негізгі кезеңдері,елшаруашылығының өткені » туралы білімдерін тексеру және ресурстара арқылы жұмыс (8 мин)
-
Қазақстанның экономикасы
Экономиканың дамуының кезеңдері?
-
Ел шаруашылығындағы экономика.
III.Мағынаны ашу: «Спираль» әдісі «Қазақстанның экономикалық-географиялық жағдайы,қазіргі кезі және болашағы» тақырыбымен жұмыс
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Жаңа тақырыпты оқушыларға түсіндіруде дайын материалдар тарату, картаға кескіндеу, картамен жұмыс жасау. Жаңа сабақты толық меңгерту үшін сыни тұрғыдан ойлаудың «Спираль» әдісін алу. Бұл әдістің тиімділігі, топтағы оқушылардың барлығы да мәтінмен жұмыс жасайды. Оқушыларға уақыт беріп, тапсырма бойынша жұмыс жасауын тапсырдым. |
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту. Топ бойынша жаңа тақырыптың идеясын ашады, талдайды, бір- біріне түсіндіреді |
IV.Топпен жұмыс Кітаппен жұмыс.
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Топтарға жаңа тақырып бойынша Кітаппен жұмыс атқару үшін әр топқа кітаптағы тапсырмалармен жұмыс істеуді тапсыру. |
Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру. Кітаптағы тапсырмаларды топпен біргіп жұмыс істейді, талқылайды, зерттейді. |
V.Сергіту сәті: «Қара жорға»
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Сергіту сәтін ұйымдастыру қадағалау |
Берілген тапсырманы орындау |
VI.Шығармашылық тапсырма
«Өмірлік ахуалды талдау» әдісі (Тақтамен жұмыс, сұра- жауапты талдау, бағалау)
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тақтадағы ілінген қағаздарды топқа таратады және қосымша материалдар үлестіріледі |
Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын табиғатағы қызықты сурет арқылы жеткізу |
|
VII.Қорытындылау: |
(сұрақ-жауап)
|
|
VIII.Рефлексия: |
Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі |
|
IX.Бағалау: |
Өзін-өзі бағалау |
|
X.Үй тапсырмасы: |
Оқулық бойынша тапсырма |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Қазақстанның экономикасы: қазіргі кезі және болашағы
Қазақстанның экономикасы: қазіргі кезі және болашағы
|
4 |
География |
9 сынып |
|
|
Сабақ тақырыбы: |
Қазақстанның экономикасы: қазіргі кезі және болашағы |
||
|
Жалпы мақсат: |
Тақырыптың себеп-салдарлы байланыстарын табу, басты мәселені ажырата білу және өз пікірін дәлелдей алу дағдыларын қалыптастыруға жағдай жасау. Жаңа тақырып туралы түсініктер қалыптастыру, тақырып жүйесін түсніу |
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Берілген тақырыбын түсіне отырып мағынасы мен орындау жолдарын пайдалану қалыптастыды, қатесіз картамен жұмыс жасаудың жолын түсінеді |
||
|
Күтілентін нәтижесі: |
Қазақстанның экономикалық-географиялық жағдайы,қазіргі кезі және болашағы туралы салыстырып, талдап үйренеді.. |
||
|
Негізгі идеялар: |
Оқушының шығармашылық мүмкіндігі мен дәстүрден тыс ойлау мүмкіндігіне қозғау салу |
||
|
Сабақта қолданылатын материалдар: |
Үлестірмелі материалдар АКТ, маркерлер, карталар, глобус |
||
|
Сабақта қолданатын модульдер |
“АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”. |
||
|
Оқыту әдістері: |
Миға шабуыл Жигсо, Спираль Топтастыру әдісін пайдалану сұрақ-жауап немесе диалог арқылы үй жұмысын тексеру, СТО стратегиялары: |
|
|
|
Дерек көздері: |
Карталар, электрондық оқулық, интернет жүйесі |
||
|
Ұйымдастыру: |
І. Үй тапсырмасын сұрау. ІІ. Ой қозғау. ІІІ. Мағынаны тану. ІV. Топтық жұмыс. V. Шығармашылық тапсырма |
||
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу
Сыныпты топқа бөлу (сыйлық сыйлау арқылы)
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
«Екі жұлдыз, бір тілек» тренингін жасау арқылы оқушылардың жақсы көңіл – күйлерін, сыныптың ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Барлығын ортаға шығып шеңбер құрдыру. Мен және оқушылар бір – бірімізге допты лақтыру арқылы өз ұсыныстарымыз бен тілектерімізді білдіргізу |
Оқушылардың мұндағы мақсаты жақсы тілектер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу. |
I.Үй тапсырмасын сұрау «Миға шабуыл» әдісі арқылы
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. Топ бойынша өткен тақырыптар бойынша сұрақ- жауаптарға дайындық жасау. |
Мұғалім берген тапсырманы орындау. Үй тапсырмасына берілген сұрақтарға жауап береді, шапшаңдылық таныту, өз ойларын жеткізу. |
II.Ой қозғау « Жигсо» әдісі бойынша жаңа сабаққа дайындық жасау әрекеттері,
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру. Ой қозғау арқылы жаңа сабақтың негізгі тақырыбы мен мағанасын аштыру. |
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмалар бойынша жұмыс жүргізеді, топ бойынша әрекеттер жүргізу арқылы жаңа тақырыпқа бастама жасайды, өз ой-пікірлерімен санаса білу |
«Қазақстанның экономикасы,дамуының негізгі кезеңдері,елшаруашылығының өткені » туралы білімдерін тексеру және ресурстара арқылы жұмыс (8 мин)
-
Қазақстанның экономикасы
Экономиканың дамуының кезеңдері?
-
Ел шаруашылығындағы экономика.
III.Мағынаны ашу: «Спираль» әдісі «Қазақстанның экономикалық-географиялық жағдайы,қазіргі кезі және болашағы» тақырыбымен жұмыс
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Жаңа тақырыпты оқушыларға түсіндіруде дайын материалдар тарату, картаға кескіндеу, картамен жұмыс жасау. Жаңа сабақты толық меңгерту үшін сыни тұрғыдан ойлаудың «Спираль» әдісін алу. Бұл әдістің тиімділігі, топтағы оқушылардың барлығы да мәтінмен жұмыс жасайды. Оқушыларға уақыт беріп, тапсырма бойынша жұмыс жасауын тапсырдым. |
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту. Топ бойынша жаңа тақырыптың идеясын ашады, талдайды, бір- біріне түсіндіреді |
IV.Топпен жұмыс Кітаппен жұмыс.
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Топтарға жаңа тақырып бойынша Кітаппен жұмыс атқару үшін әр топқа кітаптағы тапсырмалармен жұмыс істеуді тапсыру. |
Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру. Кітаптағы тапсырмаларды топпен біргіп жұмыс істейді, талқылайды, зерттейді. |
V.Сергіту сәті: «Қара жорға»
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Сергіту сәтін ұйымдастыру қадағалау |
Берілген тапсырманы орындау |
VI.Шығармашылық тапсырма
«Өмірлік ахуалды талдау» әдісі (Тақтамен жұмыс, сұра- жауапты талдау, бағалау)
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|
Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тақтадағы ілінген қағаздарды топқа таратады және қосымша материалдар үлестіріледі |
Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын табиғатағы қызықты сурет арқылы жеткізу |
|
VII.Қорытындылау: |
(сұрақ-жауап)
|
|
VIII.Рефлексия: |
Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі |
|
IX.Бағалау: |
Өзін-өзі бағалау |
|
X.Үй тапсырмасы: |
Оқулық бойынша тапсырма |
шағым қалдыра аласыз













