Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    БӨЛІМ: Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 7

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қазақтың дәстүрлі әндері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    7.2.1.1 мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау;

    7.4.3.1 фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану.

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар: мәтін туралы болжам жасау, қазақтың дәстүрлі әндері туралы мәлімет алу, дәстүрлі ән мен эстрада жанрының ерекшелігін тану.

    Көпшілігі: Мәтіндік және графиктік ақпаратты интерпретациялау, фразеологизм, мақал-мәтелдерді сөз қолданысында түсініп қолдану.

    Кейбір оқушылар: Мәтіндегі ақпаратты интерпретациялау, салыстыру, фразеологизмдер мен мақал-мәтелдерді қатыстыра отырып, мәтін құрау.

    Жоспар

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Ұйымдастыру кезеңі: сыныпты түгендеу, сабаққа зейінін аудару.

    Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру

    «Түрлі-түсті хатқалта»

    Оқушыларға ішіне тұжырым жазылған хатқалталар таратылады. Берілген тұжырым туралы ойын 1 сөйлеммен түйіндеу тапсырылады.

    Бренд

    Құнын өсіру

    Жастар

    Шабыт

    Шеберлік

    Дәстүрлі ән

    Өнер

    Мысалы:

    1. Қазақтың домбырасы брендке айналу керек, себебі

    2. Домбыраның беделін өсіру үшін оның бағасын өсіргеніміз дұрыс. Құны болмаса, қадірі қалмайды, күтімі кетеді.

    3. Жастар домбыра аспабынан алшақтап кетті, өйткені жаһандану келді.

    4. Жақсы домбыраны шертсең, шабытың оянып, шеберлігің өседі.

    Тұжырымдар қайталанып беріледі, оқушылар өз ойларын түйіндеп жеткізеді.

    ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. Оқушылар әннің түрлеріне байланысты мәлімет алады.

    Романс(исп. romance) — белгілі бір музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен жеке дауыста орындалатын шығарма.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

    Оқушыларды түгендеу, сабаққа зейінін аудару.

    Оқушыларға ішіне тұжырым жазылған хатқалталар таратылады. Берілген тұжырым туралы ойын 1 сөйлеммен түйіндеу тапсырылады.

    Тұжырымдар қайталанып беріледі, оқушылар өз ойларын түйіндеп жеткізеді.



    Оқушылар әннің түрлеріне байланысты мәлімет алады.







    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.


    ҚБ

    - Тамаша жауап!

    - Жақсы жауап!

    - Төмен жауап!







    ҚБ

    - Тамаша жауап!

    - Жақсы жауап!

    - Төмен жауап!





    Түрлі-түсті қағаздар












    Суреттер ғаламтор желісінен алынды.

    Сабақтың ортасы


































































    ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

    Оқулықтағы 1-оқылым мәтінін оқу.

    Мәтінді оқып, онда берілген мәліметтерді кластер әдісімен түсіндіріңдер, пікірлеріңді түйінді сөздермен қорытындылаңдар.

    Shape1

    Дескриптор:

    • мәтінді түсініп оқиды;

    • алынған ақпаратты топта талдайды;

    • кластер құрады, салыстырады.

    ҚБ

    ӘТН.

    1-тапсырма

    Сөздік диктант етіп жаздыру. Берілген тұрақты сөз тіркестері мен мақалдардың жалғасын табыңыз.

    Бес аспап – ................өнерлі 
    Бес саусақтай білу – ....................жетік білу

    Көкейін тесу – ..................көп құмарту

    Жез таңдай........................шебер әнші

    Қызыл сөзден бал жағу – мадақтау 
    Қызыл тіл –.................... шешен

    Жаны құмар....................қызығады

    Күміс көмей....................сөзге шебер

    Тума дарын.....................

    Өнерлі өрде озар,..................Өнерсіз жігіт жер соғар.

    Ақыл көпке жеткізер,............Өнер көкке жеткізер. 
    Өнерлінің қолы алтын,..........Өлеңшінің сөз алтын.

    Ел іші – .................өнер кеніші.

    Бас кеспек болса да, ...............................(тіл кеспек жоқ)

    Жеті жұрттың тілін біл,.....................(жеті түрлі ілім біл)

    Жыланның уы тісінде, .....................(адамның уы тілінде)

    Тұз астың дәмін келтірсе,.........(мақал сөздің сәнін келтіреді)

    Ел үмітін ер ақтар,...................................(ер атағын ел сақтар)

    Тоқсан ауыз сөздің..................................(тобықтай түйіні бар)


    2-тапсырма

    Мақал-мәтелдер мен фразеологизмдерді орынды пайдаланып, мәтінді жалғастырыңыз.

    Бағалау

    Дескриптор

    Білім алушы

    • тұрақты сөз тіркестерін ажыратады;

    • мақалдардың жалғасын табады.

    • тақырыпты түсінеді;

    • фразеологизмдер мен мақал-мәтелдерді орынды қолданады;

    • өз ойын жүйелі жеткізе алады.

    ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН

    4-ТАПСЫРМА. «Интервью» әдісі

    Тақырып бойынша дәстүрлі әншімен кездесуге сұхбат сұрақтарын дайындаңдар.

    Дескриптор

    Білім алушы

    • дәстүрлі ән туралы біледі;

    • Тақырып бойынша дәстүрлі әншімен кездесуге сұхбат сұрақтарын дайындайды;

    • Сұхбат алады.


    Мәтінді оқып, онда берілген мәліметтерді кластер әдісімен түсіндіріңдер, пікірлеріңді түйінді сөздермен қорытындылаңдар.











    Сөздік диктант етіп жаздыру. Берілген тұрақты сөз тіркестері мен мақалдардың жалғасын табыңыз.



















    Мақал-мәтелдер мен фразеологизмдерді орынды пайдаланып, мәтінді жалғастырыңыз.







    Тақырып бойынша дәстүрлі әншімен кездесуге сұхбат сұрақтарын дайындаңдар.











    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Исмайлова Жақсыгүл
    05 Қаңтар 2023
    300
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    қазақтың дәстүрлі әндері

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    қазақтың дәстүрлі әндері

    Материал туралы қысқаша түсінік
    мұғалімге көмек болсын
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    БӨЛІМ: Музыка өнері және қазақтың киелі домбырасы

    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 7

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қазақтың дәстүрлі әндері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    7.2.1.1 мәтіндік және графиктік (кесте, диаграмма, сурет, шартты белгілер) ақпаратты интерпретациялау;

    7.4.3.1 фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану.

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар: мәтін туралы болжам жасау, қазақтың дәстүрлі әндері туралы мәлімет алу, дәстүрлі ән мен эстрада жанрының ерекшелігін тану.

    Көпшілігі: Мәтіндік және графиктік ақпаратты интерпретациялау, фразеологизм, мақал-мәтелдерді сөз қолданысында түсініп қолдану.

    Кейбір оқушылар: Мәтіндегі ақпаратты интерпретациялау, салыстыру, фразеологизмдер мен мақал-мәтелдерді қатыстыра отырып, мәтін құрау.

    Жоспар

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы


    Ұйымдастыру кезеңі: сыныпты түгендеу, сабаққа зейінін аудару.

    Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру

    «Түрлі-түсті хатқалта»

    Оқушыларға ішіне тұжырым жазылған хатқалталар таратылады. Берілген тұжырым туралы ойын 1 сөйлеммен түйіндеу тапсырылады.

    Бренд

    Құнын өсіру

    Жастар

    Шабыт

    Шеберлік

    Дәстүрлі ән

    Өнер

    Мысалы:

    1. Қазақтың домбырасы брендке айналу керек, себебі

    2. Домбыраның беделін өсіру үшін оның бағасын өсіргеніміз дұрыс. Құны болмаса, қадірі қалмайды, күтімі кетеді.

    3. Жастар домбыра аспабынан алшақтап кетті, өйткені жаһандану келді.

    4. Жақсы домбыраны шертсең, шабытың оянып, шеберлігің өседі.

    Тұжырымдар қайталанып беріледі, оқушылар өз ойларын түйіндеп жеткізеді.

    ОҚЫЛЫМ АЛДЫ. Оқушылар әннің түрлеріне байланысты мәлімет алады.

    Романс(исп. romance) — белгілі бір музыкалық аспаптың сүйемелдеуімен жеке дауыста орындалатын шығарма.

    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

    Оқушыларды түгендеу, сабаққа зейінін аудару.

    Оқушыларға ішіне тұжырым жазылған хатқалталар таратылады. Берілген тұжырым туралы ойын 1 сөйлеммен түйіндеу тапсырылады.

    Тұжырымдар қайталанып беріледі, оқушылар өз ойларын түйіндеп жеткізеді.



    Оқушылар әннің түрлеріне байланысты мәлімет алады.







    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.


    ҚБ

    - Тамаша жауап!

    - Жақсы жауап!

    - Төмен жауап!







    ҚБ

    - Тамаша жауап!

    - Жақсы жауап!

    - Төмен жауап!





    Түрлі-түсті қағаздар












    Суреттер ғаламтор желісінен алынды.

    Сабақтың ортасы


































































    ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

    Оқулықтағы 1-оқылым мәтінін оқу.

    Мәтінді оқып, онда берілген мәліметтерді кластер әдісімен түсіндіріңдер, пікірлеріңді түйінді сөздермен қорытындылаңдар.

    Shape1

    Дескриптор:

    • мәтінді түсініп оқиды;

    • алынған ақпаратты топта талдайды;

    • кластер құрады, салыстырады.

    ҚБ

    ӘТН.

    1-тапсырма

    Сөздік диктант етіп жаздыру. Берілген тұрақты сөз тіркестері мен мақалдардың жалғасын табыңыз.

    Бес аспап – ................өнерлі 
    Бес саусақтай білу – ....................жетік білу

    Көкейін тесу – ..................көп құмарту

    Жез таңдай........................шебер әнші

    Қызыл сөзден бал жағу – мадақтау 
    Қызыл тіл –.................... шешен

    Жаны құмар....................қызығады

    Күміс көмей....................сөзге шебер

    Тума дарын.....................

    Өнерлі өрде озар,..................Өнерсіз жігіт жер соғар.

    Ақыл көпке жеткізер,............Өнер көкке жеткізер. 
    Өнерлінің қолы алтын,..........Өлеңшінің сөз алтын.

    Ел іші – .................өнер кеніші.

    Бас кеспек болса да, ...............................(тіл кеспек жоқ)

    Жеті жұрттың тілін біл,.....................(жеті түрлі ілім біл)

    Жыланның уы тісінде, .....................(адамның уы тілінде)

    Тұз астың дәмін келтірсе,.........(мақал сөздің сәнін келтіреді)

    Ел үмітін ер ақтар,...................................(ер атағын ел сақтар)

    Тоқсан ауыз сөздің..................................(тобықтай түйіні бар)


    2-тапсырма

    Мақал-мәтелдер мен фразеологизмдерді орынды пайдаланып, мәтінді жалғастырыңыз.

    Бағалау

    Дескриптор

    Білім алушы

    • тұрақты сөз тіркестерін ажыратады;

    • мақалдардың жалғасын табады.

    • тақырыпты түсінеді;

    • фразеологизмдер мен мақал-мәтелдерді орынды қолданады;

    • өз ойын жүйелі жеткізе алады.

    ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН

    4-ТАПСЫРМА. «Интервью» әдісі

    Тақырып бойынша дәстүрлі әншімен кездесуге сұхбат сұрақтарын дайындаңдар.

    Дескриптор

    Білім алушы

    • дәстүрлі ән туралы біледі;

    • Тақырып бойынша дәстүрлі әншімен кездесуге сұхбат сұрақтарын дайындайды;

    • Сұхбат алады.


    Мәтінді оқып, онда берілген мәліметтерді кластер әдісімен түсіндіріңдер, пікірлеріңді түйінді сөздермен қорытындылаңдар.











    Сөздік диктант етіп жаздыру. Берілген тұрақты сөз тіркестері мен мақалдардың жалғасын табыңыз.



















    Мақал-мәтелдер мен фразеологизмдерді орынды пайдаланып, мәтінді жалғастырыңыз.







    Тақырып бойынша дәстүрлі әншімен кездесуге сұхбат сұрақтарын дайындаңдар.











    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Презентация 8 сынып
    05.01.2023
    300
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Исмайлова Жақсыгүл
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации