Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар. Тексерілді:____________________________________


    Мектеп: №74 ЖББМ

    Күні:

    Мұғалімнің есімі: Ерназарова Г.П.

    СЫНЫП: 5

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Қазақстан көлдері

    Сабақ негізделген оқу

    мақсаты (мақсаттары)

    5.О6. Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру.

    Сабақ мақсаттары

    Барлық оқушылар:

    Қазақ тіліндегі нақты айтылған шағын хабарламаларды қолдану арқылы Қазақстан көлдері жайлы ақпарат алады

    Оқушылардың басым бөлігі:

     Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;-Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;-Ойын нақты жеткізе алады;-Өзін-өзі реттейді;


    Кейбір оқушылар:

    Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

    Жетістік критерий- лері:

    Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): қазақ тілінде Қазақстан көлдерін атайды, мәлімет береді.

    Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): қазақ тіліндегі қарапайым сөйлеу үлгілері арқылы Қазақстан көлдері жайлы айтады, сипаттайды.

    Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): сыныптастарымен қазақша тілдесе алады, қарапайым сөйлеу үлгілері арқылы сұхбаттасады.

    Тілдік құзіреттілік


    Түбірдің соңындағы қ дыбысына дауысты дыбыстан басталған

    Ресурстар

    Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

    Әдіс-тәсілдер

    Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

    Пәнаралық байланыс

    Музыка, қазақ тілі.

    Алдыңғы тақырып

    шапшаң жазуын, жылдамдығын байланыстырып сөйлеу дағдысын дамыту

    Жоспарланған

    уақыт

    Жоспарланған жаттығулар (төменде

    жоспарланған жаттығулармен қатар,

    ескертпелерді жазыңыз)

    Ресурстар

    Басталуы 5 минут


    Топқа бөлу 2 минут

    Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын. Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.

    Психологиялық ахуал қалыптастыру:

    Топтық жұмыс

    Үй тапсырмасын сұрау арқылы сұрақ-жауап

    1 Тіл туралы не білеміз?

    2 Тілдің атқаратын қызыметі қандай?


    1-топ «Сары кәмпиттер»

    2-топ «Көк кәмпиттер»

    3-топ «Қызыл кәмпиттер»



    Ортасы 20 минут

    Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

    Топтарға тапсырма:

    Көшпенділердің киім ерекшеліктері

    Қолдану 8 минут «Интервью» әдісі


    Тіл тақырыбын қалай мегерген бақылау, оның мазмұнын топта , жұпта әңгімелеп беру

    Ол үшін Жигсо 2 әдісін пайдалану.

    Жұптық және топтық жұмыстарды ұйымдастыру

    Бағалауды басқару.

    Жауаптарын қабылдап, бағыт беру

    Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру.Өз ойларын, пікірлерін ашық айту

    Ал, енді, мен сендерге, әр топқа тапсырма беремін

    1 топ- табиғат-бұл не?

    2 топ –табиғат қандай?

    3 топ- табиғатты не істеу керек? Осы сұрақтарға жауап береді.

    (Оқушыларға ватман және фломастер беріледі)

    Оқушылардың жауаптарын тексеру. І топтың жауабы. Табиғат – қоршаған орта, өсімдіктер, жануарлар, таулар, ормандар, өзендер, көлдер. ІІ топтың жауабы. Табиғат әдемі, сұлу, ерекше, ғажап. ІІІ топ. Табиғатты қорғау, сақтау, аялау, ластамау керек. (осы сөздер қандай сөйлем мүшелері?) Оқушылар: Сөйлемнің бірыңғай мүшелері.

    Сөйлемнің бірыңғай мүшелері деген не? (оқушылардың жауаптарын тыңдау)

    Топпен жұмыс Арнайы ресурстар арқылы

    Топтарға жаңа тақырып бойынша толық меңгерту мақсатында өз пікрлерін сурет арқылы қорғайды, ол үшін конвертке салынған сұрақтар таратылады.

    Оқушыларды жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты дайындаған слайдтарды көрсетеді. «Балалар

    энциклопедиясынан» («Балалар энциклопедиясы», 2-том. Алматы: «Қазақ энциклопедиясы», 2011.-126 бет) көлге қатысты мәліметтерді оқиды, оқушылармен бірге талдайды. «Көл» сөзіне ассоциаграмма құратады.

    ... Көл — құрылықтағы ойыстарды толтыратын табиғи су қоймасы. Жер шарының ең ірі көлі — Каспий теңізі, ең терең көлі — Байкал. Қазақстанда Каспий мен Аралды қоспағанда, 48262 көл бар, олардың жалпы ауданы 45032 км.

    Қазақстанда 48286 көл бар. Осы көлдердің ішінде ең ірі көл Алакөл – Қазақстанның орталығына жақын жатқан көл. Жетісудың ең үлкен көлі – Алакөл. Алакөлдің ұзындығы – 104 метр. Оның тереңдігі 54 метрге жетеді. Көлдің түсі – ала, бір жері ақ, бір жері – көк. Ақ жерінде су жылы, көк жеріндегі су салқындау. Бұл да табиғаттың бір құпиясы. Көлдің суы тұзды. Бірақ денсаулыққа пайдалы. Көлдің ортасында үлкен және кіші арал бар, демалушылар осы аралдарға келіп тынығады. Дүние жүзінде тек екі – ақ жерді – Швеция мен Алакөлді мекендейтін реликті шағала бар. Бұл көлдер табиғаттың тамашалары. Мына суреттерге қарасаңдар осы көлдерді көруге болады. (компьютерде суреттер көрсетіледі)


    Ал енді оқулықтың 75-бетін ашыңдар. Мәтінмен жұмыс істер алдында мына жаңа сөздерді сөздіктеріңе жазып аударыңдар. Және осы сөздермен сөз тіркестерін жасаңдар.

    . Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудар- масын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.

    2. Мәтіналды жұмыс.

    А) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру үшін 1-тапсырманы орындатады.

    Ә) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машықтандыру үшін 2-тапсырманы орындатады.

    3. Мәтінмен жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым. Мәнерлеп, дұрыс оқуға, жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру үшін 3-тапсырманы орындатады.

    Ә) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру үшін 4-тапсырманы орындатады.

    1Б) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машықтандыру үшін 5-тапсырманы орындатады.

    Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, мұғаліммен бірге оқиды. Айтылым. Жаңа сөздердің дұрыс айтылуымен ауызша жаттығу жүргізеді.

    Айтылым. Сурет бойынша сұрақтарға жауап береді.

    Жазылым. Өзі білетін Қазақстандағы көлдерді диаграммаға жазады.

    Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді тыңдайды, түсініп оқиды, тақырып қояды, жоспар құрады.

    Айтылым. Сұрақтарға сан есімдерді қолданып, жауап береді.

    «Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі. Топта президент қалады. Келген өзге топ мүшелеріне берілген білім мазмұнын түсіндіреді.

    «Интервью» әдісі


    Аяқталуы 20 минут

    «Сен маған, мен саған әдісі»

    Мәтін соңы жұмыс. Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпа- ратты қабылдауға машықтандыру үшін 6-тапсырманы орындатады.

    Жұптық жұмыс. Оқулықтағы 7-тапсырманы орындатады.

    Айтылым. Сұрақтарға жауап береді.

    Айтылым. Мәтін құрайды.

    Рефлексия 3 минут

    Рефлексиялық эссе

    Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді:

    • Алдымен біз былай деп ойладық.....

    • Одан кейін біз мына проблемаға тап болдық.............

      Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      Ерназарова Гульжахан Пердахановна
      30 Қаңтар 2023
      312
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      Қазақстанның көлдері

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      Қазақстанның көлдері

      Материал туралы қысқаша түсінік
      5-сыныптарға арналған ҚМЖ
      Материалдың қысқаша нұсқасы

      Қысқа мерзімді жоспар. Тексерілді:____________________________________


      Мектеп: №74 ЖББМ

      Күні:

      Мұғалімнің есімі: Ерназарова Г.П.

      СЫНЫП: 5

      Қатысқандар саны:

      Қатыспағандар:

      Сабақтың тақырыбы

      Қазақстан көлдері

      Сабақ негізделген оқу

      мақсаты (мақсаттары)

      5.О6. Тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселеге өз көзқарасын білдіру.

      Сабақ мақсаттары

      Барлық оқушылар:

      Қазақ тіліндегі нақты айтылған шағын хабарламаларды қолдану арқылы Қазақстан көлдері жайлы ақпарат алады

      Оқушылардың басым бөлігі:

       Танымдық, дамытушылық, қызығушылық қабілеттері артады;-Мәртебесі төмен, жоғары сұрақтарды қойып үйренеді;-Ойын нақты жеткізе алады;-Өзін-өзі реттейді;


      Кейбір оқушылар:

      Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

      Жетістік критерий- лері:

      Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): қазақ тілінде Қазақстан көлдерін атайды, мәлімет береді.

      Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): қазақ тіліндегі қарапайым сөйлеу үлгілері арқылы Қазақстан көлдері жайлы айтады, сипаттайды.

      Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): сыныптастарымен қазақша тілдесе алады, қарапайым сөйлеу үлгілері арқылы сұхбаттасады.

      Тілдік құзіреттілік


      Түбірдің соңындағы қ дыбысына дауысты дыбыстан басталған

      Ресурстар

      Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

      Әдіс-тәсілдер

      Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

      Пәнаралық байланыс

      Музыка, қазақ тілі.

      Алдыңғы тақырып

      шапшаң жазуын, жылдамдығын байланыстырып сөйлеу дағдысын дамыту

      Жоспарланған

      уақыт

      Жоспарланған жаттығулар (төменде

      жоспарланған жаттығулармен қатар,

      ескертпелерді жазыңыз)

      Ресурстар

      Басталуы 5 минут


      Топқа бөлу 2 минут

      Себетпен конфет әкелу. Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын. Конфеттің түрлеріне қарай 3 топқа бөлініп отырады.

      Психологиялық ахуал қалыптастыру:

      Топтық жұмыс

      Үй тапсырмасын сұрау арқылы сұрақ-жауап

      1 Тіл туралы не білеміз?

      2 Тілдің атқаратын қызыметі қандай?


      1-топ «Сары кәмпиттер»

      2-топ «Көк кәмпиттер»

      3-топ «Қызыл кәмпиттер»



      Ортасы 20 минут

      Оқулықтағы тапсырмаларды орындау

      Топтарға тапсырма:

      Көшпенділердің киім ерекшеліктері

      Қолдану 8 минут «Интервью» әдісі


      Тіл тақырыбын қалай мегерген бақылау, оның мазмұнын топта , жұпта әңгімелеп беру

      Ол үшін Жигсо 2 әдісін пайдалану.

      Жұптық және топтық жұмыстарды ұйымдастыру

      Бағалауды басқару.

      Жауаптарын қабылдап, бағыт беру

      Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру.Өз ойларын, пікірлерін ашық айту

      Ал, енді, мен сендерге, әр топқа тапсырма беремін

      1 топ- табиғат-бұл не?

      2 топ –табиғат қандай?

      3 топ- табиғатты не істеу керек? Осы сұрақтарға жауап береді.

      (Оқушыларға ватман және фломастер беріледі)

      Оқушылардың жауаптарын тексеру. І топтың жауабы. Табиғат – қоршаған орта, өсімдіктер, жануарлар, таулар, ормандар, өзендер, көлдер. ІІ топтың жауабы. Табиғат әдемі, сұлу, ерекше, ғажап. ІІІ топ. Табиғатты қорғау, сақтау, аялау, ластамау керек. (осы сөздер қандай сөйлем мүшелері?) Оқушылар: Сөйлемнің бірыңғай мүшелері.

      Сөйлемнің бірыңғай мүшелері деген не? (оқушылардың жауаптарын тыңдау)

      Топпен жұмыс Арнайы ресурстар арқылы

      Топтарға жаңа тақырып бойынша толық меңгерту мақсатында өз пікрлерін сурет арқылы қорғайды, ол үшін конвертке салынған сұрақтар таратылады.

      Оқушыларды жаңа сабаққа деген қызығушылығын ояту мақсатында интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты дайындаған слайдтарды көрсетеді. «Балалар

      энциклопедиясынан» («Балалар энциклопедиясы», 2-том. Алматы: «Қазақ энциклопедиясы», 2011.-126 бет) көлге қатысты мәліметтерді оқиды, оқушылармен бірге талдайды. «Көл» сөзіне ассоциаграмма құратады.

      ... Көл — құрылықтағы ойыстарды толтыратын табиғи су қоймасы. Жер шарының ең ірі көлі — Каспий теңізі, ең терең көлі — Байкал. Қазақстанда Каспий мен Аралды қоспағанда, 48262 көл бар, олардың жалпы ауданы 45032 км.

      Қазақстанда 48286 көл бар. Осы көлдердің ішінде ең ірі көл Алакөл – Қазақстанның орталығына жақын жатқан көл. Жетісудың ең үлкен көлі – Алакөл. Алакөлдің ұзындығы – 104 метр. Оның тереңдігі 54 метрге жетеді. Көлдің түсі – ала, бір жері ақ, бір жері – көк. Ақ жерінде су жылы, көк жеріндегі су салқындау. Бұл да табиғаттың бір құпиясы. Көлдің суы тұзды. Бірақ денсаулыққа пайдалы. Көлдің ортасында үлкен және кіші арал бар, демалушылар осы аралдарға келіп тынығады. Дүние жүзінде тек екі – ақ жерді – Швеция мен Алакөлді мекендейтін реликті шағала бар. Бұл көлдер табиғаттың тамашалары. Мына суреттерге қарасаңдар осы көлдерді көруге болады. (компьютерде суреттер көрсетіледі)


      Ал енді оқулықтың 75-бетін ашыңдар. Мәтінмен жұмыс істер алдында мына жаңа сөздерді сөздіктеріңе жазып аударыңдар. Және осы сөздермен сөз тіркестерін жасаңдар.

      . Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудар- масын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.

      2. Мәтіналды жұмыс.

      А) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру үшін 1-тапсырманы орындатады.

      Ә) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машықтандыру үшін 2-тапсырманы орындатады.

      3. Мәтінмен жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым. Мәнерлеп, дұрыс оқуға, жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру үшін 3-тапсырманы орындатады.

      Ә) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қабылдауға машықтандыру үшін 4-тапсырманы орындатады.

      1Б) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машықтандыру үшін 5-тапсырманы орындатады.

      Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, мұғаліммен бірге оқиды. Айтылым. Жаңа сөздердің дұрыс айтылуымен ауызша жаттығу жүргізеді.

      Айтылым. Сурет бойынша сұрақтарға жауап береді.

      Жазылым. Өзі білетін Қазақстандағы көлдерді диаграммаға жазады.

      Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді тыңдайды, түсініп оқиды, тақырып қояды, жоспар құрады.

      Айтылым. Сұрақтарға сан есімдерді қолданып, жауап береді.

      «Әлемді шарлау» әдісі арқылы түсіндіріледі. Топта президент қалады. Келген өзге топ мүшелеріне берілген білім мазмұнын түсіндіреді.

      «Интервью» әдісі


      Аяқталуы 20 минут

      «Сен маған, мен саған әдісі»

      Мәтін соңы жұмыс. Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпа- ратты қабылдауға машықтандыру үшін 6-тапсырманы орындатады.

      Жұптық жұмыс. Оқулықтағы 7-тапсырманы орындатады.

      Айтылым. Сұрақтарға жауап береді.

      Айтылым. Мәтін құрайды.

      Рефлексия 3 минут

      Рефлексиялық эссе

      Оқушылар мына сұрақтарға жауап бере отырып, сабақта туындаған ойларын тізбектейді:

      • Алдымен біз былай деп ойладық.....

      • Одан кейін біз мына проблемаға тап болдық.............

        Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        Қазақ әдебиеті Презентация 6 сынып
        30.01.2023
        312
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        Ерназарова Гульжахан Пердахановна
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации